та воно то так.... тіко, коли вже платна школа.... медицина..... то податки якось мали б менше платити, нє? А то податки плати, в школі - плати, армії нема... де йдуть гроші?
А це вже зовсім інше питання. З Вами повінстю згоден: мерседеси по 1,5 млн грн сотнями купляти не треба, люстри по мільйону як в мінфіні висять теж не треба.... Путівки по 100 000 грн на тиждень на 1 особу На таке краще податки не платить
не маю на меті якимось чином обмежувати права людей на освіту, але може не варто всім з дипломами бути?
Пане, наприклад у Швеції вся освіта безкоштовна у кожному з їх 4 університетів - і що шведський диплом котирується нижче від американського? Навпаки середній рівень життя у Швеції вищий за США. Тому варто бути з дипломами, при бажанні звичайно.
так в Швеції система оподаткування кардинально відрізняється. я мав на увазі те, що рівень тих хто вступає (кого приймають) визначає, в значній мірі, рівень вузу. а так як в нас за хабар візьмуть кого хочеш, може краще підняти ціну, щоб ті хто вступає заради "а хай буде" три рази подумали? а для розумних дітей зробити гранди і т.д. Хоча тут все безнадійно. Можливо варіант приватних вишів щось би та й змінив. п.с. і будь-ласка не звертайтесь "пане". дякую
А якщо ці придурки на мої слова "йдіть вивчіть хоча б шось" відповідають "ой, в мене так мало часу, я хочу ше сьогодні, в четвер, додому поїхати. може краще щось "на кафедру" і досить?" Йде, ображене. А приїде додому і почне розказувати "от в нас такий казьол домахується, шось хоче.
Повністю згоден. Коли я працював з студентами то я зрозумів що я неврівноважений Той хто хоче ні за що не платить, відмінник і викладачі цінують таких студентів та учнів. А якщо бездар, вчитись не хоче а вигнати не можна то що робити? А ще якщо він і інших за собою тягне "чому йому можна а мені ні"?
от взяти школу 96.... вчителька на уроці читає журнал ейвон, п"є каву..... улюблена справа - збирання коштів.... на таблиці, на книжки, а потім то все збирає у дітей і продає наступному потоку... такий собі маленький бізнес.
Та ні! Нарешті буду мати спокій: з наступного року скоротять мої рідні гуманітарні години, і мене там майже не будуть бачити. Хай собі придурки самі тішаться!
Ну... Тойво... Мені чогось придурки ніколи не попадались. Були здібніші, були менш здібні, були ті, до когот д-у-у-у-у-же довго доходило, але зате навічно осідало в голові. Були дуже працьовиті й дуже ліниві, були фанатично честолюбні й абсолютно байдужі, були хворобливо щирі й такі невимовні хитруни, що трудно було дати з ними раду, були відверто наглі, особливо, як за ними височіла гора їхніх "плечей". Зрештою, чому були? Які були у школі - таких самих маю і в інституті. Але всі вони - чиїсь діти. І батьки не вважають їх придурками. Як і ми своїх дітей. Колись мої діти були учнями, студентами. Не завше чинили так, що це подобалось вчителям. Завтра Ваші діти будуть чиїмись учнями, студентами. Може, будуть зразковими. А щодо вчителів, то обізвіться, у кого на роботі всі у колективі добросовісні, старанні, чесні, правдиві ..... Школа - та ж робота, де працьовиті та ліниві, добросовісні й не дуже, освічені й недовчені, де є своє начальство, свої директиви зверху, дуже звисока і зовсім згори, які по дорозі чогось так перекручуються і обростають новими вказівками, що сказитись можна, їх виконуючи. І стосовно хабарів. Недавно попала в одну державну, благородну установу. То там так відверто з мене хабар витягали - по повній програмі: з приниженням, вичитуванням, сваркою.... Добре, що я вже стара, то мені було байдуже, лише шкода тої функціонерки, що стягала клопіт на свою і своїх дітей голови, бо ж за все ми колись розплачуємось. Я особисто проти хабарів будь-де. Тому треба відівчити батьків і голів батьківських комітетів збирати гроші й підлизуватись до вчителів, іноді насильно намагаючись їм подарунок втиснути, щоб чадо від "перемучення" звільнити. Треба забезпечити учительський корпус такою зарплатнею, щоб не було потреби переходити на хабарі. Щойно тоді, коли вчитель дорожитиме своєю зарплатою і не буде залежати від батьків, а директор не буде маріонеткою начальства, щойно тоді можна розраховувати на справедливе оцінювання знань і добросовісну роботу. Миху, змогли би сте прожити на вчительську зарплату і дітей прогодувати? Я не змогла, тому працювала в одній школі на 1,5 ставки й одночасно ще на 0,5 ставки в другій, а ввечір вчила німців української. І всі уроки проводила. Звичайно, не так, як би хотіла, але часто просто не вистачало сили. І у вузі на 1,5 ставки працювала. Не із захланності, звісно. Але не вважаю це нормальним. Учитель повинен думати на уроці про предмет, дітей - а не гроші і де їх дістати. Він повинен мати можливість купити книжку - фахову і художню і піти в театр та на концерт. Він повинен бути забезпечений на роботі всім необхідним, а не потребувати збирати гроші в учнів. Як не буде збирання грошей на потреби школи, класу, то і не будуть вони прилипати до рук. Всьо, йду друкувати методичку, бо у вівторок начальство заб'є
http://www.youtube.com/watch?v=v2tMUBjKakY Ти диви, як лаконічно і просто показано стан сучасної освіти ... і перспектив.
О, в мене була схожа ситуація: вчителька біології 2 роки (10-11 клас) замість вчити біологію, або кудись виходила по термінових справах на половину уроку, або розмовляла про новинки Мері Кей з тими дівчатами в класі, які були дистриб'юторами косметики. Добре, що мені самій цікаво було вчитись і що були знайомі медики, а то б зовсім не знала, де який орган в людини є.
Переглянув новину, де Табачник пропонує об'єднати 11 та 12 класи в спільну програму. Виникло питання: Чому вчать дітей 9 чи 11 років в школі? Напрошується лише одна відповідь - Щоб батьки могли побільше працювати... Адже 1-3 класи вчать писати, говорити. 4-6 дають загальні знання. 7-9 вчать всьому підряд лиш би повчити. 10-11 тим, хто проскочив дають складніші знання (думати не треба - тільки запам'ятовувати, щоб тут же забути). Тим, хто живе на селах практично не стикаються з містами. Тим,хто живе в містах іноді бувають в селах. Як би то не було після школи люди виходять майже без жодних практичних знань. Якщо лишити десь на самоті в полі після випускного - така людина вмре на другий день (лише від незнання що робити першим.) Ті хто з села, ще як не як протримаються Одним словом - суха наука - кому вона потрібна? А далі в училищах дають практичні знання, в коледжах показуху економіки, в технікумах всього порівну, а в інститутах (університетах) - майже - "вчи що хош". Загальне питання - така 11 річка перегонів - лише, щоб зайняти чимось дітей?
В Європі вчать і по 13...14 років, лише білорусь і Росія 11 років. Якщо ми зробимо 10, то нашу середню освіту не визнаватимуть у Європі. Хоча... якщо викинути валеологію, хореографію та ще з парочку непотребу, то можна спокійно влізти у 10 років.
Та хоч 15! Маю на увазі років 6 так йшло б загально, а там решта 10 по схильностях би поділили.. з правом переходу з матиматики на гуманітарій, чи мистецтво. Вийде цирк, але вчитимуться цікавіше...