Колись такий жарт був в мотоциклістів: Треба обов'язково надівати шолом, бо хто без шолома в аварію попав, то мозги на 10 метрів порозлітались, а так все акуратно, все в шльомику залишилось
Проект ЗУ "Про дорожній рух та його безпеку" Стаття 47. Вимоги до велосипедистів, їх права та обов'язки 2. Велосипедисти зобов'язані: 2) під час руху по дорогам загального користування бути одягненими у велосипедні шоломи, мати при собі документ, що посвідчує особу;
У Львові на смерть розбився велосипедист: http://zaxid.net/news/showNews.do?u_lvovi_na_smert_rozbivsya_velosipedist&objectId=1353206
Хлопець катався на велосипеді в подвір’ї школи. Він був без шолома та при падінні вдарився головою. На місце викликали «швидку», яка доставила його до лікарні, але дитина померла від важких травм. http://portal.lviv.ua/news/2015/06/...ert-velosipedista-zaginuv-12-richniy-hlopchik
Мой знакомый очень любил ездить на велосипеде. Разумеется без шлема. Как-то он разогнался до 45 км/ч и не смог повернуть. Результат - сотресение мозга, десяток швов, шрамы на голове, выбитые зубы, сломанная челюсть.
А шолом би цьому зарадив? Бляха-муха, все дитинство і не тільки від"їздив на ровері і поняття не мав, жи то тре гелму на голову натягати)))
Якщо просто переміщатись по місту то не бачу сенсу, а якщо збираєтесь на великій швидкості літать, то обовязково.
Господа противники шлема (ну такие, которые прям про Австралию пишут, что там из-за обязательности шлема ужас ужас, падеж велопоголовья и растеж смертности) забывают одну простую вещь, я вроде писал тут уже: шлем, в первую очередь, это попытка защитить вас от чужой высокой скорости, а не вашей собственной. Сам по себе упавший велосипедист, скорее всего, как-то сгруппируется (это инстинкт), а вот будучи внезапно ударенным например незакрепленным бортом камаза (мимо меня такие проезжали пару раз в Крыму - один просто не пристегнут, а второй отстегнулся как раз на ходу) - вряд ли велосипедист успеет сориентироваться в ситуации и даже просто понять, что сейчас было, и что дальше он находится в падении, неизвестно на что и каким местом.
чем вы \ он замерил 45 км в час и на чем он ехал ? по нашх городских дорогах это фантастика где-то за городом по шоссе да на крутом шоссейном велосипеде за $700+ может быть при некоторой сноровке, а так разве что с горы летел на скорости 25 км \ час и на камень наехал и полетел
Я езжу на простеньком горном велосипеде - под горку 35 - 45 км/ч - обычное дело (зависит от протяженности), на таких горках, как дорога Свирж - Бобрка, можно и до 60 лететь, если педальки не перестать крутить. Естественно, поворачивать на такой скорости никуда нельзя, разве что очень плавный поворот брать наклоном корпуса, а не рулежкой. Ну а замеряется это любым велокомпьютером.
Щось тут не клеїться. Простєнький горний лісопед, а заявки в цифрах як у велогонщика рекордсмена. Маю надію на похибку тотого любого велокомп'ютера. Нє? ))))
Нє)) Спробуйте сісти на звичайний ровер, наприклад, на Франка у верхній частині, і з'їхати донизу, до польського консуляту. По Гвардійській від Парку Культури до перехрестя Сахарова-Вітовського. Або по Сахарова від Фуршету до Княгині Ольги, як на моєму скріншоті. Я там до вокзалу зазвичай їду.
З гори ВНИЗ ! ну так і запорожець до 250 км\година можна розігнати як в тому анекдоті армянське радіо запитують -чи може таврія їхати 200 км на годину - так ! - а 250 ? так ! а 300 км\ на годину ! ні ! ЧОМУ ??? як так 250 може а 300 не ? - немає на світі такої гори. Так і тут ! З гори можна ... по прямій рівній дорозі навряд
я так не їзжу , життя і здоровья дорожче , не по наших дорогах і не на дешевих велосипедах, я не впевнений в якості велосипеда і якості дороги щоб так летіти та і коли згори летів до 35-39 по GPS трекеру і то розумів що камінчик і мені піпець
Саме так і мав на увазі дописувач. то по кацапськи - ВНИЗ. Ето нєвозможно понять, но ето нада запомніть.
Так, "под горку" - це донизу, а "в гору" - це догори)) Є така дорога, щоправда не у Львові - в місті забагато світлофорів, щоб так шалено їздити)) Найдовша така ділянка - з Жовкви до Куликова. Добра дорога, прямісінька як стіл, протяжністю десь 6-8 км. Там моя "крейсерьска" швидкість близько 30 км/г, і це я - людина, що влітку сідає на ровера раз на два тижні, а взимку переважно сидить вдома Спортсмени на шосейних ракетах (вагою 7-8 кг проти моїх 15 + багаж) їдуть там 40 і більше км/г. Але ж тут не йшлося про пряму дорогу, скоріше за все, знайомий пана UNIA втратив контроль саме під час спуску.