мій знайомий мав проблеми, що в ББЖ не було нуля і фази... мусів міняти.... видно від котла ще залежить.... свята правда. УПС виробляє квадратний імпульс, який зле діє на двигун....
то вже як практика покаже. міандр - постійна складова, тобто постійний струм, а постійний струм не може крутити двигун, який розрахований на змінну напругу... от і воно гуде, обмотки гріються, вся потужність іде не обертовий рух, а на нагрівання обмоток двигуна.
Є безперебійники з правильною синусоїдою, але вони дорожчі. Найкраща технологія - це подвійне перетворення, при відсутності батареї безперебійник буде працювати як стабілізатор з високою точністю на виході.
Мої 5 коп.: Це залежить від того, який там двигун стоїть - асинхронний, то виживе, нічо' йому не буде, синхронний - то вже гірше, перегріватиметься і можуть щітки вигоріти. Дізнайтесь у постачальника, чи можна насос від упса живити.
Панове, в синхронного та асинхронного двигунів щіток нема. Але вони вимагають синусоїду - бо на випадок ступінчастої форми напруги, деякі гармоніки (150 - 250 - 350 Герц) можуть прагнути крутити ротор у протилежний бік; плюс додаткові вихорові струми у залізі. В результаті - перегрів двигуна.
є у двигунів постійного струму. Це для мене новина. Я думав, що там все простіше. Думав, що постійна складова міандра просто нагріває обмотки двигуна і все....
Миху, меандр містить шалену купу непарних гармонік (50 Герц, помножені на непарний ряд чисел). Навіть квазісинусоїда їх містить. Постійної складової на виході упсів не знаходив - хіба що мізер якийсь. Про небезпеку гармонік для моторів говорили ще інститутські викладачі - і не один. Миху, а які упси Ви рекомендуєте аудіофілам (меломанам) ?
(Борисе,есть!Токо мощные - крановые двигатели с фазным ротором и асинхронные трехфазные двигатели Шраге-Рихтера.А в синхронных тем более щеткие есть!Надо же как то ротор возбуждать)) (Борисе,на двигатели расчитанные на 50 гц,больше частоту не подают,а то надо соответственно и напряжение подавать и скольжение выдерживать соответсвенное) (Борисе,для этого уже даааавно делают полюса шихтованные)
Читателю, а Ви ніколи не подавали на двигун меандр (прямоугольные импульсы) ? Який спектр у меандра частотою 50 Гц ? 50-150-250-350-450-550-650 ... до мегагерц Тут які завгодно полюси нагріються !
Та як???? та во вся дешева шваль з квадратним імпульсом іде.... правда зараз її апроксимують..... але то таке.... У мене музиканти завзято брали PowerWare on-line. Казали, що добрий тим, що не шумить і видає чистеньку синусоїду. Не зрівняти з АРСами...... Power Ware.
Миху, дякую за Power Ware. Але "прямокутник" (меандр) може бути біполярним (див. http://nameless666.livejournal.com/54085.html) - постійної складової - нуль. А з чого він складається - див. анімацію: http://ru.wikipedia.org/wiki/Меандр_(радиотехника) Оті "кратні хвилі" і гріють мотор або трансформатор.
У мене інша теорія подайте постійний струм на трансформатор і ви все побачите. На виході напруга нуль, вся енергія - в тепло на первинні обмотці. Ну а гармоніки.... вони все є присутні і все гріють транс/двигун....
Дякую, коли знадобиться - перепитаю. А з меандрами та іншими імпульсними послідовностями я достатньо працював (в темі клавішних електромузичних інструментів). На слух розрізняв "скважність" (T/t) від 2 (меандр) до 8 (вузький імпульс / довга пауза). Із прямокутників майже всі звуки і формувалися - поки не винайшли семплери.
Подавал ... в первый раз в 1974 году,на лабораторной по электроприводу "Тиристорный преобразователь частоты со звеном постоянного тока". (и потом еще много раз,честно признаюсь - двигатели на холостом ходу не грелись ) Извините... а нельзя ли уточнить..с какой частотой чередовались импульсы?:cool: