Чудово вас розумію, бо сам маю другокласницю... Направду, щось не здорове робиться у нашій освіті. Чув, що з першого вересня вимоги для початкових класів ще більше зростуть...
у вересні я сильно плювалася на програму. А зараз, поклавши лапу на серце, мушу сказати, що моя дитина, яка йшла в школу, не читаючи, нормально її засвоює. Правда, є питання до якості підручників, але то інше питання.
я вважаю, що програма у школі заважка. якщо її вчити так, як має бути, то часу на відпочинок в дитини просто не буде. тому часто діти вчать високі матерії, а елементарного не знають.
Ну не знаю... Поки що внучка вчиться на дванадцятки. Стає часу на танці, фортепіано і ще щось (не пам"ятаю що). Вдома уроки не вчить, все в школі. А от що мене бісить у самому процесі, так це оті портфелі. Я, тренована людина, отой броцек на п"ятий поверх ледь дотягую, а то дитина... О! Згадав. Англійська.
вихід: планшет + електронні підручники. Правда перед цим зробити, я пішов у школу і запитав дозволу вчителів. Ну і не всі підручники знайшов, але портфелик похудішав втроє
Теж варіант. Тим більше, що мій трирічний внук фігачить на планшеті, я так не вмію.... А ще варіант - підручники, зошити, ручки та інше приладдя лишати в школі.
оцінка - то добре, завжди будуть ті, які матимуть високі оцінки і низькі, от у нас є школа в Сихові, там майже всі відмінники, а якість знань низька. ---------- Додано в 12:25 ---------- Попередній допис був написаний в 12:24 ---------- який добрий дідусь для своєї внучки!!!!!!! ---------- Додано в 12:26 ---------- Попередній допис був написаний в 12:25 ---------- Теж так зробив. два підручники не знайшов, а так...
Тіштеся. Думати - не шкодить. Я от вважаю, що в нас залегка, і дитину свою мушу додатково навантажувати сама. От що мені подобається, це те, що вони можуть зробити домашнє завдання вдома на компі, а прийдуть в школу і витягнуть його з якогось там е-диску. Не подобається те, що писати гарно практично ніхто вже не вміє.
Плекають софістів і демагогів. Я вважаю — це дикість. Треба видавати книги частинами в вигляді журналів-посібників (на чверть навчального курсу). А то видають здоровенну книгу з товстелезною палітуркою... дивишся — стільки непотрібних малюнків низькопробних, то ж все сторінки і вага... чи нє?
В мене 1й, 5й і 7й класи - є час і на гуртки, і на відпочинок. який клас? Бо з класу 4го це вже загрожує наслідками у вигляді хорошої оцінки за поверхові знання з усних предметів - то з мого досвіду. о так!!!! моя старша не захотіла читалку з підручниками в школу носити "мам, я ж безголова, а на перервах волію відпочити, ніж трястися, чи я її не забула десь, і чи мені її хтось не витягне-не втовче". Вона з товаришкою по парті ділиться на половину, хто що несе з книжок. для того треба, щоб клас закривався й інші діти там не займалися. В Софії в моїх так і було
Е нє, як згадую ту книжну романтику шкільного дитинства... Які там планшети і е-буки! Це всьо не то-о-о! ---------- Додано в 13:29 ---------- Попередній допис був написаний в 13:28 ---------- Дуже мудрий варіант. Лишати в в персональних скриньках під замок. Крім тих посібників, котрі потрібні для домашньої роботи. ---------- Додано в 13:30 ---------- Попередній допис був написаний в 13:29 ---------- ---------- Додано в 13:33 ---------- Попередній допис був написаний в 13:30 ---------- Це ж добре. Ви самі вибираєте, що їй давати більше, що менше. А того, що дає школа, мабуть, в міністерстві вирахували, що стане на найпростішу спеціалізацію в майбутньому і якусь робтоу. Хочете більшого — самі виберете напрямок, зайвого дитина не отримає.
Ой, та яка була б проблема. З мого шкільного почерку після інститутських конспектів ніц не лишилося. Я аж сам оторопів, коли попався в руки зошит з останніх класів. А ще в нас в групі був хлопака, в якого був чудесний почерк. Любо глянути, букви виведені, як під лекало. Але в реченні робив по п'ять помилок. ))) Аха. У нас коли тато пізно прийде з роботи, а в готових д/з нема відповіді, то д/з спільно розв'язується в контактах і передирається в зошит ))) Одного разу застав таке. Комп стоїть так, що з вхідних дверей видно. Вчора заявила мамі, що вже ДОРОСЛА, і нема чого перевіряти дом. завдання. Е-х-х-х. Цо то буде далі?! ---------- Додано в 14:33 ---------- Попередній допис був написаний в 14:31 ---------- ага, і з розгону заплигнути на портфель пузом і проїхатися по снігу ))) Планшетка би не витримала такого знущання
Я домашніх завдань взагалі не перевіряю. Інколи влаштовую "набіги" на перевірку акуратності. Що напишуть і як напишуть д/з (і чи напишуть взагалі) - залишаю на совісті. Дівкам постаралась вкласти в голову, що від якості їхнього навчання залежить їхнє життя, а я його жити не буду навіть якби хотіла. От з Мартином думала, що буду сидіти, писати й читати, дуже вже дитячим був. Але сам підтягнувся, на подив, він математик, на відміну решти родини-гуманітаріїв. Я навіть думала, що його мовний дефект буде заважати в читанні, а сталось навпаки - він свою вимову підтягнув за допомогою читання.
Та шо тут тішитися? Дві крайнощі. Коли задають багато і дуже мудрого, дитина просто перестає то все вчити, або привикає до того, що необовязково все вчити докінця, а головне - поверхово шось там знати. Ну а результат відомий: головне оцінка, а знання - другорядне. ---------- Додано в 15:49 ---------- Попередній допис був написаний в 15:46 ---------- Не всі діти є одинакові. У мене старша могла дома нічого не вчити - все схвачувала на уроці. Молодша, яка вчиться не гірше, мусить акуратно все вчити дома. Ясно, що старша мала більше часу. Але я просто пригадую що нас вчили в школі з біології, географії. Сьогодні програма набагато важча. А чи є з того толк?
Мені сподобалася карикатура, яку Ліля Романова виставляла недавно на ДП на рахунок нашої системи освіти: Погано, що в шкільному навчальному процесі не враховують особливості і нахили дітей... Я не маю на увазі початкову освіту, а середні, старші класи...
Гімназії, ліцеї, спеціалізовані школи - це добре. А в простих школах? Я, наприклад двома руками за те, щоб в середніх класах дітей ділили хоча б на дві групи- з гуманітарним нахилом і з нахилом до точних наук. Стало би легше і дітям і вчителям.
Так і робиться. Класи з нахилом до мов, до точних наук (математика), прості класи (без додаткового навантаження) та інші. А якщо десь подібного поділу нема, то це тому, я думаю, що школа не має відповідних кадрів. Придумати поділ добре, а де взяти людей, вчителів?
З якого класу? Моя середуща в 5му, і я не знаю, до чого вона має більший нахил. Та й старша наразі вибирає математику, але впевненості в тому нема. З власного досвіду я є противником надто раннього поділу за спеціалізаціями, бо він частково відбирає в дітей альтернативу. Коли старша закінчила св. Софію, я зумисне не давала її в жодну спеціалізовану гімназію. І не прогадала. Бо на той момент вона виглядала чітким гуманітарієм. ---------- Додано в 10:31 ---------- Попередній допис був написаний в 10:30 ---------- або бажання адміністрації заморочуватися