Це в ідеальному світі. А в реальності СЕО - це говнотекст, написаний для роботів, а не для людей, неадекватне форматування та нескінченні повтори ключових слів
насправді в реальності абревіатури так не переводяться: CEO — Chief Executive Officer — головний виконавчий директор SEO — search engine optimization — комплекс заходів для підняття позицій сайту в пошукових системах Класична хибна думка людини, котра не розбирається в темі. Можна взяти і почитатати що таке пошукова оптимізація сайтів з порадами Гугла і Яндекса. Неоптимізовані сайти збирають набагато менше трафіку ніж оптимізовані. Є маса прикладів, коли проводиться оптимізація і закупка посилань на СДЛні сайти, після чого трафік піднімається на них в рази.
Ваше передостаннє повідомлення: Ваше останнє повідомлення: Такі речі називаються флудом. Форум передбачає собою створення тем і обговорення в рамках по темі. Ви займаєтесь не тим. Яка вам різниця хто я? Як маєте про що поговорити по SEO тоді you are welcome. Не маєте по тематиці що сказати, то краще обійдіть тему і не перевантажуйте читачів перечитуванням ваших постів із з'ясуванням хто є хто. Це інтернет, він анонімний переважно, створіть собі тему де вестимете охоту на клонів, писатимете свої підозри і тому подібне. Без образ, просто дістало вже.
Давайте поговоримо про СЕО. От я не вірю в сеошників як в чесних людей, які заробляють гроші за реальну роботу. Для мене вони шарлатани, які, користуючись закритістю пошуковивік, висувають всілякі премудрі теорії як попасти в топ вище згаданих. Для мене сеошники це ліниві люди, які знають декілька слів типу тіц, пр, покупка посилань, які беруть з людей гроші на просування, більшу частину забираючи собі як плату за їх ВЕЛИЧЕЗНЕ знання і професіоналізм.
говоріть... а караван іде Саме так, СЕО зло і не ні в якому разі не займайтесь ним! не лізьте туди в чому не розбираєтесь
слова типового невдахи користуючись своїм розумом, спостережливістю, наполегливістю, терплячістю, кмітливістю ... ецетера плату за свої знання та уміння працювати з клієнтом
Істину глаголите: працювати з клієнтом, навішати лапшу і забрати гроші. Хоча є сеошники які все ж якось просувають сайти в топи, але таких можна на пальцях перелічити, і якість просунутих ними сайтів сумнівна. Люблять сеошники хвалитися. Особливо нудотні пости на їх блогах накшталт "черговий сео експеремент вдався". Найсмішніше коли вони самі вірять в те, що пишуть. Думаю що саме через сеошників як класу нормалні і корисні сайти не можуть пробитися в топи безкоштовно і самостійно з двох причин. Перша причина це фільтри пошукових систем, які вони (пошуковки) змушені були вводити через діяльність горе-сеошників, і про які власник сайту може навіть не зогадуватися. І друга причина в тому, що сеошники вже добрячи нашкодили, ставши каталізатором створення пошукових фільтрів, "експерементують" і вчатся їх обходити, просуваючи в топи всяке г. І навіть якщо і не г просувають, беруть гроші по суті ні за що, бо як би не було сеошників, не було б і фільтрів, і була б конкуренція контенту, а не сео технологій.
читайте Лема - він гарно це описав. гімноконтент породжує відповідні методики і тяжко відразу визначити, що є більше зло - контент чи функція пошуку у ньому
А вам не вдається? Навіщо ж ви себе мучите перечитуванням тих постів? Сеошники постійно щось експерементиють, прощупують пошуковики на реакцію. Я от якраз теж експеримент сьогодні робив по швидкому притягненню подійного трафіку. Сайт (androidstory.org) з відвідуваністю 40 чол вистрілив на 2500 за день. Про це планую написати в блозі. Ось вам скрін: Клієнта ніхто не змушує йти до сеошників. В клієнта є потреба у відвідувачах на сайт у розширенні бізнесу от він і шукає сеошника, який вирішить цю потребу. А роботи в сеошника огого, марудної, дотошної, часовитратної, ... . Правити сайт клієнта, розібратися в CMSці чи самописі, прописувати метатеги, кейвордси, тайтли, робити перелінковку, навігацію, текстів подописувати, альти картинкам попрописувати, ядро семантичне скласти, затвердити його, конкурентів проаналізувати, анкори скласти, проекти в біржах зробити, донорів шукати і аналізувати на масу параметрів, .... це вам не бульки з носа на дивані пускати. Отут вас заклинило. Повторюсь: просувають не Г, а сайти клієнтів, які не є Г. На Г хіба експерименти можна проводити. Як це не за що? - За свою роботу і/чи результат. Ви живете в якомусь іншому світі ... якби не якби ... Приведу вам ще один приклад із маси наявних: був сайт у висококонкурентній комерційній тематиці на який ходило 10-5 чоловік із ПСів поки в січні за нього не взявся і то при невеликому бюджеті і вічними посиланнями:
Головна думка мого допису була в іншому: не було б сеошників, була б чесна конкуренція. Так само як державний апарат обростає непотрібними бюрократами-чиновниками, так інтернет обростає сеошниками. Можна жити без бюрократії - так, без сеошніків - відповідь очевидна. ---------- Додано в 08:21 ---------- Попередній допис був написаний в 08:15 ---------- І що ще зауважив в сеошниках, так це те, що ті сеошники які дійсно можуть просунути сайт в топи про свої "сео експеременти" не пишуть, і взагалі досить закриті люди, а ті які трублять про свої успіхи вивчили кілька слів і набивають собі ціну беззмістовною балачкою, а їхні методи просування або беззмістовні, або доступні для простого юзера.
Не було б медицини - був би чесний природній відбір, не було б реклами - конкуренція була б ще чеснішою, ви точно в якомусь не тому світі. це лише ваше припущення, яке, на мою думку, далеке від реальності. Балачка цілком змістовна, але з вами я більш дискусію не продовжуватиму, щоб по колу не повторюватись.
Праразитична галузь без майбутнього , проте наразі актуальна , любий йолоп придбавши базу каталогів чи регнувшись в руккі називає себе сеошником
А що інтернет скоро закриють і бізнес не буде користуватися інтернетом? брєд, брєд, брєд і ще раз брєд. Каталоги вже давно втратили свою актуальність, Руккі є сервісом по продажі тимчасових лінків, які втрачають свою актуальність. Все набагато складніше ніж вам здається. А ви чим займаєтесь якщо не секрет? ---------- Додано в 10:23 ---------- Попередній допис був написаний в 10:19 ---------- Назватися сеошником це одне, а от давати результат це вже інше.
якою ціною? Якщо ціна результату - перетворення сайту в непридатний для споживання людиною, якщо для досягнення результату створюються гівносайти-сателіти, якщо обдурюють алгоритм видачі пошукових систем (а в цьому переважо і полягає робота сеошників), то СЕО - зло.
Робота сеошника полягає в основному не в обдурюванні алгоритмів, а навпаки у пристосуванні сайту під вимоги пошукової системи. Це що стосується оптимізації внутрішньої, далі закопка статей, лінків, прес релізів, різного роду реклами, реєстрація на каталогах створених для людей. Коротко перелічу пункти внутрішньої оптимізації сайту. Спробуйте вкажіть мені де обман пошуковика. 1) підбір правильних тайтлів 2) підбір заголовків 3) семантична верстка самого контенту: заголовки h1, h2, h3, списки, виділення основних моментів жирним, перелінковка на інші сторінки з відповідними анкорами 4) написання релевантного контенту на сайт 5) підбір дескрипшенів 6) підбір кейвордсів 7) /robots.txt 8) /sitemap.xml 9) 404 10) підбір семантичного ядра і розподіл його по сайту 11) розробка зручної навігації по сайту для 12) підлаштування під соціальщину 13) валідація 14) консультація клієнта по всьому цьому (займає левову масу часу) 15) ... може щось забув ...
нажаль, часто вся пошукова оптимізація зводиться до пункту 6, а сам сайт перетворюється в склад кейвордсів