Відповідь: Продаю своє авто. Ну, тоді 3,5. :D Але для України вона невигідна - 8 циліндрів. Бензину п"є, як звар"ювана!
Відповідь: Продаю своє авто. Досить дешево... В мене 1 ТО - 520 грн. десь винесло... поміняли масло, два фільтри (масло/бензин), перевірили СО, ходову... Після того я став їздити до брата на Шкоду авто - там мені все те саме обходиться удвічі дешевше.
Відповідь: Продаю своє авто. Скажу я Вам хлопці та дівчата таке. Я їжджу на ВАЗ 21063- такий собі класичний седан не амбіційний, звичайно. Але є переваги. Наприклад замінив масло та фільтри десь коло 110 грн., навіть точно не пам'ятаю, туди увійшла ще новенька пробка піддону картеру з магнітом (стару насилу викрутив, вже міняв масло разів 10-12, зрізалася). Довелося знімати піддон, а ще до тої суми прокладка піддону картеру та клей герметик. Робив самотужки 2 вихідних, тому що завше міняю масло самотужки, а тут така "засада" трапилася з пробкою, що вже й нікуди не поїдеш з гаража. :eek: А я ще й промивку залив, 10-хвилинку, тож їхати не можна з нею. Але зараз все вже позаду, їздив-літає, ластівка.
Відповідь: Продаю своє авто. В мене так: масло напівсинтетика Шелл - 120 грн., фільтр масляний 40 грн., бензиновий - 80 грн. Промивки не використовую, на сервісі нормально продують, та й +/- ще не відомо як в результаті вплине.
Відповідь: Продаю своє авто. Дійсно, не всі використовують промивку, кажуть сальники можуть потім потекти, десь може якісь відкладення відірватися та попадають не туди куди треба, все це питання, але для мого двигуна це не зовсім доречно, це для BMW може так, а для тазу де рідко більше 3000 обертів... В мене мінєралка.
Відповідь: Продаю своє авто. Крім того промивка також повністю не вимивається з двигуна. Потім у свіжому маслі будуть зайві компоненти, які нейтралізують дію певних присадок і зашкодять двигуну. Краще мені здається просто не змінювати марку мастила, а час від часу при заміні продувати двигун на станції. В хорошому маслі і так є присадкі, які адекватно очищують двигун у ході його експлуатації.
Відповідь: Продаю своє авто. У мене був раніше Меган - теж не погано, проте різниця з Лагуною суттєва по комфорту, мягкості ходу, зручності і т.д. І ще одни приємний момент: Коли їду 120 км/год, відчуття ніби не більше 80.
Відповідь: Продаю своє авто. До речі, в нас в Україні самі найкращі траси (наприклад Київ-Одеса) розраховані на максимальну швидкість 120-140 км/год. Я в принципі пробував і 170-180 (по трасі на Городок), але адреналіну забагато
Відповідь: Продаю своє авто. мене чесно, жаба душить платити ще за заміну масла. А марку змінив, тому що не було тари для масла на розлив. "Ланос" та "Шоха" не порівнюються, тут кожному своє.
Відповідь: Продаю своє авто. Ну от нема якогось відчуття - їхав 170 км .... спокійно так, ніби і не дуже швидко.
Відповідь: Продаю своє авто. Ось таке ще запитання: чому на Україні серед нових авто так мало пропонується моделей з дизельними двигунами? Подивився пропозиції Опеля, Рено, Вольксвагена, Тойоти - тільки бензинові. Дизель іде хіба що на Ауді.
Відповідь: Продаю своє авто. З куканням це не має нічого спільного. Зими у нас тут такі ж самі, як і на Україні, машина ж заводиться непогано. Скоріше справді Капітан має рацію, - в якості палива справа.
Відповідь: Продаю своє авто. А я тільки пам"ятаю шо в мене напівсинтетика, бо докупляла на всякий випадок. Все інше знає чоловік