Відповідь: Трійця Слухайте, ну як ви основ своєї віри не знаєте, то це ваша проблема. Але я вас не виню. Трійцю й справді важко збагнути. Хлопським розумом взагалі ніяк. От яким чином язичники у неї вірили? Тут християни ніяк не доглупаються... Я не буду видавати, бо моя думка буде необ"єктивною, оскільки дописів пана миха я не бачу. Тому висновків не буде. О, це я у вас дуже добре помітила. Прапор в руки.
Відповідь: Трійця розкрию вам секрет: трійцю ніяким розумом осягнути неможливо... "наїзд" на модератора?.. ну-ну...
Відповідь: Трійця Цитата: У моєї знайомої, яка живе в Німеччині, у містечку є багато різних протестанських церков, в тому числі й УГКЦ. Вона розповідає, що молодь втікає з УГКЦ, бо коли священикові задаєш яке-небудь богословське запитання, він сильно злиться, бо вважає, що його хочуть злапати на слові.... По-моєму, тут аналогічна ситуація... нажаль.
Відповідь: Трійця чудове питання! для цього треба глянути в переклади з грецької 18-ст. адже теперішні, за чесним визнянням Папи Івана-Павла, були змінені, кореговані, чищені й миті. після чого стали "білі та пухнасті". так от, "In the beginning was the Logos, and the Logos was with God, and the Logos was God" 1864: “and a god was the word.” 1808: “and the word was a god.” "In beginning was the Word, and the Word was toward the God, and god was the Word." (The use of the small "g" is, of course, not based on the Greek, as the older manuscripts did not distinguish between capital and lower case letters). тобто, найправильніше (не вдаюся в деталі грецької й різниці між ‘theon’ і ‘theos’ - це цікаво тільки мені): 1935: “and the Word was divine.” The Bible—An American Translation, by J. M. P. Smith and E. J. Goodspeed. на початку було Слово й Слово було божественним
Відповідь: Трійця кільком учасникам дискусії не вистачає знань, достатніх для того, щоб обговорювати цікаві теми на вищому рівні.
Відповідь: Трійця Я її не обговорювала. Я лише про образ і подобу вписалася та про особу Христа. Ви думаєте вам то поможе?
Відповідь: Трійця Мавко,ви попри енциклопедичних знань із гностиків,стоїків,давніх юдейських текстів та апокрифів,ще й до перекладів Святого Письма маєте інтерес,це напевно дуже обтяжливо для того щоб скласти все докупи.А от один дуже мудрий юдей давно-давно прийшов до от такого висновку: складати багато книжок не буде кінця, а багато навчатися мука для тіла! Чули про таке?
Відповідь: Трійця Навмисне вислала питання до місцевого дослідника Нового Завіту про вірш 1 Івана 5.7 Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно. (1Iван.5:7) Отже, його було додано в 4 столітті у рамках доктрини Трійці, а саме різниці між Божими Особами. Ватиканська конґреґація у Справах віри оголосила в 1928 році, що ці контроверсійні слова - 1 Івана 5.7-8 - не мусять вважатися за оригінальні (правдиві) слова Нового Завіту. Саме тому цих слів не знайдемо у перекладі Хоменка, а лише в Огієнка.
Відповідь: Трійця Ні, поміг гірчичник. Краще хай піп розповідає, ніж жити в здогадках. Крутять, як жид сонцем. Потім попробуй знайди Істину, а тим більше пізнай Трійцю.
Відповідь: Трійця Хто крутить? Католицька Церква так вчить. Католицький дослідник мені це підтвердив. У протестантських джерелах те саме. Слова було додано у 4 столітті. У грецьких текстах вони з"явилися у 15 та 16. До того у грецьких взагалі не було. Ну і - вже десь Мавка писала - Дух у тих текстах є жіночого роду. Не лише в тих. Якщо говорити про голуба, то там саме голубка, а не голуб вживається.
Відповідь: Трійця жіночий/чоловічий.... 1. Знаємо, що у різних мовах одне і теж слово може бути у різних родах. Слово "дух" - так само. І ще, скажімо, чоловіча душа є жіночого роду, хоча ми маємо наувазі душа чоловіка. 2. У жодній Євангелії нема такого сказано, що Святий Дух - голуб. Він зійшов, ЯК голуб.... ну чи ЯК голубка.... тобто якого роду голуба не називай - немає значення.