Свідки

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Мих, 27 гру 2006.

Статус теми:
Закрита.
  1. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Це пройде.... коли навчитеся робити різницю між твердженнями і ПРИПУЩЕННЯМИ.;)
    І до чого ви ведете? Надіюсь не до того що Ісус ніби на на стовпі розіп'ятий. Бо у С.Є. для цього нема ЖОДНОГО аргументу, крім того, що Ісус ніс стаурос (стовп, який являв собою горизонтальну балку хреста),бо:
    1. "дерево" вказує лиш на матеріал, а не форму.
    2. Ісуса страчували римляни (а не іудеї), своїм звичним способом.
    3. Табличку (як писала Lents) прибито над головою, а не над руками.
    4. Розіп'ясти стосується горизонтального положення рук.
    5. Це підтверджується історичними документами і археологічними знахідками про римські способи страти. У оригіналі писання Ісус ніс "стаурос". Оригінал написаний грецькою мовою. А як же греки того часу називали хрест? Ніяк. Не було у греків такого визначення, бо не вживався і сам хрест. Тоді звернемося до римлян. Як у них називався хрест? CRUX . І складався він з двох частин: STATICULUM (вертикальний стовп) і PATIBULUM (горизонтальна перекладина). І у деяких документах ідеться про розп'яття на патібулумі, бо процедура передбачала спочатку розіп'яття, а вже потім встановлення на статікулум і підняття. Тому під хрестом (круксом) інколи вживається патібулум, який грецькою мовою перекладений як стаурос.
    Можете подати цитату?
     
    Останнє редагування: 19 тра 2009
  2. Coffe13

    Coffe13 Дуже важлива персона

    Мт.27:37 Над головою в нього прибито напис за що його засуджено: " Це Ісус - Цар Юдейський"

    Ів.20:25 ... "Якщо не побачу на його руках знаків від цвяхів і невкладу пальця у місце де були цвяхи..."
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ок. Дякую.(стосовно "над головою" це ясно) Я чому спитала... бо користуюсь Біблією перекладу Огієнка:
    http://www.ukrlc.org/bible/index.htm , де сказано "Коли на руках Його знаку відцвяшного я не побачу". А у вас синодальний, чи переклад Куліша, Хоменка?
    Щойно для цікавості глянула на переклад С.Є. ("Переклад нового світу"). Там написано: "Поки я сам не побачу сліду від цвяхів на його руках".
    Тепер їм прийдеться говорити, що прибивали руки двома цвяхами, і на малюнках домалювати.:)
     
    Останнє редагування: 19 тра 2009
    • Подобається Подобається x 1
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А СЄ запозичили смерть душі з тілом у радянських атеїстів.
     
  5. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А ви звідки знаєте - у кого запозичили? Ви хоч вникали у те, чим вони аргументують?
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    я відповів так, як аналогічний коментар Сергія, не вникаючи у подробиці...
     
  7. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    ні у євреїв


    Далее приводится значение и греческого слова «ксилон»: «Апостолы Пётр и Павел использовали также слово кси́лон, чтобы описать орудие пытки, к которому пригвоздили Иисуса, и это показывает, что речь идёт о вертикальном столбе без перекладины, поскольку именно это значение приобретает слово кси́лон в данном контексте (Де 5:30; 10:39; 13:29; Гл 3:13; 1Пт 2:24). В LXX кси́лон встречается в Езд 6:11 (1Езд 6:11), где говорится о бревне, на котором должен был быть повешен нарушитель закона. Такое же значение это слово имеет в Де 5:30 и 10:39» (Приложение 5).
    одобным образом в авторитетном труде «Strong’s Exhaustive Concordance of the Bible» слово «стауро́с» объясняется в первую очередь как «свая или столб», а слово «ксилон» — как «дерево» или «балка».


    Согласно известному римскому историку Ливию (59 г. до н. э. до 17 г. н. э.), выражение «крукс» означает обычный «столб». «Даже у римлян слово crux, от которого произошло [английское] слово «крест», первоначально означало вертикальный столб» - поясняет «Имперский библейский словарь» (The Imperial Bible-Dictionary, издание П. Фэрбрейна, Лондон, 1874, т. 1, стр. 376).



    В этой связи показательно определение этого выражения из «The Companion Bible», где говорится: «Слово крест есть перевод латинского слова крукс; однако греческое слово стаурос также мало означает крукс, как „палка“ означает „костыль“ («Крест и распятие»).



    В свою очередь комментарий по интересующему нас вопросу предоставляет и известный «Библейский словарь» Эрика Нюстрема. В разделе «Крест» мы можем прочесть следующую информацию: «Слово крест, лат. «крукс», первоначально обозначало вообще позорный столб или столб мучения, который мог иметь различную форму. У некоторых древних народов преступников привязывали к столбу за руки над головою, и выставляли их, таким образом, на общее посрамление и голодную смерть. Другой способ подобного наказания заключался в том, что врывали в землю заострённый столб и насаживали на него живого человека».


    В «Новом Библейском Словаре» мы читаем: «Греческое слово, применяемое для „креста“ («стауро́с», глагольная форма «стауро́о»), обозначает главным образом столб или балку, но и также столб как средство наказания и казни» («The New Bible Dictionary»).

    Показательно, что в «Новом Завете в переводе с древнегреческого – Радостная Весть» В.Н. Кузнецовой Деяния 5:30 и 10:39 приведены с буквальным значением слова «ксилон» - «деревянный столб».
     
    Останнє редагування модератором: 21 тра 2009
  8. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Чим підтвердите?

    Скажіть, що мав на увазі патріарх Яків коли сказав, побачивши скровавлену одежу молодшого сина Йосипа: "У жалобі зійду я до сина мого до шеолу. І плакав за ним його батько." Бут.37:35
     
  9. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Свидетельства Священного Писания о бессознательном состоянии мёртвых


    Иов 3: 11 Для чего не умер я, выходя из утробы, и не скончался, когда вышел из чрева? 13 Теперь бы лежал я и почивал; спал бы, и мне было бы покойно 16 или, как выкидыш сокрытый, я не существовал бы, как младенцы, не увидевшие света. 17 Там беззаконные перестают наводить страх, и там отдыхают ис-тощившиеся в силах. 18 Там узники вместе наслаждаются покоем («покоятся», перевод архимандрита Макария) и не слышат криков приставника.

    Иов 17: 16 В преисподнюю сойдет она и будет покоиться со мною в прахе.

    Псалтирь 6: 6 ибо в смерти нет памятования о Тебе: во гробе кто будет славить Тебя?

    Псалтирь 12: 4 Призри, услышь меня, Господи Боже мой! Просвети очи мои, да не усну я сном смертным;

    Псалтирь 29: 10 `что пользы в крови моей, когда я сойду в могилу? будет ли прах славить Тебя? будет ли возвещать истину Твою?

    Псалтирь 113:25 Ни мертвые восхвалят Господа, ни все нисходящие в мо-гилу;

    Псалтирь 145: 2 Буду восхвалять Господа, доколе жив; буду петь Богу моему, доколе есмь. 3 Не надейтесь на князей, на сына человеческого, в котором нет спасения. 4 Выходит дух его, и он возвращается в землю свою: в тот день исчезают [все] помышления его.

    Екклесиаст 9: 5 Живые знают, что умрут, а мертвые ничего не знают, и уже нет им воздаяния, потому что и память о них предана забвению, 6 и любовь их и ненависть их и ревность их уже исчезли, и нет им более части во веки ни в чем, что делается под солнцем. 10 Все, что может рука твоя делать, по силам де-лай; потому что в могиле, куда ты пойдешь, нет ни работы, ни размышления, ни знания, ни мудрости.

    Исаия 26: 19 Оживут мертвецы Твои, восстанут мертвые тела! Воспряните и торжествуйте, поверженные в прахе: ибо роса Твоя - роса растений, и земля извергнет мертвецов.

    Исаия 38: 18 Ибо не преисподняя славит Тебя, не смерть восхваляет Тебя, не нисшедшие в могилу уповают на истину Твою. 19 Живой, только живой прославит Тебя, как я ныне: отец возвестит детям истину Твою.

    Иеремия 51: 39 Во время разгорячения их сделаю им пир и упою их, чтобы они повеселились и заснули вечным сном, и не пробуждались, говорит Господь. 57 И напою допьяна князей его и мудрецов его, областеначальников его, и градоправителей его, и воинов его, и заснут сном вечным, и не пробудятся, говорит Царь - Господь Саваоф имя Его.

    Даниил 12: 2 И многие из спящих в прахе земли пробудятся, одни для жиз-ни вечной, другие на вечное поругание и посрамление. 13 А ты иди к твоему концу и упокоишься, и восстанешь для получения твоего жребия в конце дней.

    От Иоанна 11: 11 Сказав это, говорит им потом: Лазарь, друг наш, уснул; но Я иду разбудить его. 13 Иисус говорил о смерти его, а они думали, что Он говорит о сне обыкновенном. 14 Тогда Иисус сказал им прямо: Лазарь умер;

    Деяния 7: 60 И, преклонив колени, воскликнул громким голосом: Господи! не вмени им греха сего. И, сказав сие, почил («уснул», Новая Иерусалимская Библия, англ.).

    Те що він помре у жалобі


    Места Писания, утверждающие, что душа может умереть (смертна).


    Числа 15: 31 ибо слово Господне он презрел и заповедь Его нарушил; истребится душа та; грех ее на ней.

    Числа 23: 10 Кто исчислит песок Иакова и число четвертой части Израиля? Да умрет душа моя смертью праведников, и да будет кончина моя, как их!

    Второзаконие 20: 16 А в городах сих народов, которых Господь Бог твой дает тебе во владе-ние, не оставляй в живых ни одной души,

    Второзаконие 27: 25 Проклят, кто берет подкуп, чтоб убить душу и пролить кровь невинную! И весь народ скажет: аминь.

    Иисус Навин 2: 13 что вы сохраните в живых отца моего и матерь мою, и братьев моих и сес-тер моих, и всех, кто есть у них, и избавите души наши от смерти. 14 Эти люди сказали ей: душа наша вместо вас да будет предана смерти, если вы [ныне] не откроете сего дела нашего; когда же Господь предаст нам землю, мы окажем тебе милость и истину.

    Книга Судей 5:18 Завулон - народ,обрекший душу свою на смерть, и Неффалим - на высо-тах поля.

    Книга Судей 16:30а И сказал Самсон: умри, душа моя, с Филистимлянами! И уперся всею силою, и обрушился дом на владельцев и на весь народ, бывший в нем.

    Иов 36: 14 поэтому душа их умирает в молодости и жизнь их с блудниками.

    Псалтирь 32: 19 что Он душу их спасет от смерти и во время голода пропитает их.

    Псалтирь 55: 14 ибо Ты избавил душу мою от смерти, [очи мои от слез,] да и ноги мои от преткновения, чтобы я ходил пред лицем Божиим во свете живых.

    Псалтирь 65: 9 Он сохранил душе нашей жизнь и ноге нашей не дал поколебаться.

    Псалтирь 114: 8 Ты избавил душу мою от смерти, очи мои от слез и ноги мои от преткнове-ния. Буду ходить пред лицем Господним на земле живых.

    Исаия 53: 12 Посему Я дам Ему часть между великими, и с сильными будет делить добычу, за то, что предал душу Свою на смерть, и к злодеям причтен был, тогда как Он понес на Себе грех многих и за преступников сделался ходатаем.

    Иеремия 38: 20 И сказал Иеремия: не предадут; послушай гласа Господа в том, что я говорю тебе, и хорошо тебе будет, и жива будет душа твоя.

    Иезекииль 13: 19 И бесславите Меня пред народом Моим за горсти ячменя и за куски хлеба, умерщвляя души, которые не должны умереть, и оставляя жизнь душам, которые не должны жить, обманывая народ, который слушает ложь.

    Иезекииль 18: 4 Ибо вот, все души - Мои: как душа отца, так и душа сына - Мои: душа согрешающая, та умрет. 20 Душа согрешающая, она умрет; сын не понесет вины отца, и отец не понесет вины сына, правда праведного при нем и остается, и беззаконие беззаконного при нем и остается.

    От Матфея 10: 28 И не бойтесь убивающих тело, души же не могущих убить; а бойтесь более Того, Кто может и душу и тело погубить в геенне.

    От Марка 3: 4 (в переводе епископа Кассиана) И говорит им: дозволяется ли в субботу доброе сделать или злое? Душу спасти или убить? Они молчали.

    От Иоанна 12: 25 Любящий душу свою погубит ее; а ненавидящий душу свою в мире сем со-хранит ее в жизнь вечную.

    Деяния 3: 23 и будет, что всякая душа, которая не послушает Пророка того, истребится из народа.

    Иакова 5: 20 пусть тот знает, что обративший грешника от ложного пути его спасет душу от смерти и покроет множество грехов.


    А Колосков.
     
  10. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    Та ну , Свідками затянуло......))))))))):crazy:

    Докази про те що пекло існує, і людина перебуває у свідомості .....


    Мар.9:42-48
    42. Хто ж спокусить одного з малих цих, що вірять, то краще б такому було, коли б жорно млинове на шию йому почепити, та й кинути в море!

    43. І коли рука твоя спокушає тебе, відітни її: краще тобі ввійти до життя одноруким, ніж з обома руками ввійти до геєнни, до огню невгасимого,

    44. де їхній червяк не вмирає, і не гасне огонь.

    45. І коли нога твоя спокушає тебе, відітни її: краще тобі ввійти до життя одноногим, ніж з обома ногами бути вкиненому до геєнни, до огню невгасимого,

    46. где червь их не умирает и огонь не угасает.
    УПО: де їхній червяк не вмирає, і не гасне огонь.

    47. І коли твоє око тебе спокушає, вибери його: краще тобі однооким ввійти в Царство Боже, ніж з обома очима бути вкиненому до геєнни огненної,

    48. де їхній червяк не вмирає, і не гасне огонь!

    звичайно, що не потрібно виколупувати собі очі, але тут чітко показано, наскільки страшним є пекло, Ісус слів на вітер не кидає і придостеріг ...

    Матв. 25:41

    41. Тоді скаже й тим, хто ліворуч: Ідіть ви від Мене, прокляті, у вічний огонь, що дияволові та його посланцям приготований.

    42. Бо Я голодував був і не нагодували Мене, прагнув і ви не напоїли Мене,
    43. мандрівником Я був і не прийняли ви Мене, був нагий і не зодягли ви Мене, слабий і в в'язниці і Мене не відвідали ви.

    44. Тоді відповідять і вони, промовляючи: Господи, коли то Тебе ми голодного бачили, або спрагненого, або мандрівником, чи нагого, чи недужого, чи в в'язниці і не послужили Тобі?

    45. Тоді Він відповість їм і скаже: Поправді кажу вам: чого тільки одному з найменших цих ви не вчинили, Мені не вчинили!

    46. І ці підуть на вічную муку, а праведники на вічне життя.



    Якщо пекла не має, і після смерті "нічого" не має, а Ісус як ми знаємо слів на вітер не кидає... то чому він розповідав про багача і Лазаря???

    Лук. 23-26
    23. І, терплячи муки в аду, звів він очі свої, та й побачив здаля Авраама та Лазаря на лоні його.

    24. І він закричав та сказав: Змилуйся, отче Аврааме, надо мною, і пошли мені Лазаря, нехай умочить у воду кінця свого пальця, і мого язика прохолодить, бо я мучуся в полум'ї цім!...


    25. Авраам же промовив: Згадай, сину, що ти вже прийняв за життя свого добре своє, а Лазар так само лихе; тепер він тут тішиться, а ти мучишся.


    26. А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

    Звісно що це алегорія, але просто так її б ніхто не розповідав... тим більше Ісус!


    А тепер два дуже важливі вірші, між якими тісний звязок,
    стосовно вічних мук ( гієни, шеолу, пекла) :

    Откр. 20:10
    А диявол, що зводив їх, був укинений в озеро огняне та сірчане, де звірина й пророк неправдивий. І мучені будуть вони день і ніч на вічні віки.


    і
    Матв. 25:41

    41. Тоді скаже й тим, хто ліворуч: Ідіть ви від Мене, прокляті, у вічний огонь, що дияволові та його посланцям приготований.




    так що не робіть собі полегшення на майбутнє...
    зауважте що багато ваших цитат, до народження Ісуса Христа, який
    (у третє повторюсь) слів на вітер не кидає.

    Божого благословіння.
     
    Останнє редагування модератором: 21 тра 2009
    • Подобається Подобається x 1
  11. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Можу полегшити вам завдання. На сайті С.Є. http://www.watchtower.org/k/index.html я не знайшла статті про їхнє розуміння пекла. Але, кому це цікаво,- можуть зайти на сайт інших свідків:
    http://biblijnyj-prapor.com.ua/ і у розділі меню "Бібліотека" - "Статті" вибрати статтю "До аду і назад".

    Цікаво послухати думку католиків, які на форумі стосовно "пекло-лімбо-рай" писали приблизно таке: "Сьогодні церква глибше пізнає Бога,- не як караючу руку, а як милосердного спасителя".
     
  12. Нецікавий

    Нецікавий Well-Known Member

    все ще від Арія тянеться))))))))
     
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Не чула я,- що там у Арія стосовно пекла-душі, а от його позиція стосовно заперечення трійці відповідає поглядам С.Є. І хоч Нікейський собор засудив вчення Арія, він вважався авторитетною особою у християнському світі того часу.
     
  14. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    2 Тим 3,16
    Геєна та шеол зовсім різні поняття.

    Перечитай те особисто статті на тему Пекла та Геєни в білійних словниках
     
  15. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Рація :good:
     
  16. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    У чому рація? Чи Ісус заперечував слова пророків? Ні Він пропонував нову звістку про царство, але не нову теологію.
    Виходячи з логіки Нецікавого, ми можем не звертати уваги на все що написано в Бібілї до Христа.
     
  17. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    Не зовсім дебати на Нікейськом у соборі стосувались швидше філософського розуміння Бога, а не біблійного.
     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    вигадки.... нащо була філософія єпископам? і чому єпископи так протилежно придумали, це ж дві різні позиції?
     
  19. Сергій аспірант

    Сергій аспірант Well-Known Member

    цікаве питання, тим не менше ідеї неоплатонізму вони успішно засвоїли. І більшість отців церкви прихильно ставились до філософії. Сама проблематика НІкейського собору сформульована в термінах та виразах властивих неоплатонізму.
    Розвиток кожної концепції мав свою історію. І точка зору антіохійської теологічної школи вважалась більш ортодоксальною, ніж Александрійська (Александрія була важливим центром філософської думки.)
    На мій погляд причина була в тому що погани які приймали християнство сприймали Ісуса як героя, а обожнення героїв було властиве поганським релігіям. Крім того уявлення про Тріади або триєдиних богів можна знайти фактично в усіх культурах.
    Думаю що дискусію на дану тему варто перенести в гілку про Трійцю
     
  20. Оленa

    Оленa Well-Known Member

    Не думаю, що Невідомий заперечує цінність Біблії до Христа, хоча він сам це пояснить.

    Доведіть.
    Дайте факти.
    Доведіть на підставі фактів.
    І яким чином цей факт заперечує Трійцю.
     
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)