Свідки

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Мих, 27 гру 2006.

Статус теми:
Закрита.
  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Мойсей би був ідентичної думки з Ватиканом. Тому то Імя Боже він виголошував рідко, з повагою, а не буденно, як то роблять СЄ.
     
  2. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Це лише розширить Ваш кругозір. Нагадаю, Талмуд був створений в 1-3 ст н. е. і його не ожа прирівнювати до данних записаних у Біблії. Я не заперечую що євреї поважали імя Бога, лише ствержую що це імя вживалось повсякденно. Традиція яка забороняла вимовляти імя Бога виникла значно пізніше і можливо історіяя ку ви згадуєте одна і сотень подібих легенд, які війшли до Талмуду.
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ви не відчуваєте, що протирічете самі собі?
     
  4. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Ви робите такий висновок з Тори? У ній імя Єгова Згадується досить часто, заборонено було лише вживаьт імя Бога у богохульних виразах, клятвах тощо.
    Імя не могло вживтись рідко - є географічгі назви до складу яких входило імя Єгова.

    ---------- Додано в 10:50 ---------- Попередній допис був написаний в 10:48 ----------

    Не розумію про що Ви. У чому я суперечу.
    у тому що євреї шанували імя Бога і вживали його у привітанях, благословеннях, молитвах?
     
  5. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Намарне вживання заборонялось також.
     
  6. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Я наприклад не бачу звязку між шануввати і не вимовляти.
    Але чітко бачу різницю між взагалі не вживати і вживаи рідко.
     
  7. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Нема на то ради.:)

    Ви ж пишите, що вживали, то пишите, що традиції дотримувалися - не вживати. І вам все ж незрозуміло, то я вже тут і ніхто не допоможе.

    ---------- Додано в 11:56 ---------- Попередній допис був написаний в 11:55 ----------


    Розумієте, якщо кожен день святкувати, то то вже не свято, а буденність. Так само і тут.
     
  8. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Я чітко написав що традиція яка забороняла вимовляти боже імя виникла значно пізніше написання Тори. Ця традиція увійшла до усного закону і остаточно ббула затверржена після написання Талмуду.

    ---------- Додано в 10:59 ---------- Попередній допис був написаний в 10:58 ----------

    Я веду мовуне про святкування а про пошану, яка доречі постіним, а не епізодичним явищем.

    ---------- Додано в 11:02 ---------- Попередній допис був написаний в 10:59 ----------

    Не можна розглядати як пошану, якщо заради людської традиції нівечиться Боже Слово
    і імя Бога практично не вживають у церкві.

    ---------- Додано в 11:05 ---------- Попередній допис був написаний в 11:02 ----------

    Фактичо клятви і богохуліьні вирази є намарним вживанням. Але чи можна розглядати ттак вживання імені при читанні Біблії , проповіді, релігійній літературі, особистій чи публічній молитві.
     
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Тобто?
    Ісус, не називаючи Імя Боже у молитвах (зокркма у молитві Отче наш), зверненнях до Бога піддався людській традиції. Я правильно зрозумів?

    ---------- Додано в 12:26 ---------- Попередній допис був написаний в 12:24 ----------

    Ні, то є вживання без поваги і з приниженням. А намарне - то є намарне.
     
  10. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Або цій традицій піддались переписувачі, оскільки посилань на вріші які містии імя Бога Ісус і апстоли робили предостатньо.
     
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Угу, бо "я все одно правий", хоть би тріс!
     
  12. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Исход 20:7: ...Не используй имени Иеговы, твоего Бога, неподобающим образом, потому что Иегова не оставит без наказания того, кто использует его имя неподобающим образом...
    Левит 24:16: 16*Тот, кто оскорбляет имя Иеговы, непременно должен быть предан смерти. Всё общество непременно должно побить его камнями. Будь то пришелец или коренной житель, если он оскорбляет Имя, он должен быть предан смерти.
    Второзаконие 5:11: 11*Не используй имени твоего Бога Иеговы неподобающим образом, потому что Иегова не оставит без наказания того, кто использует его имя неподобающим образом.

    ---------- Додано в 11:35 ---------- Попередній допис був написаний в 11:33 ----------

    Маловероятно, что первые христиане, цитируя Септуагинту, удаляли из цитат имя Бога. Профессор Джордж Ховард в статье, помещённой в «Библейском археологическом обозрении» за март 1978 года, привёл веские доводы в пользу этого заключения («Biblical Archaelogy Review»). Так, он упоминает «известный раввинский отрывок (Тосефта, Шаббат 13.5)», в котором «обсуждается проблема уничтожения еретических текстов (по всей видимости, и книг христиан-иудеев)». В чём же заключалась проблема? «Еретические тексты содержат Божье имя, и их повсеместное уничтожение повлекло бы за собой уничтожение Божьего имени».
    Далее профессор Ховард добавил: «Удаление тетраграмматона, по-видимому, привело к появлению иной теологической среды, отличной от той, что существовала в новозаветный период I века. Бог иудеев, которого всегда старательно отличали от всех других богов при помощи его еврейского имени, с исчезновением тетраграмматона в какой-то мере утратил своё отличие».

    ---------- Додано в 11:37 ---------- Попередній допис був написаний в 11:35 ----------

    Что именно означает произносить имя Бога «напрасно»? В комментарии к Торе («The JPS Torah Commentary»), выпущенном Еврейским издательским обществом, объясняется, что древнееврейское слово, переведенное как «напрасно» (лаша́в), может означать «ложно» или «впустую, зря». В том же справочнике говорится: «Неоднозначность [данного древнееврейского слова] позволяет толковать его как запрещение давать ложные показания под присягой, давать ложные клятвы и употреблять Имя Бога без надобности и фривольно».
    В этом еврейском справочнике справедливо подчеркивается, что понятие «произносить имя Бога напрасно» включает в себя неуместное употребление имени Всевышнего. Но можно ли сказать, что Божье имя произносится «без надобности и фривольно», когда людям помогают узнать о Творце или когда к нашему небесному Отцу обращаются в молитве? Точка зрения самого Иеговы выражена в словах из Псалма 90:14: «За то, что он возлюбил Меня, избавлю его; защищу его, потому что он познал имя Мое».

    ---------- Додано в 11:41 ---------- Попередній допис був написаний в 11:37 ----------

    Це швидше нагадує вашу позицію.
     
  13. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Що ж пане Зеніт, дякую і на цьому. По-перше, що зрозуміли, що я ВЖЕ знаю, ХТО є істина. Памятаєте запитання Пилата до Ісуса Христа?
    Боюсь, що ви на це запитання не можете дати правильної відповіді. По крайній мірі з ваших дописів цього не видно.
    В вас істина "вежова" і істина "каналокопачів". А це знову-таки попахує духом Антихриста.
    По-друге, дякую, що чесно призналися, для кого ви стараєтесь не досипаючи ночей. Може знайдете адресатів. Тут десь такий ходив. Якому і католицизм не підходить і православя. І до суботників пішов а виявляється, "заблуждався". Може в вас знайде "істину"...
     
  14. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Чи це впливає на Вас?

    ---------- Додано в 13:03 ---------- Попередній допис був написаний в 12:48 ----------

    У формі і змісті ваших дописів помітний сліпий, злісний фанатизм. Ви критикуєте те чого не знаєте і знати не хочете, тому краще це облиште, аб о спробуйте розібратись.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Witness

    Witness Well-Known Member

    У меня вопрос к пану Мих (хотя я уже не надеюсь на ответ); итак:

    является ли "напрасным", если я обыденно здороваюсь с человеком, произнося при этом приветствии Имя Бога?

    После того как вы подумаете, откройте книгу Руфь и прокомментируйте стих 2:4, где сказано:

    Руфь 2:4: ...Как раз тогда из Вифлее́ма пришёл Воо́з. Он обратился к жнецам и сказал: «Пусть Иегова будет с вами!» Те ответили: «Пусть Иегова благословит тебя!»

    http://www.scripture4all.org/OnlineInterlinear/OTpdf/rut2.pdf
     
    • Подобається Подобається x 2
  16. L e o

    L e o Well-Known Member


    Мих, то як вважаєш, світ мав би деколи любити християн?
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Свою тезу я прочитала в Encyclopaedia Judaica. Якби в мене були сумніви щодо джерела я б її не виставляла на форумі.

    Євреї не одразу зрозуміли, що Бог є творцем і володарем всесвіту. Спочатку вони думали про Бога як про родового Бога ймення якого "Бог батьків" і який знаходиться в постійному зв'язку з головою роду. Мойсей вперше вводить концепцію особистого імені Бога, що послав його до Ізраїлю. Це ім'я позначається в Біблії літерами יהוה (тетраграматон) Вже в 3 ст. до н. е. уникали вимовляння імені יהוה, і воно замінювалося словом Адонай або, коли ім'я Адонай передує יהוה, словом Елохім.

    Пізніше коли до позбавленого голосних тексту Біблії були додані голосні знаки для полегшення правильного читання Святого Письма, слово було огласовано голосними "о" і "а" за прикладом імені Адонай. Звідси сталося вживане в християнській літературі ім'я Єгова. Однак ряд ранніх християнських письменників, які писали грецькою мовою, свідчать, що ім'я вимовлялося як Яхве. Пояснення імені, дане в Вих. 3:14, - е.хие-Ашер-ехие ("Я є той, хто є")

    На останніх стадіях розвитку біблійної концепції Бога виявляються Його найважливіші найменування: Елоах - Бог і множина Елохїм є, мабуть, повною формою від Ель. Це слово зустрічається дуже часто в додатку до Бога Ізраїлю (більше двох тисяч разів), іноді з певним артиклем Ха-Елохїм - цей (істинний) Бог. Адонай - буквально "панове мої", особливо в поєднанні зі словом Елохїм, означало Мій Господь, але пізніше стало вживатися як власне ім'я Бога - Господь. Цваот (Саваот) - множина від Цава - військо на івриті. Часто вживається в поєднанні зі словом "Бог" - Бог воїнств. Це ім'я зазвичай символізує особливий зв'язок між Богом і народом Ізраїлю

    В даний час тетраграматон і Елохім вважаються священними, тому равіністична література вживає їх у скороченому вигляді або змінює в них хоча б одну літеру. Так, наприклад, тетраграмматон позначається здебільшого літерою хе, а Елохїм буквою алеф або ж в імені Елохїм буква хе замінюється буквою КОФ – Елокім.

    Вживання різних імен Бога, особливо тетраграмматона та імені Елохїм, свідчить про різні джерела біблійних текстів, що відрізняються один від одного різним ступенем давнини. Згідно з німецьким семитологом Ю.Вельхаузеном основними джерелами в якому в якості імені Бога вживається тетраграматон є П’ятикнижжя і Ієхошуа бін Нуна. (10-9 ст. до н. е.). Джерело, де в якості імені Бога вживається слово Елохїм пов'язане зі Повторенням Закону і жрецьким кодексом. (приблизно 9-8 ст. до н. е.)

    Усі дослідники сходяться на думці, що не існує можливісті раціонального пізнання Бога окрім як за допомогою одкровення, постійного безпосереднього контакту Бога і людини, при якому Бог проявляє себе як всемогутній люблячий батько. Як визначає релігійний мислитель і теоретик сіонізму М. Бубер (жив у Львові): Він - "Вічний Ти", вищий співрозмовник у постійному діалозі з людиною. Немає ніякої можливості дати Йому конкретне визначення, але незважаючи на Його таємничість і непізнаваність, Він може бути ближче до людської особистості, ніж її власне "я". (Encyclopaedia Judaica)
     
  18. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    А про неупередженість джерел вам щось відомо?
     
  19. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    А вам? Адже в вас тільки одне неупереджене джерело - вежа!
     
  20. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Навчіться уважно читати дописи і звертати увагу на посилання.

    ---------- Додано в 13:10 ---------- Попередній допис був написаний в 13:04 ----------

    Стаття написана швидше з позиції біблійної критики.
    Ідея, що богу не можна дати визначення, а отже і імя виникла в грецькій філософії і була застосована Філоном до юдейської концеції бога.
    Проте Єгова це не імя яе люди дали Богові, а імя з яким він відкривається людям.
    Туму замість того щоб подавати вінігрет з біблінйої критики, равиністичного юдаїзму і сіонізму варто звертати увагу на вживання імені Єгова у Біблії.

    ---------- Додано в 13:17 ---------- Попередній допис був написаний в 13:10 ----------

     
    • Подобається Подобається x 4
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)