Зло не SEO, а самі веб-майстри, які застосовують чорні та сірі методи. А так взагалі просто потрібно робити те, що рекомендують в Google чи Яндекс. Ось тут власне рекомендації для Google: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=ru&answer=35769 (українською мовою нажаль немає, навідміну від Яндекс) Для Яндекс http://help.yandex.ua/webmaster/ А взагалі оптимізацію потрібно робити. Приведу приклад правильного SEO. У вас є сайт, який займається мобільними телефонами. Заголовки сторінок, наприклад, будуть такими "Samsung Galaxy S4", "Apple Iphone 5". Звідки пошуковики будуть знати, що ви продаєте телефон, а не просто робите, якись огляд? Потрібно їм допомогати і додавати слово купити: "Купити Samsung Galaxy S4". Ну це так, простенький приклад, там багато тонкощів.
Вообще тренажерный зал во Львове СЕО не зло само по себе тренажерный зал во Львове как таковое. Это такая же трудная как тренажерный зал во Львове работа во Львове требующая вложений физических и тренажерных залов во Львове моральных сил.
Я погоджуюсь, що це спам і ГУГЛ дуже швидко "покарає" цей сайт. Розумне СЕО допомагає. Без якісних текстів сайт не може існувати.
Та в Гугле доры топ выдачи занимают, о чём ты? В Яндексе над качеством трястись нужно, а в гугле- лонгридов неимоверных накидал на сайт, миллион ссылок хрумаком набил и ранжируйся себе спокойно.
ну... СЕО це не зовсім реклама, як на мене. Бо рекламу все одно ніхто не відміняв. Скоріше, СЕО це реклама для гарячих клієнтів, якщо вже порівнювати з рекламою. А ось, щоб холодних клієнтів завойщвувати, то вже треба якісь креативи думати
мені от цікаво. Серед тих, хто негативно відгукнувся про SEO, є хоч один профі або власник сайту? Впевнений, що жодного. Якби не було SEO, інтернет ніколи не став би глобальним, і николи не забезпечував би роботою сотні тисяч не тільки сеошників, а й робітників безлічі суміжних професій. Тих же самих копірайтерів, які, наприклад, пишуть ті самі нудотні тексти, які наводились в цій темі. Або SMMщиків, які використовують ті самі прийоми оптимізації, але в соціальних мережах для просування товарів та послуг, що цікавлять людей. Нудотні тексти з незліченною кількістю повторів ключових слів писались дуже давно. Тоді це приносило результат. Зараз це давно вже не тренд і якщо такі тексти хтось розміщує, то явно не від великого розуму, а скоріше від недостатньої поінформованості. На сьогодні, достатньо однієї згадки ключового поняття, щоб стаття почала ранжуватись доволі високо. Пошукачі навмисно понижують рейтинг сторінок, де використовується нудотна оптимізація, щоб таких текстів було якнайменше.
Не знаю звідки ви вазаглі що SEO ЦЕ ЗЛО, але можу сказати що зараз seo дуже допомагає пробитися малим бізнесам та магзинам в топ пошукової системи