Видно він з замполітів, бо не знає результатів дій цих "сил" на Сінаї в 1968 році та "Буря в пустелі". А організація цих "ударних сил" була на рівні - в Ефіопію (конфлікт з Суданом) екіпажам з Миколаєва відправляли зимові шлеми (Павловський розказував).
стосовно групи крові - в саму точку!!! "удобства екіпажу" називається ергономіка. Так от ергономіка в курсі лекцій (вищого військового училища) по експлуатації бойових машин займає лише 15 хвилин академічного часу. Простіше кажучі її немає.
Та в училищі воно й не потрібне, їм би характеристики готових машин освоїти. Навіть в БТА (вів я дипломні проекти цим офіцерам) не дуже потрібно. А ось представникам Генштабу, які підписують вказані вище техзавдання, роль людини-фахівця в теперішньому бою не мішало б знати. Так ось ергономіка (це слово в СА старалися не вживати як і бордюри замість поребриков) в техзавданні на розробку бойових машин цивілізованих країн була на 2-у місці, а в СССР - лиш на 6-му.
Ну что alex21, я же вам говорил [OFFTOP]идиоты[/OFFTOP], а вы со мной спорили, вот вы уже и замполит, судя по постам этих конструкторов-полководцев, один закончил Львовскую политуру, журфак, второй просто "пиджак", но сейчас они вас "тактике танкового боя на примерах цивилизованных стран" научат.:rolleyes:
Це не наша з Прокопом вина, що Ви замість навчання у військовому закладі основний упор робили на стройову підготовку та вироблення командного голосу, і в результаті не знаєте елементарних речей стосовно військової справи і зокрема танкових військ. Я нариклад Алекса ніяким чином замполітом не вважаю, та в принципі і Вас також, але раздолбаєм і незнайкою -цілком так.
- защита єкипажа от воздействия противника - єффективное к поражению противника вооружение - высокая надежность узлов и агрегатов машины Кофе можно попить и в "Бистро" или пиво в "Пабе"
Не купляйтесь на дешевий трюк московського роздолбая, який хоче Вас зіштовхнути лобами з Прокопом та мною.
Один екіпаж (принаймні командир та наводчик- оператор) після двох заїздів( підряд) виконання штатних стрільб, вже самостійно з башти вибратись не може (хоча бувало і три -чотрири витримували). Це свідчення погано продуманого механізму продуву порохових газів. Пробували після кожного заїзду робити протяжку каналу ствола для прочищення від сторонніх продуктів згоряння - марно, все рівно чадіють. Це і є те про що каже Прокіп. А ви про каву.
Я ва вам скажу больше, вы шо не знали, Павловского так обрезали, что никто не знает, шо в комплект каждого танка входили валенки, только как подарок. Хто сказал шо это для для рук защита - это дело спецслужб. Ну как можно "валенком" точно и тонко на шото нажимать.
Єргономіка для танкіста - можливість за 15 секунд покинути машину при її враженні, мабуть ви досить ергономічно спали на своїх лекціях.
Гранд, я вас поважаю, ви будете сміятись але я не читав до моєї відповіді пост можливого ще одного "піджака"
Я звертався до Тан то. І мав на увазі не порушення дисціпліни, а некомпетентність командного складу, який не здатен здійснювати керування діями механіка при завантаженні на платформу, а щоб не червоніти (бо совість таки ще була) перед особовим складом, всіляко ухилялись від цієї процедури. Це лише один приклад, а таких прикладів ще мама не горюй.
Ви мені такі речі відкриваєте, що я мабуть дійсно все проспав і в училищі і в академії.) Хоча елементи живучості і важлива річ, але в зимньому комбезі, з приєднаной тангентой, і зачасту заклиненою задвижкою люка в умовах прямого влучання броньобійного чи комулятивного снаряду в машину , 15 сек. для евокуації, це фантастика. Не збувайте, що НО головою відповідає ще й за автомат (один на екіпаж), який повинен забрати з собою. Як що мені не зраджує пам"ять, то норматив "к бою" стаеновить 9 сек. А от норматив "к машині" трохи більше, і то не в бойових умовах і тим більш в умовах прямого влучання ворожого снаряду. Коротше, до ергономіки це ніякого відношення не має.
я Вам про війська, а Ви про конкретну тему. Ми ж не про морську навігацію говорим, а про те хто з чим мав справи під час служби. Я про морську навігацію нічого сказати не можу. Не компетентний.