Відповідь: Трійця Та ні, Мавко, і насправді досліджуємо істину, а не ураїнську мову. Ну але раз так, тоді хотілось би почути вашу думку, як от Святий Дух, є один, зійшов одночасно на всіх апостолів??? Не припускаєте, що матеріальним не виміряти духовне, що трьовимірним не виміряти чотиривимірне? Додано через 1 хвилину хто сказав?
Відповідь: Трійця Але тим не менш - багато цікавого там є...інша справа ,що ти там шукаєш?Бо я ,читаючи апокрифи, лиш підсилила свої переконання. А от щодо невимірності духовного - тут ви праві на всі 100%
Відповідь: Трійця Ну так... Там були присутні єпископи, які і визначили основні положення християнства... майже одноголосно 30 до 2. Для чого? Щоб не поширювати єресь і не плутатись у думках.... Питання, наприклад Трійці не виникло рівно на Нікейському соборі, про це було зрозуміло давно, а на Соборі лише утвердили положення.
Відповідь: Трійця Миху, кому це було зрозуміло ? Ви уявляєте, як на Соборах приймалися рішення й ким ? " читати в церкві тільки те, що ми вам вказали, а решту не читати навіть самому собі", - ви почитайте лінк. через 500 років після подій збирається купка людей й простим голосуванням оголошує анафему цілому списку людей котрі писали спогади і, ймовірно, знали краще, що відбувалося, бо жили на 200-400 років раніше: http://www.ntcanon.org/Decretum_Gelasianum.shtml ... what also all disciples of heresy and of the heretics or schismatics, whose names we have scarcely preserved, have taught or compiled, we acknowledge is to be not merely rejected but excluded from the whole Roman Catholic and Apostolic Church and with its authors and the adherents of its authors to damned in the inextricable shackles of anathema for ever. Додано через 5 хвилин :agree: зараз знову будете казати, що роблю сенсації... Біблію маєте на столі ? Об"явл. Івана Богослова 4:5.. що пише ? отож. можете це пояснити ? я могла б спробувати, але не в цій аудиторії. :ninja: Додано через 6 хвилин а чиє це ім"я ? Додано через 10 хвилин написано в Біблії "стануть одним єдиним", інша справа, як цього досягнути. Додано через 16 хвилин труднощі перекладу , про що я постійно нагадую; колись також вживали слово Ghost в перекладах Біблії - те й те може мати жіночу стать (ghost в замку - якась Мадам, наприклад). але в символах плутанини не було - голубка, й тільки. Додано через 29 хвилин Не по-моєму, Коффі13. Я ж Біблію не писала . Я не знаю, як Ви собі уявляєте Непорочне Зачаття , буквально? Руах злинула на Міріам і що ? Це духовна таїна (Ви ж знаєте, що в історії різних народів таке траплялося в легендах та віруваннях - боги сходили на землю й лишали потомків). ось непогане пояснення :" Діва у даному разі означає "досконалість, яка сама зберігає у собі жіночу істоту, що не підкоряється чоловічій, тому що носить її в собі" /Бауер В. та ін. Енциклопедія символів. - М., - 1995. - С.206/. "Непорочне зачаття" символізує священний союз Неба і Землі, який виражається у народженні Боголюдини, а також народження розуму чи найвищих здібностей у людині."
Відповідь: Трійця Лише Боже Слово є істиною, а не людське. Людською мовою не можна виразити духовне. Наприклад, таке почуття як кохання правдивіше виражається поведінкою закоханої людини і інтонацією голосу, аніж просто словами, які можуть виявитися порожнім звуком/оманою. Руах-це також людське слово, яке на різних мовах звучить по-різному і не воно визначає природу Святого Духа.
Відповідь: Трійця Тобто один дух може бути одразу сімома,двоє можуть бути єдиним,то чому троє бути одним чи одне трьома ні? Чи може я знову щось не розумію?....Ще раз прошу сформулюйте свою позицію,якщо так можливо....Але якщо аудиторія не підходяща..... І ще "ангел" слово чоловічого роду,однак статі в них нема.... Додано через 8 хвилин Я з вами згідна....
Відповідь: Трійця Я ж написав - голосуванням. А ким приймалися рішення - відповідаю -єпископами, які зрозуміло, на момент проведення Собору мали вже сформований світогляд. Чи Ви вважаєте, що на час Собору у них світогляд перемінився на 180 градусів? Додано через 4 хвилини Правильно... а як Ви хотіли? Щоб кожен по-своєму голову людям баламутив? Я думаю, що у Вашій вірі плюралізм також не вітається, нє? Додано через 16 хвилин Е, Мавко, неуважно Ви читали Біблію. Спочатку була людина, а вже потім чоловік і жінка, а у шлюбі - то інше. Додано через 24 хвилини "5 А від престолу виходили блискавки, і голоси, і громи. А перед престолом горіли сім свічників огняних, а вони сім духів Божих." Я, Мавко, сприймаю Біблію за принципом "How is", бо я вірю і знаю, що не все розумію. От читав Велесову книгу, то там для мене майже все китайська грамота, хоча Ви мене переконуєте, що воно рідне. Додано через 25 хвилин А Ви подумали, що це богИ?
Відповідь: Трійця Природу Трійці не зможе пояснити ніхто, так само як і природу Бога. Це за межами людського розуму.
Відповідь: Трійця Та не лише уявляю - знаю. Там зібралися багато священнослужителів, єпископів. Було голосування 30 проти 2 - ЗА Трійцю. Про шо це говорить? Про те, було давно все зрозуміло, але були єресі і щоб поставити крапку у цьому питання, було так прийнято і зафіксовано.
Відповідь: Трійця РАННИЕ УЧИТЕЛЯ ЦЕРКВИ О ТРОИЦЕ Игнатий Богоносец (90-140 гг. н. э.) Повинуйтесь епископу и друг другу, как Иисус Христос повиновался по плоти Отцу, и апостолы Христу, Отцу и Духу, дабы единение было вместе телесное и духовное (Послание к магнезийцам // Писания мужей апостольских. Рига: Латвийское Библейское Общество, 1992. С. 284.). Иустин Философ и мученик (103-166 гг. н. э.) Но как Его [Отца], так и пришедшего от Него Сына и передавшего нам это учение... равно и Духа пророческого чтим и поклоняемся, воздавая честь словом и истиной и открыто преподавая это всякому, желающему научится так, как сами мы научены (Первая апология // Творения. М.: “Паломник”, “Благовест”, 1995. С. 36.). Ириней Лионский (130-202 гг. н. э.) Ибо изначала, соприсутствуя своему созданию, Сын открывает Отца всем, кому хочет и когда хочет, и как Отец хочет, и поэтому во всем и чрез все Один Бог Отец и Одно Слово и Сын и Один Дух и одно спасение всем верующим в Него (Обличения и опровержения лжеименного знания. Кн. 4 // Творения. М.: "Паломник", "Благовест", 1996. С. 332.). На Флп. 3:12: “Посему, как с наступлением совершенного мы увидим не другого Отца, но Того, Которого ныне желаем видеть... и будем ожидать не другого Христа и Сына Божия, но Того, Который родился от Девы Марии и пострадал, в Которого мы веруем и Которого любим... и получим не иного Духа Святого, а Того, который с нами и Который вопиет: "Авва Отче"…” (Там же, с. 338.). Итак ни Господь, ни Святый Дух, ни апостолы никогда не назвали бы определенно и решительно Богом того, кто не Бог, если бы он действительно не был Бог, и не назвали бы произвольно кого-либо Господом, кроме господствующего над всем Бога Отца и Его Сына, получившего от Отца Своего господство над всем созданием… <...> Посему, когда Отец истинно есть Господь и Сын истинно есть Господь, то справедливо Дух Святой обозначил Их наименованием Господа [Пс. 109:1]. <...> …Дух обоих обозначил именем Бога и помазуемого Сына и помазующего, т. е. Отца [Пс. 44:7]. <...> Итак, никто другой, как я сказал, не именуется Богом и не называется Господом, кроме Бога и Господа всего, который также говорил Моисею: “Я есмь Сущий. …”, и кроме Сына, Иисуса Христа, Господа нашего, Который верующих во имя Его делает сынами Божиими (Там же, кн. 3, с. 229-230.). Церковь, хотя и раcсеяна по всей вселенной даже до концов земли, но приняла от апостолов и от учеников их веру в единого Бога Отца, Вседержителя, сотворившего небо и землю, и море, и все, что в них, и во единого Христа Иисуса, Сына Божия, воплотившегося для нашего спасения, и в Духа Святого, чрез пророков возвестившего все домостроительство Божие и пришествие и рождение от Девы, и страдание и воскресение из мертвых и вознесение во плоти на небо возлюбленного Христа Иисуса Господа нашего, а также явление Его с небес во славе Отчей, чтобы "возглавить все" (Еф. 1:10) и воскресить всякую плоть всего человечества, да пред Христом Иисусом Господом нашим и Богом, Спасом и Царем, по благоволению Отца невидимого, "преклонится всякое колено небесных и земных и преисподних, и всякий язык исповедает Его" (Там же, кн. 1, с. 49-50.). Феофил Антиохийский ( конец II в. н. э.) Три дня, которые были прежде создания светил, суть образы Троицы — Бога и Его Слова и Его Премудрости [Духа Святого] (Послание к Автолику. I. II). (Святоотеческая хрестоматия. М.: “Круг чтения”, 2001. С. 78.). Ипполит, папа Римский (180-252 гг. н. э.) Кто станет отрицать, что Бог един? Это, однако, не разрушает домостроительства. То же самое Слово Божие, из которого мы едиственно и узнаем, что Бог един, с необходимостью заставляет нас признать, что будучи единым по естеству, Он троичен по домостроительству. Необходимо все же признать Бога Отца всемогущего и Христа Иисуса Сына Божия — Бога, соделавшегося человеком, Которому Отец покорил все, кроме Себя и Духа Святого, признать, что они воистину — три. Если кто хочет знать каким образом Бог при этом остается единым, пусть знает, что Он суть одна сила — естество; и что касается силы (естества), то Бог един, но в домостроительстве Он является тройственным. Так же точно, исповедуя Сына, мы исповедуем не двух Богов, но два Божественных Лица (Святоотеческая хрестоматия. М.: “Круг чтения”, 2001. С. 127.). Киприан епископ Карфагенский (201-258 гг. н. э.) Господь, посылая учеников Своих по Воскресении, наставил и научил их, как должно крестить, говоря: “Итак идите, научите все народы, крестя их во имя Отца и Сына и Святаго Духа” (Мф. 28:19). Он указывает на Троицу, во имя Которой должны креститься все народы (Письмо к Юбаяну о крещении еретиков // Творения. М.: "Паломник", 1999. С. 618.). …если кто мог креститься у еретиков, то, конечно, он мог получить и прощение грехов, то и освятился и соделался храмом Божиим; если же он освятился и соделался храмом Бога, то спрашиваю: какого же Бога? Творца ли? Нет; потому что он не верил в Него. Христа ли? Нет, и храмом Христа не мог соделаться тот, кто не признает Христа Богом. Духа ли Святого? Но поскольку сии три суть едино, то каким образом Дух Святой мог стать милостивым к тому, кто враг Отца и Сына? (Там же, с. 621-622.).
Відповідь: Трійця Вступ до книжки "ТРАКТАТ ПРЕСВЯТОЇ ТРІЙЦІ" Богослов’я - це розумне пояснення Божественного Об’явлення. Але Трійця є найвищим і найглибшим із таїнств, тобто правдою, яка перевищує людський розум; тому богослов’я не може доказувати цю істину. Таїнство Пресвятої Трійці може бути визнане тільки через віру. Припускаємо, що людина має віру у Бога, який виявляється; тоді богослов’я доказує існування тринітарного об’явлення за допомогою джерела того об’явлення: Святе Письмо, Священне Передання (Традиція) і Учительський Уряд Церкви. Але цей доказ не грунтується на аргументах людського природного розуму, а на авторитеті Бога, який виявляється. ...........
Відповідь: Трійця До речі, якраз взялася до його творів. Іриней був учнем Полікарпа, котрий був учнем Йоана. Отже, маємо прямий зв"язок, тяглість. І що цікаво, Іриней чітко каже, що "таємне, секретне вчення" - це захоплення гностиків (учора вони не виникли), а християнство - це вчення відкрите, без таємниць. Поганим він був учнем, мабуть, раз не зрозумів, що вся суть саме у секретах. От лиш, якщо подивитися на потаємність, то ХТО визначає, КОМУ відкрити таємницю? Чи не людина? Хтось, хто є носієм таємниці?
Відповідь: Трійця коли людський розум виокремив поняття Трійці, підставою було? що? .. чому не двійці?. адже це не християнське ноу-хау.
Відповідь: Трійця Троє свідкують - Одно, а не двоє. Це згідно Біблії. Про двох не чув, хіба, що Христос має дві природи, походження - Божу і людську.
Відповідь: Трійця і це Ісус сказав, щоб попи вдягалися, як язичницькі жерці, будували собі церкви на кшталт язичницьких, церемонії напівюдейські-напівязичницькі зробили, вбивали-катували-глумилися над усіма незгідними, торговище в церквах своїх влаштовували?... пан мих?..
Відповідь: Трійця згідно Нового Заповіту, чи ж не так. християни буквалізували думку, яку народили не самі. Старий Заповіт зробив крок від множини (яка прийшла з іншої релігії) до однини, Новий - в протилежну сторону. але усеж й в інших релігіях це було. звідки воно?