Проходження ТО (Нові заморочки)

Тема у розділі 'Про авто', створена користувачем Мих, 16 лип 2010.

  1. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    А Мєдвєдєв в Росії працює президентом, а в Україні влаштувався роздавати талончики? От муділо....
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Ума

    Ума Well-Known Member

    чоловік повинен, згідна... а от нашо впевнюватись всяким МРЕВ, ДАІ і тп.? яким чином медогляд водія стосується технічного стану автомобіля?? мед. довідка на водійські права впливати повинна. Але то таке..

    Нині втішила свого милого новим пластиковим талоном... бодай би той талон... З 10 липня (вчора додивилася в своїх записах) виробляли ті "рішали" мед. довідку і ТО і ніби надійні були, а останній тиждень слухавку не брали. То сьогодні з вибаченнями до хати привезли, виданий талон вчорашнім числом, а мед. довідка ще 15липня :) Добре, що добре закінчилось..
    На наступний рік (якщо ту бздуру не відмінять) треба проходити і собі, от думаю, що якщо я вписана в тех. паспорт до чоловіка, то чи можу по цьогорічній довідці пройти ТО для іншого авто наступного року (може вийде пошкодувати чоловіка, а про стан його здоров"я мені і так відомо :))) )? скільки часу дійсна довідка. За дуже старих часів, коли я отримувала права, довідка була дійсна 2роки. А як тепер?
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. nikolas

    nikolas Well-Known Member

    Заплатив 600грн.,дав людині ксерокопії і гроші,після обіду талон вже був у мене разом з квитанціями.
     
  4. sselev

    sselev Well-Known Member

    Підтримую. Процедура абсолютна непотрібна, бо тільки створює зайві незручності і можливості для хабарництва чиновників. Жоден нормальний водій не сяде за кермо авто, якщо воно несправне.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Tony

    Tony Well-Known Member

    Як на мене трошки не так - за недотримання певних норм тех стану транспортного засобу передбачина адмін відповідальність. Тоді питається смисл того техогляду... або то або то. Друге - якщо водій здійснить наприклад ДТП внаслідо несправного т.з. так чи інакше він буде відшкодовувати збитки + нести адмін відповідальність.
    Саме це спонукає водія до слідкування за своїм авто.
    А яка мета т.о. який проводиться раз в 2 роки в цьому випадку - невідомо (відомо - для згібання грошей). Притому чому саме 2 роки? В цілому світі Т.О. привязано до кілометражу пробігу - Є ж випадки що авто експлуатується пару місяців в році або взагалі може собі стояти (багато людей взимку взагалі бояться їздити).
    А про т.о. на нові авто (з саолону) і довідки психіатра і нарколога я взагалі мовчу.

    ---------- Додано в 12:47 ---------- Попередній допис був написаний в 12:42 ----------

    Я вам скажу що наші чиновники зробили з транспорту напевно найбільш витратний обєкт майна. Атомну станцію напевно скоро легше буде зареєструвати ніж автомобіль. Ви подумайте - скільки йде грошей по суті впусту, чисто за твоє використання авто -мало того шо ціни на автомобілі дурнуваті так ше й - поставити на облік, пройти Т.О., розмитнити машину, переоформити ...... я вже не говорю про бензин і запчастини. Всетаки в більшості автомобіль для людини... а в нас виходить шо на себе стіки не тратиш як на утримання авто... Німці при такому напевно вже б збунтували і спалили то ДАІ з МРЕВ.
     
    • Подобається Подобається x 4
  6. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    Ну з процедурами в капіталістів простіше, а от з утриманням авто я би так не сказав (саме по коштах). Утримувати авто в капіталістів переважно ой як не дешево і зовсім не вигідно коли воно стоїть
     
  7. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Приклад можна?

    ---------- Додано в 13:09 ---------- Попередній допис був написаний в 13:07 ----------

    40Євро - огляд, 30 Євро - наклейка... (якщо машина справна. якщо вона стоїть - вона справна...)
    Що ще?
     
  8. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    а страхівки, а дороги.... Я думаю що наші дописувачі зза кордону дадуть більш детальний опис, але по памяті скажу що авто в капіталістів утримувати виходить чи не більше 200 $ на місяць. Хай мене хтось поправить, якщо неправий
     
  9. Максим

    Максим Well-Known Member

    Залежить що в цю загальну вартість утримання авта включати.

    Самі автомобілі, як я зауважив, в Україні дуже дорогі, як нові, так і вживані. Процедура реєстрації автомобіля - теж.
    Річні страховки і податки можливо в Україні і нижчі. Проте, в сумі не знаю, чи авто в Україні обходиться дешевше.

    Як вже писали, техогляди тут як в якій країні - наприклад здебільшого нові авта до +/- 4 років техогляду не підлягають. Якщо ж робиться техогляд - то на авторизованій станції контролю, яка і видає відповідне підтвердження. Це логічно, оскільки я сумніваюся, що дорожня інспекція в Україні має обладнання для тестування технічного стану автомобілів, а також що її працівники знайомі з конструктивними особливостями різних авт. Тому поліція може тільки контролювати наявність підтвердження техогляду, але не більше.

    Дійсний такий техогляд для легкових авт здебільшого два роки. Проходиться він в той місяць, в якому автомобілю виповнився вік, після якого він підлягає техогляду - відповідно, немає напливу всіх власників на станції контролю лише в якісь певні місяці.
     
    • Подобається Подобається x 4
  10. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    я це знаю, і бачив очі знайомих капіталістів коли їм показуєш в НЕТі вартість авто у нас

    Не то слово :) Мало того що процедура грошовита, та ще й віднімає купу часу

    та і у нас можна було б обійтись без напливу, але чиїсь діти будуть ну може не голодні, але без нових мобільників і т.п.
    Бюрократія сама і породжує волокиту і корупцію. Спорити можна безкінечно, як аргумент що співставити витрати і заробітки в нас і в капіталістів теж неспіврозмірно
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    До ТО немають жодного відношення...
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    погоджуюсь. Я мав на увазі в загальному утримання авто по коштах за якийсь період
     
  13. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    Якщо авто бігає 5 років...
    Ділимо вартість авта (нового) 30 тис на 60 місяців (5 років) - таки дорого 500 Є в місяць...
     
  14. Picasso

    Picasso Німий фільозоф :)

    цей кусочок математики до чого? :)
    Я просто підсумую то, що хотів сказати, щоб не було блудних спорів
    -Авто у нас невиправдано дорогі
    -Проходження ТО не виправдовує ціль, оскільки є занадто бюрократизованою і тих хто проходить ТО належним чином малий відсоток
    -Утримання авто в коштах помісячно для власника, все таки, в нас не завжи є дорожчим в порівняні з розвинутими країнами, незважаючи на невиправдані (в т.ч. розкрадені) відрахування
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. Svjato

    Svjato Well-Known Member

    А я про що???
    Їх витрати множимо на 2 і маємо наші витрати... (мито і ПДВ, інші дурниці не враховано)

    ---------- Додано в 14:32 ---------- Попередній допис був написаний в 14:31 ----------

    Та так, дорого там утримувати ще одне авто...;)
     
  16. Максим

    Максим Well-Known Member

    Візьмем Німеччину, звичайне легкове авто типу Опель-Шкода-VW. В Німеччині платиться крім обов'язкового страхування податок на транспортний засіб: податок десь від 120 еур на рік, тобто від 10 еур на місяць і страхування десь від 40 еур на місяць. Переважно за такі типові авта на місяць приблизно 20 еур податку і 60 еур страхування, разом 80 еур.

    Автостради в Німеччині безкоштовні. В інших країнах платні, але згідно закону, до платної дороги завжди мусить існувати безкоштовна альтернатива.

    В середньому, витрати на авто включно з паливом, обслуговуванням і платежами в Німеччині виходять десь на 10% доходу людини - звичайно, може бути якийсь фраєр, який купить собі BMW з шестилітровим мотором і платитиме за нього майже всю зарплату, але це вже крайнощі. Тобто 200 еур може бути, але це вже усереднено зі всіми витратами, з паливом, сервісом і т.д.
     
    • Подобається Подобається x 4
  17. Максим

    Максим Well-Known Member

    Тут ще одна річ - що отримуєте за ці відрахування. Я припускаю, що в Україні люди ці відрахування сприймають як гроші в нікуди. Насправді за ці гроші мали б, зокрема, обслуговуватися існуючі дороги і будуватися нові, як і інфраструктура біля цих доріг - майданчики для відпочинку, туалети і т.п.
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. Tony

    Tony Well-Known Member

    Люди, ну не дуріть себе. Ну не платять ВОНИ стільки за автомобіль (якщо це не феррарі звичайно) скільки ми, навіть якщо перевести по курсу. + врахуйте їхній рівень зарплати! Там все набагато простіше і прозоріше - є обовязкові податки напр на авто, на довколишнє середовище + страхівка - що для них є копійками.. сплатив і допобачення, не забиваєш тим собі голову.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. Boris_Kiev

    Boris_Kiev Дуже важлива персона

    Між іншим: сьогодні прихопили мене менти за лівий поворот (заборонений) і оголосили, що я заробив аж 3 протоколи:
    1. поворот
    2. протермінований техогляд (20 червня)
    3. непристібнутий пасок.
    Тобто розумілося 300 на лапу.

    Сторгувався до 200 + підштовхнути (я шукав новий стартер).
    Кажу ментам, що я був у МРЕВ, хотів за все заплатити наперед, а в мене прийняли тільки транспортний збір. Тепер їм (касиру) треба конкретно вказувати, ДЕ проходитимеш техогляд.
    І там же почув від чергового мента, що останній термін проходження ТО - грудень ц.р.
    ДАІшник пояснив: грудень - це коли машину не експлуатуєш (тобто тримаєш у гаражі). А якщо експлуатуєш - то дата, вказана на талоні-2008.

    Хто знає точно - як воно насправді?
     
  20. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Я знаю.

    Мєнт говорив фігню.

    Талончик, що засвідчує ТО діє рівно до дати, що вказана в талончику. Після вказаної дати він не дійсний і підлягає виїмці, а машину відправляється на штрафплощадку. І ніяких там їздиш/неїздиш.....Єдине виправдання - от вже в дану хвилину їду в МРЕВ для проходження ТО, якщо повірять.
     
    • Подобається Подобається x 2
а де твій аватар? :)