Я казав про два заїзди , це шість пострілів, плюс по три десяткм кулеметних набоїв (хоч і мало газу, але все рівно додає). ФВУ це річ не погана, але не достаня. Задавали питання інженерам, може щось з ресівером треба робити і кількість сопел збільшити чи під іншим кутом просверлити - казали ні, все зроблено вірно. Тоді може потужніший нагнітач поставити? Кажуть він і так багато потуги від двигуна забирає, а як що робити потужніший , то на роботу стабілізатра не вистачатиме напруги, і взагалі одне за одне і получиться пів машини треба переробляти. Пробували відкривати лючок ОПВТ (хоча і заборонено) трохи краще, але він у відкритому положенні такоє створює протяжку і весь чад суне на наводчика.
Танк Т-64 зробив прорив в совковому танкобудуванні, коли спробували відійти від основи, закладеної ще Т-34 з його знаменитим В-2. Але нездорова конкуренція між Харковом, Уралом та Кіровським заводом загальмувала подальший розвиток цієї машини. Спочатку "свои люди с полянами" перенесли акцент на сируватість конструкції підвіски та двигуна цієї машини і відповідний відтік грошових потоків в сторону Нижнього Тагілу. Ця братія "оплювала" Т-64, хоча не погидувала потім взяти з неї все хороше на Т-72, але потім постраждала від подібних же дій пітерських братків з їх Т-80. А розводила цю гниль в союзному масштабі братва з Генштабу, яка не гидувала "особистими стосунками" з різного роду "проштовхувачами". Я служив в свій час з зам гол. конструктора Нижньотагільського заводу ген. Вайсбурдом Л.А. Цей мужик вже в Києві багато чого цікавого про гниль ВПК розповідав.
Вина?) То, что вы Прокопом одного поля ягоды видно по постам, хоть Прокоп и не военный а как я верно определил, "пиджак". Ваше "замполитство" из вас так и прет, ни один мало мальски грамотный военный, который служил во внутренних округах на западе СССР или группах войск, не написал бы, что части и соединения там дислоцированные, имели низкую БГ, про "мифы", про то, что основой задачей групп, было "угнетение народов Восточной Европы", и прочую замполитскую хрень, типа боевые порядки 2-го и 3-го эшелона при наступлении устанавливают на занятой территории противника "сов. власть". Сразу видно "грамотный специалист". Таким как вы все одно, где служить, хоть на МКС, если бы там была лен.комната и было с кем в нарды поиграть.:rolleyes: Новосибирская политура, готовила замполитов для пехоты, если не ошибаюсь, политура в Кургане готовила замполитов для ВВС, возможно была политура и с "танковым уклоном".:rolleyes: Так, что оценивать мои командирские качества не вам, за две чеченские компании их "оценивали экзаменаторы", вы с ними рядом не стояли. Старый балабол мля. МОД. ПЕРЕХОД НА ЛИЧНОСТИ.
Если вы мои посты не читали, то откуда такое заключение - "пиджак"? Или так, к слову?:rolleyes: Ну так вот, я ни разу не высказывался об особенностях тех. конструкции той или иной модели танка. Я ни где ни разу не написал, что я танкист, я только служил в танковой части, все о чем я писал, это оценка реальных боевых возможностях танка в условиях локальной войны, о танках состоящих на вооружении в моём полку и дивизии и её (дивизии) боевом предназначении.
А может заценим? В 2010—2011 гг. ожидается начало серийного производства нового южнокорейского основного боевого танка K2 «Черная пантера» (K2 Black Panther
Якби він на місці одного з цих "піджаків" хоча би побував на таких навчаннях, як 1500 кілометровий марш полку для перевірки готовності дивізії другого ешелону вступити в бій на території Німеччини чи розвертання частин Білоруського та Прибалтійського округів для форсування Київського водосховища з послідуючою атакою частин Київського та Прикарпатського округів, то не городив би такої дурні. Описана цим "спецом" "висока боєготовність" була показана в реальності на цих навчаннях - повний непрофесіоналізм командування (від Генштабу включно), незнання особовим складом і 50% можливості техніки, повний кавардак в зв'язку, показуха і зневага рядовим складом. Доходило до того, що навіть такий гроб як 60-й БТР топили, а полковники при невмінні орієнтуватися на картах цілі колони заводили на території противника. Це було на початку 70-х в складі не якоїсь "кастрованої" дивізії, а повноштатної і бойової, в якій і техніка була найкраща на той час. Але ця техніка обслуговувалась таким чином - призначений для "Шилок" спирт ішов на добування цементу, а зам. по артилерії комполка приказував контакти очищати... соплями. А ось горілку пили та фарбували траву ДОСТОЙНО. Так що не все залежить від озброєння, а і від вміння ним користуватися - при перевірці полкових ремонтних засобів наявну аргонну зварку запустили лише через... 11 днів і то лиш з підпільною допомогою робочих з Мінська. А середньостатичний офіцер попадав з Птурса в нерухому мішень лиш з 3-го разу. А ось "профі" по "баби, водка, преферанс" військові ВУЗи випускали повно.
Будете роздавати такі "нагороди" тоді, коли вивчите хоч елементи теорії торсіонної підвіски та головні проблеми бандажування танкового катка.
"Мне страшно идти в поликлинику, когда я вспоминаю какой из меня инженер"(с), это выпускники гражданских ВУЗов, о выпускниках гражданских ВУЗов, ну да Бог с вами, но выпускник вроде бы военного училища ГРАНД как подписался под вашей сентенцией, вот...[OFFTOP]клоун )[/OFFTOP]
А это уже ваши проблемы, насколько я помню опорные катки Т-64 без резинового бандажа, кстати и намного надежней чем опорные катки Т-72 и Т-80.
Проблем я в цьому не маю, тому що знаю про те, що "катки та пеньочки" в Т-64 були головним доводом у уральських жуліків для стопору цієї машини. Алекс, ви попали не в ту ніздрю. 30 травня я в Харкові зустрічався зі своїми однокашниками по ХПІ до 40-річчя закінчення інституту. Серед них було достатньо з творців "Булату", тому що ми вчилися на КОНСТРУКТОРІВ ТАНКІВ та інших бойових бронемашин. Так що вішав я трак (не каток) на груди, хоч і перший відділ забороняв це по совковій секретності, ще в 1964 році.
Бундесвер хотят сократить до 150 тыс профессиональных солдат. к этому будут набирать сугобо добровольцев 30 тыс.
Ви маєте сумніви що пан ГРАНД випускник не тільки віськового ВНЗ, але і декілкох академій? ....[OFFTOP]совок з бороздою від кашкету, замість мізків.)[/OFFTOP]
Гума що присутня в катку виконує дуже важливу роль амартизатора. але в катку 64-ки гума є, внутрі нього, і виконує роль внутрішньої амартизації, а в інших машинах зовнішня амартизація (як ви сказали бандаж) Тут бабця надвоє гадала. Бо ізнос гуми внутрі катка 64-ки значно менший ніж завнішнього у інших. але ізнос самого катка (металевих його складових збільшився. Наприклад. коли в 30 градусний мороз після нічного привалу перед погрузкою на платфлрми батальон 64-х після прогріву став рухатись до станції, то виявилось, що внутрішня смазка поримерзала і катки були фактично заблоковані,. але ж ведуче колесо справно виконувало свою функцію і впевнено протягувало гусеницю по заблокованих катках. В результаті виникшого тертя поверхні мертвого катка об поверхню гусениці палали вогні. А коли від розігріву катки вже відтаяли і вогні погасли виявилось що на кожній машині повної заміни потребували по 5-6 катків, бо стали просто квадратними, і відновленню не підлягали. а от зовнішня гума просто замінюється і каток би ще служив і служив. Це конкретний випадок із практики.