Як відрізнити літні шини від всесезонних (за маркуванням, а не за м'якістю резини)? Питання, можливо, смішне, але для мене, автолюбителя-початківця, дуже важливе. Купив літом машину, тепер прийшла пора задуматись над зимовими шинами. Попитав ціни на них - прозрів: від 500грн/штука. Маю надію ще що в мене всесезонки, але як точно взнати? Допоможіть!
а у вас яка резина(марка, модель) - подивіться в інтернеті її опис, характеристики тай будете знати...
Про це маркування я теж знаю ("болото+сніг"), тому в мене і появилась надія. Не може бути снігу літом, тому логічно, мали б бути всесезонні. Дякую
Мене це змусило поритись в неті (десь я чула саме про це маркування всесезонних), знайшла поміж всім іншим отаке http://www.michelinua.com/model/shiny-michelin-4x4-O/R&lang=ua Можливо, у цьому випадку це маркування дійсне тільки для цієї марки, але думаю, що стандарти мають бути...
Не економте на власній безпеці бо вийде дорожче По-перше всесезонна резине дає гірше зчеплення з зимовою дорогою ніж зимова. По-друге, ви знаєте, скільки на тих колесах попередній власник від"їздив і в якому вона стані? Я купую зимову гуму тільки нову, ніякого беу, і роблю це раз на два роки, тобто я не їжджу на одному комплекті більше двох зим. При тому в другу зиму я вже насторожено ставлюся до цих коліс і намагаюся бути вдвічі обережнішим. А ви хочете, наскільки я розумію, без водійського досвіду в першу ж зиму виїхати на якійсь сумнівній всесезонці, яка невідомо скільки років по сухому асфальту їздила і не знати чи взагалі якісь "зимові" властивості ще зберегла. Вистачило грошей на машину, то потратьтеся вже й на зимові колеса. Життя дорожче
Якщо захочете на всесезонних гумах їхати за кордон, майте на увазі, що, хоча тут закони в різних країнах різняться, але на загал їх використання в якості зимових допускається за умови залишкової глибини протектора не менше 4 мм. Похвальна поведінка. Якщо хтось захоче наслідувати МАРТІНІ, варто звертати увагу на дату виготовлення гум: означення DOT хххх, де чотири цифри означають тиждень і рік виготовлення. Гума старіє незалежно від того, чи нею їздили, чи ні. Ну і, кожен це знає, але повторити не зашкодить, навіть найкраща гума від дурості на дорозі не рятує.
Ну, стан гуми досить задовільний, протектор зовсім не зношений. Знали б ви, в яких умовах я вчився їздити і по якій дорозі здавав їзду - мама дорогая! Їзда припала на кінець листопада-початок грудня. Вечірній час (17-19 год, час пік в місті), бо вдень на роботі. Здавав їзду в екзаменатора при видимості дороги приблизно 50-100 м, сніг ліпив, на дорозі просто скло. Оце був екстрім. Машина не та, на якій вчився (а вчився на 9-ці практично новій), а страренька "копійка" з розбитою коробкою і ніяким зчепленням. Дякую всім за допомогу і поради. Порився в неті, виявилось, що в мене зимова резина, причому досить непогані відгуки про неї (Matador MP56, Eskimo S2) ---------- Додано в 11:20 ---------- Попередній допис був написаний в 11:14 ---------- Але чому на зимовій гумі немає позначок у вигляді сніжинок?! Принаймі, на моїй. Хіба це не обов'язково?
Все правильно. Але якщо зимові колеса в досить хорошому стані, на них можна виїздити літом, хто не дуже гасає, і якщо грошиків обмаль.
Настав і мені час купляти зимові шини до свого Актіона. Це буде мій перший досвід в тому плані. Планую купляти якісь хороші не надто дорогі шини і перевзувати колеса. Отже порадьте де краще купляти, якого виробника? Зараз в мене стоять KUMHO 225/75 R16.
Був сьогодні на автобазарі що заді Гетьмана. так там взагалі шини максимум 205/65. Думаю такі мені замалі будуть. мені хоча б 205/75, або 215/65 чи 215/75. То де у Львові є хороший вибір шин?
По Зеленій на автобазарі шин побільше. Правда є багато магазинів (великих), що займаються автотоварами. (думаю можна і в неті пошукати )
Кілька разів купував біля Південного - цілком задоволений. Ще регулярно туди заїзджаю литі диски після наших "автобанів" рівняти. (то як від ВАМу по Виговського в бік Кульпарківської їхати, з правого боку в один зі скнилівських провулків, по моєму другий поворот, там ще реклама висить..) п.с. пишіть в приват - в мене десь був їх мобільний... )) п.п.с. Шини вибираю по тестах ADAC, там все гарно розписано, правда - по німецьки
Їздити на зимовій літом теж саме що на літній зимою. Основна властивість гуми (окрім рисунку) це твердість/м'якість в залежності від температури навколишнього середовища. Зимова гума починає працювати від +7 і нище, саме тоді треба перезуватись, а не тоді коли сніг пішов (+8...+5, снігу нема, а літня резина стає така як з пластмаси, ні зчеплення не забезпечує, так ще й зношується ДУЖЕ активно). Відповідно літом коли асфальт має +40...+50 то зимова гума липне до нього як розжована жуйка, отже і знос ДУЖЕ активний і гальмівний шлях довгий. Саме по цій причині всесезонна резина є гімном для всіх сезонів )) Як для зими так і для літа. Треба використовувати спеціалізовану. нехай не саму круту та дорогу, але призначену саме для конкретного сезону.
В мене зараз гума літня (мабуть. Не знайшов ніяких сніжинок M+S чи All Seasons), але навіть при 0 на дотик досить м'яка. Мабуть літні шини різних виробників мають різний нижній поріг температури. Взагалі на дотик можна визначити чи гума придатна для такої температури?
Якщо гума йшла в комплекті з авто то 99 % що то літня. А взагалі найпростіше подивитись марку шин на сайті заводу виготовлювача, там буде вказано що то за шини та їх швидкісні характеристики (шини мають різну максималку, якщо хтось не вкурсі) Мдя... А 92-гий від 98-го на смак відрізнити зможете? А синтетику від напівсинтетики чи мінералки на язик? Га? Більше коментувати нічого. Так мають. Особливо Ваші. То просто тільки лохи зимову купують. У Вас супер-пупер стокова всесезонка, яка не зношується, а тільки стирає асфальт. Не жлобтесь. Купіть резину, так безпечніше. Можна, але до того екзамену допускаються тільки ті хто вміє на смак відрізнити бензин.