Відповідь: Професійне фото Чудово!!! Хто ще спробує щось додати? Я б попросив усіх свої думки висловити. Тут немає істини, Ніхто нікого не засудить, просто цікаві різні погляди на одне фото. Нуж бо.
Відповідь: Професійне фото Ну ..я про всякі світлові ефкекти і т.д. не скажу --але фото "заділо". Діма зробив гарну роботу, але мені в "обробленій фотці" не сподобалось те, що він зробив його трошки холоднішим....я не знаю, як то пояснити ...
Відповідь: Професійне фото Мені теплота бруківки якраз подобалася. Тобто там колір варто було залишити, тоді молоді наче візуально залишають собою чи після себе тепло.
Відповідь: Професійне фото Мені сподобалось як Діма почистив фотку і прибрав зайві речі. Але таки тепла бракує. Може варто було б не в чорно-білому тоні зробити фотку, а в коричнувато-білому.. Якось так
Відповідь: Професійне фото Може і захолодно Як кажуть :moskali: «на вкус и цвет все фломастеры разные» :radist: Чому холодне? 1) Бо зима і є холодна; 2) Бо теплий сніг виглядає бруднішим ніж холодний; 3) Бо тоді молоді тепліші 4) Бо так сталось А якщо чесно, то той колір я не вигадав — він там і був, просто крім нього ще були різні брудннуваті плями (жовтуваті, коричнуваті і тп) а я все залив одним відтінком і тепер того холоду можливо вже забагато. З іншого боку більш нейтральний вже робить картинку сірою. А сьогодні (щоб ви знали) часткове розфарбовування у весільній зйомці стоїть на другому місці пасля «НАРЕЧЕНОЇ НА ДОЛОНІ». Такі штуки типу жовта обручка на долоні сірої нареченої, кольоровий букет і тп... Я допускаю лише забирання зайвих кольорів з фону (щоб не лізли наперед). В народі поняття «жовтий сніг» має дуже веселе і чіткоокреслене значення
Відповідь: Професійне фото Ну як? Стало краще? (фон абсолютно нейтральний — без кольору) П.С. Наступне слайдшоу, тепер вже з Полтави .
Відповідь: Професійне фото Дякую всім, що відгукнулися і особливо Дімі за проведену роботу. А зараз, як я обіцяв історія знимку. Один, доволі відомий фотожурналіст, що працював в багатьох відомих виданнях якось знімав весілля. Наречений постійно слідкував, щоб фотограф відробляв свої гроші по повній програмі. І ось, приїхавши в ресторан, сказав, що хоче, щоб він (фотограф) зняв щось ексклюзивне, креативне, не таке, як у всіх. Той виглянув в вікно і побачив цей вигляд. Все була чудово, крім плакату, що виглядав єдиною великою плямою. Тоді він попросив наречених вийти і пробігтися. Така історія знимку. Цим я хотів показати, що постановки різні бувають. Це фото - чистий "постанов", хоча навряд чи хто про це здогадається. Крім того, це фото і мене "заділо", тож вирішив, цікаво його обговорити. Тепер про Дімину обробку. Як на мою скромну думку, він підійшов до фото чисто технічно. Виправити перспективу, кольори, забрати зайве - це те, що пишуть книжки, і що правильно для 90% випадків. Щодо цього, то давайте подивимося. 1) "забрав перспективу". Як на мене, то фотографія після обробки стала не природньою. Не можуть, при фотографуванні зверху-збоку дерева, стовпи бути паралельними. Тут якраз вигляд на 1-му малюнку цілісніший. 2) "забрав дві пів-машини". Тут для мене якраз спірний момент. Вони начебто і зайві на знику, але без них фото втрачає якусь динаміку. Навіть не знаю. Швидше б прибрав тої півмашини на виході, а біля стовпа залишив. 3) забрав плями кольорові (замалював +\- в один відтінок), забрав червоність з шкіри молодих (селектів колорз). Ну про колір тут вже багато говорилось. На мою думку, фото явно програло на обробленому варіанті. Теплий відтінок з тими "плямами" якраз і створює позитивний, радісний, романтичний настрій, що в поєднанні з динамікою знимку (що створюється діагоналями - дорогою, білою полоскою тротуару, лінією наречені-щит) і викликає той позитив від фото. Наречені наче біжать до свого щастя. При холодних кольорах - настрій навпаки, тривожний, похмурий і яскраві фігури наречених на ньому дисонують, викликаючи питання звідки взялися і що вони там роблять. 4) забрав зайві сліди з тротуару, продовжив перила на другій стороні дороги, продовжив дерева трошки. Як на мене, на настрій знимки це особливо не вплинуло і не є помітним. Тобто воно і не зашкодило і наче б не надто помогло. 5) "трошки забрав пляму в правомунижньому куті". Якщо це про тінь, то, на мою думку, це знову "-". Тінь в правому нижньому куті врівноважувала знимку, без неї вона якась порожніша. Ця тінь, наче третя вершина трикутника, що надавала знимці стійкості. 6) "забрав напис з сіті-лаймабуть не варта було рухати. Синій масивний щит, наче врівноважував наречених в іншому кутку. 7) забрав кольорові плями з плаття (то може від компресії пішли), ну ніби й все. Випадково кропнув знизу трохи забагато . Тут без коментарів. Фото колись надибав в неті, зачепило, особливо після того, як прочитав, що то "постанов" . Той кинув собі у папочку. Компресія тут така як є, кращої якості не маю :-(. І останнє : "Тут багато не скажеш, бо думаю в серії такі кадри працюють, а щоб вони «працювали» самі по собі вони повинні бути віддточені по максимуму як сторінка журналу чи постер. Викладай цілі серії . Весільна зйомка то не окремі фото, бажано серіями дивитися." От тут вже повністю не згоден. Фото цікаве саме по собі. Серії-серіями, але мають бути і "родзики". Я б таке фото собі в альбом вклеїв, хоча для більшості, можливо, воно би й справді видалося б не зрозумілим і було пропущене. Мені видається, що дискусія вдалася, за що ще раз всім дякую, можливо хтось ще дасть якусь поживу (фото, чи серію, чи ще щось) для роздумів?
так есть же фото с фотофорумовки... их можно обсуждать до упаду, я б выкладывал фото со свадеб, но каждый раз надо спрашивать разрешение молодят, а это напряг Тут разгадка кроется скорее всего в том что, Дима, сказав что фото выкладывать надо сериями как раз и имел ввиду что в этой серии должна была быть изюминка, которой это фота не является. По-этому Дима и постарался сделать из этой фоты изюминку, а не кадр который будет работать только в серии. Но это скорее из области психоанализа, а не фотографии :rolleyes:
Відповідь: Професійне фото Ну з форумівки це теж не найкращий варіант. "Своїх" теж не дуже пасує обговорювати. Я мав на увазі чужі фото - чи майстрів чи початківців, чи в порівнянні, просто, щоб начитись "бачити". Я зрозумів Діму, і саме з цим не погодився. Як на мене це фото саме по собі є ізюминкою, воно не є частиною "серії". А про обробку, то вже висловився. Хоча, звісно, Діма може мати свою думку. Тут в нас вони не співпали і це теж добре. Ми ними (думками) обмінялися і зробили для себе висновки. То ж не засідання політбюро, де мусим прийняти одну думк,у а всіх решта розстріляти
Відповідь: Професійне фото . В фото пропала «родзинка»? Можливо... Щодо перспективи. Завтра викладу приклади (якщо знайду) кадрів де правильне, а де неправильна перспектива — і проголосуємо )))). Можливо я до цього підходжу надто рекламно... Хоча для мене це не догма — я її використовую де-не-де як один з засобів виразності. Казати, що там не могло бути такої перспективи — це те саме, що казати наприклад «не буває такої різкості». Я не говорю про шіфт-об’єктиви, які легко забирають негативні перспективні спотворення, просто іноді то зайве, а іноді — хочеться В даному випадку — хотілося. Щодо вертикальної перспективи раджу глянути § 101. Перспектива и вертикальные линии — все наглядно. Про кольори вже поговорили. Про дрібні деталі ще скажу. Звісно, можна довго кричати, що то все реалізм, живе фото і тп, що фотошопити окурки під ногами молодих — то не мистецтво, що плаття нареченої з синюшним відтінком — то нормально (бо так камера зняла, значить так і було). Але всіх розсудить одна правда — думка клієнта. Я завжди питаюся чи подобається їм так, чи ні. І завжди людям подобається то, де менше сміття — це раз. По-друге, для мене це не так багато часу забирає (ту фотку я може дві хвилини правив максимум). По третє — ті свої роботи, які Я ціную — я ціную до кінця, і не кажу що я вже маестро бо підловив класний момент (тобто зняв), а коли можна щось додати ще — краще додати. тільки я не маю на увазі ліпити в кадр коллаж з голубів-лебедів-кілець-троянд-сердечок, як то в нас часто роблять альбоми з заготовок. Якщо не буде інших пропозицій — поговоримо завтра про геометрію кадру і втручання-невтручання в неї
Відповідь: Професійне фото Про перспективу. Я не кажу, що не треба забирати спотворення обєктивыв. Сказав, що в 90% випадків це не просто бажано, а необхідно. Але на цьому знимку, це не спотворення від обєктиву. Це реальна перспектива. Коли дивишся зверху, вертикальні лінії не повинні бути паралельними! Вони звужуються донизу! Така фізика. Ти ж коли фотографуєш дорогу не вирівнюєш перспективу, щоб краї дороги завше були паралельними? Вертикальні лінії повинні бути вертикальними, але коли площина фотографування перпендикулярна поверхні землі. Якщо ні, то перспектива є припродньою. Хоча тут це й справді не надто очевидно, але для мене більш природнім виглядає оригінал. Тобі ж імпонує такий варіант. Таке життя. Про окурки та сміття - повністю згоден. Тут їх в кадрі не було, тому не розумію, чому про них мова? Взагалі?... До речі, знайомий фотограф, перед тим як натиснути на кнопку, бігає і просто забирає сміття з кадру, ДО фотографування . В кожного свій метод. Але те, що сміття в кадрі, як правило, зайве - аксіома. Якщо це про домальований паркан, то я вже казав, для мене це на художню цінність знимки ніяк не впливає. Це не сміття, що збиває погляд. Ну це теж зовсім інша тема розмови. На цьому фото я не помітив "голубів-лебедів-кілець-троянд-сердечок". Мені видається, що варта говорити про те, що має безпосереднє відношення до теми, бо поговорити "про все" несерйозно. Говоримо даний знимок - то про нього і безпосередньо дотичні теми, про перспективу, то про перспективу, про колажі, то про колажі. Потрохи можна багато тем перебрати, а перескакуючи не вдасться жодної.
Відповідь: Професійне фото Я так бачу, неслабі фотографи на форум заходять... Дуже цікаво почути вашу думку про В. Пилип"юка, як фотографа... Дійсно він такий неперевершений, а його альбоми вершина мистецтва?! Кажуть він синулю підтягує в ту сферу також...
Відповідь: Професійне фото Як вам сказати... багато хто його критикує, мовляв більшість робіт — технічний брак ітд і тп... Можна погоджуватись, але... особисто моя думка така: ще Сальвадор Далі казав «Все в цьому світі можна зробити краще і гірше, включаючи мої картини». Тут так само — все не досконале і є купа людей можуть зняти краще, але... не знімають. Будь-хто може назнімати купу «шедеврів» і зробити собі виставку — а чому не робить? Пан Василь зробив великий шмат роботи: пофоткав Львів з усіх боків і понавидавав книжок-альбомів. Пару років тому (імхо) якби не його книжки то дулю з маком би шо можна було туристам купити про Львів. За що йому й заслужений земний уклін . А хто скаже що погані фото — хай зробить краще, ніхто ж не заваджає. (у Сердючки поганий голос і зовнішність, але ж народ то слухає, бо в тому жанрі більше нікого нема) От пару тижнів тому ми познайомилися з паном Леополісом — теж класний Фотограф. Робить своє діло — знімає. Відніс парутисяч знимок в видавництво — є книжка, люди вдячні. І не можна тут публічно плювати мовляв там на якомусь кадрі колір не той, правду кажуть: не помиляється той, хто нічого не робить. А в нас найбільше люблять поплюватись і покритикувати за спиною. Краще підемо до Василя Пилип’юка на виставку і особисто розкажемо що де нам не подобається у якій роботі. Якщо він адекватна людина то стріляти не почне, може й навіть подякує за підказки. Для відповіді на це питання траба знати хто видав кращі альбоми, ніж Пилип’юк. Я в цьому питанні слабак — чесно признаюся.
Відповідь: Професійне фото Щось наші думки з Дімою часто розходяться, і я йому часто опоную. Я ненавмисне, так виходить. І Пилипюка критикувати не буду. Не до ріс ще. Наче б вже і не споживач, але ще й не Фотограф. Особливо у зйомці архітектури. Але на рахунок того, що Пилипюк найкращий, бо краще ще ніхто не зняв - не згоден. Я знаю людей закоханих у Львів, що знімають феноменальні речі (на мою скромну думку). Навіть в неті таких робіт можна побачити немало. Але ж тут справа не тільки в цьому. Крім хороших знимок і бажання видавати (що теж не у всіх є) потрібно мати чималу суму грошей, звязків, ваги в суспільстві, щоб видати книжку, зробити їй промоцію, щоб вона окупилась і стала доступною не лише професіоналам, а й широкому загалу. Тому, те, що він найбільш упішний видавець своїх знимок, ще не говорить про те що він найкращий фотограф. Згоден тільки в одному - щоб критично когось оцінювати треба зробити принаймні не гірше. От коли зроблю, тоді скажу, все, що я думаю . А наразі можу сказати, що навряд чи б вчився з його знимок, принаймні тих, що в альбомах, бо бачив кращі. Та тим не менше, безліч людей у всьому світі дізнаються про Львів з його робіт, за що йому честь і хвала. А про сина, то й справді більшість робіт в останніх альбомах робив він (син). Спадковіть в професіях частіше добро, ніж зло. Що ж з того вийде - побачимо.
Відповідь: Професійне фото Посмотрите на дом в котором он живет, на людей которых он собирает и Вам все станет понятно
Відповідь: Професійне фото Святку, я ж з вами повністю згідний тут. Можливо трошки погано подав свої думки... ну такий з мене писець))) Я ж казав, що не оцінюю художню сторону робіт пана П. Тим більше не можу радити комусь на них вчитися. Я про те, що наявність одного Маестро не заваджає іншим робити краще, а вони тільки в неті свої роботи розміщають. Ясно, що на таку поліграфію треба ще заробити (знайти меценатів і тп) а творча людина на таке часто не має хисту. Це й відрізняє пана П. — він сам собі продюсер. І можемо вважати що продюсер кращий, ніж фотограф — то вже полеміка. І тут можна тільки заздрити (не фотографіям, а можливостям до реалізації). Про це й мова. Розкручений фотограф. Мабуть будь-кого спитай на вулиці якого фотографа відомого він знає, то кожен назве Пилип’юка, потім Баранських згадає (бо те прізвище отакенними літерами написане вже давно на видних місцях). А про Васю Пупкіна з невідомого інтернету ніхто і не чув... хоч які б там шедеври він не знімав... Ось чому пан Самойлови4 запитав про П. — він інших фотографів не знає, про кого б поговорити. А якщо й чув, то не львівських. Не будемо ж ми тут Адамса обговорювати чи ще когось ))) (я тих світил пейзажних взагалі не знаю нікого)))).