Страхові компанії. Ділимось досвідом.

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем dArt, 2 сер 2007.

  1. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    250 за звернення... Не зовсім розумію чому платили, можиливо це франшиза, можливо такі умови договору, треба читати сам договір, теоретично не повинні, але все може бути. За зворотню дорогу... Квиток на зворотню дорогу був? ви його здали і поміняли на швидшу дату? Я б компенсував тільки ті витрати які пов'язані з заміною квитка, а не всю вартість квитка. А на рахунок клініки... Операцію провели? Я так розумію що провели. Безоплатно там ніхто і пальцем не поворухне, отже отримали згоду (можливо устну) від асистуючої компанії. То не ваші проблеми. Нехай самі гроші вибивають. Якщо страхова не заплатить тільки Вам, то Ви просто розгніваєтесь та не купите в них більше нічого. Якщо не заплатить закордонній клініці, то їхні поліси можуть перестати приймати в посольстві даної країни, а це вже досить серйозні гроші, не думаю що вони настільки дурні.:)
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Princess

    Princess Well-Known Member

    за звернення платили, бо страхова компанія 4 години шукала наш поліс, а знеболення було потрібне вже. хоча що б було, якби не було грошей ми так і не дізнались :)
    квиток був без можливості зміни дати, виліт тупо пропустили, бо людина була в лікарні. купували новий квиток. в лікарні казали, що зазвичай заміною/купівлею квитка додому займається сама страхова компанія (я думаю для зниження витрат), але наші так тормозили, що певне людина б там ще довго сиділа...

    дякую, оце я й хотіла почути :)

    просто це аналогія до машинних хамін бампера і рихтування. лікар (офіційне СТО) кажуть, що треба заміну. страхові (їх лікарі/сервіси дяді Васі) кажуть, що можна рихтувати. оцей момент страхування я ніяк не можу зрозуміти
     
  3. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Теоретично повинні повернути. Якщо ні то в суд. Ще один нюанс... (чому шукали довго поліс) - це тільки як варіант, але можливо саме тому - поліси зазвичай купуються в турфірмах які діють від імені СК, а звітуються турфірми (хоч і передбачена подекадна звітність) досить по різному, деколи по 1-2 місяці, тобто поліс проданий, людина вже за кордоном, поліс діє, а в СК він ще не попав (тобто гроші є на рахунку, але чиї вони невідомо, і в базу він не внесений, а асистуюча компанія шукає поліси в базі даних). Тому радив би купувати поліси саме в офісі компанії а не в турфірмі, ціна від цього не зміниться, але хоч буде гарантія що за 1-2 дні цей поліс буде внесений в загальну базу. Можливо як раз ці 4 години турфірма шукала поліс та скидала його факсом, щоб було видно на яких умовах він проданий.


    Лікарня хоче більше заробити, СК хоче менше виплатити :) Все просто. І не завжди буває неправа СК буває досить по різному.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    є такі стереотипи, що медичне страхування = страхування життя ... а то "дві великі різниці" (С)
    Яіцрут ?:)
     
    Останнє редагування: 4 гру 2008
  5. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Та ні, частіше НВ плутають з лайфом
     
  6. Princess

    Princess Well-Known Member

    Швеція :)

    це ясно, і перше, і друге. але якщо у випадку з авто кінцевий результат не такий вже й критичний (ну не новий бампер, а рихтований, подумаєш), а коли мова про людину йде, то кількість, якість і вчасність наданих послуг - вже серйозне питання

    от зараз я з Вами спілкуюсь і краще розумію "кухню" страховиків. а в принципі мене як звичайного клієнта мало обходить де я купувала поліс, чи є він в базі, і хто гальмує.
    в полісі чорним по білому написано, значить так і має бути. погано, коли того, що положено по договору, доводиться додатково вимагати. але це все сентименти після того, як побачила як воно може бути, а потім - як воно є у нас :)
     
  7. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Мова про людину йде тільки для хворого та його близьких, для решти мова йде ТІЛЬКИ про гроші, прикро, але факт, і так ніц з тим не вдієш. :sad:
    На рахунок швидкості... якщо б у вас був поліс проданий будь-якою з СК Євросоюзу то питань виникало б набагато менше. Клініка хоче бути впевнена що лікування буде оплачене. Таке відношення до полісів країн що розвиваються. Не забувайте що ми країна третього (в кращому випадку, а може й десятого світу :)). І часто ми самі в цьому винні. Всі СК хочуть заробити, поліси в основному продаються саме в турфірмах, а не в офісах СК. Турфірмі глибоко десь яке покриття та умови поліса. Турфірма буде продавати ті поліси на яких вона заробить більше (думаю прекрасно розумієте що працівники турфірм заповнюють поліси не безкоштовно). Щоб заплатити більше турфірмі можна підняти ціну поліса, або погіршити умови, як правило йдуть другим шляхом, бо завжди знайдеться той хто запропонує дешевше (а про умови скромно промовчить :blush:). На цьому ринку у нас ще довго буде бардак.
    Як на мене було б правильним створити об'єднання (на зразок МТСБУ, яке регулює умови та ціну на цивілки та зелену картку). З зеленою карткою ж повний порядок. Потерпілий відшкодовує збитки в своєї держави, та в свою чергу з МТСБУ (один раз не відшкодуєш, виключать з Європейської системи "Зелена картка :) ) а вже МТСБУ відшкодовує собі збитки за рахунок СК що продала поліс, (один раз не відшкодуєш заберуть ліцензію на Зелену картку :haha: Все просто. А по медицині БАРДАК.


    БАРДАК, БАРДАК, кругом бардак. Не забувайте де ми живем. Знаєте якусь сферу де повний порядок???
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Скажімо так плутають з тим, що близьке до втрати життя (хвороба, НВ).
    на цвинтарі, але хіба що в селі, бо містах з тим також проблеми, корупція і т.д.
     
  9. Яруська

    Яруська Well-Known Member

    Та легко...До прикладу "Оранта-Життя".Є ризикові страхівки-Захист, Гарант, а є лайфові, тобто накопичувальні.Якщо вас цікавлять деталі- пишіть;)

    Оце точно! В нас просто сфера страхування на початковому рівні...тобто люди бояться і не розуміють чим їм може допомогти:)
     
    Останнє редагування модератором: 6 гру 2008
  10. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Скажіть будь-ласка, якщо все так просто, для чого Оранті створювати іншу юридичну особу "Оранта-життя", якщо існує величезна мережа відділень та агентів самої Оранти??? Так само як і Тас-Життя, Еталон-Життя, Інго-Життя та ще багатьом іншим??? Значить не все так просто як Вам здається ))

    Оооо, то Ви напевно недавно з тренінгу :) Там гарні слова говорять.
    З.І. Сам в страхуванні працюю, так річ потрібна, але не все так райдужно як здається :)
     
    Останнє редагування модератором: 6 гру 2008
    • Подобається Подобається x 1
  11. Яруська

    Яруська Well-Known Member

    А хто казав про створення іншої юридичної особи? Це все відділи НАСК "Оранти", просто кожне займається своїм видом страхування. Може у вас їнша система де страхують все підряд;)
     
  12. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    Я не дуже "в темі", але хіба по закону можна без створення іншої СК займатись страхуванням життя ?
    Зовні вони можуть називатись хоч ротою або взводом - інша справа статус і хто значиться в ліцензії/угоді і т.п.
    Може використовують одні і ті самі офіси і працівників для принципово різних видів страхування. А в угоді напевне все ж таки різні юрособи для різного страхування - життя і ризикового. То така фантазія на тему в якій я не в темі :).
     
    Останнє редагування: 7 гру 2008
  13. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    А може для Вас би було цікаво хоча б продивитись сайти цих двох компаній?

    Національна акціонерна страхова компанія (НАСК) "Оранта" є правонаступницею Укрдержстраху, заснованого 25 листопада 1921 року, тобто цю дату компанія вважає датою свого заснування. В 1994 році Укрдержстрах перетворено на Відкрите акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта", засновником якої з боку держави виступив Фонд державного майна України. У 2007 році Фонд державного майна продав інвесторові останній пакет акцій, що перебував у державній власності. Компанія стала приватною, що сприяло наступному поліпшенню структури активів НАСК "Оранта" й підвищенню її платоспроможності.

    А це з сайту Оранта-Життя

    ЗАО «Страховая компания «Оранта-Жизнь» - одна из крупнейших на украинском рынке и наиболее динамично развивающихся компаний в сфере страхования жизни.

    Компания была основана 26 мая 1998 года и действует на основании бессрочной Лицензии Государственной Комиссии по регулированию рынков финансовых услуг Украины (АВ №429614 от 14/08/2008).
    Акционерами компании являются АО «Дочерняя компания Банка ТуранАлем «БТА Страхование» (29.9898:wacko:, ДП «Юпитер-Трейд» (18,8:wacko:, ЗАО «Юни-Финанз» (14,5079:wacko:, НАСК «Оранта» (9,2460:wacko:.

    Якщо продукти Оранта-Життя продаються працівниками самої Оранти то це ще нічого не значить, просто Оранта виступає АГЕНТОМ Оранта-Життя, от і все. )) Але це різні структури, і ЗКПО у них різне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    Ні не можна

    То так і є, для чого створювати ще одну мережу, якщо вже є існуюча? Просто працівники продають обидва продукти, один своєї компанії, інший на агенських засадах.
     
  15. m@rmon

    m@rmon миється в бані

    Нікому (!!!) не раджду звертатися до страхової компанії "UTICO" - кидалово класичне!
    Маю декілька авт (які, донедавно, були застраховані в цій страховій компанії). Направду сказати, що пару виплат всежтаки було за чотири роки постійного страхування, але це виключно за розбите дзеркало або тріщенку на лобовому склі. Страхував автомобілі на "повне каско" з "нульової франшизою" та "без врахування віку авто".... тому мав надію, що в разі чого буду мати чистий спокій, але..... не все так сталося - як гадалося! Влітку сталося страхова подія. Моя дружина припаркувала авто біля офісу.... за півгодини з'ясувалося, що наш автомобіль вдарило інше авто, що проїджало поруч.... Нібито все зробили як має бути але страхувальники тягнули все як навдовше... спершу взагалі відмовилися виплачувати страховку з мотивувань того, що стаж керування автомобілем у моєї дружини був вказаний некоректно (більше 10 років, при фактичний даті видачі посвідчення водія моїй дружині 9 років 11 місяців тому). Коли мої юристи зажидали пояснень як це може впливати на подію, що сталася, в момент того коли авто було ПРИПАРКОВАНО (так як я маю стаж керування більше 15 років і теж маю право керування цим автомобілем) страхувальники "збилися", але..... виплатили тільки......25% (???!!!) від вартості ремонту, що було пораховано фірмовою СТО (на яку вон мене самі і відправили!!!) мотивуючи це тим, що нібито авто можливо відремонтувати дешевше, але на мою пропозицію вказати адресу цього сервісу ніяк не відповіли.. Ось Вам і ПОВНЕ КАСКО!

    P.S. В результаті я попав практично на 70% вартості ремонту, який повністю мала б оплатити страхова компанія "UTICO"!!! Тому прошу зважати всіх клієнтів цієї страхової компанії!
     
    Останнє редагування: 22 гру 2008
  16. Varvar

    Varvar Well-Known Member

    http://www.ukranews.com
     
  17. Tony

    Tony Well-Known Member

    Допоможіть вибрати одну із страхових компаній

    Допоможіть вибрати одну з цих чотирьох страхових компаній для КАСКО:
    ЗАТ СК "граве Україна" (СК "ІНПРО")
    СК "Українська страхова група"
    СК "Альфа-страхування"
    ЗАТ СК "Кредо-Класік"

    Хто був чи є клієнтом однієї із них?
    Яку порадите?
     
  18. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member



    Клієнтом не був жодної з них, але спробую порадити:

    1. СК "Альфа-страхування" за 9 місяців 2008 р виплат 13 361,5 тис. грн. фтопку відразу, навіть не розглядаємо.

    2. СК "Українська страхова група" за 9 місяців 2008 р виплат 129 481,1 тис. грн. це шостий результат, непогано, але є одне але - дуже активно працює з "Єврокаром" (український виробник авто Шкода), та одним з банків (точно не згадаю з яким чи то укргаз, чи укргазпром), тобто коли йшло постійне збільшення обсягів продажу авто та темпів кредитування можна було займатися демпінгом та робити виплати з нових надходжень, тепер кредитування зупинилось, продажі це тільки пролонгація договорів які є в кредиті в банку, плюс Шкода в числі тих виробників що найбільше постраждали від останніх подій, свідками та учасниками яких нам нам пощастило бути:sad: , тобто потік свіжих грошей значно зменшився сюди додайте заморожені депозити в банках (їх не тільки людям не віддають, страховим також)

    3. Інпро за 9 міс 2008р. виплат 11 606,9 тис грн. ще гірше ніж в Альфи, до них в мене є ще й особисте несприйняття як серйозної СК бо стикався з двома їхніми справами, мені не сподобалось.

    4. ЗАТ СК "Кредо-Класік" за 9 міс минулого року 70 899,9 тис грн виплат. це 15-й результат, не дуже густо, якщо врахувати те що компанія (власники або керівництво) має можливість стрхувати велику кількість авіаційних ризиків в Україні, і раз в рік щось таки падає або горить, і ці виплати суттєво збільшують показник компанії., для прикладу: 2007р виплат 75 млн. з них 21 млн. по одному випадку - падіння літака. Також негативом цієї СК я бачу - виплату коштів по ДТП по результатах експертного дослідження на р/р фіз особі, а не по рахунку СТО, цих коштів часто може просто не вистарчити на повних ремонт авто.

    Але якщо розглядати ТІЛЬКИ ці чотири компанії то Кредо-класік це кращий з гірших :) я б сказав так, я б вибрав їх.
     
    • Подобається Подобається x 3
  19. Tony

    Tony Well-Known Member

    Дякую, наразі вибір обмежився на 3-ьох Скарбниця, Граве-Україна, Кредо класік. Думаю можливо вони єдині мають більше шансів вистояти в умовах кризи а не почнуть весною розпадатися як більшість.
     
  20. mota_boy

    mota_boy Well-Known Member

    ну про Інпро-граве, я свою думку висловив, а скарбниця :))) ну не смішіть, 2 008,7 тис грн виплачено за 9 міс 2008р., що їх розглядати ???? В них резервів на два-три угони і всьо-приїхали, каса пуста.
    Наведу аналогію з банками. Складно зараз всім банкам, без будь-якого вийнятку, АЛЕ з великих банків лягли тільки 2, ПІБ та Надра, а з малих - Київ, Родовід, Західінком, Імекс, Експрес, Одеса, Укрпромбанк, Національний кредит, Причорноморря. Сумно, правда? Зі страховими те саме, лягти може будь-яка. Але в дрібної шушари шансів на це набагато більше ніж в гігантів (гігантів голосно сказано, але в Українських мірках показники деяких компаній різняться в сотні разів, тому такі порівняння будуть доречними)
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)