Про спасіння

Тема у розділі 'Християнство', створена користувачем Levko, 1 кві 2009.

?

Чи маєте ви впевненість в спасінні?

  1. так

    40 голосів
    50,0%
  2. ні

    16 голосів
    20,0%
  3. яке таке "спасіння" ?

    24 голосів
    30,0%
Статус теми:
Закрита.
  1. Василь

    Василь Well-Known Member

    Це Ви про того чоловіка, про якого розповідають люди, які вже давним-давно померли? Ви його бачили особисто?
     
  2. Saszko

    Saszko Well-Known Member

    То ж не Вам, а тим, до кого вернувся.
     
  3. Levko

    Levko Well-Known Member

    Так- я про Ісуса.
    Я не те що Його бачив особисто, я бачу Його кожен день, спілкуюся з Ним... Він є моїм найкращим і найближчим Другом.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. Василь

    Василь Well-Known Member

    Я не сперечаюсь, а питаю, чи бачили Ви його особисто?
     
  5. Levko

    Levko Well-Known Member

    Звичайно, що бачив, я ж написав, що Він є моїм найкращим Другом...
     
  6. Василь

    Василь Well-Known Member

    Де і коли Ви його бачили?
     
  7. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    Я знаю що ви ітак не вірите, але Ісус є в кожному із нас. То он якщо ви зустрічаєте когось на вулиці то знайте що він є.
     
  8. Василь

    Василь Well-Known Member

    Я не питав про те, чи є Ісус в кожному з нас, я задав конкретне запитання, на яке Ви не відповіли. Фактом є те, що ніякого Ісуса Ви особисто ніде й ніколи не бачили!
     
  9. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Василю,а ви того сіфілітіка...як він...лєнін,о...виділи? Його ж не було... А Брєжнєва виділи? Його,мабуть теж не було.... А гопника...тоїсть нинішнього Президента,особисто бачили?
     
  10. Василь

    Василь Well-Known Member

    А де я писав, що я бачив Леніна? Брежнєва один раз міг побачити, але не мав бажання чекати, а невідомо було, коли він проїде. Проффесор мене взагалі не цікавить...

    І що це доказує? Що Ісус живий, бо я не бачив Леніна?
     
  11. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Ну ви ж вірите в їх існування,нє?
    А я тепер вірю у ваше.
    Бо вздрів наконєц.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Василь

    Василь Well-Known Member

    Ні, я не вірю в їх існування. У Вас хибне поняття віри. В існування людей не вірять. Вірять лише в існування бога.
     
  13. Маруся-мама

    Маруся-мама найкраща

    щасливі ті хто не бачив а увірував!
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Romko

    Romko Дуже важлива персона

    Ісус Христос - реальна історична особа.
    Ви ще й неграмотний,Василю?:sad:
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. plastic

    plastic Well-Known Member

    Питання-
    Якщо людина в чомусь не може розкаятися-чи буде вона прощена? Чи залежить наше спасіння від того щоб ми розкаялися в абсолютно усіх гріхах?

    Розкаяння -це плід чи засіб отримати Божу благодать?

    Після того як я прочла одну фразу це питання стало мене непокоїти. Я завжди вважала що без мого покаяння нема прощення.
    Автор же статті каже що сповідь гріха-це плід того, що Божа благодать ввійшла в життя. Що покаяння дарується дітям Божим і це Божий дар для Його дітей. Що ми не можемо зробити нічого щоб спастися-в тому числі покаятися. Ми каємося тому, що нехочемо нічого приховувати від Того, Хто нас безконечно любить. Ми хочемо бути для Нього відкритою книгою.

    Мене давно хвилює питання спасіння.
    Є різні думки нарахунок цього.
    1, Теорія кальвенізму-вони вірять в те, що Бог на хресті нікого не спас-Він просто зробив спасіння можливим. Більш того, вони вважають що Бог забеспечив спасіння не для всіх людей, а тільки "вибраних"
    2, Теорія армініства-Христос Своєю смертю на хресті дійсно викупив людство. Але навіть ця теорія має різні види.
    Один з них- Що спасіння залежить від можливості людей покаятися і сповідати гріх, а не від того величного факту, що говорить:Бо Того, Хто не відав гріха, Він учинив за нас гріхом, щоб стали ми Божою правдою в Нім! (2 Кор 5/21)
    Тобто цей вид думки -ось до цього моменту діяв Бог, а далі для спасіння потрібні добрі діла,моє покаяння і т.д.
    -інший вид-Бог на хресті викупив людство. Кожен хто хоче отримує спасіння даром. Під дією Духа сВятого людина кається (як наслідок). Бог наповнює людину Духом Святим. (Вкладує в неї ум Христов). Людина робить добрі діла не для того щоб заслужити спасіння, а це плід роботи Духа Святого в людині. Тобто не людина робить це, а Христос, що живе в серці(розумі). Кожен день людина дивлячісь на Христа перетворюється Духом Святим в більш освячену людину. Міняються привички, думки, бажання. Людина з часом під впливом Духа Святого перестає гріщити.
    Але це все робить не людина, а Христос.
    Тобто людина що приходить вперше до Христа і увірує в Нього-отримує спасіння через смерть Ісуса.
    Але після смерті Христос воскрес. І людина воскресає до нового, праведного життя з Божою допомогою під керівництвом Духа Святого..
    Тут спасіння не залежить від самої людини.















     
  16. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    Читав недавно замітку в газеті, котра мала назву

    "Цьвяхи":

    ...був один хлопчик котрий постійно лаявся...
    ...одного дня його батько дав йому мішок цьвяхів і повів до паркану й промовив до сина, що як тільки він розгнівається то нехай підбігає до паркана й заколочує туди цьвяха.
    ...в перші дні хлопчик забив десятки цьвяхів, проте з часом забитих цьвяхів ставало все менше й менше...
    ...і одного дня хлопчик помітив що не лаявся й не образив нікого й не забив ні одного цьвяха. Він радісний побіг до батька...
    Батько сказав що тепер він може виймати цьвяхи по одному за кожне вибачення перед тими кого він скривдив.
    Виймати цьвяхи було дуже важко, проте хлопчина не здався й наполегливо день-у-день просив прощення у тих кому завинив...
    Цьвяхів у паркані ставало все менше і менше...
    І нарешті наступив такий день коли в паркані не залишилось жодного цьвяха.,.
    І хлопчина радіючи покликав батька...
    Батько промовив: хоч в паркані не залишилось цьвяхів, але ти поглянь скільки в ньому дір, він вже ніколи не буде як перше.
    І хоч ти отримав прощення у тих кого ти скривдив, проте згадка про твої вчинки залишиться у їхній пам'яті так же само як рубець на тілі.
     
    • Подобається Подобається x 3
  17. Pedro

    Pedro Дуже важлива персона

    Василю, я дістаю масу інформації кожного дня з різних джерел. На жаль, я можу побачити чи перевірити в кращому випадку 0,0000001% тої інформації.
    В решту я просто вірю (чи не вірю).
     
    • Подобається Подобається x 3
  18. ABDURAKHMAN

    ABDURAKHMAN Well-Known Member

    1. Мабуть все-таки може. Але це найбільш вірогідно за несвідомі свої гріхи, бо ми грішимо постійно, щохвилини думками, словом чи поглядом і при цьому ми можемо навіть й не зрозуміти що грішимо. Так же само жодна людина на землі не може абсолютно точно всіх переступів закону, всіх гріхів, бо ніхто не може бути абсолютно впевнений в істинності всіх віровчень котрих дотримується, оскільки всі ми грішні, всі - поми4яємось.
    А якщо людина свідомо й регулярно чинить гріх то наврядчи вона буде прощена. Проте це не обов?язково має означати, що вона не спасеться.
    Якщо людина не віда4а, що чинить гріх то як вона моґла розкаятися?
    2. Мабуть і те і інше. Спочатку як засіб, а згодом коли людина впустила Христа в своє серце - як плід.
     
  19. ZENIT

    ZENIT Well-Known Member


    Тма дуже цікава і важлива, багато інформації міститься в книзі
    *** Обговорення на основі Писань с. 342 – с. 344 ***
    Спасіння
    (видана СЄ)
    Думаю що багатьом буде цікаво проаналізувати цей розділ, навідь якщо допис трохи і довгий.
    Визначення. Збереження або визволення від небезпеки чи знищення. Це може бути визволення від рук гнобителів або переслідувачів. Усім правдивим християнам Єгова через свого Сина дає визволення від теперішньої злої системи речей, а також спасіння від поневолення гріхом та смертю. Для великого натовпу вірних слуг Єгови, які живуть протягом «останніх днів», спасіння означатиме теж збереження під час великої скорботи.
    Чи Бог у своєму великому милосерді зрештою спасе все людство?
    Чи з 2 Петра 3:9 випливає, що буде загальне спасіння? Там сказано: «Не бариться Господь із обітницею, як деякі вважають це барінням, але вам довготерпить, бо не хоче, щоб хто загинув, але щоб усі навернулися до каяття». У своєму милосерді Бог бажає, щоб усі нащадки Адама покаялися, і він великодушно зробив можливим прощення гріхів тим, хто кається. Але він нікого не змушує приймати цей дар. (Пор. Повторення Закону 30:15—20). Багато хто відкидає його. Ці люди схожі на потопаючу людину, якій хтось бажає допомогти і кидає рятувальний пояс, але вона відштовхує його. Слід зазначити, однак, що альтернативою каяттю не є вічні муки у пекельному вогні. Як видно з 2 Петра 3:9, ті, що не каються, ‘загинуть’ — будуть знищені. У 7-му вірші також говориться про «загибель безбожних людей» (курсив наш). Тут немає думки про загальне спасіння. (Див. також розділ «Пекло»).
    Чи 1 Коринтян 15:22 підтверджує, що зрештою спасуться всі люди? Там сказано: «Як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть». З контексту видно, що тут мова йде про воскресіння. Хто ж воскресне? Усі, хто помер внаслідок гріха, успадкованого від Адама (див. вірш 21), але сам особисто не вчинив також свідомих провин, згаданих в Євреїв 10:26—29. Як Ісус був піднятий з Гадесу (Дії 2:31), так і всі інші, хто є в Гадесі, «оживуть» в час воскресіння (Об’яв. 1:18; 20:13). Чи всі вони отримають вічне спасіння? Їм буде дано таку нагоду, але не всі скористаються з неї: як показує Івана 5:28, 29 (Дерк.), наслідком для декотрих буде «осудження».
    Що можна сказати про такі вірші, як Тита 2:11, де, згідно з Ог., говориться про ‘спасіння всіх людей’? Інші вірші, як, наприклад, Івана 12:32, Римлян 5:18 і 1 Тимофія 2:3, 4, передають подібну думку в Ог., Хом., Кул., Дерк. та інших перекладах. Словом «всі» в цих віршах перекладається грецьке слово пас, вжите в різних формах. Згідно з підручником «Давньогрецька мова», слово пас може також означати «всякий» (Л. Л. Звонська-Денисюк, Київ, «Томіріс», 1997, с. 570). Отже, у вищезгаданих віршах замість слова «всі» можна сказати «усякого роду», або «усякі», як в НС. Як правильно: «всі» чи «всякі»? А котрий варіант перекладу узгоджується з рештою Біблії? Останній. Розгляньте Дії 10:34, 35; Об’явлення 7:9, 10; 2 Солунян 1:9. (Примітка. Інші перекладачі також визнавали таке значення цього грецького слова, на що вказує те, як вони переклали його в Матвія 5:11: ‘всякий’, Ог., Хом., Кул., Дерк.; «всяко», Кр.).
     
  20. Saszko

    Saszko Well-Known Member

    Скажіть, будь ласка, по щирості, Ви бачили Ісуса як видіння притомні, чи уві сні? Чи матеріально, як Хома, з можливістю торкнутися? Чи він розмовляє з Вами безпосередньо, чи лише через молитву, тобто стандартно, коли богомолець відчуває зміни настрою, ходу думок, але не спілкується як з іншим індивідом.
     
    • Подобається Подобається x 1
Статус теми:
Закрита.
а де твій аватар? :)