Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Василя Ковпака

Тема у розділі 'Релігія', створена користувачем Liliyah Romanova, 18 лис 2007.

  1. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Я тут писала а мені так нагло компютер «навалив»

    Напишу в двох словах.

    Я розумію Ромко, що ви захищаєте цих людей бо там ходить ваша мама і сприймаєте зауваження Лілі, що до неграмотності як особисту образу. Але воно не так...

    Люди які піддались на промивання мозґів отця Ковпака таки є бідні і обмежені, бо не мають глибокої віри і знань під собою. Якби ж вони їх мали то б цікавились а чому всетаки церква проти цього вчення.
     
  2. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Вони(владики УГКЦ) ратують за об’єднання всіх:eek: церков,вітають появу розмаїтих сект.
    А у випадку з Ковпаком,це звичайне кіллерство.В кращих традиціях РПЦ МП.
     
  3. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    як то вітають? де коли і як?

    Та той ваш Ковпак кине всіх своїх підпорядкованих в моменті діла. Він занадто гордий аби іти в вогонь і воду за свої переконання. Поки в нього є влада над купкою заблуканих овець - він ними керуватиме, ще й зробить свою окрему церкву. Але він в своїх вченнях не послідовний, бо говорить що єдиний Папа має право його судити, але він не хоче підкоритись нікому, нічиїй волі... А він ніби особа духовна, то мав би бути покірним, ні?

    Я ще не скінчила писати, бо форум заглючив...

    Ви ще скажіть що Ліля, ну і мене можете приписати, комуніста і не дає вам вірити правильно.
    А те що робить Ковпак не запудрювання мозґів? Це називається просвітлення? Йому конкретно вказали як і де він відступив від вчення церкви і віри, а він що у відповідь? Нападає на нашу церкву, мол Єпископи і Архиєпископи не такі, а він святий... ну або скоро буде.

    Не вірю що читають, бо якби читали то не був би той священник непомильним у них. А чим з це нагадує політику МП? Що не підтримують розкольників?

    А знаєте моя бабця не має ніяких великих університетів але вона має внутрішню інтелігенцію і глибоку віру. Університети і дипломи не констатують високу освідченість людити. Можна керувати заводами і залишатись обмеженою людиною.

    Цей отець зробив з людей зомбиків і щоб ми вам зараз не казали ви всеодно не сприймете, бо свято вірите в непомильність цього пана.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Ну то вважайте і мене таким самим тупим зомбі і на тому закрийте цю тему.
     
  5. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Шкода... і надіюсь що ви будете виправдані лише тому що не знали... але якщо ви це робите з іншими інтенціями і свідомо, тоді мені вас дуже шкода. Я вам сказала.

    Хто має вуха, щоб слухати, нехай слухає! (матвія 13.9)
     
  6. аксакал

    аксакал Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Здається грошовиті джеререла таки є.

    Додано через 1 хвилину
    :shutup:
     
  7. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Якщо Ви про Віру...не сумнівайтесь,вона в мене є.А,якщо Ви про цькування о.Василя,про дрязги між церквами,конфесіями,то Бог незмірно вищий від того всього.
    Але я згідний з усім,що говорить о.Василь:
    "Історія християнства – це неустанна боротьба Церкви зі світом, з його вадами й гріхами. Св. Амврозій екскомунікував імператора Теодозія за те, що з рук римських воїнів в м. Солуні згинуло 7 000 осіб, між ними жінки і діти. Відважний вчинок св. Амврозія, який виступив проти імператора і став в обороні правди і людського життя, дав в майбутньому приклад іншим подвижникам церков*ним не звертати уваги на особу, а на її життя і вчинки. Але сьогодні Церква настільки гуманна і по*ступлива, що не бажає бачити тих, які чинять беззаконня, чи принаймні їм пригадати, що їхні вчинки не згідні з життям християнина.
    Вже немає сумніву, що християнська віра поступово зникає. В основні християнські правди, такі як віра в Бога, Божество Ісуса Христа, небо, чистилище і пекло вірить щораз менше людей. А найбільше непокоїть, що ці канони віри заперечують навіть ті, які хочуть бути католиками і регулярно ходять до церкви.
    З кризою віри приходить і криза моралі. Коли св. ап Павло взиває християн, щоб: “серед лукавого й розбещеного народу через своє життя світили, немов світила у світі” (Фил. 2, 15), то про сучасних християн з більшою (щоразу) впевненістю вже можна сказати, що вони своїм життям не відрізняються від дітей цього світу – від невіруючих. Їх слаба і поверхнева віра не має вже сили впливати на їх життя, не говорячи вже про його формування.Ця криза спричинилася до того, що дуже мало католиків відчувають за собою обов’язок щонеділі ходити на Службу Божу, а щороку – тисячі осіб відлучаються від Церкви. Як бачимо, на прикладі Німеччини, що з 1970–1993 рр. Католицьку Церкву покинуло 1,9 млн. осіб, значною частиною яких була молодь. А в 1989 р. з 93 000 католиків, які залишили Церкву, 70% не мало ще 35 років. При тому, найчастішою причиною виходу не є ненависть чи гнів, але, попросту, байдужість.
    Отже, як уже зазначалось, віру тратять навіть ті католики, які регулярно щонеділі ходять до Церкви, то тоді треба задуматися, яка причина цього? Люди не стратили віру просто так, а її забрали з проповідальниці.
    Брак покликань до священичого життя і монашого стану, як рівно ж їх повернення до світського життя, виразно показує, що і тут є глибока криза.
    Ця криза спричинилася до того, що дуже мало католиків відчувають за собою обов’язок щонеділі ходити на Службу Божу, а щороку – тисячі осіб відлучаються від Церкви. Як бачимо, на прикладі Німеччини, що з 1970–1993 рр. Католицьку Церкву покинуло 1,9 млн. осіб, значною частиною яких була молодь. А в 1989 р. з 93 000 католиків, які залишили Церкву, 70% не мало ще 35 років. При тому, найчастішою причиною виходу не є ненависть чи гнів, але, попросту, байдужість.
    Отже, як уже зазначалось, віру тратять навіть ті католики, які регулярно щонеділі ходять до Церкви, то тоді треба задуматися, яка причина цього? Люди не стратили віру просто так, а її забрали з проповідальниці."
    "Переслідувана традиція"
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Ковпак серед них....
     
  9. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Чистої води демагогія.
    Колись людей пеклом лякали, тепер чим іншим. Але метод залякування, як завжди, дуже ефективний.
    Це стосується радше території колишнього СРСР.
    В інших країнах бачу чіткий поділ на християн і нехристиян. Різниці є дуже великі. Християни цілковито відрізняються від людей невіруючих. Знаю таких дуже багато. Всі вони належать до РКЦ, УГКЦ або до традиційних протестантів (не знаю як інакше назвати, бо протестанти тепер теж мають модернові відхилення, які нічого спільного з християнством не мають).
    Ого, а це вже осуд і зверхність та вивищування себе.
    По-перше, звідки відома причина виходу з Церкви? У них у всіх брали інтерв"ю, робили опитування? Як на мене, то це просте "віджімішє" Ковпака.
    По-друге, а що, тих людей мали силою тримати і не випускати? Що ж то за свобода вибору тоді? Тут справа в інформації, доступі до неї. Щораз більше людей зацікавлюються східними релігіями. Не тому, що там краще, а просто тому, що це щось нове. Сама говорила з молодими поляками, котрі вдарилися у буддизм. Для них КЦ занадто сувора, а от буддизм дає свободу. Але цього вам Ковпак не скаже, бо йому це невигідно.
    Гм, є у Торонто латинська семінарія. Дуже багато покликань. І з моїх спостережень, та спостережень інших людей, покликань є багато, але там, де нема лібералізму, там, де Церква консервативна. А таких місць є багато. Крім того, вже писала про такі місця, як Мадонна Гавз, де люди живуть за трьома монашими правилами і за монашим розкладом. Це не є монастирі, це просто християнські спільноти, які живуть разом, відокремлено від світу і прославляють Бога. І приймають у себе багатьох людей, також невіруючих, загублених, аби ті просто подивилися, як вони живуть, який сенс має їхнє життя і скільки добра дає Бог.
    Це теж чиста демагогія. Ковпак вивищується над іншими, пишучи такі слова. А ви кажете, що нема гордині. Є, і дуже багато.
    Є така річ, як обрядовість. Не можуть стратити віру ті, хто її не мав. Віра не передається від батьків, віра є даром від Бога. І не кожен його отримує, бо не кожен просить. Ходіння до Церкви ще нічого не значить. Просто поки людиною без віри але з обрядом керує страх, поти та людина буде ходити до Церкви, але якщо вона раптом стане заможною, перестане боятися, то якщо віри в неї не було, вона втратить потребу ходити до Церкви. А віру не дасть людині ніхто, окрім Бога. Жодна людина не дасть іншій людині віру. Жодна. Тільки один Бог. І якщо людина раз у Бога повірила, то відійти від Нього їй буде дуже й дуже важко.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    А вам звідки відомо? Це гординя у самому прямому проявленні.

    Вам Ромку краще поспілкуватись з протестантами а ніж з отцем Ковпаком. Повірте у них більше навчитесь. Бо наразі ви лишень гордині і вивищування себе вчитесь.

    Ну це вже такий маразм...

    А я ж так і знала що ви мене не зрозумієте а моїм останнім постом. Гординя :sad: Віра тут ніц не має до діла...

    Але я більше не збираюсь нічого пояснювати бо воно мене починає дуже нервувати і я то всьо зараз як назву теплим словом а тоді піду з різочкою в баню.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    ХТО НАСПРАВДІ Є СХИЗМАТИКОМ?
    Св. Вікентій з Лерини:
    «Ми повинні дбати про те, щоб в самій Католицькій Церкві збе-регти те, у що вірили всюди, завжди і всі; бо правдиве і у властивому значенні католицьке (як нам показує значения і суть цього слова) є тільки те, що вза-гальному все обіймає».
    3 вищесказаного виходить, що о. Василь Ковпак зна-ходиться не поза Церквою, а в її лоні. Але, якщо ви і надалі думаете, що екскомуніка є дійсна, то майте на увазі, що в історії Церкви є незаперечний факт, про який описано в догматичному збірнику Католицької Церкви: що св. Атанасій Великий був відлучений папою Ліберієм саме з тої причини, що св. Атаназій діяв згідно вищенаведеного принципу: «зберігати те, у що вірили всюди, завжди і всі» (Denzinger, під заголовком Liberius, ст. 57; Sozomeni, Historia ecclesiae IV 15, PG 67, 1152 ).
    14 липня 2006 року Колегіальний Трибунал Львівської Архиєпархії у І інстанції виніс вирок Великої Екскомуніки отцю Ва-силію Ковпаку, священику Львів-ської Архиєпархії.
    Отець Василій Ковпак, будучи покривдженою стороною, скористався своїм законним правом і 1 серпня 2006 ро*ку подав Апеляцію до Римського Престолу.
    19 січня 2007 року Конгрегація Доктрини Віри передала повно-важення провадити кар-ний процес над отцем Василієм Ковпаком Бла-женнішому Любомиру Кардиналу Гузару, який 26 березня 2007 року призначив склад Апеляційного Трибуналу. 30 жовтня, на засіданні Трибуналу, отця Василія Ковпака викликали лише один раз. Того ж дня його повідомили про винесений вирок. Сам вирок отцю Василію вручили аж 14 листопада.
    Обидва Трибунали інкримінували отцю Василію схизму.
    Схизма – це ухилення від підлеглості найвищій владі Церкви або ухилення від єдності з вірними, їй підлеглими (Кан. 1437 ККСЦ).
    Варто зазначити, що простий непослух не може вважатися схиз*мою. Святий Тома з Аквіну вияснює, що непослух, який потягає за собою схизму, має мати в собі «певен бунт», який походить від несправедливого непослуху. Якщо ж непослух був справедливий, то не можемо говорити про бунт. По-чинаючи з ХІV сторіччя, теологи «вказували, що схизма є несправед-ливим відділенням від єдності Церкви; підкрес-лювали вони, що може існувати відділення справедливе, як у випад-ку того, хто відмовляє Папі, який наказує щось зле або недозволене». Щоби схизма існувала у форма*льному сенсі, повинна здійснитися одна або всі три необхідні для цього умови:
    1)Виразне заперечення при*мату Папи.
    Але відсутні будь-які документи чи акти, які б виразно чи не виразно заперечували примат Папи отцем Ковпаком.
    2)Відмова сопричастя членами Церкви.
    Нас звинувачують не у зміні підпорядкування, а лише у спілкуванні з іншими єпископами. Саме духовне спілкування зі «схизматицькими єпископами» не можна розцінювати «як непослух до власної ієрархії» чи прилучення до схизми. У такому разі можна було б стверджувати, що всі дії Блаженішого в духовному спілкуванні з православними, протестантами,мусульманами, юдеями, кришноїтами слід класифікувати, , якщо не як схизму, то принаймні як примкнення до схизми.
    3) Надання влади юрисдикції (тобто створення власної паралельної ієрархії). У випадку справи отця Василія Ковпака жодним чином не можемо говорити про створення власної паралельної ієрархії.
    Нам є сумно і прикро, що у словах та діях Глави УГКЦ простежується двозначність. Любомир Кардинал Гузар наголошує, що люди у виборі релігії - вільні та можуть керуватися своїм розумом і правом, тим самим і підносить інші релігії якщо не вище, то до рівня Святої Католицької Церкви та зрівнює Правдивого Бога з поганськими ідолами.
    Блаженніший Любомир Гузар: Кожна людина є зобов’язана іти за голосом свого сумління. Якщо ви почуваєтесь у свому сумлінні зобов’язаною зробити такий крок і в цьому добачуєте Божу Волю, то тут говорити про зра-ду не можна. Те саме є правдиве і в другий бік – якби якийсь католик став щиро переконаний, що він має стати членом церкви, він повинен такий крок зробити.Я мусів собі завдати
    труду пізнати ті поганські вірування, але мушу, як людина віруюча і як громадянин України, респектувати право кожної людини вибирати такі вірування, які їй підказує її сумління.

    Додано через 6 хвилин
    Після слів о. Палія, здається, що вже не виникає жодного сумніву у справі о. В. Ковпака: «Декрет, винесений Колегіальним трибу*налом Конгрегації доктрини віри в другій інстанції, є остаточним і оскарженню не підлягає» («Висо-кий Замок», 20 лис*топада, 2007 р. – с. 3). Виглядає, що вже поставлена остання крапка і печатка і що кожна буква і йота закону була дотримана, бо о. Ковпаку «було створено всі умови для захисту у церковному суді» (як зазначено на офіційному сайті УГКЦ). Але, як не прикро, мусимо ствердити, що церковна влада (до речі, вже не вперше) до-пустилася грубих процесуальних помилок (перший раз про це зазна-чив о. М. Палій в газеті «Жива Во*да», лютий, 2006. - ¹2. – с. 8), а навіть, зловживань, тиску, замішання і згіршення серед вірних Греко-Католицької Церкви.
    Як було згадано, раніше Конгрегація Доктрини Віри делегувала Блаженнішого Кардинала Гузара сформувати Трибунал, який мав би розглянути апеляцію о. Ковпака. Однак згаданий Трибунал переви-щив свої повноваження і самостійно виніс вирок від імені Конгрегації Док-трини Віри, порушуючи тим са*мим Канонічне право.
    Кан. 1071 ККСЦ: «Кожний трибунал має право просити допомоги в іншого трибуналу будь-кої Церкви, щоб провести деякі процесуальні дії, однак за винятком тих дій, які включають рішення суддів».
    Тому Трибунал, сформований Блаженнішим, мав «провести деякі процесуальні дії», але «дії, які включають рішення суддів» (тобто винесення вироку) не вхо-дить в компетенцію даного Трибуналу, а належить до Римської Столиці.лід наголосити, що судовий процес над о. Ковпаком і підготовка до нього проводиться вже не один рік, однак протягом чотирьох років о. Ковпаку так і не надали можливості висвітлити свою позицію і достатньо представити свій аргументований захист, як в Трибуналі, так і в засобах масової інформації.
    З лютого 2003 року церковні і світські часописи (такі як «Патрі-ярхат», «Вірую», «Жива Вода», «Мета», «Арка», «Поступ», «Ви-сокий Замок», «Експрес» та інші) поступово формують думку вірних УГКЦ, що Братство Святого Йо-сафата і його настоятель о. В. Ков*пак є бунтівниками і «розкольни-ками», що нібито вони відступили від Римського престолу. Але щоб не бути багатослівним і не захищати себе тільки своїми словами, подаємо захист зі сторони всіма шанованого місіонера-василіянина – о. Василя Зінька: «Вже тривалий час… новомо-дерністи роблять із своїх опонентів ізгоїв і «розкольників», хоч традиціоналісти жодним своїм вчинком не зреклися й не від-ступили від Римського Престолу, від віри своїх предків. Ця група християн хоче лише одного: зберегти давні й добрі церковні традиції, які цілком не шкодять
    Вселенській Церкві, а навпаки – допомагають, оберігають та оновлюють її духовність» («Світло», червень 2004).
    Повернемся до початку процесу:
    Є дуже дивним і незрозумілим той факт, що ще за місяць до початку трибуналу Блаженніший Кардинал Гузар видає повідом-лення, що о. Василь Ковпак добро-вільно «вийшов із УГКЦ» без жод-них на це підстав (адже о. В. Ковпак ніколи не заявляв нічого подіб-ного). Цим самим Глава УГКЦ показав своє упереджене став-лення і несприйняття тих вірних і дітей Святої католицької церкви, які бажають зберегти віру своїх батьків.
    Підсумок. Карний процес над о. В. Ковпаком ще не розпочався, вирок ще не винесений. Яка ж була ціль цього повідомлення?
    5 березня 2004 року Блажен-ніший призначає Трибунал І Ін-станції, який 1 червня цього ж року виносить вирок.
    3 червня 2004 року, зважаючи на несправедливість вироку о. В. Ков*пак подає апеляцію до вищого Трибуналу. Опісля до початку 2006 року Трибунал вперто і упереджено) намагається що швидше
    винести вирок о. В. Ковпаку, роблячи при цьому грубі процесуальні помилки. І аж 14 липня 2006 року знову Трибунал І Інстанції виносить вирок екскомуніки. Очевидно, що бачачи таку несправедливість, о. В. Ковпак не міг з цим згодитися, оскільки справа торкалася не тільки самої особи о. В. Ковпака, але наді все спасіння душ вірних
    Тому він в імені тих вірних апелює до Риму, сподіваючись на розуміння і справедливе рішення Апостольської Столиці. Однак Рим з невідомих причин передав справу знову в Україну.
    Питання екскомуніки в Католицькій Церкві через непослух не є нове, але не завжди таке покарання було винесене справедливо.
    Подібні етапи свого існування свого часу переживало Братство Св. Пія Х, про діяльність якого Едвард Кардинал Кассіді, Префект Папської Ради у справах Єдності Християн, говорив: «Без сумніву, Служба Божа і Св. Таїнства уділені священиками Братства є важні».
    Згідно з думкою Канонічного Права свячення нових священиків Братства св. свящмуч. Йосафата є важні і правосильні, оскільки збережений ланцюг від апостолів до сьогодення, який називається сукцесія. Тому, вони можуть правосильно відправляти службу Божу та уділяти Святі Тайни.
    Священиче Братство Святого Священомученика Йосафата
     
  12. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    :D:D:D
    Слабо собі то уявляю, але про всяк випадок. "Друзі" капосників у старих школах.

    "осляча парта" і різки
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Запам’ятайте, МОЯ ВІРА в БОГА не має жодного стосунку до організації,яка називає себе церквою.І на тому досить.
    Віра в Бога допомагає мені вижити,допомагає мені в моїй біді.
    і ніхто не буде мене вчити,ЯК мені вірити!
     
  14. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    А в Ковпака не церква?

    Додано через 16 секунд
    Аби доказати, що паршива вівця у стаді не паршива, треба доказати, що паршивим є усе стадо.

    Додано через 1 хвилину
    Непослух і був несправедливий.

    Додано через 3 хвилини
    Римський Престол вважає інакше. І визнав Ковпака винним у схизмі. Довго ще Ковпак людей буде дурити, що він у єдності з Римом, коли тепер це вже відверта брехня?
     
  15. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Я в церкву заходжу помолитися.
    І мені глибоко десь,хто там править - МП,УГКЦ,КП і т.д.
    Але мене трафляє,як цькують людину,яка заслуговує на повагу.

    Додано через 2 хвилини
    А стадо паршиве.без сумніву.
     
  16. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Та ніхто не цькує.
    Просто Ковпак продовжує неправду казати, то мусять йому на його брехні відповідь давати. Вспокоївся би Ковпак, то відпала би потреба реагувати.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    а ви собі думали що я така добра і пухнаста[​IMG]

    Додано через 3 хвилини
    я вас вчити не збиралась...
    ми вам просто звернули увагу на те що Ковпак вчить неправильно
    далі це вже між вами і Богом
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    А ви чули,що вчить Ковпак?
    Чи,як про Пастернака:
    "Нє чітал,но осуждаю(с)"
     
  19. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    О, бачите. А ви кажете, що то я вивищуюся і вважаю себе мудрішою за інших. А то якраз навпаки.
    :D:D:D

    Читали. Ложка дьогтю від нечистого є. Але ви її побачити не зумієте. На жаль.
    Космополіт?
    І до буддистів, і до крішнаїтів, і до сатаністів? Яка різниця, хто там править, нє? :D:D:D
     
  20. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Відповідь: Сповіщено про остаточний вирок з карою великої екскомуніки для свящ. Васил

    Мдям... чи ж не ви особисто мені давали лінки на його книгу і сайт? Чи ж не вам я дякувала кілька сторінок тому за таку послугу?
    Що я вам сказю...
     
    • Подобається Подобається x 1
а де твій аватар? :)