ну вопрос об офицерской чести с тобой офицеры украинской армии поведут. и не надо меня убеждать что у русского офицера чести больше. что там с булавой? опять обосрались?
понятно, с булавой облажались. о нравах русского офицера читаю кажды день в русской же прессе. только и можешь что кривлятся
Серійним виробником нового корвета для Військово-морських сил України виступить державна акціонерна холдингова компанія (ДАХК) "Чорноморський суднобудівний завод" (ЧСЗ, Миколаїв). Як стало відомо агентству "Інтерфакс-Україна" з інформованих джерел в уряді, відповідне рішення ухвалене за підсумками оголошеного на початку листопада тендера Міністерства оборони. "Одним із ключових критеріїв при виборі серійного виробника під значиме для держави замовлення стала наявність у ЧСЗ багаторічного досвіду побудови військових кораблів різного призначення", - зазначив співрозмовник агентства. Закладка головного корабля намічено на 2010 рік, повідомив він. Наприкінці листопада комісія Міністерства оборони підписало акт приймання технічного проекту нового корвету для Військово-морських сил держави. Розробником проекту виступило казенне підприємство "Дослідно-проектний центр кораблебудування" (Миколаїв). Автономність плавання військового корабля, який буде діяти не тільки в операційній зоні Чорного, але і Середземного моря, - 30 діб, водотоннажність - 2,5 тис. тонн. Постачальниками озброєння виступлять Франція, Німеччина, Італія. Згідно з експертними оцінками, обсяг фінансування на підготовку виробництва оцінюється в 10-20% від вартості нового корабля, вартість корабля аналогічного класу на світовому ринку оцінюється в порядку EUR 250-300 млн. Раніше передбачалося, що головний корабель буде переданий замовнику в 2012 році. В цілому до 2025 року планувалося побудувати 10 кораблів. "Терміни передачі головного корабля замовнику в даний час відпрацьовуються. Ключове питання - фінансування. Держфінансування програми в 2009 році передбачено в обсязі 200 млн. грн. З стабфонду. На сьогоднішній день профінансовано 60%", - зазначив співрозмовник агентства. Державна акціонерна холдингова компанія "Чорноморський суднобудівний завод" - найбільше підприємство галузі в Україні та одне з найпотужніших у Європі, було засноване у 1897 році. За сторіччя на заводі побудовано понад 1000 кораблів і суден різних типів і призначень, включаючи військові: ескадрені міноносці, лінійні кораблі, підводні човни, крейсери, авіаносці, плавбази ракетної зброї, плавбази підводних човнів, протичовнові крейсера. Досвід будівництва більш ніж 60 проектів суден і кораблів дозволяє компанії створювати будь-яку суднобудівну продукцію Відповідно до повідомлення компанії в системі розкриття інформації в ДКЦПФР, чистий дохід від реалізації ДАХК "ЧСЗ" в 2008 році збільшився в 5 разів у порівнянні з 2007 роком - до 51, 88 млн грн. Її чистий збиток у минулому році зріс на 16,7% в порівнянні з попереднім роком - до 40,21 млн грн. З кінця 2007 року 90,25% акцій ЧСЗ володіє ВАТ "Херсонський суднобудівний завод" (ХСЗ), який придбав цей пакет акцій у ВАТ "Судмашпром" (Миколаїв) на умовах узгодженого з ФДМ України та Антимонопольним комітетом договору купівлі-продажу. ЧСЗ і ХСЗ входять до складу формується суднобудівного субхолдинг ЗАТ "Смарт-холдинг" (Київ).
Тимчасово виконуючий обов’язки Міністра оборони України Валерій Іващенко та тимчасово виконуючий обов’язки Міністра фінансів України Ігор Уманський 1 грудня підписали спільний наказ “Про внесення змін до паспорта бюджетної програми на 2009 рік”. Згідно з цим документом внесено зміни до паспорта бюджетної програми Міністерства оборони України на 2009 рік за КПКВК 2101260 “Створення, закупівля і модернізація озброєння та військової техніки за державним оборонним замовленням Міністерства оборони”, затвердженого наказом Міністерства оборони України і Міністерства фінансів України від 29 квітня 2009 року № 203/615. Відповідний акт видано у зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України рішення щодо виділення коштів зі Стабілізаційного фонду для фінансування робіт з модернізації танків Т-64 до виду БМ “Булат”, виконання дослідно-конструкторської роботи з модернізації вертольоту Мі-24, створення багатофункціонального ракетного комплексу, виробництва танків БМ “Оплот”, створення перспективного корабля класу “корвет” та військово-транспортного літака Ан-70. У наказі відображається, за яким КПКВ передбачені призначені обсяги фінансування з державного бюджету. До наказу додається паспорт бюджетної програми, у якому зазначаються назва бюджетної програми, обсяг бюджетного призначення, законодавчі підстави, мета та напрями використання коштів. Так, загальний обсяг бюджетного призначення на створення, закупівлю і модернізацію озброєння та військової техніки за державним оборонним замовленням Міністерства оборони становить 382 мільйона 500 тисяч гривень. Ці кошти планується отримати зі спеціального фонду. Зокрема, передбачається, що на модернізацію танків Т-64 до виду БМ “Булат” буде виділено 100 мільйонів гривень, на виконання дослідно-конструкторських робіт з модернізації вертольоту Мі-24 – 74 мільйона гривень, а на створення багатофункціонального ракетного комплексу – 8,5 мільйонів гривень. Крім того, на створення перспективного корабля класу “корвет” планується виділити 79 мільйонів гривень, на серійне виробництво танків БМ “Оплот” – 40 мільйонів гривень, а на створення військово-транспортного літака Ан-70 – 30 мільйонів гривень. Решту коштів – 51 мільйон гривень – буде спрямовано на закупівлю пристроїв кумулятивного захисту для танків БМ “Булат” та модернізацію і ремонт вертольотів Мі-8 та Мі-24, які беруть участь у миротворчих операціях. Видання наказу сприятиме здійсненню операцій з використання бюджетних асигнувань та посиленню внутрішнього контролю за використанням виділених бюджетних асигнувань.
Не претендую на судью, но вопрос офицерской чести снят в день подписания Беловежского соглашения. И у вас и у нас у армии ни чести ни уважения, так что успокойтесь, дуэли не будет)
Положение ВМФ России является критическим. Об этом на круглом столе в Москве заявил бывший начальник Главного штаба ВМФ, адмирал Валентин Селиванов, сообщает РИА «Новый регион». «В Военно-Морском Флоте списано до 80-85% надводных кораблей, подводных лодок, боевых самолетов. Построить собираются только один надводный корабль и одну дизельную подводную лодку. На флотах осталось по 30-35 кораблей, катеров и подводных лодок. Большинство из них – катера. Подумайте только: 251 атомную подводную лодку построил Советский Союз. В год сдавали флоту по 10-11 субмарин. Сейчас же на Северном и Тихоокеанском флотах – единицы атомных подводных лодок, а дизельных на Северном флоте в постоянной готовности только две, на Балтике и Черноморском флоте – по одной», – сказал В.Селиванов. По его словам, ударной авиации в ВМФ РФ нет вообще, «а ведь было четыре морские авианосные авиадивизии». «Нынешние силы не позволяют спланировать и провести хотя бы одну из тех пяти операций, которую должен проводить каждый флот: ни операцию по разгрому врага, ни поиск и уничтожение, ни нарушение коммуникаций противника, ни защиту своих, ни высадку оперативного состава. Вот такое изменение качества произошло», – подчеркнул адмирал. При этом он заметил, что страны НАТО успели значительно обогнать российский флот в техническом оснащении. «У них – чудо! Вы не представляете! Это атомный авианосец на электродвижении. У нас же атомные на паросиловом. Мы все знаем, что такое паровые катапульты для взлёта с палубы. А у них эти катапульты уже электромагнитные», – сообщил Селиванов.
В общем опять технический сбой. Соболезную. Похоже сбой уже таки системный - называется дохлая оборонка. [OFFTOP]Я не злорадствую! Честно...[/OFFTOP]
И Макаров тоже самое сказал, проблема не в конструкторских решениях, а в качестве исполнения, хотя и завод поменяли..такие дела. Но знаешь о чем я подумал, при совке и слыхом никто не слыхивал, чего у нас запускают и чего разрабатывают и каков процент вот таких аварийных пусков...кто его знает, может это нормальная практика...а может и нет.
Я Помню один Русский Макаров придумал переборки на кораблях и "колпачки" для снарядов. Гениальный был человек. А система таки здохла. Её не одно десятилетие реанимировать надо. Произошла банальная утечка мозгов и утрата технологий. У нас то же самое. Вон некоторые озабоченные кричат что давай ЯО в Украине создадим. И что, КТО это будет делать???
Макаров не переборки придумал, а теорию непотопляемости обосновал в самом начале. А переборки водонепроницаемые еще в середине 19 в. на паровых судах ставили.
у русских безусловно есть технический базис и научный базис делать первоклассные вооружения. но, не это должно быть целью, столько денег впустую.
На борьбу с укробандеровцами уже наверное потрачено столько что на пять авианосцев бы хватило. А когда начнут потоки строить, то вааще придётся всю оборонку свернут,ь ведь и кредиты и все нефте-газо доллары будут брошены на святую борьбу с ненавистными хохлами...