Школа танців?

Тема у розділі 'Відпочинок', створена користувачем ЮрКО_П, 25 лис 2007.

  1. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Сорі 2 рази відправив

    Може ти мені розкажеш як робиться sustained volcada ????


    А стосовно акцентів і грою з сильнимм і слабими долями - подивись старі відео - де танцюють динозаври танго - там мінімум шоу і... щоб урізноманітнити танець БАГАТО ГРИ З АКЦЕНТАМИ І ДОЛЯМИ !!!!!!!
     
    Останнє редагування модератором: 4 вер 2009
  2. Moron

    Moron Member

    Nitti Palermo, розслабся. Про болео ти написав все гарно, крім основного - що ж воно таке (власне, це - мах ногою партнерки).

    І не треба вдавати, що не знаєш - в клубі "Люди вулиць" ми вже рік не викладаємо, проте на мілонгах буваємо і з людьми спілкуємось.

    Щодо занять і того, кому вони подобаються - та дай боже тобі здоров'ячка... Кожен шукає в танго своє - стиль, манеру, викладачів, і т.і. І в кожного викладача завжди будуть прихильники, і ті, кому їхній спосіб не подобається. Танцюй, викладай собі на здоров'я. І зроби мені особисту послугу - дивися на світ трохи позитивніше. Останнім часом з твоїх постів (і не тільки на цьому форумі) аж капає злоба і сарказм, часто зовсім недоречні.

    Хмм - то ти до чого? Власне, я й пропагую ГРУ З АКЦЕНТАМИ І ДОЛЯМИ... про шоу взагалі не говорив... Може, ти не зовсім зрозумів мій пост??
     
    Останнє редагування модератором: 4 вер 2009
  3. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Після такого пояснення - "мах ногою", учні виходили і справді махали ногою. Як хотіли і куди хотіли. Мені також бракувало свого часу нормальних пояснень. Тому й займався самостійно.
     
  4. Moron

    Moron Member

    "Мах" - це значення, а не пояснення... Пояснення дається на занятті, з демонстрацією і виправлянням помилок. Якщо свою трактовку ти рахуєш поясненням, достатнім для виконання, - це, звичайно, твоє діло...
     
  5. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    вчився у мене ти рік назад, мож забув ;), а те що не чув ну так ти не на всіх музичних заняттях був як я памятаю .

    Відносно ж звучання терміну - то в кого який підхід до викладання. Можна сказати- ми вчимо супер пупер страшний рух кольгаду - і потім декілька занять її вчити, а можна спочатку людині дати те саме як вправу, розібравши на найдрібніші деталі (крок, поворот, вісь), а потім сказати- вітаю люди ви вмієте робити кольгаду.
    те саме з контартьемпо - ну вичитали ви його , вже третій чи четвертий місяць всіх ковбасить, всі починають вислуховувати слабу і сильну долю - а нащо ????
    Треба не рахувати і заморочуватися термінами, а відчувати .
    Зміст завчати фігуру яку робиш на другий чи третій такт, чи між такту, якщо ти не відчуваєш музику. На одній, двух , десяти мелодіях може й спрацює, а потім буде щось новеньке з рваним ритмом, чи о жах о_О взагалі без ритмічної партії - і не спрацює..

    ну і перш ніж бавитись з контратьемпо , варто балансом занятися

    П.С. для тих хто все ще читає тему - ось такі вони аргентинські емоції, а в танці це все без слів, а ще з блиском в очах, на височенних шпильках , і впертісттю довести щось один одному і по великому рахунку не має значення у кого ви вчитесь , адже все одно тричі на тиждень усі клуби збираються на спільні мілонги, а ось уже там....
    Там - перехоплені погляди, захват чи навпаки байдужість в очах, напівтінь, напівсвітло, емоції які вирують в кожному кроці , кожній зупинці, кожному повороті . Емоції які висять у повітрі і ти або відчуваєш їх на танцполі, або стараєшся збагнути їх сидяи у партері
    Там - щось таке п"янке і невимовне , що заставляє тебе щоразу шукати погляд партнера з яким хочеться танцювати , а зустрівши уже не відпустити до закінчення танди і потім чекати до наступної , щоб повторити усе це іще раз , а потім ще і ще

    сьогодні (у пятницю)- площадка перед оперним
    завтра(у суботу) - філармонія і палац мистецтв
    після завтра (у неділю) - каплиця боїмів і площа ринок

    приходьте , пробуйте, відчувайте
     
  6. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Нащастя з мене нічого не капає - крім тих моментів коли це життєво необхідно.
    Своїм першим постом я здається нікого не зачіпив і не образив. Виклав суху інфу. А у відповідь ? Саркастичне ХА-ХА-ХА у вигляді кількох смайлів. Якщо це з мене сміялись - тоді демонстрували самоствердження за рахунок висміювання інших. Якщо сміялись з себе - тоді моя фраза про "навчання" у когось там - взята в лапки - має глибокий зміст.
     
  7. ГаЛоЧкА

    ГаЛоЧкА мандрівниця-рукодільниця

    .... ау ... народ, я танцювати хочу вчитись... мож варто вам перейти на пп...
    а оті ваші пристрасті, не в плюс вам...
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Нащо ??? та все тому що чую від багатьох знайомих які необізнані в танго - що серед танцюючих 1-2 пари і справді танцює. А інші повзають як сонні мухи. І ні пристрасті не видно, ні почуттів, ні чогось іншого.

    А в кольгаді - крок і поворот - учнями давно вивчеий на попередніх заняттях. Для чого вправи ??? Треба партнеркам розказати - як це "навчитись довіряти партнеру" - і тоді люба кольгада виходить без підготовчих тренувань.
     
  9. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    вибачте Галочко і інші, трішки ми оце захопилися :blush:
    якщо хочете вчитися обирайте і пробуйте, не сподобається в одній школі - ідіть в іншу

    Левандівко мож знеси всю ту чухню крім двух оголошень про набір і мого останнього посту яке то танго чудове (з другого абзацу)
     
  10. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Ото й справді Галочко - ;) вибирайте школу чи викладача та й приходьте вчитись
     
  11. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Фотографувати сенсу нема - не піду.

    Коких оголошень?
    Не пригадую комерційних пропозицій щодо оголошення про набір.
     
  12. Зануда

    Зануда така зануда

    То так має бути в танго, що паринерка висить на партнері і він її тягає туди-сюди?
     
  13. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Версія: ТАК в переході більше подають.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Копійка до копійки - і на лєксуса натанцював. Хоча дивлячись на вашу словоблудну активність ;) починаю задумуватись - чи не платять вам більше ???
     
  15. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    Ні партнерка має в основному стояти на своїх ногах. Є лише декілька елементів коли партнер зміщає на себе партнерку, алей тоді він її не волочить.
    Можливо таке враження склалося через те що партнери стоять литерою Л нахилені одне до одного але насправді ніхто ні на окму не висить (принайм не має висіти) .
     
  16. Зануда

    Зануда така зануда

    Я теж завжди так думала. Дякую.


    Це ви вихваляєтесь чи мрієте ;)
     
  17. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    танцювати в переході дозволяють собі або дуже бідні або дуже багаті люди. Бідним не має чого втрачати - а багатим до дупи все. Крім того це дозволяє визначити наскільки людина затиснута рамками умовностей і є рабом власних комплексів.

    Мрія і сила думки - пряма команда в астральний і ментальний простір.
     
  18. levandivka

    levandivka Не демократ, однозначно.

    Знав би - не марнував би на цю пару уваги.
    Ви інші дві пари бачили?
     
  19. Натагідра

    Натагідра Well-Known Member

    там де дівчина з хвостиком в фіолетовій футболці- Аня і Артем Полякові (Танго Андеграунд) - там де руда кобіта то Зоя і Віктор("Люди вулиць") - ідеологи вуличних танців у Львові.
    За ці дві пари можу сказати, що там іде танець для задоволення , якщо хтось з них не хоче танцювати або не зручно в парі, або просто гумору немає, вони просто нет підуть на танцпол.
    Пар такого рівня у Львові лише 5 - і кожна уже має свою школу :)

    З рештою там реально видно і по фото , особливо по Ані з Артемом рівень, та й на танцполі, ці пари завжди буде видно, навіть якщо вони просто будуть ходити без жодних елементів

    З Віктором танцювала давно, загалом комфортно , з Артемом у суботу , теж масса задоволення
     
  20. Nitti Palermo

    Nitti Palermo Member

    Ой. Пар такого рівня у Льовові лише 5. Цікаво поіменно взнати цих богів Аргентинського Танго (себе також не забудьте вписати). І якщо можна невеликі відеопідтвердження їхньої кваліфікації. І про школи не забудьте детальніше розказати ;) - там же просто мегапотік бажаючих навчитись танцювати.

    Відколи це професіоналізм визначається наявністю чи відсутністю гумору чи відсутністю бажання танцювати? Як на мене професіонали - люди які в любий час і в любому стані готові станцювати. І станцювати так - що у глядачів перехоплює подих.
    Трапилось недавно просто постояти у натовпі і послухати коментарі оточуючих - стосовно художньої ходьби по бруківці під музику. Дехто з тих 5-ти мегапар був присутній на танцплощадці. Репліка - "Та то вони просто з натовпу вийшли і типу танцюють собі. Пішли й ми спробуєм." І це сама лояльна репліка.
    Тому давайте розрізняти терміни - музична ходьба і танцювання. ;))))
     
а де твій аватар? :)