1) Ми віримо що Біблія є словом Бога- остаточним завершеним і безпомилковим. Християнські богослови твердять що чітко сформульваного вчення про Трійцю в Біблії немає. Вам це пародоксальним не здається? 2)Шема - символ віри Ізраїлю. Зміст її полягав в тому що Єгова був єдиним істинним Богом. В Біблії є сотні віршів які говорять про Єгову як про однину і жодного який говорить про Бога як про триєдиного( про випадок фальсифікації такого місця згадувати не буду)
Християнські богослови... ще скажіть незалежні християнські богослови. І де це вони твердять? Єдиним ше не означає одним, в одній особі. "Народ єдиний" і навіть словосполучення "один народ" підійде, але той народ складається з багатьох людей. А як ви відноситесь до такої фрази: "Сотворімо людину на подобу Нашу"?
Сергію, бачу, що Ви читаєте багато. Але читайте й літературу традиційної церкви, повірте, вона досить серйозна і глибока.
Чудово. Але недобре саме те, що Ви берете виключно цитати, що не суперечать догмам СЄ, а все інше - робите вигляд, мовляв того взагалі нема. Якщо просилаєтесь на християнських богословів, будь ласка прийняти слід за ними Трійцю, звідки б таке не виводилося (адже Старий і Новий Завіт ми, християни, сприймаємо як єдине (зважте, єдине, не одно) Святе письмо). А якщо не берете того до уваги, Ваші посилання нічого не варті. Тоді, щоби бути чесним перед самим собою, будь ласка, не заглядаючи в коменти християн і юдеїв, сприймайте Тору дослівно. Так, якби сучасний ізраїльтянин прочитав. = = = = = Суто по темі. Дослівно з Тори: "Слухай, Ізраїлю: Яхве - Боги (>=3), Яхве - єдин" (Втор 6:3) Якщо СЄ богословів-несвідків вважають негідними поваги, нехай хоча дослівно приймають оригінал Святого Письма.
А хіба усі християнські богослови приймають Трійцю? І як довіряти тринітаріям коли один наводить на доказ трійці одні вірші, інший заперечує і наводить інші
А в чому парадокс? У Новому Заповіті Бог чітко виявляє Себе як Отець, Син і Святий Дух і тут немає жодних сумнівів. А щодо вчення про Себе, то Бог чітко сказав ще у Старому Заповіті, що відкрив синам людським усе, що їм потрібно для спасіння і не більше, бо більше вони не спосібні осягнути.
Ви можете навести вірші те Святий Дух названий Богом? Чи навести вірші де Отець Слово І Святий дух названі рівними? так чомуж догмат про Трійцю не формулюється у Біблії? Чому для пітверженя цього догмату шукають натяки, образи згадки? Жодного місця де Бог відкривав би себе як триєдиного, жоднго пітверження тому що євреї вірили в триєдиного Бога немає в жодному історичному джерелі - хоч прикладів тріад богів в сусідніх народів більш ніж досить. Чому для формулювання догмату, який фактично розділив християнство потрібно було 300 років? поцікавтись їх історією та поглядами - це не крайнощі, а спроби відновити біблійну істину, що Бог один.
Тобто ви ненавдите цита, оскільки знаєте що їх можна спростувати? Чи є докази що євреї вірили що святий дух є Богом? Так в образній мові біблії, часто використовується прийом уособлення - про гріх, смерть, мудрість іноді говориться як про осіб. Ви ж не робите висновок що вони існують як особи?
наведу, дайте час. одне питання, чи може субєкт, який не є особою приняти участь у зачатті? одне, просте запитання....
парадокс в тому що Бібліія є завершеним одкровенням Бога і немістить догмату який церкви вважають основним. Для пітверження і формулювання догмату про трійцю слід відійти від мови біблії і звернутись до понять грецької філософії, зокрема неоплатонізмую Досить дивний підхід для християн, яких павло закликав стерегтись філософіїї. Ісус був зачатий за допомогою сили Бога - його святого духа.
в образній мові біблії, часто використовується прийом уособлення - про гріх, смерть, мудрість іноді говориться як про осіб. Ви ж не робите висновок що вони існують як особи? ASV и другие современные переводы Библии поправляют ошибку в KJV, относящуюся к слову дух (в этой версии стоит слово «Ghost» вместо «spirit» - это касается английского перевода – зам. перев.). в еврейском и греческом языках слова ruach и pneuma переведены как «дух». Они имеют разные значения в Библии, …как дыхание, влияние, сила, ветер и т.д. Дух не является существом. Согласно этому мы подаем двойное определение Святого Духа: (1) Сила или влияние Бога, которая используется где-либо или кем-либо. В Евангелии от Луки 1:35 очевидно, что Святой Дух это сила или влияние Бога: «Дух Святый найдет на Тебя, и сила Всевышнего осенит Тебя» - Святой Дух определен как сила Всевышнего. Здесь выступает еврейский параллелизм, который является одним из методов, каким Евреи выражают свою поэзию. Поэтому выражение «Дух Святый найдет на Тебя» означает то же самое, что определяет выражение «сила Всевышнего осенит Тебя».