Звернув, чого ж ні? Гілок про релігію тут пруд пруди, але хотілося б дізнатися про "обліко моралє" психолога, який залізає в душу і, можливо, сам не знає що робить, або знає, виходячи з своїх, власних, моральних цінностей, які нікому невідомі. ---------- Додано в 11:58 ---------- Попередній допис був написаний в 11:40 ---------- У вас підхід якийсь... мені незрозумілий. Можна і що? Багато хто називаються дохторами, проте дохторами їх не назвеш. Але ми говоримо про більшість і про тих, кого можна назвати тими, ким вони себе називають і тими вони є. І якщо я говорю, що людина релігійна, то і маю наувазі, що вона релігійна і духовна, а не якийсь вийняток. Тим більше, часто релігійність може бути наслідком духовності, а не народної, чи сімейної традиції. Питання релігійності і духовності має велике значення у психолога. Бо психолог, маючи деякі професійні інструменти може залізти в душу з брудними черевиками і там так загадити, що огого! Навіть несвідомо. От для мене має значення хто є психолог, якби прийшлося. Чи він християнин, чи індус, чи язичник.
Ви говорите смішні речі. Наприклад, в своїй практиці я часто стикаюся з представниками різних релігій: традиційні християни, протестанти, мусульмани, неоязичники, буддисти і т.д. Я не можу проявляти по відношенню до них власне суб’єктивне відношення до питання релігійності. Релігій на планеті Земля налічується понад 300 000 тис. і це особисте право кожної людини робити свій вибір і вірити в те, що хочеться. Тому саме питання релігійності до роботи психолога немає жодного відношення. За винятком, коли мова йде, скажімо, про християнськоих психологів, які працюють при храмах, монастирях, центрах допомоги і т.д. Якщо комусь цікаві саме такі спеціалісти, то проблем з цим немає жодних. Відносно "брудних черевиків" – їх просто потрібно знімати перед тим, як лізти комусь в душу. Хоча психолог абсолютно не перслідує цілі лізти кудись, залишаючи там свій слід. Найкраще, коли він допоможе своєму клієнту самостійно знаходити дорогу до власного "Внутрішнього Я". І в цьому процесі будь-які релігійні догми можуть більше зашкодити, чим допомогти! Мені особисто всеодно, хто приходить на консультацію: християнин, буддист, чи мусульманин. Своє власне відношення до питання релігійності я залишаю вдома...
Если еще актуально, то могу посоветовать хорошого психоаналитика вот здесь psychoanalyst.in.ua. По отзывам многим помог разобраться в себе. Надумаете к нему обратиться, отпишитесь. Интересно ваше мнение.
Оксана Королович: как стать увереннее В 2019 году не так много людей, которые были бы уверены в себе настолько, насколько они действительно хороши. Как стать увереннее? С этим вопросом я обратилась к психотерапевту с 20-летним стажем. Оксана Королович (на заре карьеры – Оксана Наумыч) уважаемый и востребованный специалист из Киева. Она с радостью согласилась поделиться секретами уверенности. Королович Оксана: «Вы можете вернуть контроль над своей жизнью» Никогда не поздно начинать свой путь к счастью. И победа над неуверенностью – один из важных шагов на этом пути. Тем, кто хочет стать увереннее, Оксана рекомендует: Не бойтесь своих страхов. Когда боитесь, спросите себя: «Что самое плохое может произойти?». Вы ведь вряд ли умрете, если заговорите с незнакомым человеком. Не игнорируйте свои достижения. Хвалите себя. За каждую мелочь. Даже если это кажется глупым или смешным. А еще лучше ежедневно записывайте 10 своих достижений. Примите свои недостатки. Никто не идеален! Даже Ваши кумиры. Даже сын маминой подруги. И то, что Вы неидеальны – нормально. Оксана Королович: «Вы уникальны и прекрасны! Не позволяйте себе или кому-то в этом усомниться».
Кабінет психолога. Заходить пані, знімає з себе верхній одяг, сідає в крісло. З виразу її обличчя видно, що пані вельми стурбована. Психолог питає, що жінку привело до нього. – Прошу пана дохтора, на мене нападають такі страхи, коли си подумаю про свої сорок років… – Про сорок років? А що тоді, шановна, з Вами сі стало? © shlyahta.com.ua