Ну... я с ними не люблю общаться, вышел, откровенно дыхнул и не показывая прав .... Проколов не было, могут спросить.., а права ? Тогда в ответ.. - - Шановний! ви мене ...за права подивитися зупинили? Не морочте голови. Всё. Кому в этой жизни нужны мои или Ваши права? Он их уже насмотрелся... голова кружится.
Процедурка ТО примерно такая же, но с вод. медкомиссией проще, ибо дело это выгодное (справки всем нужны). Поэтому медцентров с лицензией на вмк достаточно, причем в некоторых психиатр и нарколог имеются, что избавляет от увлекательных путешествий по диспансерам.
Двоє поліцейських з каліфорнійського дорожнього патруля сиділи в засідці з радаром на трасі I - 15, трішки на північ від аеродрому морської піхоти в Мірамарі. Один з них намірився було виміряти швидкість машин, що виїжджають на пагорб прямо перед ними. Як раптом... радар став показувати 500 км/ч. Полісмен спробував скинути програму радара, але програма скидатися відмовилася, а потім і сам радар вимкнувся. Після чого приголомшуючий рев, витікаючий звідкись з верхівок дерев, роз'яснив, що радар відстежував винищувач з авіабази морської піхоти F/A - 18 Hornet (виробництва фірми Нортроп-Грумман), що здійснював поблизу вправи по низьких польотах. Капітан поліцейського управління направив скаргу командирові бази. Відповідь, що прийшла, була витримана істинно у специфічному стилі: ~ Дякуємо за Ваш лист. Ми, нарешті, можемо закрити папку з цим інцидентом. Вам може бути цікавий той факт, що тактичний комп'ютер Хорнета виявив присутність і почав супровід вашого ворожого радара, чому й послав сигнал придушення у відповідь, від чого Ваш радар і відключився. Далі, ракета "повітря-земля", що була частиною амуніції повністю озброєного на той момент літака, так само автоматично націлилася на місце розташування Вашого устаткування. На щастя, пілот Морської Піхоти, який управляв Хорнетом, правильно оцінив ситуацію, і, швидко зреагувавши на статус тривоги ракетної системи, що зненацька виник, зміг перехопити управління автоматичною системою захисту перш, ніж ракета була випущена для знищення місця розташування радара противника. Пілот так само пропонує вам тримати закритим рот, коли ви лаєтеся на його адресу, оскільки відео-система на цьому типі літаків є дуже високотехнологічною. Сержантові ж Джонсону, поліцейському, який тримав радар, необхідно проконсультуватися у свого дантиста з приводу заднього лівого моляра. Схоже, пломба в ньому розхитана. Крім того, у нього зламана застібка на кобурі. Дякуємо за Вашу турботу.
Миху, в тему - я не можу зараз знайти першоджерело, але талони "2010" нібито оголосили дійсними до кінця грудня 2010. Щодо радарів - мого колишнього колегу (водія-початківця, але досить "пробивного") часто зупиняли за 100 метрів після повороту з моста на набережну. "Ви перещили швидкість"! (перевищити там може лише той, хто їде прямо по набережній - по головній, а "з моста" - лише Ферарі встигне розігнатися). Колега спокійно казав ментам "Хто перевищив? Я, він чи ось той аероплан?". Казав таким тоном, що йому бажали щасливої дороги. Тачка тоді в нього була якась "дівоча" для початківців.
Борисе, а не знаєте такого пристрою, як у літаках, що подавлює радар. У мене здається зародилася здорова думка.....
Не перевищувати? Хочу нагадати, що максимальна дозволена швидкість транспортних засобів на дорогах України - 130 км/год, якщо немає їнших обмежень.
Сьогодні по трасі Стрий-Львів я нарахував ВІСІМ екіпажів. З них три стояли на ділянках дороги де "можна" валити хоч з швидкістю звуку... І доїли...
НВЧ-піч з кваліфіковано зламаними дверцятами, пригвинчена на дах через обертальний пристрій. Ефективно, ще й прикрасить автівку в стилі стім-панк.
Проходження ТО в процесі: День перший: збираю інфу, Городоцька - стенд;дома - інтернет. приємного мало. висновок: влечу в бабло, і страчу час. зважаючи на достатньо вільного часу вирішую пройти офіційно. День другий: Чорновола мед.комісія, приїхав 16,00. черги практично немає. за 45 хв. обійшов кабінети. виклав 62 грн хх коп. маю донести сертифікати психіатра і нарколога. День третій: Конциловського. в списку 220, реально 40 -ий, 1 год. 30 хв. і 36 грн. Сертифікат на наступний день. День четвертий: забираю сертифікат на Конциловського (5 хв.) і їду на Лепкого. дякуючи наркологам, забираю сертифікат. 60 грн + чеколяда. їду на Чорновола, кабінет №2 - і довідка на руках (черга з 30 хв.) Висновок: в чергах 99% пролетаріат. День пятий: їду на діагностику по списку ДАІців. 2,5 год, 100 грн + 30 грн. за "підрихтування". висновок: краще домовитись з ДАІцями, гроші ті ж, мороки менше, або проходити на СТО, де відразу підремонтувати, що не так. Більшість ліцензійних "діагностів" не мають ані потрібного обладнання, ані спеців і розраховані на перевірку авто своїх підприємств/відомств. День шостий: оплачую податок, та за талон і огляд, роблю копії усіх паперів, проглядаю аптечку і вогнегасник. висновок: аніж оновлювати ліки і везтися з вогнегасником на перевірку, краще купити усе нове. Гроші ті ж, мороки менше. Або домовитися з ДАІцями. День сьомий: Городоцького, ДАІ. в черзі 25-ий. Інспектор починає прийом з черги о 10-00 замість 9-00. За 2,5 год приймає 10 чоловік. тоді виходить до огляду машин. 13.15 прийом закінчується. причина повільного прийому - 1) один інспектор на два райони (де другий, невідомо); 2) оформлення документів зліва (цілими пачками). в черзі 99% пролетаріат. інформація:талон видають за кілька днів. телефони довіри, що висять в ДАІ - недійсні. Все організовано таким чином, щоб людям було зручніше "давати", аніж паритися пів-дня з невідомим наслідком. висновок: бережете час і нерви, шукайте "вихід". заощадите в усьому. зважаючи на даний досвід: Повністю 100% корумпована держава, що висмоктує усі соки з людей задля наповнення бюджету, при цьому маючи їх (людей) "в носі".
Ну мої всі документи в ДАІ лежать вже більше тижня. А толку? Завтра їду за талончиком в ДАІ, хто зі мною?
Прочитала про процедуру техогляду. МАМА, калавур. Мені то займає 20 хвилин (це якшо черга) і $25. Хтіла би я подивитись, щоб в Техасі зробили з тими, хто вимагає довідку про медогляд і тому подібну муйню. О, згадала, шо в машині не маю вогнегасника і аптечки. Блін, і як я 5 років їздила без таких необхідних предметів.
Ну чому відмінити. Треба процедуру проходження ТО спростити. Але хто ж тоді бабло мєнтам давати буде?
О. Тота штуковина стоїть на Зеленій біля в'їзду на автобазар. Хто хоче побачити загадкового Миха , робіть засідку тамечки