Ви бачили фільм 13-й район?я думаю питання сихова потрібно було б вирішувати так само ... А не мостами , трамваями
А я по роботі, що ведуться трамвайні лінії навчився складати прогноз погоди. Якщо турки вийшли всі на роботу - чекай дощів і зливи, пориви вітру. Якщо турків нема, значить чекай штиль, тепло і сонячно. А якщо тепло, сонячно і штиль, а турки вийшли на роботу, значить сьогодні велике релігійне свято. Чисто мої дослідження.
Якось пропустили новину від 19.06 Отож піар-схема зрозуміла - жодних страйків базарників з Санти + урочисте відкриття трамвайної лінії = профіт. А якщо не встигнуть закінчити роботи вчасно, то завжди є запасний план: привезти на вантажівці щось маленьке - типу цього і під фанфари та телекамери мер здійснить "пробний запуск лінії". В новинах розкажуть що дорога зроблена... майже, і все ок.
Вчора прогулявся трохи, від колишнього розвороту чвірки до заправки WOG. Робота кипить, будують новий каналізаційний колектор і зразу прокладають колію і дорогу. Закінчення біля Польського посольства.
Та ні. Більше того, я є противником закопування грошей в землю. В світі вже давно успішно будують надземні комунікації, і, на мою думку, це набагато дешевше і швидше. Це по-перше. По-друге, вважаю, що коли вже зпустять цей трамвай, це буде створювати проблеми для автомобільного транспорту.
Я особисто теж не розумію для чого цей трамвай в цьому районі, краще б закупили двохрівневі автобуси такі як в Європі, щоб люди могли комфортно добиратися на роботу!
Чому ні? Підземного метро нам не видіти як сврїх вух без дзеркала, а все через підземну річку- смердючку Полтву
В Петербурзі метро ПІД Невою проходить. А Нева таки суттєво грубша від Полтви. І місцевість, де стоїть Пітер - таки болотистіша, ніж у Львіві. У Львові, наскільки я розумію, проблема в іншому...
В її смороді, ви уявляєте якщо зробити в таких умовах метро, то "атомна бомба" для вього населення яке туди потрапить