9. А для деяких, що були себе певні, що вони ніби праведні, і за ніщо мали інших, Він притчу оцю розповів. 10. Два чоловіки до храму ввійшли помолитись, один фарисей, а другий був митник. 11. Фарисей, ставши, так молився про себе: Дякую, Боже, Тобі, що я не такий, як інші люди: здирщики, неправедні, перелюбні, або як цей митник. 12. Я пощу два рази на тиждень, даю десятину з усього, що тільки надбаю! 13. А митник здалека стояв, та й очей навіть звести до неба не смів, але бив себе в груди й казав: Боже, будь милостивий до мене грішного!… 14. Говорю вам, що цей повернувся до дому свого більш виправданий, аніж той. Бо кожен, хто підноситься, буде понижений, хто ж понижається, той піднесеться. (Від Луки 18:9-14)
Слід чи не слід - то вирішувати кожному особисто. "Слово стало тілом", щоби вказати шлях до спасіння. Лише і виключно - вказати. Інакше Бог не був би Любов'ю. +1. В нас, коли причащають "під двома видами", Гостію обмочують у суміш вина з водою, з цього алкозалежним стати НЕМОЖЛИВО.
Якщо лідери церкви вирішили зробити заміну вина на сік з приводу боротьби з алкоголізмом mocking, то про особисте окремих членів нема мови. Гіпотетично можна припустити що можлива й заміна хліба під приводом того, що хтось сидить на дієті і його не вживає. Це недолік несоборних церков. У соборній апостольській церкві усі питання вирішуються соборно і тому така заміна була б неможлива.
Я вважаю, що суть не у тому, чи вино це, чи сік, суть в тому з яким серцем людина приймає причастя. Я чув як віруючі в тюрмах приймали причастя навіть хлібом і простим чаєм, бо були в таких умовах... Якби це було так важливо, чи сік, чи вино- то Бог напевне би залишив якийсь певний рецепт, щоб могли його дотримуватися. Але зараз Новий Завіт, завіт Духа а не букви, як був Закон.
Правильно - у вас ні сік, ні вино на кров не перетворюється! ---------- Додано в 11:35 ---------- Попередній допис був написаний в 11:33 ---------- нема слів...., мабуть святі зеки були. Якщо б вони каялися то було в добре, а якщо вони робили щось подібне до євхаристії, то вони просто чинили богохульство.
Людина може приймати з яким завгодно серцем, але це не причастя. Це є просто напій і він немає жодного відношення до Крові. Ми споживаємо Кров під видом вина - так, як то сказано у Писанні. Ну а сік... то хіба для користі здоровля. ---------- Додано в 14:48 ---------- Попередній допис був написаний в 14:47 ---------- Томатний сік, або кефір піде?
Педро, протестантів в Україні мізерна кількість. Якщо ви про громади ХВЕ, то овни розвиваються на Сході України і звісно, що будуть російськомовними. Для релігійних громад важливим є поширювати свої погляди і логічно,церобити на мові які розуміють люди у данній місцевості. Російськомовний "протестантизм" наслідок мовних проблем, а не причина. Залежно для яких. Баптисти традиційно проти алкоголю. Проти також пятедесятники. А адвентисти і мормони навіть чаю і кави не вживають.
У Львові римо-католицьку церкву дискримінують та переслідують? 1 лютого, в ефірі польського «Радіо Марія», вийшов репортаж під назвою «Здобудемо душі!»з-за участі Архієпископа Римо-Католицької Церкви (РКЦ) Мечислава МОКШИЦЬКОГО, директора осередку досліджень історії і традиції Львівської метрополії професора Володимира ОСАДЧОГО та єпископа РКЦ Маряна БУЧЕКА. В радіоефірі архієпископ Мечислав МОКШИЦЬКИЙ наголошує на «польській католицькій місії» РКЦ в Україні, говорить про дискримінацію та антипатію до РКЦ в Україні зі сторони УГКЦ та звинувачує останню в «присвоєнні собі багатьох Храмів латинського обряду без згоди на те чи будь-якого дозволу римо-католицької церви». Також учасники ефіру говорять про «комфортну ситуацію для перспектив духовної місії РКЦ», оскільки та «не втягнута в політику сьогодення, бо ніколи не асоціювалася з українською, народотворчою церквою». З іншого боку, професор наголошує на польскості РКЦ: «Римо-католицька Церква може бути по справжньому євангелізаційною, вселенською. Бо є приреченою на те щоб бути вселенською, тобто Церквою, яка виростає з польської традиції, бо ніхто цього не заперечить, бо всі духовні, матеріальні і історичні свідчення, вказують на те що це в усіх вимірах - польська Церква». На думку професора Володимира Осадчого, політична заангажованість «торкнулося Церков Східного обряду, перед усім Греко-Католицької Церкви, в якій народні течії сягнули крайніх націоналістичних поглядів». З його слів, Храм Матері Божої Громничої (нині Храм стрітення Господнього), «греко-католики відібрали у римо-католиків» і зробили це «з-за для більшого упокорення, з-за для підкреслення хто тут головний, з-за для створення прикрої ситуації». За словами єпископа Маряна БУЧЕКА, через «відсутність доброї волі» в УГКЦ, щодо питання повернення Храмів РКЦ, останні, змушені купувати місця для спорудження власних Храмів. «Мусимо будувати. Нам у Львові ніхто безоплатно не дав ділянки під будову Церкви чи каплиці». Водночас, архієпископ Мечислав Мокшицький зазначив, що у 1991 році Львівська архідецезія РКЦ налічувала 8 священників та 8 діючих храмів. Станом на сьогодні нараховується 112 парафій, 308 костелів, 202 священики. Нові храми РКЦ вже споруджено в Тернополі, Бродах, Червонограді на Збоїщах (Львів), в процесі будівництва в Брюховичах, Зимній Воді. Заплановано будівництво храму і в Сокільниках. РЕПОРТАЖ: ЗДОБУДЕМО ДУШІ! (РАДІО МАРІЯ, 17:30) (Архієпископ Мечислав МОКШИЦЬКИЙ)
@ІгорМ звідти... Тобто, УГКЦ звинуватили у крадіжці храмів РКЦ, і в тому вбачають дискримінацію католиків? Віра одна, а тютюн нарізно... дожилися( Всі святоши злодії))