Свідки

Discussion in 'Релігії народів світу' started by Мих, Dec 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mavka

    mavka Well-Known Member

    Миху, визначтеся - що для Вас відомий біблійний сюжет, а про що Ви вперше чуєте. Бо нераз виглядає, що для Вас воно "два в одному" :)

    :give_rose:

    де Ви раніше були, Робіне! пожвавимо трохи форум? але правила такі: бити нижче пояса дозволено. і в голову. гаразд? :);)
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    визначуся, як змінете аватар.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. mavka

    mavka Well-Known Member

    :) що, постійно голову хочеться повернути ? ну, добре, тоді я Вам голову дописами буду крутити . :tongue:

    Миху, Ви як святкували того тижня своє Свято Кучок, - вихід з Єгипту.....
    сьогодні субота, палилисьте бадилля на городі ?:)
     
    • Подобається Подобається x 4
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ну какой уважающей себя .... будєт ето дєлать? Я лучше буду продавать воду.... єслі вода может удєржать бальшой карабль, то развє ана нє может удершать маленького миха?
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. mavka

    mavka Well-Known Member

    ет, Миху, все Ви про мирське ! :) ;) про гешефт...
    а в шалаші переночувати, на зірки пороздивлятись?! коли ще буде така нагода...

    "Семиденне свято Суккот або свято кучок на пам’ять про вихід з Єгипту відзначає єврейська громада Тернополя до 20 жовтня. У цей час чоловіки живуть та їдять тільки у спеціально збудованих шалашах, подібних до тих, де євреї жили під час 40-річних мандрів пустелею.
    — Поза шалашем можна легко перекусити, але якщо з’їсти хліба вагою не більше одного яйця, — дає настанову для тернопільських членів громади раввин. — Окрім того перед трапезою у шалаші ми запрошуємо до себе небесних гостей-ушпізін: Авраама, Іцхака, Якова, Фосифа, Моше, Аарона і Давида."

    того й Пупер повідомив, що його не буде..... шалаш десь вистроїв... :good:
     
    Last edited: Oct 19, 2008
    • Подобається Подобається x 2
  6. Coffe13

    Coffe13 Дуже важлива персона

    А де де то в Тернополі?..Може встигну глянути хоч краєм ока? Чи то знов лиш для чоловіків?:girl_in_dreams:

    І як то ви в курсі всіх таких подробиць?...:girl_haha:
     
    • Подобається Подобається x 3
  7. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    А ще ,залізною ломакою,двома пальцями в очі,ну шоб па чєснаму.А чому власне на темі про СЄ?Та заведіть собі майданчик окремо і вальчить.А то нема можливості із свідками з"ясувати як спасатися.
    А ще де ви такі картінкі берете?то теж з того во підручника для неписьменних афроамериканців?
     
  8. Robin

    Robin Well-Known Member

    То такий стиль кобіта має. Сама не знає, що хоче спитати.

    Гаразд. Можна вище, можна нижче. Було би чим.

    Каже Мавка, що на Львівському форумі вже співали про багатодітність Богородиці. Очевидно, щось не доспівали, раз таке переконання не зникло. Тому вважаю за доцільне ще раз повернутися до нього. Тим паче, що навіть так званий кардинал Гузар теж уважає, що Марія була звичайнісінькою жінкою, тинялась собі поміж сусідками, які любили з нею попліткувати. Цими словами навіть очільник УГКЦ дозволив собі засумніватися у вченні Христової Церкви про Непорочне Зачаття Богородиці. А навіть більше – посіяти сумнів і серед віруючих.
    Вийшло, щоправда, у мому дописі трохи багато букф, як каже шановний Пупер. По-іншому не вдалося – тема розлога.

    Отже, після завершення весілля в Кані Галилейській, Ісус прибув у Капернаум. Єангелист Йоан написав, що Ісус прийшов зі своєю матір’ю, братами і учнями (Йо. 2:12). Не сказано, чи брати Ісусові брали участь у весіллі. Можна припустити, що після весілля Ісус з Марією і учнями прийшов до свого дому в Назарет, пробув там деякий час, а вже звідтіля прийшов у Капернаум з матір’ю, братами і учнями.

    Оця згадка в Євангелії про братів і сестер Ісуса і стала підставою для різних богоборців, аби поширювати інсинуації про Богородицю. Про братів Ісуса кажуть всі євангелисти, але тільки Матей і Марко називають їх імена.

    Матей, 13:
    54. І прийшовши у Свою батьківщину, навчав їх у синагозі, так що вони дивувались і казали: "Звідки в Нього така мудрість і сила? 55. Хіба Він не син тесляра? Хіба не Його мати зветься Марія? А брати Його – Яків, Йосиф, Симон та Юда? 56. І сестри Його, хіба не всі з нами? Звідки ж у Нього все це?"


    Марко, 6:
    2. Коли настала субота, Він почав навчати в синагозі. І багато тих, що слухали Його, здивовано говорили: "Звідки в Нього це? І що за премудрість дана Йому, і як такі чудеса творяться руками Його? 3. Хіба ж Він не тесляр, син Марії, брат Якова, Йосифа, Юди і Симона? Чи не тут, між нами, сестри Його?" І спокушалися вони Ним
    .

    Маємо імена братів Ісусових. Чиї ж вони були сини, якщо Церква вчить, що в Діви Марії була лише одна дитина – Ісус?
    Відповідь на це питання дають самі ж євангелисти.

    Матей, 27:
    55. Було там багато жінок, які дивилися здалеку, вони прийшли з Ісусом з Галилеї і служили Йому. 56. Між ними була Марія Магдалина і Марія, мати Якова і Йосифа, і мати синів Зеведеєвих
    .

    Марко, 15:
    39. А коли сотник, котрий стояв навпроти Нього, побачив, що Він, вигукнувши, віддав дух, сказав: «Справді, цей Чоловік був Син Божий!» 40. Були тут і жінки, котрі дивилися здалека; між ними була Марія Магдалина і Марія, мати Якова Молодшого і Осії, і Саломія, 41. котрі, коли Він був у Галилеї, ходили за Ним і послуговували Йому, і багато інших, котрі прийшли з Ним в Єрусалим
    .

    Лука, 24:
    9. І, вернувшись від гробу, вони розказали про все одинадцятьом та всім іншим. 10. То були; Марія Магдалина, Йоана і Марія, мати Якова, та інші з ними, які розповіли про це апостолам
    .

    Йоан, 19:
    25. Біля хреста Ісуса стояли мати Його, сестра матері Його, Марія Клеопова, і Марія Магдалина. 26. Коли Ісус побачив матір та учня, що стояв тут, котрого Він любив, то сказав матері Своїй: «Жено, ось син твій». 27. Тоді сказав учневі: «Ось мати твоя!» І з того часу той учень взяв її до себе
    .

    Отож, у підсумку маємо згадку про таких жінок:
    1. Біля хреста Ісуса стояли мати Його
    2. Сестра матері Його, Марія Клеопова, мати Якова Молодшого і Осії
    3. Марія Магдалина
    4. Саломія, жінка Заведея, мати апостолів Якова і Йоана
    5. Йоанна, жінка Хузи – урядовця Ірода Антипи
    6. Інші жінки. Можливо – Сусанна


    Зі свідчень євангелистів можна зробити висновок, що біля хреста Ісусового стояли три Марії – Богородиця, Марія Магдалина і Марія Клеопова, сестра Богородиці. Марію Клеопову євангелист Матей називає матір’ю Якова і Осії; євангелист Марко – матір’ю Якова Молодшого і Осії; євангелист Лука – матір’ю Якова. Євангелист Марко розрізняє Якова Молодшого і апостола Якова, сина Саломії.

    Євангелисти не кажуть, чиїми синами були Симон і Юда, яких також назвали братами Господніми. Твердження, що також синами Марії Клеопової, не має підтвердження.
    Більш правдоподібною є версія, що Симон і Юда були родичами по лінії св. Йосифа і проживали у Назареті. Очевидно, що саме вони творили Ісусові перешкоди у проповідуванні Євангелії, тому євангелисти вже не згадують їхні імена.

    Мк, 3:
    20. Приходять у дім. І знову зібралося стільки людей, що вони не мали змоги і хліба з’їсти. 21. Довідавшись про те, рідня Його прийшла взяти Його, бо говорили, що Він не при Собі
    .

    Перша спроба виявилась безуспішною. Ісус їх спровадив. Тоді браття взяли собі на підмогу сестер і Богородицю.

    Мк, 3:
    31. І прийшли мати і брати Його і, стоячи надворі, послали до Нього, щоб покликати Його. 32. А навколо Нього сидів народ. І сказали Йому: «Он мати Твоя і брати Твої і сестри Твої надворі, вони питають Тебе
    ».

    Друга спроба також завершилася невдало. Тоді вони змінили тактику – самі домислились, або фарисеї підказали, що треба казати Ісусові.

    Йо, 7:
    2. Наближалось свято юдейське, ставлення кущів. 3. Тоді брати Його сказали Йому: «Вийди звідси, та піди в Юдею, щоб учні Твої побачили вчинки, які Ти чиниш! 4. Бо ніхто не робить що-небудь таємно, а сам домагається бути відомим. Якщо Ти твориш такі діла, яви Себе світові». 5. Бо і брати Його не вірували в Нього
    .

    Та повернемось до теми. Богородиця була єдиною дочкою у своїх батьків. А тому Марія Клеопова доводилась їй двоюрідною сестрою, а її діти Ісусові – троюрідними братами і сестрами. В євангельському висловлюванні «брати Ісусові» представники різних сект розуміють синів Богородиці. Проти такої хибної уяви є такі обґрунтування самої ж Євангелії:

    1. Ніде у писаннях Нового Завіту нема навіть натяку, що в Богородиці ще були інші діти. Навпаки, не раз наголошується, що Богородиця – це «Мати Його» або «Матір Ісуса», тобто – матір єдиного Сина.

    2. Будучи вже розіп’ятим, Ісус сказав Богородиці: «Жено, ось син твій». А Йоанові: «Ось мати твоя!» І з того часу той учень взяв її до себе.
    Чи Ісус доручив би Йоанові піклуватися про Свою матір, якби вона мала інших дітей?

    3. Яків Молодший, син Клеопи і Марії, після смерті Ісуса повірив у Нього, як в Господа, і став єпископом Єрусалиму. У своєму соборному «Посланні» він писав: «Яків, слуга Бога і Господа Ісуса Христа, дванадцятьом поколінням, що в розсіянні, вітання!» (1: 1).
    Тобто, св. Яків сам не вважав себе рідним братом Ісуса, хоча євангелисти і називали його братом Господнім.

    В апокрифічних новозавітних «євангеліях» сказано, що брати Господні були дітьми Йосифа від його першої жінки, що померла, або дітьми Йосифа і Марії Клеопової, чоловік якої – Клеопа помер, залишивши її бездітною (право левірату, про яке вже згадували на форумі).

    1. Якби в Йосифа ще були діти, то він мусів би взяти їх зі собою у Вифлиєм, а не кидати напризволяще, коли відбувався перепис Августа.

    2. Якимсь дивом померлий Клеопа (чоловік двоюрідної сестри Богородиці) воскрес після розп’яття Ісуса, а навіть чимчикував собі до Емаусу, що знаходився у 30 км від Єрусалиму, аби повідомити родичів про трагедію, що сталася в їхній родині. «Аж ось того самого дня двоє з них ішли в село, зване Емаус, стадій 160 від Єрусалиму» (Лк. 24: 13).

    Якщо в сучасних інтелектуалів, таких, приміром, як Мавка, є обґрунтована інфа, що Богородиця таки була багатодітною матір’ю, просимо подати на форум.
    Буде вельми цікаво ознайомитися, а навіть, можливо, і повірити в таку версію, якщо вона насправді обґрунтована, а не є вигадкою людської зарозумілості.
     
    Last edited: Oct 19, 2008
  9. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Де логіка, Робіне? Де? Як з одного слідує друге???
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    побачимо, чи Ви переконаєте Мавку.... о тоді поговоримо.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Robin

    Robin Well-Known Member

    Часом дива трапляються.
    У випадку Мавки - не знаю. В її головоньці вже стільки всякого намішалося. Вінігрет.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Robin

    Robin Well-Known Member

    Не знаю, що мається на увазі в слові "логіка".
    Моя ж логіка в тому: раз людина вважає Богородицю звичайною жінкою, значить не сприймає догмату, що Марія народилася без первородного гріху.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Чому ж?
    Була звичайною... а стала незвичайною.... напочатку Ісус був схожий на звичайного хлопця....
     
    • Подобається Подобається x 2
  14. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    Так він як ви би мали знати з"явився завдяки ПіюІХ у 1854 р. тяжко знайти у Біблії підтвердження цьому,так що не дивно що не всі християни із цим погоджуються

    Хто чистого вивести може з нечистого? Ані один! Іов.14,4
    наприклад ,та багато іншого але ж знов це зовсім інша тема
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    як і заперечити, але чоловіка вона не знала - факт.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Мішаня

    Мішаня Well-Known Member

    Божа Мати була звичайною але своїм боговгідним і чистим життям сподобилася стати Матірю Бога тому ми ЇЇ величаємо Пречистою
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Robin

    Robin Well-Known Member

    Лк, 2:
    22 А коли за Законом Мойсея минулися дні їхнього очищення, то до Єрусалиму принесли Його, щоб поставити Його перед Господом,
    (…)
    25 І ото був в Єрусалимі один чоловік, йому ймення Симеон, людина праведна та благочестива, що потіхи чекав для Ізраїлю. І Святий Дух був на ньому.
    26 І від Духа Святого йому було сповіщено смерті не бачити перше, ніж побачить Христа Господнього.
    (…)
    46 І сталось, що третього дня відшукали у храмі Його, як сидів серед учителів, і вислухував їх, і запитував їх.
    47 Усі ж, хто слухав Його, дивувалися розумові та Його відповідям.


    Щось не дуже схоже на "звичайного" хлопця.

    А хіба колись приймали догмати віри за відсутності Папи? Дивно, що не всі католики погоджуються. Хочу вірю, хочу ні, чи як?

    Навіть творець Всесвіту безсилий?

    Звичайною, це як? Народилася з первородним гріхом, як і ми?
    І Христос, взявши на Себе людську природу, теж народився з первородним гріхом?
    Прошу пояснити.
     
  18. франц-йосип

    франц-йосип Well-Known Member

    А той факт що не всі католики,вами не розглядається взагалі?

    Робіне,Творець-Всемогутній,а от догмати провідників католицької церкви,некатолики сприймають інакше,і ніц їм не шкодить.
     
  19. Robin

    Robin Well-Known Member

    У даному випадку цього факту не розглядаю, тому що некатолики вірять (сприймають) у щось інше, і ніц їм то не шкодить.
    Я ж говорю про Христову Церкву.
    А розмова виникла з факту, що очільник УГКЦ висловив точку зору, що не відповідає Маріології Католицької Церкви.
     
  20. mavka

    mavka Well-Known Member

    й не треба було Вам більше нічого глибокодумного писати, в надії, що
    знаючи, що католицьке християнство увібрало в себе культ Митри, знаючи, що більш, ніж 400 років від умовного Різдва Христового була канонізована матір Ієшуї Маріам з ціллю перетворити культ Александрійської богині Ізіди в гілку християнства й, що ГОЛОВНЕ!, відібрати в того культу всю нерухомість та майно, Ви маєте впевненість когось переконати в своїх поглядах, грунтованих на вірі в догмат, а не в логіку та історію правдивого розвитку подій . :crazy:

    в тих Євангеліях стільки справді цікавого, але про те, що Ви пишете - нема інформації.

    є слова Ісуса в тексті від Фоми " не можна поклонятися нікому, народженому жінкою" . Ісус був народжений жінкою. й знаємо, не з піїтом відзивається про неї Син Божий в Біблії,

    83. Женщина в толпе сказала ему: Блаженно чрево, которое выносило тебя, и [груди], которые вскормили тебя. Он сказал ей (заперечуючи !) : Блаженны те, которые услышали слово Отца (и) сохранили его в истине."

    відмежовується Ієгошуя від рідних й від матері ось тут, бо вони не були пречистими чи безгрішними:
    "103. Ученики сказали ему: Твои братья и твоя мать стоят снаружи. Он сказал им: Те, которые здесь, которые исполняют волю моего Отца, - мои братья и моя мать. Они те, которые войдут в царствие моего Отца. "
    ....................з другого боку, коли віра в догмат допомагає Вам жити - хто ж проти !. :good:
    але коли б Ви справді вірили в особливу місію жінки, не має значення, чи це Пречиста діва, чи жінка незнайома, перехожа, - це б проявилося у Ваших дописах.

    а я читаю протилежне - :sad: .

    :))) коли вже за 205 сторінок не з"ясували, то й шансів нема.
    читайте апокрифи:

    "15. Иисус сказал: Если вы поститесь, вы зародите в себе грех, и, если вы молитесь, вы будете осуждены, и, если вы подаете милостыню, вы причините зло вашему духу"

    конроверсійна репліка, чи не так. а все тому, що є інше вчення, заховане й ті ж Свідки Єгови йдуть широкою дорогою.

    "112. Иисус сказал: Тот, кто напился из моих уст, станет как я. Я также, я стану им, и тайное откроется ему. "
     
    Last edited: Oct 20, 2008
    • Подобається Подобається x 1
Thread Status:
Not open for further replies.
а де твій аватар? :)