Страхові компанії. Ділимось досвідом.

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем dArt, 2 сер 2007.

  1. Tony

    Tony Well-Known Member

    Відповідь: Страхові компанії. Ділимось досвідом.

    Привіт всім. Застрахований в страховій Індіго називається. Були раніше страхові випадки (на 5 і 12 тис грн) - всі виплатили повністю... правда не за 3 робочі тижні як обумовлено в договорі а за 2 місяці.
    Пару днів назад я попав в досить серйозне ДТП - розбитий цілий передок машини. Завтра мають скласти рахунок але на око видно шо сума там буде велика.
    Так от мені один із працівників представництва страхової сказав що якщо на Ніко нарахують досить велику суму (25-30 тис грн ...) то страхова компанія буде проводити експертизу і визначати "реальну" вартість запчастин і робіт. І відповідно висновку експертизи будуть виплачувати ту суму яку вони там порахують собі. А це відповідно на півтора раза сума буде менша.
    А далі той хлопець говорив ніби з намьоком шо це вже моя проблема шо СТО не буде ремонтувати за меншу суму... Мол шо вони дадуть заключний акт експертизи і ми можем домагатись виконання робіт за тими цінами. В договорі я положення про якусь експертизу не найшов.
    Вот власне мене цікавить чи стикався хто-небудь з такою ситуацією і чи правомірними будуть дії Страхової компанії в такому випадк? Можливо є якісь правила проведення тих експертиз і підстави їх проведення.
     
  2. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Дії страхової будуть цілком правомірні, а Вам я б радив згадати приказку про те що скупий платить двічі, хотіли франшизу 0% за 5-5,5% від вартості авто, маєте результат. Постійно чую що 6-8% це дуже дорого, хоча нажаль, це реальна ціна каско, тим більше на міцубісі (в яких досить дорогий сервіс). Тепер перед вибором страхової подумайте чому так дешево Вам пропонують застрахуватись? Нормальні умови коштують дорого.

    З.І. Вам оплатять по тому варіанту який так відстоював Forest

    Підстави для проведення є, експертиза це єдиний доказ в суді про розмір збитку, ніякі рахунки з СТО там розглядатись не будуть. Проводить експертизу не СК, а експерт (ніби незалежний, але... випадки бувають різні). Ціни на запчастини рахують по цінах офіційних продавців (ніко саме таким і є), але уважно прочитайте договір, за низьку вартість Вам могли втюхати варіант з амортзносом на запчастини, тоді від вартості запчастин буде відніматись сума зносу, яка залежить від віку та пробігу авто. Вартість робіт рахують по середній ціні робіт в регіоні (цих коштів як правило вистарчає якщо проводити ремонт в приватників, гарантію на авто звісно ж втратите).
    Нормальні компанії оплачують ремонт на дилерських СТО, але КАСКО в них суттєво дороще ніж в інших, і зокрема того самого ІНДІГО, яке відверто займається демпінгом, а потім немає з чого платити відшкодування.

    Скільки Ви зекономили на КАСКО? Я думаю 1000-2000 грн порівняно з нормальними умовами, тепер попали в набагато більше, робіть висновки.
     
    Останнє редагування: 25 вер 2008
  3. Tony

    Tony Well-Known Member

    Я шось нерозумію до чого тут франшиза і відсоток від вартості. Франшиза в мене 0-ва і шо з того якшо там сума збитку на 30 тис грн. Амортизаційного зносу теж немає.

    Так дійсно проводить компанія Експерт-сервіс авто яка обслуговує десяток страхових на території Львова і області. Експертиза є експертизою але шо мені з нею робити якшо припустимо деталі і роботи на Ніко коштують в півтора-два рази дорожче ніж в експертизі. А так як машина на гарантії ремонтувати в якомусь іншому місці я не маю права. Виходить якийсь тупік. Знаю шо в нашій державі і нашому законодавстві таких тупіків є сотні на кожен випадок... ну шо поробиш (
    Договір я читав багато раз і знаю що підписував.
    Шо Ви маєте наувазі під "нормальними" умовами? Во можете навести конкретні приклади або положення з договору зацитувати? В мене поліс без будь яких обмежень, франшизи, амортизації. В договорі про експертизу не вказано ніслова.

    І ще щодо вибору страхової - машина придбана в кредит. Мені дали список і сказали що можу обрати одну із деклькох страхових компаній з якими співпрацює банк (ну чи шось типу того). Страхувати автомобіль зобовязаний ндо погашення кредиту.
    Але після закінчення строку полісу маю бажання змінити СК на зовсім іншу. Як це можна зробити і чи не буде заперечувати банк проти такої зміни?
     
    Останнє редагування: 26 вер 2008
  4. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Це до того що якщо припустимо Вам будуть пропонувати піврічний лансер за 50-60 тис грн то напевне Ви запідозрите, що з автомобілем щось не так. Ну не може він так дешево коштувати, отже є якісь підводні камені яких Ви не бачите. А у випадку із страхуванням при низькому тарифі люди тішаться що суттєво зекономили, правда коли доходить до відшкодування то радість пропадає. Веду до того що ІНДІГО та багато інших компаній займаються відвертим демпінгом. Який відсоток від вартості авто Ви платили? я думаю не більше 5-5,5%. Реальна ціна набагато вища. ІНДІГО за весь 2007р. здійснила виплат по всі Україні на 8446,6 тис. грн. це капля в морі.

    Це добре

    Деталі навряд чи, а от роботи на НІКО будуть дійсно дорощі ніж в результаті експертизи.

    Сумніваюсь що в договорі КАСКО у Вас йде мова про гарантію, там іде мова про відшкодування збитків.

    правила читали? Договір складений на основі правил це набагато більше тексту ніж сам договір.

    Можете сміятись але нормальні умови в тих компаніях в яких ДОРОГО, за туж нульову франшизу можна заплатити 7-9%

    Який банк?
    По яких критеріях Ви обирали СК? Якщо Вам не втюхали її одразу на НІКО при купівлі автомобіля і Ви обходили всі акредитовані банком компанії то з впевненістю на 90% можу сказати що Ви вибрали те що було дешевшим.

    Правильно, а якщо Ви автомобіль втратите, хто буде платити кредит?

    По закону маєте повне право, хоча все залежить від банку, але твердо знаючи свої права можна сваритись з будь-яким банком.
     
    Останнє редагування: 26 вер 2008
  5. bora

    bora Well-Known Member

    Оранта - Держстрах

    Щось давно ніхто не піднімав цієї теми. А вчора побачила рекламу Оранти і задумалась. Чи має вона право кошти направляти на всеукраїнську рекламу маючи такі борги?
    Знаєте як в тому анекдоті про лікаря і хабар в пакеті, коли він пацієнту каже - а хто Вам дозволив так МОЇМИ грішми розпоряджатись:)

    Якщо Оранта - правонаступник Держстраху, то мала б першочергово здійснювати виплати кому заборгував Держстрах. Ато виходить, що вона правонаступник тільки по основним засобам - те що можна було унаслідувати матеріального, тільки не зобов"язання. В мене не одна радянська страхівка вдома по настанню повноліття лежить. А колись були якісьзгадки на сайті, що розглядають питання повернення виплат Держстраху. Але все так і затихло.
    Тепер вона (СК) оновлена і вже мовчить про те, що базою її створеня був Держстрах.

    О, є виявляється закон за яким Оранта виплачує правонаступникам тих хто вже помер у 2005-2008 роки:) Як Вам новий абсурд законодавства?????:) В нас усьо на благо тих хто вже помер))) Живим не тра:)
     
    Останнє редагування: 26 вер 2008
  6. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    ситуація вроді така як з вкладниками ощадбанку, тобто по суті буде відшкодовувати держава, а не страхова
    п.с. повний текст, бо з "Ліги"
     
    Останнє редагування: 26 вер 2008
    • Подобається Подобається x 1
  7. bora

    bora Well-Known Member

    Класно. Вобшем - ану куплю я фірму, піду в депутати і всі борги по своїй фірмі спишу потім на державу (тобто платників податків). Безвозмездно! Яка чудова країна. :)

    До речі, інформацію про виплату нащадкам померлих мені теж в Оранті повідомили. Зовсім відкараскуватись бояться схоже..
     
    Останнє редагування: 26 вер 2008
  8. Tony

    Tony Well-Known Member

    Ланцер я брав новий зі салону. Ну шо поробиш - незнав я тоді про страхові нічого такого. Та і кажу шо вибір в мене був невеликий бо дали до вибору 3-5 страхових акредетованих в банку.
    Неміг найти правила т.я. і сайту тої Індіго, хоча сильно не шукав і хоча сумніваюся шо він взагалі є.

    Шо за страхові? і які там умови покращені від тих шо маю я?

    Електрон (тепер Волькс) банк. Казали ніби шо з тих які можна обрати вона сама краща.

    Вот власне на шо посилається банк встановлюючи такі обмеження права вибору. Мене цікавить чи десь в нормативних актах таке закріплено бо в ЗУ Про страхування я не найшов нічо подібного. І шо може сказати банк якшо ми відмовимся страхувати в їх "акредетованих" страхових.

    Як казав колись один чоловін "Найбільші шахраї в нашій країні то банки і страхові" Чим далі тим я більше в тому переконуюся.
     
  9. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Індіго створена власниками НІКО (або наближеними людьми) вони всюди в НІКО сидять по Україні, тому вірити менеджерам НІКО не раджу.

    Акредитованих в Електронбанку набагато більше

    А менеджер що продавав КАСКО теж не мав правил? А для чого Ви страхуєтесь там де Вам навіть толком умови не можуть дати почитати?

    Я не хочу тут писати бо буду звинувачений в рекламі, як Ви напевно здогадались я і сам працюю в страхуванні.
    Умови (за невеликим вийнятком) у всіх приблизно однакові, але ще є підхід до виплат лояльний та не дуже, страхову треба підбирати по відгуках тих кому виплачували а не тих хто продає авто та надає кредити.

    Я промовчу чому Вам саме так казали.

    В нас в законодавстві бардак, ЗУ про страхування каже що страхування у конкретного страховика не може бути передумовою для здійснення інших правовідносин. А закон про заставу каже що застава повинна бути застрахована заставодержателем (в даному випадку банк) за рахунок заставодавця (в даному випадку Вас) в свою користь (тобто банк є вигодонабувачем по договору страхування). Акредитацію тільки певних компаній в банках я частково підтримую, оскільки в нас дуже багато СК це просто пародії а не СК, тут банк захищає свої інтереси, оскільки клієнти в більшості випадків будуть обирати дешевший продукт а не якісніший і попадуть на те що взагалі виплат не отримають (а вразі угону попаде банк бо він дав Вам кошти на авто),


    Не погоджуюсь, сам працював і там і там, ніякого шахрайства, просто люди НЕ ЧИТАЮЧИ договори які підписують часто сподіваються одержати те що в договорі не написано, з цього і всі конфлікти.
     
  10. Tony

    Tony Well-Known Member

    А, ну тоді все ясно чого ВИ виступаєте з такої позиції. І напевне тльки у Вашій компанії ці "нормальні" умови.
     
  11. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Так я працюю в хорощій і надійній СК.
    Але не потрібно мене звинувачувати в упередженості. Я ж не назвав Вам назви компанії, і через приватні повідомлення також не буду цього робити, я ж не лізу до Вас з рекламою, сподіваючись зробити Вас своїм клієнтом.
    Я, просто, хочу сказати, що Ви отримали рівно те що купили, а купили Ви продукт який відповідає своїй ціні. Те що Вам нарахують Вам вистарчить на ремонт, але на дешевшій станції, Вам же ніхто не обіцяв оплачувати ремонт по цінах НІКО.
    Коли Ви обирали авто, я думаю не одну годину просиділи в неті та на форумах лансероводів, і все добре зважили. А при виборі СК цього не зробили. Так справді в Україні багато СК це пародія, але є хороші і НЕ ОДНА. Наступного разу підходьте до вибору СК обдуманіше, на будь-якому тематичному форумі (по марках авто) є гілки про страхування, там знайдете багато позитиву і негативу про страхування, це допоможе обрати надійну компанію.
     
  12. Tony

    Tony Well-Known Member

    Та страхуватися тре СК де працює хтось із знайомих (через пів року так і зроблю). А так то дурять і будуть дурити в будь-якій страховій бо в нашій країні ця сфера це ше диковинка трошки. Скільки коллєги юристи розказували шо до них директори страхових ходять і випитуються як то можна викрутитися в тій чи іншій ситуації. І непотрібно зараз тут виписувати мол "який ти дурак шо затрахувався там-то і там-то і вот так тобі треба". Тимбільше шо ви працюєте в СК і звичайно будете захищати свої позиції.
     
  13. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Просто, банк не зобов"язаний надавати Вам кредит і пояснювати причину відмови.
     
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member


    Страхуватись треба там де нормально виплачують, а не там де є знайомі. дрібні суми платять на місці, а по великих збитках завжди платить центральний офіс, який як правило в Києві, і там ніхто не буде питатись чи то чийсь родич чи знайомий.

    На рахунок випитування директорами ск - брєд, в кожній Ск є свої юристи, для чого їм на стороні щось випитувати????

    Я просто хочу сказати що в більшості випадків клієнт сам винен, поясню - одна з СК лідерів нашого ринку (я в ній не працюю) розробила ряд продуктів КАСКО (здається 4 різні пропозиції) для продажу працівниками банків при оформленні кредиту, продукти були як дуже хороші (але ціна 7-8% від вартості авто) так і відверто погані (але ціна 3,5% від вартості авто), так от по результату року більше 65 % купили продук по ціні 3,5%. В результаті скандали з виплатами бо по тій ціні покриття дійсно мінімальне, що в свою чергу підпсувало репутацію компанії.
    Хто їм винен що єдиним критерієм вибору була ціна?????? Отримали те що хотіли.
    Якщо припустимо на базарі в циганки Ви купите золотий перстень вагою в 3-4 гр. за 200 грн а потім виявиться що вміст золота там мінімальний а решта домішки - хто буде винен циганка чи Ви???? Купуючи такий продукт Ви повинні розуміти що від нього очікувати. Каско за 5% з франшизою 0,00 % НЕ БУВАЄ.
     
    Останнє редагування: 29 вер 2008
  15. Forest

    Forest Moderator

    Я чув. Нормальна компанія, одна з найстарших в країні. Зараз відбувається процес продажу, тому її справи, пов'язані з розвитком та підтримкою продажів дещо завмерли.

    Паралельно продовжу дискусію з mota_boy, упустивши моменти, у яких mota_boy зі мною погодився. Отже залишилось 3 сентенції:
    Кинув Госстрах, адже це страхова компанія, яка повинна передбачати форсмажори і гарантувати страхувальникам виплати за будь-якої погоди, влади чи іншої біди. На це вона і страхова компанія. Тому це проблема.
    . Українським банкам справді мало хто довіряє, активи наших найбільших банків близькі до рівня банків вдвічі менших країн Європи, дотепер люди тримають гроші на Кіпрі, в нерухомості, в шкарпетках ітд. І це теж проблема.

    І при всьому тому відношення виплат до платежів в українських компаніях одне з найбільших в Європі, тобто дуже висока дохідність, а відтак і рентабельність. Це без апеляції до ринкових тенденцій у світі.

    В "серйозних" компаніях керівники відділів врегулювання, що функціонально прирівнюються до статистичних бухгалтерів якраз і маються на увазі. Не знаю жодного керівника відділу виплат, що мав би авто менше 40-50 тисяч доларів. Я не говорю про регіональних, в регіонах вони не приймають рішень про серйозні виплати.
     
  16. Princess

    Princess Well-Known Member

    порадьте як діяти, коли страхова компанія підтверджує виплату після дтп, але фактично тої виплати не робить: "ви наступні в списку до виплати", і так вже третій місяць. куди звертатись? що робити?
    (не страхуватись там більше - я зрозуміла, хоча фактично проблеми з РІШЕННЯМ про виплату не було)
     
  17. Forest

    Forest Moderator

    Мусите уточнити, яка компаныя, яка страховка, якы пояснення ітд. Теоретично виходів багато, причому реальних.
     
  18. Tony

    Tony Well-Known Member

    Таку срахову зараз майже нерельно найти. Вот іменно шо по дрібницям то сі ніби чесні і все виплачуюють. А вот якшо Ленд Крузер угонять то ніхто спішити так не буде з виплатою

    Значить брєд, але таке є.

    А шо буває? Каско на 10-20 % від вартості... це вже "развод"
     
  19. Princess

    Princess Well-Known Member

    назви прочитаєте, якщо виділити текст :)
    СК "Галактика", КАСКО-А1, 0% франшиза, страхувалась через "Брокер-Експерт". заяву на виплату подано 18 червня (весь комплект документів). довший час не було ніякої інформації, коли почала "трусити", то відповідь з Брокера - "рішення позитивне, і ви в черзі на виплату". коли потурбувала знайомих з власне Галактики, вони підтвердили цю інформацію, але ніяк на ситуацію вплинути не можуть (прискорити виплату). і все це з примовками "ну вже наступного тижня... ну вже до п*ятниці.... ну то вже наступного тижня..." отаке.
    читала в неті, що треба писати лист в ск, з проханням пояснити ситуацію, і вони зобов*язані дати письмову відповідь. збираюсь цим зайнятись (хоча часу на подібні фінти рівно нуль). але може є ще якісь дії, які варто робити? чесно кажучи не хочу особливих проблем ні собі, ні іншим, але навіть моє, майже безмежне терпіння, закінчується
     
  20. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    В часи Госстраху будь-яке припущення про те ще може наступити крах каралось путівкою в Сибір на лісоповал. І створення якихось резервних фондів на випадок ситуації що склалась було далеко за межами самої системи Госстраху, тому винити її керівників я б не став.

    Це менталітет. А взагалі я бачу від цього позитив. Наші люди звикли заробляти на депозитах, хоча ніде в світі цього нема. Щоб отримати нормальний прибуток з відсотків треба поставити в банк дійсно захмарну суму. Наші банки все більше залучають кошти з-за кордону (вони дешевні ніж наш депозит). РОзмовляв колись з керівником одного з відділень Електрон банку, тепер Фолькс банк (банк маленький, але все попереду). Коли їх купили австріяки то на одній з перших нарад піднімалось питання порозривати всі депозити (бо вони дорогі), і кредитувати коштами що надходять з-за кордону. До цього все йде, тоді і %% по кредитах зменшаться.


    Знову ж таки менталітет. Коли я навчався у ВУЗі нас вчили що бізнес який приносить прибутку менше ніж банківський депозит - нікому не потрібний. У нас гривневий депозит 15-19%, в цілому світі така прибутковість за щастя (до того ж банківський депозит це майже безризикове вкладення коштів, а бізнес це ризик тому і прибутковість має бути більша)

    Я не бачу тут проблеми, візьмемо авто 45 000 у.о. з 15% першим внеском беремо кредит 38250 у.о. на 7 років під 13 % в у.о. при ануітетному погашенні платіж виходить 696 у.о. Хіба це багато?
    Чому людині яка приймає рішення про виплату великих сум не платити 2000-3000 у.о. в місяць? При такій ЗП можна спокійно гасити 696 у.о. в місяць.
     
а де твій аватар? :)