Свідки

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Мих, 27 гру 2006.

Статус теми:
Закрита.
  1. Nadan

    Nadan Well-Known Member

    В Собори по визначенню не могли проникнути єресі, бо провадились вони Святим Духом і завжди звіщали Божу волю.
     
    • Подобається Подобається x 3
  2. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    ой давайте не будем за святий дух говорити, а то я почну за 'святі' злочини згадувати. Воно вам тре?
     
  3. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    воно нічого не міняє, ваше незгадування/згадування.
     
  4. Nadan

    Nadan Well-Known Member

    А на Соборах приймалися рішення про якісь злочини? До речі чому свідки не скликають соборів якщо вони християни? Чи приймаєте рішення Соборів церкви?
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    так же само як і Ваше згадув/незгадування:


    ---------- Додано в 00:58 ---------- Попередній допис був написаний в 00:56 ----------

    От прийде якийсь свідок в скорому часі, то ви його й спитаєте.
     
  6. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Не випливає.
    Жоден єпископ на Нікейському соборі не уявляв собі, що з'явиться отакий аспирант! Жоден з них не ставив метою протиставити себе вченню апостолів! Нікейський символ віри розглядався як уточнення Апостольського і засіб виявити і затаврувати наявні тоді єресі.
    Апостоли бачили Бога поряд собою, торкалися, спілуквалися. Для них божественна природа Ісуса була настільки очевидна, що єретичні думки, що Христос є Син, але не Іпостась Божа, близько на думку не спадали. Лише згодом народились Арій та Расел :ireful1:.

    І крім упередженості і (м'яко кажучи) невихованості нічого не покажете. Пор. Ін 8:7.
     
    • Подобається Подобається x 6
  7. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    І напевне саме тому про те що Ісус є Богом і рівним Отцю вони взагалі не згадували?
    Для євреїв будь які змніи у розумінні Шеми мали б супроводжуватись поясненнями, але їх немає. Саме уявленя що Ісус є Богм рівним Отцю зявилось пізніше не без сприяння грецької філософії.

    ---------- Додано в 09:39 ---------- Попередній допис був написаний в 09:37 ----------

    У сі важливі рішення Свідки Єгови приймають колективно

    ---------- Додано в 09:44 ---------- Попередній допис був написаний в 09:39 ----------

    В Біблії є визначення що таке собор ? Усе необхідне було викладено письмово у Біблії.
    Оскільки багатьох написане в ній не задовільняло євреї вигададоли усний закон а християни передання. Притому християни по суті заперечують історію догматів. В 1 ст-2 ст жодного натяку на т е що Ісус є рівним Богу Отцю немає. Так Ісуса називають богом але в працях апологетів богами гназванао ангелів а Філон назтвав богом Мойсея.

    ---------- Додано в 09:47 ---------- Попередній допис був написаний в 09:44 ----------

    Свідків Єгови можна звинувачувати в брехні, зомбуванні, руйнуваннні сімей, навідь не наводячи доказів. А от коли католикам вказати на історичні факти це їх чомусь ображає.

    ---------- Додано в 09:59 ---------- Попередній допис був написаний в 09:47 ----------

    Щодо соборів

    В связи с этим в книге Епископа Кассиана (Безобразова) "Христос и первое христианское Поколение" мы находим следующую справку:



    "Во второй период истории Апостольского Века новые христианские группы возникли в разных частях Палестины, Финикии и Сирии. Все они поддерживали связь с Иерусалимом, который, таким образом, приобрел значение общехристианского центра. Это значение сохранилось за ним до конца третьего периода истории Апостольского Века. Понятие "центр" надо употреблять применительно к Иерусалиму в смысле иерархическом. Это было явление единственное и не повторившееся в истории христианства. Притязание Рима на значение иерархического центра Вселенской Церкви никогда не получило общего признания. И какое бы место ни принадлежало Ефесской Церкви в конце I века, она никогда не возвышалась до значения общехристианского иерархического центра.

    Иерархическое первенство Иерусалима во второй период Апостольского Века доказывается тем, что в дни гонения Апостолы не последовали за теми, которые покинули столицу, и, оставаясь в Иерусалиме, принимали решения по вопросам общецерковного значения и принципиальной важности. Так они делегировали Петра и Иоанна в Самарию для преподания дара Св. Духа тем, кого крестил Филипп (Деян. 8:14 и далее). По исполнении поручения они возвратились в Иерусалим (ст. 25). Даже Петр, принявший в Церковь Корнилия, был обязан отчетом Иерусалимскому центру. (Деян. 11:1-4 и далее). Утверждение

    его отчета имело значение принципиального решения" («Христос и первое христианское Поколение» Часть II, разд. III, 4. Иерусалимский Центр).


    ---------- Додано в 10:04 ---------- Попередній допис був написаний в 09:59 ----------

    На Нікейському соборі була присутня менша частина єпископів. рішення було прийнято значною мірою через страх перед імператором, ояснти присутність якого на соборі відповідно до канонів церкви дуже важко. Багато єпископів шкодували про свій вчинок.
    Вчення затвержене в НІкеї насаджувалось силою а не проповіддю. Арія очевидно було вбито і це вбивство виставили як чудо.

    ---------- Додано в 11:53 ---------- Попередній допис був написаний в 10:04 ----------

    Ще одна важлива ознака християнства?

    ---------- Додано в 12:02 ---------- Попередній допис був написаний в 11:53 ----------

    напевно вони і слова такого не знали
     
  8. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Если исходить их критериев, принятых большинством ученых, христианство – это признание Нового Завета в качестве данного от Бога писания и признание Иисуса Христа как Сына Божия, Господа и Искупителя. В этом смысле Свидетели Иеговы являются «полноправными» христианами, т. к. последовательно выступают в пользу обоих положений. По этой причине независимые религиоведы причисляют их к христианским конфессиям.
     
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    За весь час спілкування з СЄ на ЛФ дійшов до цікавого висновку. У них немає встановлених догм. Всі догми невідомо звідки беруться і ще більш невідомо куди зчезають. Якщо у апостольської церкви є собори, на яких приймаються догми, певні положення, то на середовищі СЄ воно спускається згори невідомсо ким через журнальчики, зібрання. Тому стільки суперечок. Хто тільки Ісус не був... і просто хорошим чоловіком і ангелом Михаїлом, то у нього є Божествення природа то нема.
    То буде кінець світу, то переноситься, то поки всі не помруть, то Ісус ходить по землі... а потім виявиться що не ходить, або ходить, але не ісус, бо не так зрозуміли.
    А де документи? У Кого/Що вірять СЄ? Хто такий Син Божий? Де то то написано?

    Сергію, у СЄ нема соборів, тому у вас є необхідність звертатися до науковців, щоб вони підтвердили. Хто для вас ще авторитет? Наприклад кока-кола. Недавно прочитав на пачці соку:якість підтверджена компанією кока-кола. СЄ потрібні підтвердження, бо невідомо звідки появилися і невідомо куди йдуть...
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    В літературі свідків Єгови чітко вказано у що і чому вони вірять. Оскільки суттєво в це не вникали не дивно що вам багато чого не невідомо.
    В 1 ст важливі питання віри вирішувались апостолами в Єрусалимі на цих нарадах не були присутні представники усіх общин.

    Иерархическое первенство Иерусалима во второй период Апостольского Века доказывается тем, что в дни гонения Апостолы не последовали за теми, которые покинули столицу, и, оставаясь в Иерусалиме, принимали решения по вопросам общецерковного значения и принципиальной важности. Так они делегировали Петра и Иоанна в Самарию для преподания дара Св. Духа тем, кого крестил Филипп (Деян. 8:14 и далее). По исполнении поручения они возвратились в Иерусалим (ст. 25). Даже Петр, принявший в Церковь Корнилия, был обязан отчетом Иерусалимскому центру. (Деян. 11:1-4 и далее). Утверждение

    его отчета имело значение принципиального решения" («Христос и первое христианское Поколение» Часть II, разд. III, 4. Иерусалимский Центр).

    Керівний орган свідків Єгови діє подібним чином. РІшення приймаються усіма членами керівного органуа не одноосібно презедентом товариства. Для вирішення організаційних питань можутть скикатись наради на яких присутні старійшини з багатьох зборів.

    ---------- Додано в 17:16 ---------- Попередній допис був написаний в 17:13 ----------

    Ви вважаєте що це поганим? Так свідки Єгови звертають увагу на наукові дослідженя і свої погляди грунтуютть на данних отриманих завдяки археологічним, історичним, лінгвістичним чи іншим дослідженням.

    ---------- Додано в 17:19 ---------- Попередній допис був написаний в 17:16 ----------

    У свідків Єгови небуло і немає суперечок щодо Ісуса Христа

    ---------- Додано в 17:22 ---------- Попередній допис був написаний в 17:19 ----------

    http://www.watchtower.org/u/200612/article_01.htm

    ---------- Додано в 17:26 ---------- Попередній допис був написаний в 17:22 ----------

    Свідки Єгови у своїх поглядах спираються на Біблію і вам це відомо. Саме БІлія а не рішення інших людей є для них авторитетом.

    ---------- Додано в 17:28 ---------- Попередній допис був написаний в 17:26 ----------

    Хоча ви праві - свідки Єгови не догматичними, вони готові вчитись івиправляти свої помилки.

    ---------- Додано в 17:31 ---------- Попередній допис був написаний в 17:28 ----------

    Иисус Христос


    Определение: Единородный Сын Бога, Сын, сотворенный самим Иеговой. Этот Сын был сотворен прежде всего сотворенного. Посредством него были созданы все другие творения как на небе, так и на земле. Он вторая по величине личность во Вселенной. Этот Сын, посланный Иеговой на землю, чтобы отдать свою жизнь как выкуп за человечество, открыл путь к вечной жизни для тех потомков Адама, которые будут проявлять веру в него. Этот же самый Сын, воскресший в небесной славе, теперь правит как Царь и наделен полномочиями уничтожить все зло и выполнить первоначальное намерение своего Отца относительно земли. Еврейская форма имени Иисус означает «Иегова есть Спасение»; Христос - эквивалент еврейского Ма•шиах (Мессия), что означает «Помазанник».
     
  11. Aquinas

    Aquinas Well-Known Member

    Хто входить до вашого керівного органу? Назвіть їхні імена. За які "заслуги" ці люди входять до керівного органу? Чи можете, ви, наприклад, якщо станете СЄ, входити до складу керівного органу? Якщо ні, то чому?
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Шо таке література СЄ? То думки окремих людей? Хто за тими думками стоїть? Хто бере на себе відповідальність за написане?

    ---------- Додано в 20:14 ---------- Попередній допис був написаний в 19:43 ----------

    я вважаю, що науковці повинні займатися науковими справами, а не питанням, хто є християнином, а хто не є.

    ---------- Додано в 20:14 ---------- Попередній допис був написаний в 20:14 ----------

    але думка постійно модернізується.

    ---------- Додано в 20:17 ---------- Попередній допис був написаний в 20:14 ----------

    Гм... коли до СЄ дійде, що не створений, а роджений..... Прямо як пороблено....

    ---------- Додано в 20:19 ---------- Попередній допис був написаний в 20:17 ----------

    ага... все пішло з чиєїсь волі не так, хтось зіпсував Божі плани.... цікаво.

    ---------- Додано в 20:21 ---------- Попередній допис був написаний в 20:19 ----------

    Ну я би так не сказав.

    І щойно я то доказав. Не створений, а роджений.

    ---------- Додано в 21:26 ---------- Попередній допис був написаний в 20:21 ----------

    1914 рік - кінець світу. Прошу цитату з Біблії.

    і прошу обгрунтувати дату пришестя Ісуса Христа на землю.
     
    • Подобається Подобається x 7
  13. Witness

    Witness Well-Known Member

    Ни один СЄ не придает какого-то важного значения их личностям и, по правде говоря, не сможет даже назвать их имена. Меня поражает что Вы так много думаете о грешных человеках: кто они, что они, за кем из них следовать или кому целовать руки и на кого молиться...

    ---------- Додано в 20:21 ---------- Попередній допис був написаний в 20:20 ----------

    аналогично
     
  14. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Література свідків Єгови готується письменнницьким відділом. Зміст видань контролюється керівним органом і важливі доктринальні питання узгоджується усіма членами керівного органу. Оскільки література видається свідками Єгови то за зміст несе відповідальність видавництво Вартова Башта.

    ---------- Додано в 15:58 ---------- Попередній допис був написаний в 15:57 ----------

    Ви можете довести що у свідків Єгови змінювались погляди на Ісуса Христа?

    ---------- Додано в 15:59 ---------- Попередній допис був написаний в 15:58 ----------

    Релігієзнавство - є науковою дисципліною і класифікація релігій входить саме в її компетенцію.

    ---------- Додано в 16:04 ---------- Попередній допис був написаний в 15:59 ----------

    Сэмюэл Хёрд - бывший областной надзиратель, в последнее время жил в Вефиле, также первый афро-американец в составе Руководящего Совета.

    Гай Пирс - бывший районный надзиратель, в последнее время жил в Вефиле,

    Стив Летт - бывший районный надзиратель, в последнее время жил в Вефиле,

    Дэвид Сплэйн - был миссионером в Канаде, служил в Вефиле, выпускник 42-го класса Школы Галаад в 1966
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Тобто Вартова Башта - це офіційно від імені організації, а не від окремих СЄ - дописувачів?
     
  16. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    так від імені організації. В журналах можуть публікуватись і статті надіслані окремими свідками але в цьому випадку імена авторів ненаводяться. Товариство Вартова башта було створене і зареєстроване для того щоб свідки Єгови могли самостійно вести видавничу діяльність.
     
  17. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    не пришестя а присутності
    в 1914 році завершились часи поган згадані в книзі пророка Даниїла.
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    присутність без пришестя?
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Слово парусия якя вжите в занченні присутність

    5 Присутствие (парусиа) Христа

    Матфея 24:3 — греч. τὸ σημειον της σης παρουσίας (то симион тис сис парусиас)

    1864 «the SIGN of THY presence» «ПРИЗНАК присутствия ТВОЕГО»

    The Emphatic Diaglott (J21), by Benjamin Wilson, New York and London.

    1897 «the sign of thy presence» «признак присутствия твоего»

    The Emphasised Bible, by J. B. Rotherham, Cincinnati.

    1903 «the signal of Your presence» «знак Твоего присутствия»

    The Holy Bible in Modern English, by F. Fenton, London.

    1950 «the sign of your presence» «признак твоего присутствия»

    New World Translation of the Christian Greek Scriptures, Brooklyn.

    1998 «знамение Твоего пришествия» (сноска: греч. парусиа — присутствие)

    «Восстановительный перевод Нового Завета», служение «Живой поток», Анахайм.

    Греческое существительное парусиа буквально означает «присутствие рядом» и происходит от предлога пара (с) и усиа (бытие). Слово парусиа встречается в Христианских Греческих Писаниях в следующих 24 местах: Матфея 24:3, 27, 37, 39; 1 Коринфянам 15:23; 16:17; 2 Коринфянам 7:6, 7; 10:10; Филиппийцам 1:26; 2:12; 1 Фессалоникийцам 2:19; 3:13; 4:15; 5:23; 2 Фессалоникийцам 2:1, 8, 9; Иакова 5:7, 8; 2 Петра 1:16; 3:4, 12; 1 Иоанна 2:28. В этих 24 местах в «Переводе нового мира» парусиа передано словом «присутствие».

    Родственный ему глагол парими буквально означает «быть рядом». В Христианских Греческих Писаниях он встречается в следующих 24 местах: Матфея 26:50; Луки 13:1; Иоанна 7:6; 11:28; Деяниях 10:21, 33; 12:20; 17:6; 24:19; 1 Коринфянам 5:3, 3; 2 Коринфянам 10:2, 11; 11:9; 13:2, 10; Галатам 4:18, 20; Колоссянам 1:6; Евреям 12:11; 13:5; 2 Петра 1:9, 12; Откровении 17:8. В этих местах «Перевод нового мира» использует для парими такие слова: «быть (с)», «есть», «здесь», «настать», «настоящее время», «находиться», «предстать», «прийти», «присутствовать», «стоять здесь», «явиться».

    Слово парусиа («присутствие») отличается от другого греческого слова — элефсис («пришествие»), которое встречается в греческом тексте один раз, в Деяниях 7:52, как элефсеос (лат. адвенту). Слова парусиа и элефсис не взаимозаменяемы. В «Теологическом словаре Нового Завета» отмечается, что «эти понятия [парими и парусиа] никогда не относятся к пришествию Христа во плоти и παρουσία никогда не несет смысла возвращения. Идея о более чем одной парусиа появляется впервые только в поздней Церкви [но не раньше Юстина, II век н. э.]... Чтобы понять мировоззрение христиан древности, нам следует полностью освободиться от такого представления [о более чем одной парусиа]» («Theological Dictionary of the New Testament», т. V, с. 865).

    Доктор теологии Израиль П. Уоррен (Israel P. Warren) в своем труде «Парусиа» писал о значении этого слова: «Мы часто говорим о „втором пришествии“, „втором приходе“ и т. п., но в Писании нигде не говорится о „второй Парусиа“. Каким бы оно ни было по сути, это было нечто особенное: этого никогда не случалось прежде и больше никогда не случится. Это присутствие должно было отличаться от всех других явлений себя людям и превосходить их, чтобы его название говорило само за себя без каких-либо определяющих слов, кроме артикля,— ПРИСУТСТВИЕ [THE PRESENCE]» («The Parousia», Портленд, Мэн, 1879, с. 12—15).

    Кроме того, в труде «Греческо-английский лексикон Нового Завета и другой ранней христианской литературы» говорится, что слово парусиа «стало официальным термином, обозначавшим визит высокопоставленного лица, особ[енно] царей и императоров, посещавших провинции» («A Greek-English Lexicon of the New Testament and Other Early Christian Literature», В. Бауэр, 2-е английское изд. Ф. В. Гингрича и Ф. У. Данкера, Чикаго—Лондон, 1979, с. 630). В Матфея 24:3, а также в других текстах, таких, как 1 Фессалоникийцам 3:13 и 2 Фессалоникийцам 2:1, слово парусиа относится к царскому присутствию Иисуса Христа с того времени, когда он воссел на престоле как Царь в последние дни этой системы вещей.
     
    Останнє редагування модератором: 20 лип 2010
  20. Aquinas

    Aquinas Well-Known Member

    «Ісус же приступив і промовив до них: «Дана мені ВСЯКА влада на небі й на землі» (Мт.28:18 )
    То, яку владу одержав Ісус в 1914 році, якщо ще в 33 році Він говорив, що Йому дана всяка влада?
     
    • Подобається Подобається x 2
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)