Сльози за Совком.

Тема у розділі 'Політика і політики', створена користувачем Romko, 17 тра 2008.

Статус теми:
Закрита.
  1. Максим

    Максим Well-Known Member

    Ціну на китайські товари визначає вартість їх транспортування до Європи ;)
    Порівняно з транспортними затратами, вартістю самого виробу можна знехтувати, за винятком, можливо, деякої електроніки.
     
    • Подобається Подобається x 4
  2. Змейка

    Змейка Well-Known Member

    В числе стран, которые быстрее всех выйдут из кризиса, Дж.Сорос назвал Китай, экономика которого, возможно, восстановится уже в этом году и послужит локомотивом для всей мировой экономики в целом.
    http://top.rbc.ru/economics/06/04/2009/292634.shtml
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    А хіба їм багато потрібно ?
    Сандалі, майка, рис.
     
    • Подобається Подобається x 4
  4. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    А що тоді може бути в Україні? ЩО?
    Отчего же это абсурд? Ещё раз, авто за 50 кгрн своих денег не стоит? Филиалов предприятий всех мировых компаний в Китае нет? Контроля качества в них нет? Китайских производителей, что с ними конкурируют тоже нет? Есть только рис и сандали?
    Может хватит выводы делать на основании _дешёвейшего_ ширпотреба, что везут на рынки Украины?
     
    • Подобається Подобається x 3
  5. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    НІ НЕ ВАРТУЄ. ВРАХОВУЮЧИ ВІДСУТНІСТЬ БУДЬ-ЯКОЇ БУЗПЕКИ ЛЮДИНИ В ЦЬОМУ АВТО.
    те що філіалї підприємств є у Китаї, для вас є свідченям ЯКОСТІ? бо для мене це насамперед маса дешевої робочої сили і все.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    Китайская продукция бывает разная, есть качественная, выпускаемая филиалами известных брендов... китайский автомобиль за 50 тыщ хуже ВАЗа ? сомнительно, а безопасность прежде всего обеспечивается соблюдением правил дорожного движения, случаи отказов тормозов, отпадания колес и т.д. достаточно редки, чаще - превышение скорость, правил обгона и т.д.
     
    • Подобається Подобається x 4
  7. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Гаразд. У вас є тільки 50 кгрн. Вам дуже _потрібна_ машина. Будете ходити пішки?
    Якість - це справа головної компанії, і якість є. Перечитайте будь ласка мої дописи про промисловість. Чому в Україні нічого немає? Невже бракує дешевої робочої сили?о_О
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    дивні аргументи. ну їдете ви за правилами, і попадаєте в аварію, коли вас переїзджать і що? навіть якщо ви все правильно зробили, це не гарантує вам життя, а в китайській машині - тим більше. ви що не бачили краш -тести?

    маю життеєвий приклад, в знайомого заклинуло двигун в китайця після пробігу 600км.? і що, скажете - напевно буває?

    відносно БРЕНДІВ - ну взагалі , немає що обговорювати . ЯКЕ МАЄ ВІДНОШЕННЯ ВІДОМИЙ БРЕНД ДО КИТАЮ, крім місце розміщення і робітників?????
    це що китайці той бренд розробили? чи їх заслуга в якості?
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    ні я буду їздити, на машині - тільки не китайській, а на б/у - японській чи німецькій.


    чому це в Україні нічого немає? є заводи і фабрики , провязані з нашою економікою.
    а таких як в КИТАЇ філіалів ВІДОМИХ БРЕНДІВ НЕМАЄ ТОМУ ЩО В НАС НЕМАЄ НАСТІЛЬКИ ДЕШЕВОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ, бо в КИТАЇ її все рівно більше ! і тому САМЕ ТАМ вигідно відкрити такі заводи.
     
    • Подобається Подобається x 4
  10. Змейка

    Змейка Well-Known Member

    Правильнее сказать "не было". А теперь есть. По неофициальным данным в Украине 3 миллиона безработных. А кушать хочется всегда, поэтому будут работать и за нищенскую зарплату..
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Ми говоримо про нові машини. Що там в Україні є? Славута? Скільки вона коштує?
    Пров*язані з чим??? Вона ще є?
    Пошукайте інформацію про Lenovo, Huawei... Это не "отвёрточные производства", а полноценные предприятия. Хайтек в самом прямом его понимании.
    А що у вас тоді є як не робоча сила, що відома як українські гастарбайтери?
     
    • Подобається Подобається x 2
  12. Salata

    Salata Well-Known Member

    Мало того, эти "неумные дешевые рабочие" еще в 95-м, получая заказы на новые разработки на микропроц., по дешевке отдавали их программировать нашим нищим инженерам из КБ. И кто после этого дешевая рабочая сила?
    Теперь-то у нас недешевая. Но уже и не рабочая. Того уровня инженеры ...
     
    • Подобається Подобається x 3
  13. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    ви ж питали про бюджет а не про нові машини? а що думаєте китаєць кращий за СЛАВУТУ? таке саме.
    відносно економіки - це ви просто так риторичне питання кидаєте, чи вона ще є?
    ще раз пишу , вже кілька разів тут усі намагалися пояснити, що ринокову економіку не збудуєш за 5 років, і повністю згідна з Усмішкою, втрачено 70 років на будовву примарного комунізму, коли весь світ пішов вперед.

    акцент був на слові НАСТІЛЬКИ ДЕШЕВОЇ, що ви рівняєте горох з капустою. мільярд китаців і Україну?
     
    Останнє редагування модератором: 7 кві 2009
    • Подобається Подобається x 2
  14. Максим

    Максим Well-Known Member

    Взагалі-то є і відомі бренди з виробництвами в Україні. Можливо мешканці України про них не знають, оскільки ці вироби в самій Україні продаються з інакшими позначками або під місцевими марками (або і не продаються взагалі). Це не hi-tec, але одягу я бачив багато. Частина моделей були Made in Poland, Bulgaria тощо, частина були Made in Ukraine. Але з одягом, напевно, найпростіше - достатньо обладнання, яке і так вже є на будь-якій швейній фабриці, потрібно тільки привезти викрійки і тканини. Бачив також різні українські вироби мистецького спрямування - рами для картин, мольберти, палітри.

    На мою думку, виробництво, аналогічне китайському, розвивалося б і в Україні, якщо б була реальна вимагальність права, розвинутіша інфраструктура і вантажівки не мусіли б тижнями чекати на перетин українського кордону.
     
    • Подобається Подобається x 5
  15. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Думаю, що на одному рівні. Так скільки Славута коштує?
    Так чим українські гастери відрізняються від інших? Невже за ідею працюють на чужині?
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Kasia

    Kasia Well-Known Member

    Боркес, ви перекручуєте дописи.
    невже важко зрозуміти, що в мільярдному Китаї завжди буде дешевше відкрити будь-чке виробництво враховуючи таку величезну масу народу?

    відносно авто - ви знову все перекрутили на свій лад, це ви перші написали, шо китайські авто - приклад якість / ціна і написали це як аргумент щодо захисту розвитку комуністичної країни.
    до чого тут славута? це ви запитуєте про бюджет і вибір авто, на що я вам і відповіла.
    ви просто задаєте масу питань не по темі і вириваєте з контексту відповіді.
     
    • Подобається Подобається x 2
  17. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Да, китайские авто стоят своих денег. И качеством они будут вряд ли хуже Славуты. Славуты ведь покупают? И "китайцев" купят если прижмёт.
    Китай развивается. Заводы строит. Много заводов. Очень. То, что вы судите по ассортименту вашего вещевого рынка - это ваши проблемы. А много заводов - это рабочие места. Это жизнь. А вы меня убеждаете, что гастеры, что живут в РФ в условиях немногим лучше чем у таджиков - элита и за гроши работать не будут. Будут. Жрать всем хочется. Только вот работать они не умеют. Не конкурентноспособны они в борьбе с китайцами. Пока на просторах СНГ мировые бренды только "отвёрточные" да упаковочные производства открывают. Но вы продолжайте убеждать в элитности украинского рабочего и отсутствии необходимости в промышленности. Глядишь и кто-то поверит.
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    А перевертням як живецця? Зовсім зажралися? В писок ще не дістають?

    Ви продовжуйте-продовжуйте...
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. VasMT

    VasMT Дуже важлива персона

    Та не ляхам!
    Ляхи́ — 1) один з етнонімів поляків. Можливо, етнонім, що спочатку застосовувався стосовно сілезьких поляків, а потім поширився на всю польську народність [1]. 2) зневажливе прізвисько шляхти Речі Посполитої надане козаками і міщанами «українних» земель. Не залежало від етнічної приналежності.
    А тим, кого пшеки красномовно називали зовсім не "БРАТИ УКРАЇНЦІ"

    Акцент не так поставлений. Не тому купують що дешево. А тому що знайшли ринок голо???пузих, яким можна всУчити гУмно за хороші гроші.
    А Китайці роблять і гідні речі, не тільки Чері
     
    Останнє редагування модератором: 8 кві 2009
  20. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Мене з колегою (точніше, когось одного з нас) у 1999 році одна московська фірма (серйозні зв"язківці / провайдери. Дуже серйозні) довго вмовляли попрацювати в них - впровадити ту технологію, яку ми впровадили тут із власними ноу-хау.
    Умови дуже привілейовані, але нераціонально спланований процес (до 2 років) із помісячною оплатою.
    Для ознайомлення я проїхав по кількох об"єктах (вузли зв"язку державного підпорядкування) і побачив за МКАД завидющу п"янь, яку дратувало, що "хохол" типу "за старшого" над "їхніми земляками". Отаких "суміжників" виносити більше року ?
    Ми запропонували - приїдемо втрьох і зробимо за 1,5 місяці за ті ж гроші, акордно. Але російські колеги (грамотні, безпонтові молоді хлопці) не змогли переконати своє керівництво працювати за нашою моделлю.

    Це не завадило нам співпрацювати кілька років з тією московською фірмою - саме на їхньому досвіді я дізнався, яке то лайно - раутер Хуавей, який доводилося щодня ресетити, через що потерпали клієнти, які на ньому сиділи.

    А класно було у подефолтовій Москві - такі смішні ціни!
    Купив дружині грецьку дублянку - вдвічі дешевше, ніж у нас.
    І справжній кубачинський срібний гарнітур - за 10 баксів! (комісіонка напроти Єлісєєвського). Не вірив. Пояснили, що ціну в рублях не міняли з літа 98-го.
    Таки не підробка!

    Не дуже задирайте носа - я пам"ятаю стихійну "блошину" торгівлю в усіх переходах і жебраків на станціях московського метро. І шляйок у готелі "Звездный" - проходу не давали.

    Мааасква, блін !
     
    • Подобається Подобається x 4
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)