Відповідь: Техогляд Мені 27 липня зробили ліваком, тих самих 300, і від мене копія техпаспорта, привезли талон і квитанцію про оплату.
Новий порядок проходження техогляду Мабуть всі в курсі про новий порядок проходження техогляду колісних ТЗ? http://sai.gov.ua/pages.shtml?id=1205
Как сэкономить на техосмотре Сроки прохождение техосмотра снова могут изменится. Пока его можно пройти до 1 июля 2010. Но вот ездить без нового техосмотра – нельзя. Если такое нарушение заметит правоохранитель, то у Вас заберут техталон, а при вторичном нарушении – авто могут даже поставить на штрафплощадку. Начальник ДГАИ МВД Украины генерал-майор милиции Сергей Коломоец рекомендует не затягивать с прохождением техосмотра, а в регионах, где есть станции диагностики, пройти его безотлагательно. Сделав так, жителям большинства областей Украины можно сэкономить на этой процедуре. Например, в Киеве, активно выдают новые, пластиковые талоны, мотивируя это тем, что они дольше прослужат. Пластик стоит больше, чем в 10 раз дороже обычного бумажного (100 грн. против 9 грн.) В других же областях Украины, еще некоторое время в ходу будут бумажные талоны. С другой стороны, лицензированные станции недавно закупили современные газоанализаторы, дымомеры, фотометры, шумомеры, реглоскопы и др. оборудование для техосмотра и предлагают им воспользоваться.
Підкажіть будь ласка де можна подивитись нові тарифи проходження техогляду? А то в неті інформація за лютий місяць. А тарифи вроді поміняли відтоді.
в мене невеличке питання: якшо тянути авто без ТО на тросі, дядьки даішники можуть доколупатись чи ні?
Слава Вальцману!!! Отепер запануєм... Кабмін повертає техогляд для легкових автомобілів 10.12.2015 Кабінет міністрів України схвалив введення з 2019 року обов’язкового технічного огляду для легкових автомобілів, який було скасовано в 2011 році, з 2015 року – для вантажівок, з 2017 року – для автобусів, а до 2022 року – для мотоциклетної техніки. Про це сказано у повідомленні на сайті Міністерства інфраструктури. Дані положення були схвалені урядом 9 грудня в рамках презентації законопроекту “Про приведення законодавства України в сфері автомобільного транспорту у відповідність до актів Європейського Союзу”. Також, згідно з документом, пропонується ввести встановлення пристроїв для обмеження швидкості вантажних автомобілів до 90 км/год (з 2015 року), автобусів – 100 км/год (з 2017 року) та шкільних автобусів – 70 км/год. Крім того, з 2021 року пропонується ввести ліцензування вантажоперевізників (понад 3,5 тонн), а також до 2019 року запровадити обов’язкову перевірку часу роботи/відпочинку водіїв громадського транспорту з допомогою тахографів. У міністерстві зазначили, що для приведення українського законодавства у відповідність до європейських норм необхідно імплементувати 14 законодавчих актів Євросоюзу.