Об'єднання "Самопоміч" 1 год · ЦВК на чолі з Охендовським слід було звільнити ще у 2015 році, і наші голоси є за це з того часу. Але вигнавши одних залежних людей, ми не маємо права призначати інших залежних людей, а тим більше збільшувати їх кількість тільки тому, що цих залежних людей виявилось забагато, — Єгор Соболєв View: https://www.facebook.com/samopomich.ua/videos/829013094155794/
ПОМІЧ ДЛЯ «САМОПОМОЧІ». ОКСАНА СИРОЇД Що відбуваєтся в "Самопомочі"? Чому партія втрачає кадри? Які плани на політичний та виборчий сезон? Яких консенсусів та ультиматумів чекати? + заступник голови Верховної Ради України, Оксана Сироїд View: https://youtu.be/6qXUGEIGAB4?t=228
Сироїд дуже вумна шляхетна жінка. Таких би жінок побільше в парламенті. А то від таких свинорил як Грановський чи Розенблат а тим більше Димон Допкін - тошно, і охоплює безнадія.
Самопомочі як і Садовому не треба діяти такими методами як у Росії, яким завжди хтось заважає, і хтось від них відриває Україну, винні, то австрійський ген.штаб, то поляки, то Ватикан, то США..., а визнати, що самі щось роблять не так, і не хочеться з ними бути не можуть, так і тут недоречно, що якісь політсили у владі їм заважають, вже бачили, ефективна і сильна в опозиції Свобода була блідою і слабенькою у владі.
І ще риги, крім Свободи - вони потрібні, бо в опозиції вони дієві, спонукають владу чухатися, бо сами єю були і знають, що почому. Тільки не терплю отого клоуна Рабіновича, до чого ж смердюче створіння.
У нас ще опозиція на всі смаки, якщо розібратися, є опозиційна до влади, є показова опозиція, яка при певних обставинах є разом із владою і є опозиція до держави. Самопоміч підходить під ІІ варіант, чи я помиляюсь?
Садовий досить дружно жив з ригами. І йому все підходило. Разом ділили пиріг при підготовці до євро 2012.
Бюджет-2019, або Чого насправді хоче уряд 15 вересня у Верховній Раді був зареєстрований Проект Закону про Державний бюджет України на 2019 рік (№9000). У документі відображено, на які галузі уряд наступного року збирається витрачати більше коштів, на які — менше; де очікується збільшення податкових надходжень, а де — зменшення. Дослідивши документ, я зробила декілька висновків, які наведені нижче. Навіть за оптимістичними оцінками уряду інфляція у 2019 році становитиме 7,4%. Тобто, всі ціни в державі в середньому підвищаться на 7,4%, а тому збільшення фінансування тієї чи іншої галузі менше, ніж на 7,4%, фактично означає зменшення реального фінансування. Правоохоронні органи У рік виборів блок силових правоохоронних органів (МВС, ГПУ, СБУ) сукупно отримує на 23% збільшене фінансування — 98,9 млрд грн (у 2018 році — 80,4 млрд грн). Бюджет Міноборони, про який так багато розповідали урядовці, зріс лише на 18% — до 101,4 млрд грн. (у 2018 році – 86 млрд грн). До списку привілейованих долучився і новий орган — Управління державної охорони отримує збільшення фінансування на 20% — 1,2 млрд грн (у 2018 — 1 млрд грн). Кожна влада в Україні з часом починає боятися власного народу більше, ніж будь-яку іншу загрозу. При цьому бюджет НАБУ збільшується на 1% — 867 млн грн (у 2018 — 857 млн грн. Думаю, така мала надбавка — це “комплімент” для бюро, яке непідконтрольне правлячим політичним партіям. Децентралізація (якої немає) Дотації місцевим бюджетам (базова та додаткові) збільшені лише на 2,6% — 25,6 млрд грн (у 2018 — 24,9 млрд грн). Субвенцію місцевим бюджетам на соціально-економічний розвиток, яка у 2018 році становить 5 млрд грн, наступного року не буде взагалі. Освітня субвенція хоч загалом і збільшена на 14%, фінансування найамбіційнішої програми — “Нової української школи” урізане — 1,3 млрд грн проти 1,37 млрд грн. в 2018 році. Субсидії Фінансування субсидій на оплату послуг ЖКГ сильно зменшене — 55 млрд грн (у 2018 — 71 млрд грн) Враховуючи імовірне збільшення цін на газ для населення, це означає, що грошей, швидше за все, не вистачить. З іншого боку — на опалювальний сезон початку 2019 року вистачить, а кінець 2019 року буде вже проблемою нової влади. Після виборів треба буде терміново вносити зміни до бюджету та десь шукати мінімум 15 мільярдів. Дефіцит Пенсійного фонду та обслуговування державного боргу Дефіцит Пенсійного фонду у наступному році зросте ще сильніше і становитиме 166,5 млрд грн (у 2018 — 139,3 млрд грн). Це означає подальше поглиблення проблем пенсійного забезпечення в Україні, адже, за прогнозами науковців, у найближчі роки кількість пенсіонерів в нашій державі зростатиме, а кількість працездатного населення зменшуватиметься. Солідарній пенсійній системі, за якої пенсії сьогоднішнім пенсіонерам сплачують сьогоднішні працюючі, буде все важче існувати в нашій державі. Профільні експерти вже давно кажуть, що єдиний можливий вихід — впровадження накопичувального рівня пенсій. Інша величезна стаття видатків бюджету — обслуговування державного боргу також збільшена — 145,2 млрд грн (у 2018 — 130,2 млрд грн). Уряд багато розповідав про те, що доводиться віддавати борги попередників, але бачимо, що видатки на обслуговування (тобто тільки на виплату відсотків по кредитах) зростають, а це означає, що зростає і саме тіло боргу. Також останнім часом уряд активно використовує практику заміни дешевих кредитів західних фінансових організацій (які можна отримати тільки в обмін на реформи) на дорогі комерційні кредити, які можна отримати без будь-яких додаткових умов. Наприклад, це стосується нещодавнього залучення Міністерством фінансів 725 млн доларів під 9% річних. Наука Сукупне фінансування п’яти академій наук (Національної, медичної, аграрної, педагогічної, правової) та академії мистецтв збільшене лише на 5,5% — 8,9 млрд грн (у 2018 — 8,4 млрд. грн.), що означає подальшу деградацію української науки та продовження еміграції одного з найкращих прошарків нашого суспільства. Дохідна частина бюджету Доходи державного бюджету на 2019 рік заплановані на рівні 1008,4 млрд грн, що на 10,4% більше за попередній рік. Враховуючи плановий ріст ВВП у 3% та інфляцію у 7,4%, які комплексно дають 10,6%, то виходить, що роль держави в економіці нарешті трохи зменшиться. Проте варто подивитись більш детально: де саме роль зменшиться, а де збільшиться. Наприклад, податок на доходи фізичних осіб запланований на рівні 106,1 млрд грн, що на 16,5% більше від плану на цей рік. Фактичні збори цього податку майже збігаються з плановими, за 7 місяців 2018 року перевиконання плану становить лише 1,7%. Збільшення плану на наступний рік на 16,5% більше за ефект інфляції та росту економіки, тобто уряд планує збирати податки у тих, хто їх раніше не платив. Швидше за все, це є відображенням нещодавньої заяви Податкової про перевірку особистих карткових рахунків ФОПів з метою виявлення доходів, які не були оподатковані. Виглядає так, що фізичним особам варто готуватись пояснювати надходження грошей на їх особисті банківські рахунки, за якими, можливо, ховається оплата індивідуальної підприємницької діяльності. Загалом, наступ уряду на тіньову економіку можна похвалити, і припустити, що аналогічний наступ буде і в інших сферах економіки. Наприклад, у ситуації з податком на прибуток підприємств. Особливість цього податку полягає у тому, що основну його частину сплачує мала кількість великих державних та приватних компаній. У 2019 році заплановано зібрати 92,6 млрд грн цього податку. У 2018 план сягає 82,3 млрд, але по факту план суттєво перевиконується. Згідно інформації Держказначейства, за 7 місяців зібрано 54 млрд (план на 7 місяців — 43,2 млрд.) Якщо цей податок і далі буде збиратися такими темпами, то за 2018 рік буде зібрано… 92,6 млрд, тобто рівно стільки, скільки заплановано зібрати у наступному році. Враховуючи ефект інфляції та росту економіки, по факту, наступного року великому бізнесу дозволили заплатити менше, ніж цього року. Чи є тут раціональне пояснення, або ж це є “податковою знижкою” в обмін на “благодійні внески до передвиборчого фонду”, поки що невідомо. Крім цього, подейкують, що Офіс великих платників податків ДФС просить правдами і неправдами сплатити передплату з податку на прибуток в цьому році. Оскільки декларація річна, то це не рахується як передплата офіційно. Тобто, це збільшує факт надходження цього року. А це означає штучно створені більші фіскальні втрати, якщо податок на прибуток підприємств скасувати та замінити його податком на виведений капітал. Наступний вважливий розділ — платежі, які сплачуються при митному оформлені: мито, акцизний податок на підакцизні товари та ПДВ. У проекті бюджету закладене зростання надходжень імпортного ПДВ на 13% — до 339,4 млрд грн, що очевидно відповідає очікуванням уряду щодо зростання імпорту на наступний рік. Наприклад, за 7 місяців 2018 року імпорт зріс на 15,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Зростання надходжень від ввізних мит заплановане на 9% — до 30,5 млрд грн. Це менше за зростання імпортного ПДВ, а, відповідно, це означає, що уряд очікує зменшення в імпорті частки товарів, які обкладаються митами. З імпортними акцизами ситуація ще більш дивна. У проекті бюджету заплановане зменшення надходжень порівняно із 2018 роком — 44,6 млрд у 2019 році проти 45,9 млрд у цьому році. Беручи до уваги зростання курсу долара і загальне зростання імпорту, це означає суттєве зменшення частки підакцизних товарів у імпорті. Також, загалом по трьох видах митних зборів заплановане зростання надходжень на 40,6 млрд грн, які, як бачимо, пояснюються очікуваним зростанням імпорту. Але цього року урядовці заявляли про 100 млрд грн втрат бюджету від контрабанди, долучили до боротьби поліцію, звітують про додаткові надходження порівняно з минулим роком. Але на наступний рік чомусь результати своєї боротьби з нелегальним імпортом та сірими схемами на митниці не закладали. Отже, проект бюджету на 2019 рік є бюджетом збільшення податкового тиску на малий та середній бізнес (ФОПи), “податкової знижки” для великого бізнесу, продовження корупції на митниці, чергового диспропорційно великого збільшення бюджетів правоохоронних органів, послаблення самостійності регіонів, занижених видатків на субсидії, які потрібно буде збільшувати напередодні осені 2019 року, поглиблення проблем Пенсійного фонду, великих виплат по боргам та продовження занепаду науки. Окрім цього є ще дефіцит бюджету та пропоновані урядом джерела його фінансування, що є темою окремого аналізу, тому що уряд знову видає власні мрії за реальність. Наприклад, ті ж самі 17 мільярдів від великої приватизації, яка ніяк не може розпочатись. Оригінал
Інтерв'ю з Олегом Березюком – справа настільки ж складна, наскільки й цікава. З одного боку, керівник парламентської фракції "Самопомочі" вперто тримає під сімома замками будь-які партійні таємниці – і це тільки розпалює допитливість інтерв’юера. З іншого боку, він нестандартно мислить – і тут у пригоді Березюку стають його грунтовна освіта і досвід психолога і психіатра. Є, так би мовити, можливість, подивитися на політичний процес зовсім під іншим кутом зору
Об'єднання "Самопоміч" 18 год · Депутатів Київради, які голосували за земельні оборудки, було виключено з членів партії Самопоміч. "Недобросовісні люди є в кожній партії, але Самопоміч єдина, яка готова визнавати свої помилки, очиститись та рухатись далі", —Oksana Syroyid View: https://www.facebook.com/samopomich.ua/videos/265445830745851/
«Якісний менеджмент, верховенство права і рух вперед», – Садовий про те, що потрібно країні Сьогодні лідер «Самопомочі» та міський голова Львова Андрій Садовий перебуває із робочим візитом у Черкасах, де відбудеться вже 17-та зустріч у рамках дружнього діалогу між містами Urban Talks. Під час спілкування із місцевими журналістами Андрій Садовий поділився власним баченням того, як має розвиватись Україна найближчими роками. «Сьогодні світ нікого не чекає. Треба йти вперед і не боятися цього. Почну із прикладу — Світовий економічний форум оприлюднив рейтинг готовності країн до четвертої промислової революції. За їхніми даними, за готовністю людей до цих змін Україна посідає 34 місце. А за готовністю державних інституцій — 94-те. Польща 36 та 39 місце відповідно, США – 3 та 9-те місце. Сінгапур — перший за готовністю державних інституцій, другий — за готовністю людей. А згадайте Сінгапур 50-60 років тому – наскільки вони просунулися вперед! Тому що вони не боялися! Я пропоную якісний менеджмент, верховенство права, впровадження реальних реформ і відсутність страху. Лише вперед – креативна економіка, створення нових робочих місць — це можливість успіху для нашої країни. Ми маємо ще дуже багато галузей і речей, де ми можемо бути лідерами. Не треба боятися! Треба йти вперед», – наголосив Андрій Садовий.
Є ж чутки, і не безпідставні, Садового тепер у Львові майже нема. Так виходить, що це, у більшості, місце для збагачення, а для витрат є інші місця.
Victoria Voytsitska 28 вересня о 21:14 · Зростання цін на товари і послуги. Високі рахунки за електроенергію. І це при низьких зарплатах і пенсіях. Це історія про сучасну Україну і аморальних чиновників Нацкомісії з регулювання енергетики і комунальних послуг. Органу, що не зміг відпрацювати аванси, які видало суспільство новому, начебто незалежному Регулятору. А натомість відпрацьовує, чи то пак, відбуває номер в інтересах Рината Ахметова і його улюбленої здирницької схеми "Роттердам +". Про те, як "недореформована" НКРЕКП безпідставно "дарує" більше мільярда гривень на місяць Ринатівській компанії ДТЕК, ставлячи під загрозу нормальне функціонування стратегічної державної атомної генерації і безпеку кожного українця, дивіться у новому випуску "Енергетичної стратегії". І, так, нічого особистого. Просто не треба красти. View: https://youtu.be/C3RmUZNe3e4
Суд повернув громаді Києва одну зі скандальних «ділянок Марченка» Господарський суд міста Києва прийняв рішення повернути у власність громади міста ділянку землі за адресою 4-й провулок Лермонтова, 34. Ця ділянка фігурує у власному розслідуванні «Об’єднання «Самопоміч» щодо депутата Романа Марченка як самовільно зайнята у 2012 році. Більше того, разом із ще п’ятьма ділянками вона складає берегову лінію, а отже повинна належати громаді Києва. Слідчі органи встановили, що ділянка вибула з власності громади міста Києва поза її волею та на підставі підробленого рішення Київради. Суд також дійшов до висновку, що міська рада Києва жодних рішень про приватизацію чи передачу цієї ділянки не приймала. Нагадаємо, після розслідування діяльності депутата Київської міської ради Романа Марченка партія Об’єднання «Самопоміч» виключила зі своїх лав керівника фракції в Київраді Сергія Гусовського та ще трьох депутатів-членів партії, які голосували за рішення, що сприяли передачі інших земельних ділянок у власність родини депутата. Сукупно територія, отримана депутатом Марченком та його родиною у власність, становить 1,4 гектари. Усі матеріали внутрішньопартійного розслідування представники «Самопомочі» передали в НАБУ. Щодо самого депутата Марченка, який не був членом партії, партія ініціюватиме процедуру його відкликання з Київради за народною ініціативою. Рішення суду
Єгор Соболєв зараз у прямому ефірі. близько хвилини тому · Для перемоги на виборах необхідне об`єднання усіх демократичних сил, які за Україну та проти корупції. Оголошуємо про союз «Самопомочі» та «ДемАльянсу». View: https://www.facebook.com/IegorSoboliev/videos/10209697728799637/
Об'єднання "Самопоміч" 12 хв. · В угоді про об’єднання з ДемАльянсом є важливий момент - воно відкрите для приєднання усіх демократичних та незалежних від олігархів політичних сил. В єдності - сила!
Накінець... Можливо відчувся запах, що Самопоміч може стати разовою прохідною, такими були ВО Свобода, раніше Партія Зелених.
Сотник: «Європа не має ілюзій щодо Росії і режим Путіна залишається ворогом європейської демократії» Дебати у ПАРЄ про резолюцію, яка фактично дозволяла б повернутись російській делегації у Парламентську Асамблею Ради Європи були складними. Процес був дуже неоднозначний і кожної хвилини змінювалася ситуація як в залі Асамблеї, так і в політичних групах, – розповідає член української делегації Олена Сотник. Зрештою резолюцію відправили на доопрацювання. «Я не можу сказати, що це було ідеальне рішення, (бо ідеальне – відхилити репорт), але на даному етапі це означає: перше, що російська делегація не повернеться в наступному році. Друге – більшість в ПАРЄ в першу чергу ставлять принципи і цінності організації, права людини і не поступляться ані через шантаж, ані через гроші. Третє – це серйозне і показове для Москви, що немає у неї потужних союзників і лобістів, які би здатні були попри все забути про все, що Росія зробила». Також Олена Сотник наголошує – боротьба української делегації у ПАРЄ не полягала лише у неповернені росіян. Головне – глибше: «Українська делегація не просто стверджувала, що не можна повертати Росію, українська делегація боролась, щоб Парламентська Асамблея залишалась потужною інституцією, яка має можливість накладати санкції на свої держави-члени, щоб хоч якось на них впливати. І показувати, що недемократичним державам немає місця в цих стінах». І зрештою, ймовірно, саме це зіграло вирішальну роль. Сотник зауважує: «вчорашні виступи показали, що на відміну від лобістської коаліції Путіна, більшість членів ПАРЄ абсолютно чітко розуміють, що є виклик з боку Росії і задача Кремля розвалити Європу, повністю дискредитувати Асамблею, її цінності і принципи. І в ідеалі зробити її невпливовою. Тому що ця Організація чи не єдина, хто нагадує Росії , що вони порушують права людини». Ключове, за що боролася українська делегація – це за силу Європейської інституції. І тільки другим питанням йшло те, що не може Росія повернутись в ПАРЄ, не виконавши ті вимоги, які в багатьох резолюціях висувались Асамблеєю: повернення наших територій, звільнення політичних в‘язнів, відведення військ, припинення військових дій тощо.
ДЕМОКРАТИЧНИЙ АЛЬЯНС САМОПОМОЧІ | ЕКОНОМІК'$ – ТРУБИ УКРАЇНСЬКІ, А ГАЗ ЧИЙ? "Демократичний альянс" та "Самопоміч" об'єдналися і разом ідуть на вибори. Поки що це перше об'єднання серед політичних гравців. Тож як планують боротися за перемогу? Чи візьмуть ще когось до себе? + Василь Гацько, співголова партії "Демократичний альянс" та Єгор Соболєв, народний депутат України "Самопоміч" View: https://youtu.be/uIYTkozXLy8