Свідки

Discussion in 'Релігії народів світу' started by Мих, Dec 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Релігійною практикою і віровченням. Відмінностей дуже багато, але це буде оффтопіком у цій темі. Тут же мова йде про С.Є.
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Релігійна практика - це те, що розвивалося напротязі століть, а тому й не дивно, що мінялося. Скажімо, у перших християн вмерти за віру - це було най-най... то були часи переслідування християн, якщо мова йде про переших. Що до віровчення, то я не бачу змін.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Vittoriya

    Vittoriya скрипулька

    е

    А мені не треба читати цілу гілку, щоб зрозуміти. Я багато начиталась про це, якийсь час мене це цікавило, бо мій друг, дуже хороша людина, пішов у свідки... Я цього не могла зрозуміти, не могла в це повірити і мені стало цікаво, чому. Так що прошу тут мені не писати, я принаймні на це тверезо і розумно дивлюсь , а вам затуманили голову...
     
  4. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Запропонуйте відповідну тему, або відкрийте нову на зразок "Церква і Біблія" чи "Апостольська церква і сучасне християнство" і, якщо матимете бажання, спробуємо розглянути - є зміни чи немає.
     
  5. Adriasia

    Adriasia Well-Known Member

    Я особисто не є Свідком Єгови, але це єдина на мою думку релігійна організація яка НАЙБІЛЬШЕ дослідила Біблію, яка найбільше знає її і має бажання поділитися своїми знаннями. Я вважаю що саме вони з всіх, хто називає себе християнами найбільш точно підходять до тлумачення та розуміння Біблії.
    Чому я не є СЄ, та тому шо я не є і католичкою і не є православною чи ше там кимось. Я маю СВОЄ ОСОБИСТЕ сформоване у 12 років розуміння Біблії і хто такий Бог. Згідно мого розуміння жодне з релігійних угрупувань не є досконало точним по відношенню до Біблії, та і моє розуміння не є досконалим, бо та Біблія що ми зараз маємо, то є не більше ніж помилки перекладу на жаль. Істина одна, але саме завдяки помилкам перекладу і виникає багато плутанин.
    От для прикладу я переконана що Ісус був розіп*ятий на т-подібній палі, а ні на якому не хресті (історичні довідки слід навести і в той час просто на хрестах ніхто нікого не розпинав)...
    Одним словом Свідків Єгови я поважаю бодай за те, що вони добре знають Біблію. А чи кожеш вірянин може похвалитися тим, що він її знає, читає, досліджує... на жаль ні.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    :haha:

    От... а згідно так званих дослідників Біблії - СЄ, Ісус не був розіпятий, а просто підвішений на рівненьку палю і жодних Т - подібних, як ви кажете....


    Друге, хто вам сказав, що прості СЄ вивчають і досліджують? Вони, прості СЄ, просто говорять і повторюють те, що сказав їм наглядач, чи старійшина і жодних вольностей!!!
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Adriasia

    Adriasia Well-Known Member

    не згідна.
    моя бабуся була Свідком Єгови. Так ось вона вивчала і вона досліджувала. Старійшини допомагають щось зрозуміти, але ніхто своєї думки нікому не нав*язує і не вважає її єдино вірною.
    Ви бачили щоб у церкві люди читали та обговорювали Святе Письмо? от коли побачите тоді поговоримо про те хто досліджує а хто ні. Бо саме католики і православні бездумно повторюють наші гарні слов*янські звичаї називаючи це християнством.

    з історії. посвячення хліба і солі - це древнй ритуал слов*ян де вони дякують богу сонця за те що дав їм минулого року врожай на пшеницю і де вони просять багатої землі на новий врожайний рік. Співання гаївок - давання честі у піснях богам за те що прийшла знову квітуча весна, шо природа прокинулася, що можна розпочинати новий врожайний рік. Не бачите паралелей у святкуванні Паски?
    Я до речі знаючи це все всерівно святкую Паску... і свячу її всерівно... сама не знаю чому... певно слов*янські корені...
     
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    От цікаво б запитати вашу бабусю: на чому був розіпятий Ісус.
    Знаєте, кожен може з нас досліджувати сам особисто. Мови нема. Але уявіть собі ситуацію. Ви дослідили, що Ісус був розіпятий на Т-подібній фігурі, ви - є, припустимо СЄ, а там, у них - на палі.... Який толк з ваших досліджень? Вам повірять? Чи скажуть, що це також правда? Чи дозволять вашу правду проповідувати іншим?
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Це надто просто: викинути грішників геть щоби потому хизуватись чистотою свїх лав. А що казав Ісус? Найперш грішні потрібують спілкування та спасіння.

    Якщо б Ви хоч трохи придивлялись до постів інших дописувачів... :sad: Спеціально для Вас повторюю: я не вважаю справжніми християнами відвертих грішників. Вважаю недосконалим навіть того, що не сповідується хоча раз на місяць і не бере участь у Службах Божих щонеділі.

    Багато написано, та не в тему. 1. Чути Добру Новину своєю мовою люди потрібують і сьогодні. 2. Про християн 1 ст. ясно і так, а як конкретно щодо СЄ? 3. Якщо прояв злиття Святого Духу на СЄ, про який Ви писали, був не в пророкуванні, тоді в чому?

    ==============
    Традиційні Церкви були і є Апостольськими. Але на місці не стоять, і це їм плюс! Віровчення не викривляється, а розвивається. Якраз суттєвим поштовхом до цього розвітку є всілякі викривлення, як то наприклад проголошення конкретної дати Страшного Суду чи то самозванне призначення, кому належить бути серед 144 000, поверхове вивчення Біблії та нахабна зверхність до інших віруючих. Обряди змінюються щоби відповідати часу. Адже не в тогах досі ходимо.
    P.S. Є гілка про традиційні Церкви.
     
    Last edited: Apr 20, 2009
    • Подобається Подобається x 1
  10. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Я також так вважала до того, поки глибше не вивчила їхню історію. Головна їхня помилка в тому, що вони себе вважають богообраними, а всіх решту - частиною фальшивої релігії. Дійсно вони дуже глибоко, як ніхто, вивчають текст Біблії, але штучно підлаштовують його (особливо пророцтва) під історію своєї організації.
    Стосовно хреста, це питання описано у книзі "Римляни, раби, гладіатори".Хрести були трьох видів: Т-подібні, іксоподібні і власне хрестовидні. Найбільш поширені - Т-подібні. Ісуса розіп'ято на хресті, а не прибито до стовпа, як це зображують С.Є. Хоча Він дійсно ніс не хрест, а пряму балку (грецьке-"стаурос", рим.-"патібулум" ), проте ця балка була горизонтальною перекладиною вертикального стовпа, який знаходився на місці страти. Поєднання цих балок і утворювало хрест, на якому розіп'ятий Ісус. Хрест (а не стовп) був традиційним знаряддям страти у римлян.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Hitiky

    Hitiky Well-Known Member

    Ідеологія

    Неможливо боротись з ідеологією з допомогою іншої ідеології. Сектант має або придумує відповіді на любі питання.

    Ідеологія може рухнути тільки з средини.
    Коли ослабіють мотиви, які привели в секту, сектант сам полишить секту.
     
    • Подобається Подобається x 3
  12. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    - СВІДКИ ЄГОВИ –
    1. Історія виникнення.
    Традиційні (католицька і православна) церкви відійшли від біблійного поклоніння і придушували спроби реформації. Незважаючи на це, виникали релігійні течії, які намагались відновити апостольське вчення. Так виник кальвінізм, лютеранство, адвентизм та інші християнські організації.
    Хоч вони і мали відмінності, але з часом виробили спільні риси протестантизму:
    - відмова у поклонінні використовувати ікони, статуетки, амулети.
    - відмова молитися до людей (святих) і ангелів.
    - обряд хрищення здійснюється лише шляхом повного занурення у воду.
    - відмова христити немовлят.
    - відмова від священиків як посередників між Богом і людьми.
    - основою віровчення вважається лише Біблія (без передань і т.п.)
    Тому всі пізніші протестантські церкви особливої революції у справі відновлення апостольського поклоніння не зробили.
    У книзі «Свидетели Иеговы», виданій цією організацією, описано процес становлення цієї церкви. Її засновник, Чарльз Рассел , народився у сім’ї пресвітеріан, потім став конгреціоналістом, а в 1869 році примкнув до адвентистів, про яких писав: "Я в долгу перед адвентистами... они помогли мне увидеть, в чём я заблуждался. (стор.44). Далі описано, що він познайомився з книжкою Е.Елліса "Біблія проти традиції», виданої спочатку в Англії а пізніше перевиданої Д.Сторрозом в США, де було викладене вчення про смертність душі. Пізніше Рассел познайомився зі вченням адвентиста Барбера, який писав про те, що другий прихід Христа буде невидимим, і Рассел прийняв це вчення: "Барбору удалось убедить Рассела, что невидимое присутствие Христа началось в 1874 году" (стор.47).
    Крім спільних для протестантів рис, у адвентистів були і особливі:
    - душа вмируща.
    - критика догмату про «трійцю».
    - Єгова є всемогутнім Богом и Творцем, а Ісус Христос — Його перше творіння.
    - Святий Дух — не особа, а невидима діюча сила Бога.
    - рай на Землі.
    - пацифізм. (відмова служити в армії).
    - пекла не існує. (усі грішники будуть знищені безслідно).
    - формальне перебування в організації не забезпечує спасіння, але спасуться лише члени організації.
    - зв’язок Бога з віруючими здійснюється через управлінський орган, який є інформаційним каналом між Богом і членами організації.
    Засновник С.Є. Ч.Рассел перейняв всі ці погляди для своєї нової віри. Але він не погоджувався з адвентистами у деяких питаннях викупної жертви Ісуса, що і стало причиною його розриву з ними.
    Крім цього з часом з’явилась відмінність у поглядах на рай. Якщо адвентисти твердили, що рай на Землі буде лише під час тисячолітнього правління Христа, а потім всі ті, хто його заслужив, вознесуться на небо, то послідовники Рассела говорили, що небесний рай буде лише для 144 тис., а для решти «великого натовпу» - на Землі.
    С 1879 року Ч. Т. Рассел починає самостійно видавати журнал “Сіонська Вартова Башта і Вісник Присутності Христа”.
    Отже основою для віровчення Рассела були здобутки попередніх протестантських церков, особливо адвентистів.
    З 1881 року його організація називалась “Товариство Сіонської Вартової Башти і Трактатів Пенсильванії”, з 1986р. -“ Товариство Вартової Башти , Біблії і Трактатів Пенсільванії”. В 1909р відкрився філіал в Брук ліні (Нью-Йорк) під назвою “Асоціація народних проповідників Нью-Йорка”, а в 1911р.- у Лондоні – філіал «Міжнародне Товарииство Дослідників Біблії”


    В 1916 році Рассел помер. Повинні були відбутися «вибори» нового президента товариства. У книзі "С.Є." описано, як Рутерфорд узурпував владу, що стало причиною першого розколу. Звичайно там його виправдовують і не вживають слова "узупрував". Там описано, як через прибічника Рутерфорда Пірсона у "Вартовій Башті" було написано наступне: "Братья со всей страны поручили ОТ ИХ ИМЕНИ проголосовать за Д.Рутерфорда."
    Таким чином доказів поручительства не наведено, а за "братьев со всей страны" мали голосувати лише вибрані. Тож не дивно що на таких "виборах" була лише одна кандитатура,- Рутерфорд. Тоді "братья со всей страны" і підняли бунт: "Нового президента приветствовали многие, но не все(стор.66) Более того,несколько человек главного управления относились к брату Рутерфорду с явной неприязнью... Вскоре возникла ОПОЗИЦИЯ" (с.67) "Вследствие этого к началу осени 1917 года некоторые собрания Исследователей Библии РАСКОЛОЛИСЬ НА ДВЕ ГРУППЫ". "Некоторые члены организации поддерживали опозицию. Бунтовщики грозили "покончить с этой тиранией" (стор.68) МНОГИЕ из тех, кто казался духовно крепким и беззаветно преданным Господу, начали отходить. Казалось, что такого не должно быть, но это было, и мы огорчались" (стор.69)
    Після того, як пророкований у 1914 і 1918 рр. армагедон не відбувся, Рутерфорд вирішив, що «невидимий другий прихід Ісуса Христа» відбувся в 1914 році, а дати самого армагедону переносились.
    Це також не знайшло підтримки у багатьох членів організації. ). Деякі члени правління Товариства запропонували обмежити повноваження президента и розширити права правління. Розлючений Рутерфорд почав чистку вищого складу организації. Чотири директори Товариства були звільнені і виключені з організації. Вони утворили свої власні організації “Мисіонерьский рух мирян” і “Асоціація дослідників Біблії”, в склад яких відразу увійшло біля 4000 членів організації Рутерфорд.. Члены цих організацій вважали себе єдиними вірними послідовниками Рассела і звинувачували Рутерфорда у перекрученні вчення покійного пастора.
    .
    Крім цього Рутерфорд звільнив всіх керівників, які його не підтримували. Далі книжка пише, що в 1919 році в м.Піттсбург відбувся конгрес організації, де Рутерфорд вирішив "узаконити" своє президенство. Питається: якщо попередні "вибори" дійсні, то для чого переобирати? Очевидно в умовах, коли Рутерфорд звільнив неугодних, а частина організації відкололась, результат таких виборів легко було передбачити і надати попередньому рішенню вигляду законності. Тут є цікавим наведений у книзі "неупереджений" виступ голови виборчої комісії Е.Секстона:
    " На мой взгляд, наилучший способ выразить уважение нашему дорогому Рутерфорду - это переизбрать его президентом Общества Сторожевой башни, Библий и трактатов. Не думаю, что у широкой обществености есть какие-либо сомнения по данному делу. Даже если с формальной точки зрения наши братья НАРУШИЛИ КАКОЙ-ТО ЗАКОН, который не был им понятен, мы знаем, что их мотивы чисты. Мы можем с полной уверенностью переизбрать брата Рутерфорда президентом Общества. Не вижу лучшего способа выразить наше доверие, чем провести выборы и переизбрать брата Рутерфорда президентом" (стор.74)
    Обидві частини називали і називають сьогодні одні одних розкольниками і відступниками. Слова книги про те, що "их деятельность ослабела или прекратилась совсем" є неправдивими. Хоча сьогодні С.Є. говорять, що на відміну від інших вони є неподільні і що це ознака правдивої релігії, це не відповідає дійсності. Сьогодні крім бруклінської організації є ще частин єговістів, які мають свого т.з."благоразумного раба" і "помазаний остаток", вони знаходяться у різних країнах світу і проводять міжнародні конгреси, хоча вони не такі відомі, як бруклінські єговісти.
    Одні (прихильники Рассела) називаються і далі дослідниками. Їхні сайти ось тут:
    http://www.scripturestudy.net/o_nas.htm
    http://www.pastor-russell.ru/
    Сайти інших єговістів ось тут:
    http://www.theocrat.narod.ru/index.html
    http://bashniastrazhy.by.ru/
    Інші єговісти називаються "Рух Епіфанія". Їхній сайт ось тут:
    http://biblijnyj-prapor.com.ua/
    Сайт бруклінських єговістів знаходиться тут:
    http://www.watchtower.org/u/index.html

     
  13. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    С.Є. часто кажуть: «Написано: «Ви свідки мої – говорить Єгова». Які церкви є ще свідками? Значить це про нас Біблія пише. Він же не сказав: «Ви баптисти мої, чи суботники, чи католики». Також написано «Нехай святиться ім’я Твоє». Хто крім нас прославляє ім’я Єгови? Ніхто. Значить ми - єдина організація Єгови. Свідки Єгови були завжди.».
    Насправді до Рутерфорда ніколи не існувало організації під назвою «Свідки Єгови». Проте сьогодні члени цієї церкви твердять, що вони були завжди. При цьому спираються на наступні цитати Біблії:
    Іс.43:10 "Нехай разом зберуться всі люди і народи згромадяться: хто поміж ними розкаже про це, і хто розповість про минуле? Нехай дадуть свідків своїх і оправдані будуть, і хай вони чують та скажуть: Це правда! Ви свідки Мої, говорить Господь (в оригіналі – Єгова), та раб Мій, якого Я вибрав, щоб пізнали й Мені ви повірили, та зрозуміли, ще це Я."
    «Симон ось розповів, як зглянувся Бог від початку, щоб вибрати люд із поганів для Ймення Свого»
    «Я ж Ім’я Твоє їм об’явив й об’являтиму, щоб любов, що Ти нею Мене полюбив, була в них, а Я в них!...»
    Ч. Рассел на ці цитати не звертав особливої уваги, а Д. Рутерфорд, наткнувшись на них, вирішив
    використати їх для назви свого «Товариства по вивченню біблійних Писань». Таким чином в 1931 році з’явилась організація під назвою «Свідки Єгови ». Але немає жодного історичного документу про те, що до 1931 року так називали будь-яку організацію. Послідовників Ісуса називали «християни».
    «І збирались у Церкві вони цілий рік, і навчали багато народу, і в Антіохії найперше християнами НАЗВАНО учнів» . Дії 11:26
    Історик 2-го століття Тертуліан писав: «“Ненависть до імені християнського серед більшості людей настільки сліпа, що вони навіть і хвалячи християнина, враховують йому за злочин ім’я його. Кай, говорить один, хоча добра людина, але християнин. Дивно, говорить інший, що такий розумний чоловік, як Луцій, став християнином. Ніхто не помічає, що Кай тому добрий, і Луцій розумний, що вони християни, або же, що вони зробились християнами, що були добрими і розумними” (Апол. 3).
    Таким чином у Біблії Бог говорив НЕ про НАЗВУ організації, а, кажучи «Ви-свідки Мої» говорив про людей, які були СВІДКАМИ ЙОГО ЧУД, свідками Його присутності. Отож «свідки» - це не назва організації, а означення людей, що були свідками присутності Бога і повинні були свідчити про Нього.
    Ісус сказав учням: "Ви- світло для світу". Завтра хтось може наткнутись цю цитату і сказати: Віднині це назва нашої церкви. "Світло для світу"- це назва правдивих християн, бо сам Ісус нас так назвав. А інший побачить цитату: "Я-виноградина, а ви- галуззя" і скаже: "Галуззя Ісуса"- це і є Ісусова правдива церква, а інший побачить: "Ви- сіль землі", і постане нова церква "Сіль землі".і т.д.
    Божий люд був свідками тому, що СВІДЧИВ про Бога, а не тому, що так називалася організація. Це слово у Писанні зустрічається дуже часто у якості: свідчити (свідкувати)-проповідувати, свідчити-запевняти, свідчити - сповіщати. Лише у 20-му розділі «Дії св.апостолів» воно зустрічається чотири рази:
    Свідчити = проповідувати («І я свідчив юдеям та гелленам, щоб вони перед Богом покаялись, та ввірували в Господа нашого Ісуса Христа».).Дії 20:21
    Свідчити = сповіщати («тільки Дух Святий в кожному місті засвідчує, кажучи, що кайдани та муки чекають мене..».) Дії 20:23
    Свідчити = запевняти («Тому дня сьогоднішнього вам свідкую, що я чистий від крови всіх,») Дії 20: 26

    ІСУС казав : «Та ви приймете силу, як Дух Святий злине на вас, і МОЇМИ ви свідками будете в Єрусалимі, і в усій Юдеї та в Самарії, та аж до останнього краю землі.». Дії 1:8. Зважаючи на таку цитату, за логікою С.Є. якісь християни можуть назвати себе «Свідки Ісуса» і говорити: «Ми виникли ще у першому столітті. Нас сам Ісус так назвав. Тому ми – єдині послідовники Ісуса».

    - «Нехай святиться ім’я Твоє»
    - «Бо кожен, хто покличе Господнє Ім’я, буде спасенний».
    С.Є. слова "покликати (чи прославляти) Ім’я Господнє" сприймають спрощено-як саму назву, а не її сутність, і вознесли назву в ранг однієї з умов, яка визначає спасіння, сприймаючи це буквально, хоча є і інша цитата: "НЕ кожен, хто скаже мені "Господи, Господи,- чи не ім’ям ми твоїм пророкували.....а я скажу: я ніколи вас не знав". Тому нмд не треба так культивувати назву, зачисляючи цим лише свою організацію як ознаку приналежності до Божої організації. Безумовно Ім’я Єгови у Старому Заповіті зустрічається часто і його не можна заперечувати. Сьогодні це слово зустрічається у кожному журналі «Вартова Башта» десятки разів. Але це не значить, що приміром апостоли, застосувавши його в оригіналі Нового Заповіту лише раз, менше шанували Бога ніж сучасні С.Є. Тому, прославляти (святити) ім’я Бога – значить святити своїми ділами і шаною не саму назву – «Єгова», а Того, Хто за нею стоїть.
     
  14. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    виходить у Бога до 18хх року свідків просто не було, бо такої назви організації не було.... залізна логіка.
     
  15. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    А у вас є сумніви чи якісь арґументи? Свідки Ісуса також були (Дії 1:8), але це не доводить, що церква, яка зараз так назветься, вважатиметься єдиною Ісусовою церквою. Чи не так?
     
  16. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    от вам і аргумент: до 18хх свідків у Бога не було?
     
  17. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Ви очевидно мене не зрозуміли.
    С.Є. кажучи "Свідки були завжди" мають на увазі те, що саме вони як організація свідків Єгови були завжди, і що їх "родовід" тягнеться не з часів Ч.Рассела і не з 1931 року, коли Рутерфорд призначив цю назву, а з біблійних часів. Мені один свідок казав:
    "Погляньте у Біблію, що каже Бог:" Ви - свідки мої". Отже наша організація була ще тоді і названа так самим Богом,тому ми є єдиною Його організацією, бо Він не казав: "Ви - католики мої, чи баптисти, чи православні....", а сказав "Ви - свідки мої". А хто зараз ще крім нас так називається? Ніхто. Отже - ми є організація Бога, а всі решта - це фальшива релігія"
    Ваш коментар "виходить у Бога до 18хх року свідків просто не було, бо такої назви організації не було.... залізна логіка." нмд не відзеркалює сказаного мною., бо я мала на увазі інше:
    Звичайно, що були свідки Єгови і свідки Ісуса, але це не назва вибраних Єговою чи Ісусом людей і це не дає підстав приписувати собі цитату лише на основі того, що у 1931 році Рутерфорд її використав для назви організації.

     
  18. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ну так, Бог говорив про свідків, а не про організацію. То вони вже так собі адаптували.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Даяна

    Даяна Well-Known Member

    Це я і мала на увазі.
     
  20. Hitiky

    Hitiky Well-Known Member

    Оподаткування діяльності СЄ і єкономічні санкції набогато дієвіші ніж юридичні заборони і ідеологічна війна!!

    Напрклад у Франції наклали податок на діяльність СЄ у 50 млн$ (податок береться лише з прибутку, уявіть прибутки СЄ).
    Примусивши "ділитись" можна наповнювати держбюджет як національний так і місцевий.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
а де твій аватар? :)