Якщо що можна записати в позитив нинішній українській владі, так це - інтенсивний ремонт доріг. Вчора їздив на власному авто із Києва до Сум. На двох ділянках по дорозі від Пирятина до Ромен зустрів будівельні бригади з технікою. Кладеться товстенний шар асфальту. Спочатку ремонтується одна смуга, потім - друга. Я вирішив "проскочити" по зустрічній смузі невеличку ділянку, десь в один кілометр. В надії, що не буде зустрічного транспорту. І якби мені довелося повертатися на "свою", то там така різниця в рівнях між свіжим асфальтом і старим, що міг би зачепитися днищем. На щастя, зустрівся лише один жигуль, з яким я акуратно розминувся. Відремонтували шматок дороги (новий асфальт, а не ямочний) за Лохвицею до розвилки Ромни-Гадяч. Там було щось страшне. Доводилося їхати раніше на першій, періодично зупиняючись. Не було кілька кілометрів дороги в Юсківцях вздовж залізниці. Ями, баюри і караван фур, що гойдалися з боку на бік. Тепер - гладенька рівна дорога, можна спокійно їхати хоч 80, хоч 100. Є ще кілька кілометрів дороги з вибитим асфальтом, але таким, що на швидкості 40 км/год можна петляти. Для 370 кілометрів відстані Київ-Суми - це дрібниці. На даному етапі.
Клерки мусять хоча би ремонтувати дороги, бо всі лакомі сфери для відкатів/вкрасти/заробити вже поділені між колишніми чиновниками часів Кравчука-Кучми-Ющенка-Януковича. Практично всі газові і нафтові сверловини, металургійні, хімічні, автомобільні заводи, навіть будівництво і сільске господарство і т.д. приватизовані і приносять дохід старим власникам. А теперішнім міністрам-депутатам-головам тре шукати можливості заробити-вкрасти Ну а часто дороги ремонтують так, щоб через місять знову на їхній ремонт гроші отримати ремонт дороги дощ - YouTube
Ну, Янукович із цієї ситуації бачив дуже простий вихід. Він зі своєю командою віджимав заправки, скважини, заводи і фабрики. А нинішнім чиновникам варто подякувати за те, що не видно таких явних дій. Хоча дехто, кому попали державні гроші на ремонт доріг, таки не може втриматися, щоб не вщипнути. Ті дороги, що зараз проклали, де я бачив, навряд чи будуть потребувати ремонту в найближчі пару років. А може, і надовше вистачить. Розумєте, коли восени вночі під дощем доводиться їхати пару сотень кілометрів, а зустрічні фури сліплять, а під власними колесами нічого не видно, а потім приїжджаєш опівночі, а назавтра рихтуєш диск і радієш, що шина не лопнула, то вчорашня дорога, коли я не скидав швидкості нижче 40 км/год і приїхав на годину швидше, ніж торік, відверто радує.
Таких маштаюних ремонтів доріг, і таких якісних, за моєї памяті ще не було, але так як в нас доріг не було зовсім, то роботи ще огого )
Але ж он в Китаї хоч і розстрілюють за забарі, а вони все рівно беруть. Наших би точно нічого не зупинило.
Жодній країні не вдалося повністю подолати корупцію. А боротьба з нею - це процес. Це постійно треба боротися з цим. Так само, неможливо повністю подолати злодійство, бандитизм, наркоманію, але боротися потрібно, щоб не опускатися ло рівня плінтуса. Так само поліція. Поліція - це ми з вами. Як поліція може бути ідеальна, коли вона походить від нас? Вона повинна бути краща, ніж середньостатистичний громадянин, але вона ніколи не буде ідеальна. І в США є чимало поганих поліцейських і в Німеччині і в Канаді, але є таке поняття, як загальний рівень. Він має бути високий. От і все.
Але порівняйте, якими темпами розвивається економічно Китай, а якими ми....... Таки, воно дає результат.
думаєте кількість вбитих пропорційний економічними темпами. Є країни, де не вбивають і розвиваються не гірше Китаю.
В тих країнах методи боротьби з корупцією не такі радикальні, як в Китаї, але результативні хоча б тому, що вони ПРА-ЦЮ-ЮТЬ!!!!!!! Незважаючи на те, чиїм братом-кумом-сватом є фігурант корупційного діяння.
Знаєте як було б? Розстріляли б голову сільради, якогось митника який вчасно не поділився, може когось з конкуруючих кланів...А ті що більш менш вагомі то їх в кращому випадку розстрілювали б заочно, і після розстрілу ті собі ще б пенсію відсуджували