Якщо торгують,значить можна,нє? Якщо скажеш,що у Львові такого нема,то злукавиш... Можу нині пофоткати. Згадується одна картина Ель-Греко....
Чому? торгують, бо хочуть, а не тому, що можна. Для справедлмвості можна зауважити, що ціни не високі. Замовити службу - 1 грн. Але якщо є прайс, для чого писати пожертви? Пожертва - справа добровільна. То був ліричний відступ. А от картину нижче ти помістив доречно. Ісус виганяє торгашів з храму і каже, що храм - дім Отця Мого. От і вся різниця між храмом і будь-яким іншим місцем.
На проїхджій частині торгувати не можна. На злітній смузі аеродрому не можна торгувати. На штреці не можна торгувати. Чому? Не розумієш,до чого я веду?
Не розумію, позаяк ти не бачив різниці між лісом і церквою-будівлею, то я тобі пояснив і пояснив чому храм - то є Божий дім (бо так назвав Ісус), а от при чому тут злетна смуга - не зрозумів.
Тому що люди придумують правила. Закони. Межі. Опінії. Звичаї. Традиції. правила. Які самі й порушують. До Бога це не має стосунку. Законом заборонена торгівля в катинній галереї. Але там і торгують. За законами логіки і самозбереження,не можна торгувати торгувати на проїжджій частині...злетній смузі...штреці.Люди не торгують. Бо інші люди на авто...літаку...потягу можуть вкоротити життя тим,хто торгує. Незрозуміло?
В Новому Заповіті зустрічаються наступні визначення: Тіло Христове (Еф.1: 22–23; 1 Кор. 12: 12–13, 27); храм Божий (2 Кор. 6: 16; Об’яв. 21: 3); наречена Христова (2 Кор. 11: 2; Еф. 5: 32); овеча кошара (Ів. 10: 1–16); Виноградина і галуззя (Ів. 15: 1–7). Як бачимо усі ці визначення є натяками на визначення, які розуміються духовно. Християнський шлюб поєднує чоловіка і жінку в одне тіло, християнську родину, яка стає домашньою Церквою. В посланні до ефесян Павло приріванює єдність Христа і Церкви з християнським подружжям і таке поєднання називає великою таємницею.(Еф.5:32). Визначення Церкви як зібрання не є біблійним. Не кожне зібрання в ім’я Христа є Церквою. Це можуть бути й секти, які говорять перекручене, спричиняють поділ і таким чином глумляться над Христом Господом.
Підтримую, що ці визначення духвно розуміються! Ще й як є біблійним! Вірніше, Церква як зібрання, є одним з визначень Церкви. Звичайно що не можна казати що Церква то ТІЛЬКИ зібрання. Церква, то перш за все Тіло Христове, Його Наречена, так як Ви і писали вище... Проте в Біблії ми зустрічаємо як слово Церква вживається і до визначення зібрання людей. Наприклад: 2Кор.8:18 А з ним разом послали ми брата, якого по всіх Церквах хвалять за Євангелію... Чому ап.Павло вживає слово Церква у множині, якщо є тільки одна Христова Церква? З контексту видно, що Павло звертався до різних зібрань людей, називаючи ці зібрання церквами. Або ще: Гал.1:22 Церквам же Христовим в Юдеї я знаний не був особисто... Вжито "Церквам Христовим". Очевидно, що це є зібрання людей в якомусь певному місці... Так що слово Церква має багато значень , хоча безперечно, найголовніше і найперше це духовне визначення як Невісти, чи Нареченої Христової, котра буде з Ним у Вічності! Багато хто маніпулюює цими визначеннями Церкви в своїх цілях... А людина, котра є не укріплена в Бозі не може розібратися, що саме є Церква Христова і легко може заплутатися в цих поняттях. Секти ніколи не збираються в Ім"я Ісуса Христа!
В Церкві передбачене зібрання, але коли християни не зібрані, то чи вони перестають складати Церкву і Церква перестає існувати?
Що заважає? є одна причина... не можуть вони Ісуса Господом визнати... а християнська церква без Ісуса Христа... це вже навіть не смішно
я вже казав. Є понад 500 течій, з різними вченнями, різним тлумаченням Біблії і Христа майже всі визнають. От зібралися троє, визнають Христа. То є Церква?
Згідно прийняи ху православїі католицизмі визначень баптисти та інші протестантські конфесії вважаються сектами. ---------- Додано в 14:40 ---------- Попередній допис був написаний в 14:39 ---------- Обгрунтуйте? ---------- Додано в 14:41 ---------- Попередній допис був написаний в 14:40 ---------- Буквальний переклад слова еклесія - зібрання
Яке зібрання ви маєте на увазі: фізичну присутність? А як щодо померлих членів Церкви, які фізично не можуть бути присутні?
Я думаю що якщо ті троє визнали Христа за Сина Божого і свого Спасителя , виконують заповіді Христа і виконують доручення Христа, перебувають у Христі-то так, це вже Церква. Загальне зібрання справді віруючих по всій землі-то є загальна Церква. Памятаєте як Христос сказав, що коли настане час Він розділить людей на 2 групи. І це розділення буде не по приналежності до якоїсь конкретної конфесії. Це розділення буде по тому як люди вірують в Нього і виконують Його заповіді: 34Тогда скажет Царь тем, которые по правую сторону Его: приидите, благословенные Отца Моего, наследуйте Царство, уготованное вам от создания мира: 35ибо алкал Я, и вы дали Мне есть; жаждал, и вы напоили Меня; был странником, и вы приняли Меня; 36был наг, и вы одели Меня; был болен, и вы посетили Меня; в темнице был, и вы пришли ко Мне. 37Тогда праведники скажут Ему в ответ: Господи! когда мы видели Тебя алчущим, и накормили? или жаждущим, и напоили? 38когда мы видели Тебя странником, и приняли? или нагим, и одели? 39когда мы видели Тебя больным, или в темнице, и пришли к Тебе? 40И Царь скажет им в ответ: истинно говорю вам: так как вы сделали это одному из сих братьев Моих меньших, то сделали Мне.
можете задавати уточнюючі запитання, якщо хочете Ісус Христос створив Церкву ще у 1 столітті. Сам вибрав апостолів, Сам був Учителем для багатьох учнів. Ті люди, які Йому повірили, охристилися і до смерті залишились Йому вірними, є членами Церкви. Згодом Церква стала рости кількісно, збільшувалась кількість зібрань (церков). Тобто спочатку була Церква, а тоді зібрання, аж ніяк не навпаки. Ми можемо до Церкви приєднатися, але не створити її.
вибачте, чомусь не хочу... Не про це йшла мова... Я говорив лише про різні визначення слова Церква і не більше...