чоловік повинен, згідна... а от нашо впевнюватись всяким МРЕВ, ДАІ і тп.? яким чином медогляд водія стосується технічного стану автомобіля?? мед. довідка на водійські права впливати повинна. Але то таке.. Нині втішила свого милого новим пластиковим талоном... бодай би той талон... З 10 липня (вчора додивилася в своїх записах) виробляли ті "рішали" мед. довідку і ТО і ніби надійні були, а останній тиждень слухавку не брали. То сьогодні з вибаченнями до хати привезли, виданий талон вчорашнім числом, а мед. довідка ще 15липня Добре, що добре закінчилось.. На наступний рік (якщо ту бздуру не відмінять) треба проходити і собі, от думаю, що якщо я вписана в тех. паспорт до чоловіка, то чи можу по цьогорічній довідці пройти ТО для іншого авто наступного року (може вийде пошкодувати чоловіка, а про стан його здоров"я мені і так відомо )? скільки часу дійсна довідка. За дуже старих часів, коли я отримувала права, довідка була дійсна 2роки. А як тепер?
Підтримую. Процедура абсолютна непотрібна, бо тільки створює зайві незручності і можливості для хабарництва чиновників. Жоден нормальний водій не сяде за кермо авто, якщо воно несправне.
Як на мене трошки не так - за недотримання певних норм тех стану транспортного засобу передбачина адмін відповідальність. Тоді питається смисл того техогляду... або то або то. Друге - якщо водій здійснить наприклад ДТП внаслідо несправного т.з. так чи інакше він буде відшкодовувати збитки + нести адмін відповідальність. Саме це спонукає водія до слідкування за своїм авто. А яка мета т.о. який проводиться раз в 2 роки в цьому випадку - невідомо (відомо - для згібання грошей). Притому чому саме 2 роки? В цілому світі Т.О. привязано до кілометражу пробігу - Є ж випадки що авто експлуатується пару місяців в році або взагалі може собі стояти (багато людей взимку взагалі бояться їздити). А про т.о. на нові авто (з саолону) і довідки психіатра і нарколога я взагалі мовчу. ---------- Додано в 12:47 ---------- Попередній допис був написаний в 12:42 ---------- Я вам скажу що наші чиновники зробили з транспорту напевно найбільш витратний обєкт майна. Атомну станцію напевно скоро легше буде зареєструвати ніж автомобіль. Ви подумайте - скільки йде грошей по суті впусту, чисто за твоє використання авто -мало того шо ціни на автомобілі дурнуваті так ше й - поставити на облік, пройти Т.О., розмитнити машину, переоформити ...... я вже не говорю про бензин і запчастини. Всетаки в більшості автомобіль для людини... а в нас виходить шо на себе стіки не тратиш як на утримання авто... Німці при такому напевно вже б збунтували і спалили то ДАІ з МРЕВ.
Ну з процедурами в капіталістів простіше, а от з утриманням авто я би так не сказав (саме по коштах). Утримувати авто в капіталістів переважно ой як не дешево і зовсім не вигідно коли воно стоїть
Приклад можна? ---------- Додано в 13:09 ---------- Попередній допис був написаний в 13:07 ---------- 40Євро - огляд, 30 Євро - наклейка... (якщо машина справна. якщо вона стоїть - вона справна...) Що ще?
а страхівки, а дороги.... Я думаю що наші дописувачі зза кордону дадуть більш детальний опис, але по памяті скажу що авто в капіталістів утримувати виходить чи не більше 200 $ на місяць. Хай мене хтось поправить, якщо неправий
Залежить що в цю загальну вартість утримання авта включати. Самі автомобілі, як я зауважив, в Україні дуже дорогі, як нові, так і вживані. Процедура реєстрації автомобіля - теж. Річні страховки і податки можливо в Україні і нижчі. Проте, в сумі не знаю, чи авто в Україні обходиться дешевше. Як вже писали, техогляди тут як в якій країні - наприклад здебільшого нові авта до +/- 4 років техогляду не підлягають. Якщо ж робиться техогляд - то на авторизованій станції контролю, яка і видає відповідне підтвердження. Це логічно, оскільки я сумніваюся, що дорожня інспекція в Україні має обладнання для тестування технічного стану автомобілів, а також що її працівники знайомі з конструктивними особливостями різних авт. Тому поліція може тільки контролювати наявність підтвердження техогляду, але не більше. Дійсний такий техогляд для легкових авт здебільшого два роки. Проходиться він в той місяць, в якому автомобілю виповнився вік, після якого він підлягає техогляду - відповідно, немає напливу всіх власників на станції контролю лише в якісь певні місяці.
я це знаю, і бачив очі знайомих капіталістів коли їм показуєш в НЕТі вартість авто у нас Не то слово Мало того що процедура грошовита, та ще й віднімає купу часу та і у нас можна було б обійтись без напливу, але чиїсь діти будуть ну може не голодні, але без нових мобільників і т.п. Бюрократія сама і породжує волокиту і корупцію. Спорити можна безкінечно, як аргумент що співставити витрати і заробітки в нас і в капіталістів теж неспіврозмірно
Якщо авто бігає 5 років... Ділимо вартість авта (нового) 30 тис на 60 місяців (5 років) - таки дорого 500 Є в місяць...
цей кусочок математики до чого? Я просто підсумую то, що хотів сказати, щоб не було блудних спорів -Авто у нас невиправдано дорогі -Проходження ТО не виправдовує ціль, оскільки є занадто бюрократизованою і тих хто проходить ТО належним чином малий відсоток -Утримання авто в коштах помісячно для власника, все таки, в нас не завжи є дорожчим в порівняні з розвинутими країнами, незважаючи на невиправдані (в т.ч. розкрадені) відрахування
А я про що??? Їх витрати множимо на 2 і маємо наші витрати... (мито і ПДВ, інші дурниці не враховано) ---------- Додано в 14:32 ---------- Попередній допис був написаний в 14:31 ---------- Та так, дорого там утримувати ще одне авто...
Візьмем Німеччину, звичайне легкове авто типу Опель-Шкода-VW. В Німеччині платиться крім обов'язкового страхування податок на транспортний засіб: податок десь від 120 еур на рік, тобто від 10 еур на місяць і страхування десь від 40 еур на місяць. Переважно за такі типові авта на місяць приблизно 20 еур податку і 60 еур страхування, разом 80 еур. Автостради в Німеччині безкоштовні. В інших країнах платні, але згідно закону, до платної дороги завжди мусить існувати безкоштовна альтернатива. В середньому, витрати на авто включно з паливом, обслуговуванням і платежами в Німеччині виходять десь на 10% доходу людини - звичайно, може бути якийсь фраєр, який купить собі BMW з шестилітровим мотором і платитиме за нього майже всю зарплату, але це вже крайнощі. Тобто 200 еур може бути, але це вже усереднено зі всіми витратами, з паливом, сервісом і т.д.
Тут ще одна річ - що отримуєте за ці відрахування. Я припускаю, що в Україні люди ці відрахування сприймають як гроші в нікуди. Насправді за ці гроші мали б, зокрема, обслуговуватися існуючі дороги і будуватися нові, як і інфраструктура біля цих доріг - майданчики для відпочинку, туалети і т.п.
Люди, ну не дуріть себе. Ну не платять ВОНИ стільки за автомобіль (якщо це не феррарі звичайно) скільки ми, навіть якщо перевести по курсу. + врахуйте їхній рівень зарплати! Там все набагато простіше і прозоріше - є обовязкові податки напр на авто, на довколишнє середовище + страхівка - що для них є копійками.. сплатив і допобачення, не забиваєш тим собі голову.
Між іншим: сьогодні прихопили мене менти за лівий поворот (заборонений) і оголосили, що я заробив аж 3 протоколи: 1. поворот 2. протермінований техогляд (20 червня) 3. непристібнутий пасок. Тобто розумілося 300 на лапу. Сторгувався до 200 + підштовхнути (я шукав новий стартер). Кажу ментам, що я був у МРЕВ, хотів за все заплатити наперед, а в мене прийняли тільки транспортний збір. Тепер їм (касиру) треба конкретно вказувати, ДЕ проходитимеш техогляд. І там же почув від чергового мента, що останній термін проходження ТО - грудень ц.р. ДАІшник пояснив: грудень - це коли машину не експлуатуєш (тобто тримаєш у гаражі). А якщо експлуатуєш - то дата, вказана на талоні-2008. Хто знає точно - як воно насправді?
Я знаю. Мєнт говорив фігню. Талончик, що засвідчує ТО діє рівно до дати, що вказана в талончику. Після вказаної дати він не дійсний і підлягає виїмці, а машину відправляється на штрафплощадку. І ніяких там їздиш/неїздиш.....Єдине виправдання - от вже в дану хвилину їду в МРЕВ для проходження ТО, якщо повірять.