Відповідь: Renault Гарніша , спортивніша, надійніша ходова , дешевші запчастини, відносно недорогий зовнішній тюнінг (це якщо ізюмінки хочеться )
Відповідь: Renault Доречі : Октавія 1.8 турбована - це машина - звєрь !!! (катався на такій). Ходова відмінна, динаміка відмінна (майже як у хонди ) Зроблена на базі гольфа GT. Щодо 400 коней з 2 літрів робочого об'єму : це можливо, якщо використовується наддув (турбіна), 0-фільр на вході, вирізаний каталізатор, прямоток стоїть. Моливо також, що там також додається в певний період азотний прискорювач. От саме в той момент можливо воно і дає 400 коней. АЛЕ НЕДОВГО !
Відповідь: Renault Например новая Шкода-Октавиа А5 чем не ндравитЪся? Куча наворотов, во многом даже превосходит свою старшую сестру СуперБ. Да и кто за рулем ездить будет, Мих? Вы или жена? Моей все нравиться, даже запорожец... лишь бы я у нее денег не брал на покупку
Відповідь: Renault Про суперб : у мене в босса SuperB 1.9 TDi. Мені подобається : салон хоч конем гуляй, дуже м'яка - ями практично не відчуваються, як на мерседесі. Дуже економічна - дизель він і в Африці дизель. Дурі багато - на трасі я за кермом на ній 240 вижимав. Мінуси : 1. Після хонди не дуже зрозумілий гідропідсилювач (трошки туповатий). 2. Машина на така прийоміста - тобто вона дуже "тормознута на низах" - поки не включається турбіна. Як включається турбіна - навпаки стає дуже динамічна - аж в сидіння вжимає. Для дизеля це стандарт. 3. Дуже дорога в обслуговуванні (машина такого класу не буває дешева). Взагалі від неї дуже приємне враження. Зроблена на базі Пассату, але коштує дешевше, при тому нічим не гірше.
Відповідь: Renault Доречі - моїй дружині хонда не дуже подобається через дуже жорстку ходову - на ній всі ями відчуваєш "п'ятою точкою". Окрім того мій стиль керування із швидкими розгонами і швидкими гальмуваннями іноді викликають у дружини нудоту. Але ж вона їздить !
Відповідь: Renault Я ездил на и Пассате В6, и на Октавии СуперБ. Ответ: Пассат адназначна! Кстати, Мих... Машина должна быть обязательно новой? Например, В6 в идеальном состоянии можно легко и непринужденно купить за 18-19 тысяч убитых енотов... Да Вы у Мартини спросите, он ведь по фольксвагенам експерт
Відповідь: Renault Краще тут www.volkswagen.lviv.ua зареєструватись на форумі, там розкажуть любе, дадуть відповіді на всі запитання
Відповідь: Renault Мих, познайомте мене з своею дружиною, - я її переконаю в якості і надійності німецьких авто
Відповідь: Renault А запитайте дружини, що би вона змінила у вигляді Октавії. Може виявитися, що насправді все ще не так трагічно.
Відповідь: Renault Траґедії нема. Просто за словами дружини, Октавія не має родзинки, все дуже стандартно. Хіба можна зрозуміти жінок, нє?
Відповідь: Renault Машин ,які мають родзинку , або іншими словами - душу є мало.Це стається раз на 20-30 років. Сучасні машини (на мій погляд) "з душею" Авта з минулих років де дизайнерами була вкладена душа. Ну і ще набереться певно з десяток - це старі американські авта (деякі) і спортивні.
Відповідь: Renault Через років 5 для Львова найактуальнішими будуть авта Смарт Їм би тільки посадку вищу зробити, щоб ще й по бардюрам їздити
Відповідь: Renault И тем не менее, это ведро с болтами ездит 30 лет. И признано автомобилем 20-го века... Вашу хонду тоже можно сравнить например с Мерседесом SLR 500... Или БМВ 750L... Но стоит ли?