Сихів - перше село, яке отримає трамвайне сполучення з Львовом! Вже на весні обіцяють розпочати прокладання колії http://www.pohlyad.com/news/n/26188
Невже я це побачу? Головне, щоб весна була без традиційного п"ятничного снігу, бо як перекриють Стуса то Новий Львів буде практично відрізаний від центру.
Іспанко... ну ви... Ви ж бачили... перші пару метрів вже прокладено!!! Вже й пташки про це співають не один рік, а ви далі не бачите! ---------- Додано в 23:00 ---------- Попередній допис був написаний в 22:58 ---------- Мартіні, те, що почнуть робити дорогу на весні можна повірити, тим більше, про який рік божий в статті ні словом неоговорено.
Цікаво, звідки місто візьме 5 млн. євро? Он Онур палець смокче з минулого року. ---------- Додано в 23:47 ---------- Попередній допис був написаний в 23:46 ---------- з весни... без уточнення року.
Матеріали для ознайомлення (оновлений проект трамваю на Сихів) Розумію, що зараз це не на часі, але все-таки... На форумі Skyscrapercity з'явився оновлений проект будівництва трамваю на Сихів і я дублюю його у цьому пості. Попередній варіант проекту можна побачити тут. Лист 1 Лист 2 Лист 3 Лист 4 Лист 4а Лист 5 Лист 6 Лист 7 Лист 8 Лист 9 Лист 10 Оригінал публікації...
Матеріали для ознайомлення (оновлений проект трамваю на Сихів, ч. 2) На форумі Skyscrapercity з'явилася наступна порція креслень проекту будівництва трамваю на Сихів - від Нового Львова до кінцевої на Санта-Барбарі. Першу частину проекту можна подивитися у цьому пості. Лист 1 Лист 2 Лист 3 Лист 4 Лист 5 Лист 6 Лист 7 Лист 8 Ось, до слова, гарне відео, на якому можна наочно побачити всі переваги сучасного трамваю на виділеній лінії. Оригінал публікації...
Народна правка На форумі Skyscrapercity з'явилася хороша новина стосовно правок до проекту трамваю на Сихів - на нинішній кінцевій на вул. Стуса таки буде повне кільце - "Чернишов сьогодні сказав, що на існуючій кінцевій трамваю 4 буде повне кільце (від технічної колії відмовляються, поворот виконається нормальним радіусом і стрілки не будуть накладатись одна на одну)" До речі, ознайомитися з цим проектом та озвучити свої думки стосовно нього можна тут і тут. Оригінал публікації...
Трамвай на Сихів. Вже скоро? ---а може і не скоро. Все залежить від того як будуть стояти питання з відкатами , і кому, при умові що дадуть усі гроші.
Знести не можна посунути Колись я вже викладав креслення проекту будівництва трамвайної колії на Сихів, на шляху якого було кілька проблемних місць, зокрема це на вул. Стуса, де є кілька особняків, які спочатку хотіли викупити та знести. Але не всі мешканці з цим погодилися (що можна зрозуміти) і це, очевидно, стало причиною правки - загальна ширина проїзної частини в цьому місці звужується, а автомобільна дорога суміщається з трамвайною колією. Таке рішення обіцяє регулярні аварійні ситуації і особливо дивно виглядає, якщо подивитися на нинішній вигляд вулиці. Праворуч на скріншоті з гуглопанорами бачимо ті самі приватні будинки, а ліворуч - чималенький пустир. Здавалося б - чому не можна посунути дорогу в його сторону? Але виявляється, що цю ділянку вже продали під будівництво багатоквартирного житлового будинку, який ще навіть не починали будувати, але посунути саме його на суспільно-необхідні кілька метрів чомусь ніхто не хоче. Можливо, дозвіл на цю ділянку дали раніше, ніж почали розробляти проект реконструкції вулиці і "хто перший встав, того і капці", але дивлюся я детальніший план ділянки та смутні сумніви терзають мене. Як видно, запроектовані будинки стоять на пристойній віддалі від дороги, а між ними та дорогою передбачені паркомісця з дублюючим проїздом. Тобто виходить, що початково питання стояло так - зносьте свої халупи, ніщеброди, бо нам паркомісця потрібні. Я, звісно, розумію, що питання "А де я маю стати?" є одним з найважливіших питань сучасності, але ж не настільки, щоби заради 30 паркомісць жертувати пропускною здатністю та безпекою руху на одній з найважливіших транспортних артерій міста. Все-таки реконструкція буде робитися один раз, а користуватимуться потім цією вулицею роками тисячі людей. І всі вони відчуватимуть незручності через це звуження. По-моєму це якось не правильно. До речі цікаво, а підземний паркінг у цих проектованих будинках взагалі передбачений чи ні? Оригінал публікації...
Після пікету мерія Львова пообіцяла торговцям «Санта Барбари» знайти інші ділянки http://www.lvivport.com/novyny/susp...rhovtsiam-santa-barbary-znaity-inshi-dilianky так шо сихівчани через базар будуть без трамваю..
Цікаво, що швидше збудують - метро на Троєщину чи трамвайну колію на Сихів? ---------- Додано в 13:24 ---------- Попередній допис був написаний в 13:23 ---------- А сихівчани не можуть організувати пікет за трамвай?