Страхові компанії. Ділимось досвідом.

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем dArt, 2 сер 2007.

  1. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Писати дійсно рано. Але просто повідомити збитковців про те що Ви вкурсі про неправомірність їх дій та будете скаржитись письмово, і в курсі кому треба скаржитись, можна хоть вже. Це також дієво.
     
  2. Princess

    Princess Well-Known Member

    я добровільно плачу 6% від вартості авто для того, щоб мене апріорі вважали шахраєм, і потім доводити протилежне (коштом власних зусиль і часу)? :) дуже мило

    п.с. mota_boy, я теж щиро дякую за спілкування на цю тему! іноді може складається враження, що я хочу "наїхати", але це зовсім не так! я розумію, що очевидно стикалась з не найкращими страховими компаніями, і що по цьому не варто робити висновків про страхування загалом. але дуже хочу зрозуміти як правильно зробити вибір на майбутнє (бо наразі не бачу змісту у страхуванні по каско, принаймні поки оті 40 років не пройдуть)
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. bora

    bora Well-Known Member

    Зізнаюсь, я блондинка, але тут Ви надто багато глупств вже мені закинули))) Бо за Вашою логікою, якщо Ви платите більше на 20% умовно, то тоді мені порахували на 40% більше.
    Бо переоцінювали вже спираючись нарешті на ринкову вартість.
    Не вважаю, що таким чином (привівши її до реальної вартості, а не завищеної) себе кинула, бо в тієї ж страхової у випадку чого могли б виникнути претензії - замість виплатити, вони б самі могли сказати, що це якась нереальна вартість і давайте розбиратись.
    Прозорі схеми і справедливі суми мені більше імпонують, ніж бажання когось перемудрувати.
    І скільки б не коштував ремонт - вартість точно такого ж авто я точно знаю, бо на авторинках частенько бували продаючи авто чоловіка, купляючи інше і т.д.
    Якщо би, як Ви кажете, ремонт був би такий захмарно дорогий, то у випадку повного знищення страхувальнику зі страховиком було б доцільніше домовлятись про купівлю аналогічної б/у моделі замість переплачувати кошти СТО. І всі СТО давно б збанкрутували))) Так, що давайте домовимося, що ті хто сюди дописують принаймні розуміють, що таке ринкова вартість. Збережемо купу свого і чийогось часу.

    До речі, страхова наша нам по випадку виплатила кошти. Точніше вона заплатила їх СТО. А ті в свою чергу добре виконали свою роботу. Позитив від спілкування з ними присутній також;)
     
  4. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Можна детальніше. В чому Вам інкримінують шахрайство? Якщо я правильно пригадую проблема була в тому СК захотіла щоб Ви самі привели винуватця на проведення експертизи.

    На рахунок доведення... Як я вже писав, Ви повинні довести СК, що Ваш випадок підпадає під подію яка передбачена договором як страхова. Але обмеженим арсеналом доводів. Це певні довідки з різних інстанцій. Я розумію що процедура занадто бюрократична. Але на сьогодні інакше неможливо. Від того нікуди не дінешся.

    З.І. Взагаліто навіть у САМИХ КРАЩИХ компаній (і не обов'язково страхових, а будь-якого профілю) бувають незадоволені клієнти. Всім вгодити неможливо. Я до страхування працював по банках. Тобто весь час моя робота пов'язана з роботою з клієнтом, і їх щодня повно. Люди бувають дуже різні. Одні завжди задоволені життям і з посмішкою. Спілкуватись з таким приємно, не раз і на 100 грн. десь заходимо. А є такі мудакі які вважають що весь світ їм щось винен. І незалежно від того що написано в договорах, які обов'язки клієнта і т.д. йому на все наплювати. Він думає що він цар і бог. Щоб пояснити про такого клієнта - подивіться роліки як себе по хамськи ведуть туристи з бувшого СССР в Турції та Єгипті.
    Я ото всьо до чого... Причини незадоволень бувають різні. Хтось просто мудак і нема на то ради. Хтось очікує від продукту неможливого (це вічна тема - читайте договори), для прикладу - якщо Ви купите саме дороге феррарі то воно всерівно не зможе полетіти в космос. От і в страхуванні аналогія - навіть якщо Ви заплатите по тарифу 20% від вартості то всерівно Вам відмовлять у Виплаті якщо Ви керували у стані сп'яніння. А клієнт то виявиться незадоволеним, буде гнівні тиради по форумах писати "Компанія А - УРОДИ, не платять, машина розбита і т.д.". А хтось занадто хитрожопий і хоче отримати відшкодування і від винуватця і від СК, або сфабрикувати справу і видати її за страховий випадок. Абоо подавати невірну інформацію про випадок Це все суб'єктивні причини. Бувають і об'єктивні. Компанія визнала випадок страховим, але ставить клієнтів в чергу на виплату бо банально немає коштів - так було з ПЗУ свого часу. Може бути, що компанія всіми методамистарається невизнати випадок страховим, або максимально зменшити суму збитку.
    Важливо вміти відрізнити суб'єктивні причини від об'єктивних. І в разі об'єктивних причин подавати до суду, а в разі суб'єктивних змінити своє ставлення до ситуації або попробувати змінити себе.

    Ось Вам яскравий приклад нібито об'єктивної причини, хоча насправді вона просто суб'єктивна: Є ДТП, Ви їдете на СТО, Вам виписують рахунок на заміну ВСІХ мало мальськи пошкоджених запчастин (а заводом виготовлювачем кожної марки авто передбачено купа різних технологій ремонту, саме ремонту, а не заміни бо у всьому світі гроші економлять і заміняють тільки у випадку коли технологічно неможливо відремонтувати, або ремонт є дорощим за заміну), хоч реально половина запчастин прекрасно ремонтується. Ви приносите рахунок в СК Вам говорять що це і це міняємо, а тут буде тільки ремонт і платать це на СТО, починаються соплі "ті мудаки так мало нарахували і т.д.", хоча насправді нарахували все правильно.


    Я не в курсі яке у Вас авто/пробіг/комплектація/стан тому не можу сказати його вартість та чи було воно переоцінене чи ні. Хочете дайте вихідні дані я Вам його оціню. І скажіть в скільки Вам його оціняли. На скльіки зріс/зменшився тариф (по результатах минульго року вам покращили/погіршили розряд страхування?)

    Те що я писав стосується більшості випадків. Можливо у Вас той випадок, можливо ні.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. bora

    bora Well-Known Member

    Дякую. Але вже оцінило кілька осіб:)
    Я писала по факту, щоб застерегти інших, а не щоб підтвердити собі щось.

    По іншому виду страховки, щоб мені рахували, я уклала договір зі знайомим брокером.
     
  6. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    УУУУУУ Брокери то взагалі окрема тема. То такі рідкісні паразити на тілі страхових компаній, це ракові пухлини страхового бізнесу.

    Пояснюю. Законом передбачено два види страхових посередників, брокери та агенти. Агент являє собо представника компанії Який діє в її інтересах та отримує від компанії винагороду у вигляді % від залучених страхових премій.
    А брокер (увага) діє від імені клієнта. І що саме цікаве у всьому світі саме так і є. Тобто даєте брокеру завдання по умовах та бажаному тарифу і він гайда по компаніях вибивати Вам умови, і розуміється що він повинен отримувати винагороду від того в чию користь він працює, тобто від страхувальника. (ну майже як ріелтор).
    В Україні все навпаки. Брокер отримує комісію від СК, в результаті запхає клієнта туди де отримає найбільший відкат. От така проста математика.

    Тобто коли Ви працюєте з агентом Ви прекрасно розумієте він продає саме компанію, а коли з брокером - то складається ХИБНЕ враження що Вам хочуть допомогти ))))
     
  7. bora

    bora Well-Known Member

    Ви дійсно вважаєте, що все так однозначно? Бо я таки думаю, що в нашій країні дуже багато залежить від кожної окремої людини - її порядності, впливовсті і зв"язків. Тому не вірю в непорочних агентів чи ангельських брокерів в принципі. Я працюю зі знайомим. Кумовство з такими дірами в законодавстві в нас ще довго процвітатиме і ми на то вплинути найближчим часом не зможемо. Тому користуюсь тим надбанням, яке маю:) Якщо буду мати до нього претензії - відразу тут напишу)
     
  8. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Ви не зовсім зрозуміли про що я веду. З агентом все прозоро. Ви занєте що він працює на компанію, вона платить йому кошти тому він зацікавлений продати Вам товар. З брокером складніше. Чому я їх не люблю - вони голосно заявляють про те що вони представляють інтереси клієнта (нагло брешуть), агнет Вам такого ніколи не заявить. Так от якщо заявляють то нехай і кошти беруть з клієнта. (Вони їх і так беруть з клієнта, бо винагорода йде у % від суми що платить клієнт, але якщо б клієнт був у курсі скільки на ньому заробив брокер то клієнт би вдавися від того). Колись у Верховній раді була спроба внести зміни в закон про страхування та заборонити брокерам брати винагороду від СК а нехай беруть від клієнта - ЧИЇ ІНТЕРЕСИ ВОНИ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ, логічно, нє?
    Так от в верховній раді тоді були такі бої як ото недавно ратифікували продовження перебування ЧФ в криму. Брокери бідні плакали, казали що їх з ринку вижити хочуть, що куска хліба лишають, що останню сорочку знімають. І ще багато різних брокерських сопель було пролито.

    Те що в нас в Україні називають брокером є насправді мультиагентом, тобто агентом який сидить одною дупою на багатьох кріслах. От і все.
     
  9. bora

    bora Well-Known Member

    Співчуваю ринку, але..
    Я працюю з ним, бо довіряю йому як людині, і фахівцю, який має гарну репутацію. І що для мене важливо - я можу в будь-який час дня і ночі продиктувати які умови хочу і отримати свій договір в будь-який зручний для себе час.
    А не сидіти в цих установах надарма в робочий час, в якихось дивних умовах очікуючого і вимальовувати на заявах те, що може зробити будь-яка секретарка.
     
  10. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Я зрозумів. Це звичайний агент. Як голосно б він не називав себе брокером, це звичайний агент.

    А на рахунок заяв.... не радив би давати комусь їх заповнювати, заява це надана Вами інформація про обставини які мають суттєве значення для визначення ступеню ризику. І якщо якась клуша допустить там якусь помилку чи щось не допише, а Ви розпишетесь то в разі настання збитку, якщо інформація надана в заяві буде розбігатися з реальною то Вам відмовлять у виплаті за подання свідомо неправдивих даних на момент страхування. (Особисто мені відомий випадок відмови у виплаті по факту пожежі, страхова сума 1 000 000 грн, майно згоріло повністю, помилка була у адресі села, різниця в три букви в середині слова, а так дуже подібні на слух села.) Я б так не ризикував на Вашому місці.
    Юридично все чисто. Суд СК виграла.
     
  11. bora

    bora Well-Known Member

    Чому я повинна ставити підпис під помилками по-Вашому?
    Ну чесне слово, так ніби маєте всіх за вар"ятів))

    Я Вам ще й сама розповідаю, на які послуги є попит, а Ви мені заперечуєте, що це мені зручно))) Краще б впровадили таку послугу в себе замість заперечувати дійсне;)
     
  12. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Тому що Ви не перчитуєте всі форми та заяви , максимум перебігаєте очима. Якщо буде помилака в номері кузова авто ви її навіть не помітите там 17 знаків (цифри та латинка), потім хтось з інформації буде робити договір, зробить помилку. Потім авто можливо згористь і визначити чи це то авто чи інше може тільки екперт, попереньо відшкрябавши (АКУРАТНО щоб не знищити номер кузова) залишки закипівшої фарби та лаку на вибитому в металі номері кузова. (За час роботи і таке доводилось бачити)

    Це не послуга, це збір інформації про ступінь ризику. Ніхто про зручність не говорить. І надаєте його Ви, а не наша серетарка, яка в очі Вашого об'єкту не бачила і жодної інформації про нього немає. Возмущатись можете скільки влізе. Проблеми Ваші. відмову на мільйон бачив особисто, бігали до мене консультуватись. Ті також були дуже зайняті та спішили, ні на що часу не було. От результат.
     
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Повідомив, що напишу скаргу і зрозумів, що їм то до одного місця. Сказали, мов пишіть скільки влізе...

    Мда...
     
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Тоді дійсно пишіть. А заодно після закінчення терміну на оплату подавайте до суду. Вимагайте пеню.
    Наявність/відсутність поліса каско - в жодному разі не може бути причиною для відмови у виплаті. Причиною відмови у виплаті може бути ОДЕРЖАННЯ КОМПЕНСАЦІЇ від винуватця, або від своєї компанії де у Вас каско. Але закон не забороняє Вам не звернутися по каско а відразу звернутись по цивілці, я особисто бачив кілька таких випадків. Причини на то були різні. Одна з причин - банк всі компенсації від СК по ВСІХ клієнтах забирає на погашення кредиту (по закону має право), а по цивілці він цього зробити не може, бо там вигодонабувач не призначений.
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Princess

    Princess Well-Known Member

    можете підказати, скільки часу слід очікувати відповіді від страхової компанії після надсилання рекомендованого листа зі скаргою?
     
  16. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member


    З А К О Н У К Р А Ї Н И

    Про звернення громадян

    ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 47, ст.256 )

    { Вводиться в дію Постановою ВР
    N 394/96-ВР від 02.10.96, ВВР, 1996, N 47, ст.257 }


    { Із змінами, внесеними згідно із Законами
    N 653-XIV ( 653-14 ) від 13.05.99, ВВР, 1999, N 26, ст.219
    N 1294-IV ( 1294-15 ) від 20.11.2003, ВВР, 2004, N 13, ст.181
    N 2384-IV ( 2384-15 ) від 20.01.2005, ВВР, 2005, N 11, ст.200
    N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009, ВВР, 2009, N 36-37, ст.511 }

    Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше
    одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують
    додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти
    днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити
    порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного
    органу, підприємства, установи, організації або його заступник
    встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що
    повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний
    термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може
    перевищувати сорока п'яти днів.
    На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду
    може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
    Звернення громадян, які мають встановлені законодавством
    пільги, розглядаються у першочерговому порядку.


    http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=393%2F96-%E2%F0
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну от... отримала страхова листа з банку і що?

    тепер сказали, що тре чекати до 12....15 липня.

    Чого чекати - не відомо!

    останній необхідний документ я заніс ще 26 травня.

    Сказали, що виплатять...

    Що цікаво? Сказали, що то виплата буде напротязі місяця з того часу, як вони отримали листа з банку.
    При чому тут банк? Я ж всі документи їм подав більше місяця!!!

    Дурдом-веселка....

    Може нашкрябати листа директору львівської філії? А потім вже скаргу, нє?
     
  18. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Думаю поможе мало. Я б радив до суду з вимогою сплатити пеню за протермінування оплати, але то після факту оплати.
    Грошей копійки, але сам факт.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Давно про це мова йшла і тепер таки сталося.

    В Украине вступили в силу новые лимиты и тарифы ОСАГО

    Новые размеры лимитов ответственности страховщика при осуществлении обязательного страхования гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств (ОСАГО), базового платежа и корригирующих коэффициентов, определенные распоряжением Государственной комиссии по регулирования финансовых услуг (Госфинуслуг) №566 от 9 июля 2010 года, применяются с момента официальной публикации документа.

    В частности, повышены лимиты ответственности страховщика за ущерб, причиненный имуществу, с 25 тыс. грн до 50 тыс. грн, за ущерб, причиненный жизни и здоровью пострадавшего в ДТП, - с 50 тыс. грн до 100 тыс. грн. В то же время уменьшается сумма базового платежа с 291,49 грн до его минимального размера - 180 грн.

    http://forinsurer.com/news/10/08/31/22866
     
  20. BLACKER

    BLACKER Well-Known Member

    Дійсно зараз є доступні нові тарифи по "автоцивілці". Добре тут страховим агентам: їм по відсотковій ставці сума вдвічі більша.
     
а де твій аватар? :)