Помилкові і посил і висновок. Як що їх приміряти до музики. коли музикант починає думати в першу чергу за гроші і під цю мету підганяти свою творчість - на такому музикантові можна ставити хрест.
наскільки я чув та читав фреді меркюрі якраз і називали сценічною проститкою чи ще щось в тому роді , за те що він "працював" для людей а не шукав "коричневий" звук
Повна дурня. І ніякі звуки (коричневі сині, зелені) тут ні до чого. Решта пусті інсінуації та вигадки промоушена, який користає і паразитує на таланті.
Є такий гітарний віртуоз який шукає теплий ламповий звук який він охаратеризовує кольорами а ще термінами бетонный але коричневий чомусь прижився як термін =))
пану Гранду просто хочеться ідеалізувати музичних виконавців але музика -- це така сама професія, як і сантехнік чи двірник
Ви не правильно гадаєте. Тому що не правильно зрозуміли те, про що я почав говорити. І як наслідок намагаєтесь увести тему в технічний бік. Ви можливо технарь і воно Вам ближче по духу. Але я не про це.
Во-во. "Хто про що а вшивий про лазню". Радіо любитель про паяльники і припої, діоди і катоди, двірник про метли, а чоботар про чоботі. Уловили суть?:ireful:
подати "творчий конвеєр" як саму суть творчості ? тим паче музика це мистецтво і тут нема критеріїв всервно чим був досягнутий успіх баблом , вокалом , інструментами , якщо вам подобається значить в когось вийшло , не подобається = не вийло = не слухаєте зю я втянувся в полеміку =)) вай
Пане пупере. З такими розуміннями можна мило і легко розмірковувати про вєрок сердючок, мік ньоютонів і глюкоз і прочих кіркорових. Мені від тієї професії нудить і болить голова, іноді навіть піднімається тиск.
тобто ті музики, яких Ви запостили, складали музику, тимчасово відійшовши від токарного/столярного станка?
[OFFTOP]та чому ж, давайте поговоримо про те, як музики писали свої шедеври "між іньшим" Ви ж на такій позиції наполягаєте, чи я неправильно Вас зрозумів? я ж вважаю, що музика повинен повністю віддаватися професії -- менше спати, дивитися телевізор, пиячити, а якомога більше проводити часу в студії[/OFFTOP]
Я не хотів Вас образити. Ви можливо (я впевнений) класний компьютерник, а може в інших сучасний професіях толковий фахівець, але в даній тематиці менібуде важко Вам розповісти що саме відрізняє классного, справжнього музиканта від техно проекта. Нехай навіть супер вдалого. але живе цей прект стільки , скільки змоьже тягти його промоушен. І не секундою більше. Справжній музика нічого і нікому не должний. він не підлягає будь якій раціоналізації (з режимами включно). В студії вн може відпрацьовуваити та шліфувати техніку та імідж нав2язуваний все тим же промоушеном. Але це не матиме жодного стосунку до того, що в ньому закладено природою. Тоб то, це дар не набутий, а частіше всього вроджений. або привитий не менш талановитим наставником. Таким же обдарованим.
[OFFTOP]та я й не ображався [/OFFTOP] [OFFTOP]Ви робите помилку в судженнях чому обдаровний музика не може заробляти? чому талановитий музика не може добре заробляти? чому геній не може отримувати за свій талант великі гроші? пане Гранд, Ви ж не комуніст ніби, а висловлюєтеся так, ніби ним є [/OFFTOP]
Я приблизно років 3 тому зробив збірку з творів ретро виконавців 70-80-х років. (Мені допомогли хлопці компьютерники, а я лише робив вибірку виконавців та конкретних пісень, які вони і компанували в збірку). потім запропонував її на одну корпоративну вечірку для молоді віком від 20 до 35 років. Ефект був для мене нечуваний і небачений. Приблизно такий як висловила Інга, про море хорошого настрою і т.п. Спочатку тупо слухали з роззявленими ротами, а потім пустились в скажені пляски. вони і гадки не мали що це твори видані ще до їх народження (принаймні багатьох із них). Ту збірку я їм подарував.