Скільки ви заробляєте?

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем Stepan_Bandera, 26 чер 2008.

?

Скільки Ви заробляєте в середньому на місяць (грн)

  1. Менше 200 $

    48 голосів
    18,5%
  2. 200 - 400 $

    59 голосів
    22,7%
  3. 400 - 800 $

    67 голосів
    25,8%
  4. 800 - 1200 $

    37 голосів
    14,2%
  5. 1200 - 2000 $

    17 голосів
    6,5%
  6. 2000 - 4000 $

    17 голосів
    6,5%
  7. Бліьше 4000 $

    15 голосів
    5,8%
  1. mavka

    mavka Well-Known Member

    якщо мова про тракдрайверів, то в Огайо вони сидять без роботи - об"єм перевезень впав неймовірно. це, традиційно, робота українських чоловіків, як традиційно жінок - медсестринська.

    поки жінки тяжко вчаться , чоловіки роз"їжджають америкою, не мозолячи очі :) й недокучаючи довгими ночами (до тестів та екзаменів готуватись не перешкоджають). тепер час надав жінкам можливість віддячитись - чоловіки ж сидять вдома. скільки в мене не є приятельок, які вже вивчились й знайшли добру й таку нелегку роботу в госпіталях, більшість їхніх чоловіків шукають будь-який додатковий заробіток, адже позички за куплені в "добрі часи" будинки треба відавати щомісяця.

    тому, Speedo78, коли вже Ви собі непогано даєте раду вдома, - лишіться того ровера - переїзду в чужу країну. моя така порада... :sad:
     
    • Подобається Подобається x 6
  2. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    :good:

    .... так повелося , один від другого ...по розмовах передавали і так пішло.
    ...моя сестра є RN (registered nurse -медсестра) в Брукліні. Причому це її перше і останнє (як вона надіється) місце праці.Може десь є і краще , але вона там вже привикла і там любить.Знайшла вона його зразу після перездачі диплому в Онтаріо , коли розсилала резюме ...і так там працює по сьогоднішний день.... скоро вже 20 років буде.

    А тракдрайвери...то до початку-середини 80х це була традиційно англо-саксонська професія.Дуже мало було емігрантів тракерами.
    Потім в 80х , "перші ластівки" були поляки - втікачі від воєнного стану в державі.Потім , майже зразу до них приєдналися українці з Польщі.
    З кінцем 80х-початком 90х тракери поповнилися українцями з Зах.України , яких теж багато повиїзжало (а може Горбачов передумає і закриє границі)....потім з середини 90х - війна в Югославії - приїхало багато сербів , хорватів - теж стали тракерами.І завершили цю "словянську співдружність тракдрайверів" росіяни і білоруси , яких теж тепер багато працюють в цій галузі ( напевно якісь дивні люди , що не хочуть високих заробітків в себе в дома).
    Правда зараз все більше і більше бачу тракдрайверів з бородами і в турбанах - сикхів , індусів , пакистанців.Ці вже перебрали таксі в великих містах Півн.Америки , тепер добираються до траків.
    Російськомовні євреї які виїхали в 70х з совка , багато з них були таксистами в Нью Йорку , Торонто , Маямі . Зараз вони вже пенсіонери , які грають доміно. Діти їхні,звичайно, таксистами бути не хочуть - пішли в адвокати , медицину.
    І таксопарки заповнили виходці з Африки і Азії.
     
    • Подобається Подобається x 6
  3. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    якби ж то непогано... :sad:
     
  4. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Patrick На "Вольво ФХ" їздив мало. Підміняли колег по роботі на кількох рейсах, але загалом машинка сподобалася. В нас на фірмі вони ламалися в середньому менше ніж "Івеки".
    За мною був закріплений трак "Івеко Євростар" 2001 р.в. з 10-літровим двигуном "курсор". До движка, взагалі претензій ніяких, ходову пару раз робив(летіли ресорні втулки, стабілізаторні, рульові тяги, тяга-"сержант", ще там деякі дрібниці, вже й не згадаю), часом були проблеми з автономним обігрівачем. Двічі міняв передні колодки, 1 раз задні. Ремонтував гальмівний супорт. Одного разу "вимахувалася" пневматика, а так, ніби все (за 3,5 роки)... ну, скажем, щоб машина "стала колом" в мене такого не було (але от у деяких колег по роботі - зустрічалося)

    Взагалі такі машини в нас мали часом проблеми з насос-форсунками (від неякісної нашої солярки) і з турбінами (датчик управління). В такому випадку фірма "влітала в копієчку", ремонти не з дешевих!:pardon:

    "Капотні" тягачі-траки, американського зразку у нас зустрічаються рідко, знаю одне нафтопереробне підприємство з Богородчан закупило їх багацько "Інтернешнел", правда водії жаліються на незручну посадку, що призводить до сколіозу і т.п.,(навіть, чув і звільняються з тої причини)... по дорозі можна зустріти ще й часом "Маки", "Фрейтлайнери" (в загальному потоці "Рено", "МАНів", Вольво", "Сканій", "Івек"). А ось на міжнародних європейських перевезеннях "капотників" взагалі немає
    (в ЄС діють правила, що чітко обмежують довжину автопоїзду), ну, наскільки я пам"ятаю...

    А які з європейських траків зустрічаються в Америці, Канаді? Знаю "Рено-Магнум" з двигуном "Мак", був розроблений під американський ринок... а з більш знайомих для мене - "Івеко Пауерстар", (американська капотна подовжена версія Eurostar, на фото) наскільки у вас поширений?
    Напевно треба створювати тему "далекобійники" :blush:

    borkhes, Полковник В Росії дуже багато наших заробітчан, і якщо будівельні роботи "на чорно" вже стали їхати трохи менше (роботодавці бояться нових санкцій - кримінальна відповідальність), то на півночі все ще багато, та і їдуть... на нафті і газі заробити можна було і за Союзі і заразз і у всі часи! А оформити офіційне працевлаштування в Росію, поки-що не є так складно, як, скажем в ЄС чи США... Особисто я ставлюся до цього нормально, а то як дехто тут пише, що в Росію не можна їхати - бо "кляті москалі", Путін - вороги, тоді значить і в Польщі - "кляті ляхи", "операція "Вісла"", постійно з нами воювали - вороги, в Німеччині - фашисти - вороги! З таких міркувань, куди ж тоді їхати???
     
    Останнє редагування: 5 кві 2009
    • Подобається Подобається x 2
  5. Mariya

    Mariya Well-Known Member

    Не думаю, що на некваліфіковану роботу вам хтось відкриє робочу візу. ІМХО, роботодавцю простіше винайняти когось з вулиці ніж мати геморой з Department of Homeland Security, щоб отримати дозвіл на роботу (це я про США).
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    На дальних рейсах йдуть "спальники" -Вольво , Кенворт , Фрейтлайнер , Петербілт. І це все. Всі вони з 500л (більш-менш) баками 600-650 к.с. мотором , 18 ст. коробкою передач і спальним відділом .Європейських моделей там не має.

    На одноденні рейси йдуть траки -тягачі - МАКи , Інтернешенал, вище перечислені моделі , Стерлінґ , Гіно і Мерседес Аксор.
    Там залежно від моделі коробка передач має від 7 до 18 ст.В старих Інтернешенал - 21.Багато нових моделей мають тріптронік.

    І сіті-траки (по місту) з будою , або з платформою це переважно Гіно , Фусо , Інтернешенал.Є Мерседес Атеґо , но рідше.
    В всіх них переважно к.п.- автомат.

    Івеко і Рено в Півн Америці не має.
    Зрештою Кенворт, Мак і Рено це споріднені компанії.Хто там головніший , а хто 2й я не знаю , але гроші стікаються в одну кишеню.
    Так само Мерседес , Фрейтлайнер і Стерлінґ є споріднені.
    Вольво з Фордом йдуть разом...
    Незалежний є тільки Петербілт- мрія кожного тракера , 379 модель з Детройт дізель мотором.Переважно такими траками користуються ті хто вже довший час працює сам на себе.Серед "спальників" він найдорожчий.
    В компаніяx переважно Фрейтлайнери Каскадія , Коронадо.Або Клас2 на яких базуються самосвали , або платформи.
    Серед сіті траків шофери однозначно надають перевагу Гіно.Гіно це Тойота. Великий поворот руля , зручний , не капризний.Трак просто не вбиваємий.Фусо (це Мітсубіші) теж ОК , але це не Гіно.Він трошки гірший.
    Інтернешенал -...одні хвалять , інші відзиваються не дуже...Цих траків тут є багато , різних моделей.
    Стерліґ - відносно нова компанія , заснована в 1995р..Ці траки хвалять.Але вони в своєму класі і найдорожчі.

    Напишіть про тракстопи , їду , ночліг. Потім я напишу.
     
    Останнє редагування: 5 кві 2009
    • Подобається Подобається x 3
  7. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Patrick Нічого собі? Ні одної звичної назви!!! Я чув про траки "Тойоти" і "Мітсубіші" (останні намагаються зараз завоювати "наш" ринок і навіть (до кризи) планували побудувати в Україні зборочний завод), але вони й називаються у вас по-іншому...

    А що саме вас цікавить???

    На кожному рейсі є свої "сталі точки". Мені подобався один придорожний мотель в Румунії (свого часу мав туди багато рейсів) - дуже гарно все там зроблено - круглодобово працює їдальня, оформлено типу "Мак дональдса", але з ухилом на національну кухню, стоянка траків. Непогана "точка" є в Угорщині (на італійських рейсах), там подавали дуже великі порції, за досить невеликі гроші :) Про ціни не скажу, бо було вже давненько... Ночувати можна як на стоянках мотелів в траках, так і винайняти кімнатку... Якщо виходили затримки на границі - часом приходилося обходитися без ночівлі (вантаж треба швидко доставити - шеф постіно надзвонює), що було досить небезпечно, але в основному (хоч і не завжди) працював з напарником "їхали по черзі", а скільки раз так було, що мало не заснули... ну але то таке - особливості професії. В Україні більш поширені прості стоянки під охороною, де далекобійники ночують в кабіні. Ну, мотелі, звичайно також є...
    І ще - в Європі обов"язковим є тахометр (думаю в Америці також), без нього перевізника ніхто не пустить на міжнародний рейс! Автобани - платні. Коли я їздив, то діяли норми "Євро-3" (вимоги до екології і безпеки автомобіля), тепер по-моєму, вже менше як Е4 в ЄС не пускають, а це спеціальна система переробки відпрацьованих газів. Потрібно заправляти окремий бак спеціальною додатковою біо-рідиною (Add Blue). За її невикористання - штраф!!! Поліція перевіряє!
    Так як солярка в європі страшенно дорога (євродизель), то дуже вигідно мати великий бак + додактовий. У мене на "Івеко" був заводський 800-літровий, а коли я вже звільнявся, начальствовирішило поставити ще по одному (з іншої сторони, баки між собою з"єднювалися системою трубок), щоби заправляти в Україні більше.

    Чув, що в Америці і Європі (останнім часом) далекобійники люблять працювати "поодинці", а от у нас, ще в основному в рейс їздять по двоє... хоча, на різних фірмах по-різному... у нас було по-двоє, але були випадки коли їхав сам (напарник захворів, закінчилася віза чи т.п...). Дехто з моїх колишніх співробітників мав можливість викупити собі трак і почати влдасну справу, але зараз їм не солодко. Деякі невеликі фірми чи приватники мають по 2-3 (до 10) траки, то їм якраз зараз дуже важко під час кризи, (особливо багато таких на Закарпатті)! Багато хто згортає діяльність! Недавно дзвонив до знайомого - власника 5 тягачів, з Мукачевого, так він каже "Біда - продаю машини, може знаєш хто купить?". І то продає за смішні гроші, ще в 2007-літо 2008, їх би "відірвали з руками"...
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    А хіба тахометер не стандартна річ ?.... Тут в всіх траках він є....може в дуже старих немає , які ще рідко попадаються в деяких фірмах щоб тягати трейлери по тереторії фірми.На дорогу вони не їдуть.
    В останніх нових траках (я бачив на Кенворті) вони диджітал , крім стрілки ще і цифри скачуть.І залежно від rpm мотору загоряється біла , зелена , жовта , червона позначка по колу прибора. Кольри яскраві чіткі від LCD маленьких лампів

    Так в Америці тракери їдуть по одному - "соло".
    По правилах маєш їхати 11 годин і 10 відпочивати. Не більше 60 чи 65 годин в дорозі на тиждень.Кожний шофер зобовязаний мати Log Book - книжку де вказує коли виїхав/приїхав.
    Насправді є це - що тракери мають по 2 книжки.В дорозі по 14-15 годин , ну і сплять менше.Поліція про це знає , дуже не чіпляється , хіба коли щось станеться , тоді вже риють під корiнь і все згідно закону.
    В Онтаріо і в деяких амер.штатах - Мічіґані , Індіана ,Іллінойс на дорогах часто стоїть провінційна (в Канаді) і штатна поліція яка виборочно зупиняє траки і провіряє їх на безпеку.Деколи з ними стять кореспонденти/оператори місцевих новин, потім найбільш "атлічівшіхся" показують по місцевому ТБ.Трафунки були різні.Раз на моїх очах в попереднього трака замість кришки на баці була запхана шмата.

    По Канаді і США взагальному їздити безпечно.Дороги добрі , коли і трак добрий то їхати в кайф. Зупинаються тракери на т-стопах.Це великі стоянки , де є місце як на звичайні авта , так і на траки.Там є МкДональд/Бурґер Кінґ /піцца , є де попрати ,душ, невеликий магазин , заправка.
    В Онтаріо , Бритійській Колумбії і в багатьох штатах вони працюють 24/7.В Саскачевані , Півн.Дакоті , Монтані працюють до глубокої ночі , але таки потім закриваються.І відкриваються знову раненько.
    На цих трак стопах охорони не має.Та і нічого не стається.Багато тракерів ночують прямо в кабіні (якщо на це погода позволяє).Я теж так робив.Бос давав мені гроші на мотель , я їх економив(забирав собі) і спав в траку.Потім помився , почистив зуби зїв і в путь.
    Просто на дорогах зупинятися не можна.За кілька хвилин поліція підїде і запитається що сталося.

    А в Мексиці всі трак стопи під охороною , платні і з шлакбаумом.Дороги там теж дуже дуже добрі, але зупинятися на них не рекомедують.Тракери переважно заправляються в Сан Дієґо ( чи в інших приграничних містах США ) і дальше без зупинок через Тіґвану в глуб Мексики.
     
    • Подобається Подобається x 2
  9. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Ну, в нас і в Румунії, видно щось схоже як у Мексиці... тільки дороги гіршої якості...

    В Україні на внутрішніх перевезеннях до 2008 (по моєму) їздили бех тахо... Навіть Молдова затвердила його швидше, Україна, як це часто буває - остання в Євпропі...:)
     
  10. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Ну щось напевно таке....
    Тракстопи хоч під охороною , але на деяких запросто можна купити наркоту , ходять підозрілі мучачос ...хочеш путу , теж там можна дістати за кілька сот песос і разом з нею цілий букет хворіб.
    ....там довго страраєшся не затримуватися.Сходиш в туалет , заправишся , купиш пляшку води і дальше.
    Хіба що якогось українця/поляка/руского надибаєш , який по мобілці щось голосно говорить.То перекинешся з ним кілька слів і дальше.
    Вже на зворотній дорозі , коли назад доберешся до Сан Дієґо , то на першому американському стопі можна прийняти душ , попрати лахи , переночувати.
    Американо-мексиканська границя виглядає як зона. Вся в прожекторах , колючках , еміґрейшен з собаками які обнюхують траки.

    Але зато ми гарно співаємо.:mocking:
     
    • Подобається Подобається x 7
  11. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Інформація для роздумів...
    Недавно спілкувався з моїм знайомим - безробітним (йому років так 45), так він розповідав: "Пішов я на співбесіду на одну роботу влаштовуватися, шеф, хлопець років максимум 27-30 каже,
    - Ну, я бачу, що ви цінний працівник і досвід є, але не можу вса взяти через вік
    - ???
    - Я краще візьму молодого і буду дурити на зарплаті, ніж я буду брати вас, вас мені дурити не пасує....
    Отакі-то у нас особливості ведення бізнесу...
     
    • Подобається Подобається x 11
  12. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Та нікуди. Залишитися та державу будувати як справжній патріот.
     
    • Подобається Подобається x 4
  13. Jazz Bass

    Jazz Bass Well-Known Member

    Особисто за себе скажу-я не зміг би до москалів на заробітки звалити,бо ніколи б не зміг зав'язати собі рота.
     
  14. artobstrel

    artobstrel Дуже важлива персона

    чувство голода, финансовой безысходности - прекрасный стимул контролировать свои порывы, сумели же под СССР, Польшей, Росийской империей молчать .... так что "Вив ля Ревулисьён" можно и тихонько кричать, или вообще не кричать ...
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Та воно і в більшості випадків не потрібні, самі-ж-бо бідні як церковні миші. Якщо їхати - то в економічно розвинуту країну, а в них що одні Москва і Пітер "тримаються", а решта? Одна п"янь і ніщета! Як тут писали - села на рівні 18-го століття (якби не мобілки так би й подумав, що часи Гоголя) :)
     
    • Подобається Подобається x 7
  16. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Спидо78, а ви були в РФ чи вам про це у Львові розповіли? =)
     
  17. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    borkhes був звичайно, свого часу (2005, 2006 рр.) мав регулярні рейси (відрядження) туди! В нас на фірмі новачків в першу чергу випробовували "російськими" і "казахськими" рейсами, а вже потім пускали в цивілізовану Європу!
    :)
     
    • Подобається Подобається x 8
  18. Usmishka

    Usmishka Well-Known Member

    Те саме питання до вас, бо здається, і ви дуже далі за рідне місто не виїжджаєте,по просторах РФ маю на увазі?
     
    • Подобається Подобається x 7
  19. borkhes

    borkhes Дуже важлива персона

    Командировки по всей РФ от Южно-Сахалинска до Туапсе. Работа-с. Хорошо, что в кризис командировок меньше стало. :)
     
  20. Patrick

    Patrick Well-Known Member

    Speedo78. Сорі за офтоп , але ще запитаюся про GPS Satellite Truck Tracking.Чи цим користуються які небудь компанії на Україні? Тут це массово якщо не обовязково.
    і про жінок тракерів....Чи такі?
     
а де твій аватар? :)