Якщо офіційно летіло 92 людини, а літак вміщує до 180, то нелогічно, що гнали літак напівпорожнім. Отже, скорше за все, були "зайці". Якщо він все не міг набрати висоти, то не через те, що такими важкими були фальшиві медалі на мундирах хору, а тому, що завантажили багато якогось таємного "жиліза". Адже сідати планувалося на військовому аеродромі без усяких митних доглядів. Тому казка дуже схожа на правду. Втім, якщо гавкнулося два "підсадних" нерозмитнених генерали, то це з часом стане відомим. "Генерала в мішку не втаїш."
Катастрофа Ту-154 под Сочи — Википедия Отже, із Москви вилетіли вночі, в літаку під ранок усі спали. Думаю, з літака в Сочі ніхто не виходив. До п"ятої ранку, коли музики спали (а дехто, напевне, ще й після чарочки "снодійного"), щоб менше хто звертав уваги, завантажили "гуманітарку". Тоді ж на борт зайшли і "зайці". Літак лише злетів у бік Чорного моря, але потім, повернувши на 180 градусів (два рази по 90) мав летіти над Російською територією до Каспійського моря, потім над Каспійським морем, над Іраном, над Іраком і в Сирію. (Див. карту). Найкоротший шлях до Сирії - над Туреччиною, але там останнім часом Росії якось не літається. Не виключено, що частину "гуманітарки" завантажили в Москві, а частину - в Сочі, щоб не так кидалося у вічі. Так що моє припущення: завантаження "гуманітарки" вночі, коли зі супутників менше видно, що робиться. Одна справа - фото із супутника вдень при сонячному освітленні, інша - вночі, коли на інфрачервоних фото нічого, крім того, де знаходиться двигун, не видно. Та й навряд чи вночі супутники все підряд фотографують.