Ісус це не відкинув - зі смерю і воскресінням Ісуса Закон-Угода була виконана і дотримуватись норм викладених в Торі вже не потрібно, окрім тих що були пітверджені як обовязкові для християн.
Я погоджуюсь. Я не писала: "заперечив" , чи "засудив". У слові "відкинув" я мала на увазі "відмовився" (бо сенсу то продовжувати вже не було. Закон виконав своє почесне завдання, будучи виховником, і пророцтвами та символікою свідкуючи про Месію і прихід Нового Завіту на інших обітницях .
Хто як, протестанти (мав досвід спілкування з лютеранином та пятедесятниками) часто відкидають, або применшують значення Старого Заповіту (термін не коректний адже вислів Старий Завіт стосується лише Закону). Старий завіт(краще вживати Святі Єврейські писання) є досі цінним для християн і містить вкрай важливу інформацію. В церквах значно більше від язичеських культів ніж від поклоніння євреїв, і це часто прикривають аналогіями у Старому Завіті.
С.Є. теж протестанти. Старому Завіту серед них найбільшу увагу приділяють суботники. Я погджуюсь, що між двома Завітами є важливий зв'язок.А у церкві від язичництва - фетишизм, свята і обряди, але все це набрало християнського змісту і власне до язичницьких богів відношення не має. А ви може ствердити, що у Старому Завіті не було нічого від язичництва на обрядовому рівні?
немаэ окрым походження цього не могло бути оскільки Бог сам визначив, яким чином євреї мали служити йому.
Я згідна. Я мала на увазі не джерело походження обрядів, а зовнішню ідентичність з іншим змістом. У випадку з церквою я не підтримую язичницьку обрядовість, швидше навпаки (особливо засівання чи колядування за гроші). Лиш це є результатом боротьби з язичництвом, а не намагання його наслідувати. Обрядове язичництво було важко викорінити, і йому надавався християнський зміст. Язичницькі свята замінялись вигаданими християнськими: День народження Всесвіту - Днем різдва Христового (хоча невідомо ні дати ні місяця Його народження), День Івана Купала - святом Івана Христителя, язичницькі колядки і щедрівки - християнськими і т.д. Це подібно до того, як совіти, намагаючись викорінювати релігійну обрядовість замість одних вигаданих "хресних батьків" придумали інших - "почесних батьків".
Поклоніння євреїв не повинно було навіть зовні нагадувати релігійнй обряди сусідніх народів і це знайшло своє відображення в законі - наприклад заборона варити козеня в молоцій його матері(очевидно мався на увазі язичницький обряд).Як що коли і де повинні були робити євреї чітко визначалось Законом. Навіть план та оздоба скинії подавадлась в найдрібніших деталях.
З чого у мому дописі ви зробили такий висновок? Очевидно так воно і є, Уко. Нагоди не було. Отже, що стосується мого допису, з якого ви зробили доволі хибний висновок - запрошую зайти до латинського собору (напр. до Катедри) і ви побачите, що престол, на якому відбувається щолітургії безкровна Жертва на спомин Страстей Христових стоїть так, що до нього можна не лише підійти, але й обійти його довкола, а підчас Літургії священик стоїть лицем до людей і все, що відбувається на престолі підчас меси чудово видно вірянам. Я обіцяю не залишити вашого питання без уваги. Відповідь буде найближчим часом.
Я визнаю свою помилку. Я це питання вже дослідила. У римо-католицькому храмі дійсно не приходилось бути. Вівтар закритий іконостасом із забороною доступу мирянам - у православній церкві. Але ж я писала це на основі поданої цитати із посиланням з сайту української католицької громади Італії, де священик закінчив папський уніерситет у Римі. http://www.genova.org.ua/?page_id=11 "Згідно давньої традиції, входити мирянам до Святилища заборонено." http://www.genova.org.ua/?page_id=118 Просто не сподівалася на такий рівень підготовки священиків у тому університеті, якщо вони не дотримуються загальноприйнятих правил.
Прообраз - це образ (символ) майбутнього. І Закон Моїсея - був прообразом майбутнього: "Бо Закон, мавши тільки тінь майбутнього добра, а не самий образ речей, тими самими жертвами, що завжди щороку приносяться, не може ніколи вдосконалити." Євр.10:1. "І кожен священик щоденно стоїть, служачи, і часто приносить жертви ті самі, що ніколи не можуть зняти гріхів. А Він за гріхи світу приніс жертву один раз, і назавжди по Божій правиці засів" (10:11,12). Скинія, яку ви так намагаєтесь захищати і наслідувати була тимчасовою: "Вона образ для часу теперішнього" євр.9:9. Ви правильно навели цитату, що Ісус приніс нерукотворну скинію,- духовну, прообразом якої була старозавітня скинія. І правильно підкреслили, що приніс Він Себе у жеотву ОДИН раз і набув вічного відкуплення. А де є відкуплення, там вже жертв не треба. А де жертв не треба, там і не треба жертовника (вівтаря), бо вже нема що на тому вівтарі приносити в жертву. Це була символіка. "Бо Христос увійшов не в рукотворну святиню, що була на взір правдивої, але в саме небо"."А де їхнє відпущення, там НЕМА вже жертвоприношення за гріхи". (10:18). Ви написали протирічне самій собі: "Отцем нікого не називайте крім Бога, але називайте кого завгодно". Крім цього перекрутили слова Ісуса, який казав не називати нікого НА ЗЕМЛІ, а не як ви написали "крім Сущого на небесі". Тому і не дивно, що ваші прихильники відразу на брехню підняли пальчики догори. Ок. Ви написали маленьку і велику букви , яких в оригіналі Писання нема, і думаєте, ніби біблійно щось пояснили. А як же тоді ви виконуєте на практиці ту вказівку Ісуса у світлі слів "не називайте"?
СИМВОЛ-це умовне позначення якогось предмета, поняття або явища. Наприклад, слово "борщ" написане і покладене на тарілку. А що треба було написати У КОСМОСІ? В Біблії говориться, що є лише один Учитель, а ми ще маємо учителів музики, біології... Все Письмо написане для розумних людей, А НЕ ДЛЯ РОБОТІВ, тому його треба розуміти в дусі і правді. Для тлумачення Святого Письма треба мати дар Святого Духа, а не просто від ліхтаря. Тому й написано: не багато хто будьте вчителями.
Ні апостоли ні старійшини у 1 ст не вивищували себе з поміж інших християн, не вимагали до себе особливої пошани, титулів, не носили особливого одягу чи відзнак.
Отож, не хочете відповісти,- як ви на практиці використовуєте вказівку "не називайте нікого на землі ..."??? А виконувати це можна лише тоді, коли відділити тілесне від духовного. Лиш тоді будуть тілесні отці і мами, вчителі фізики ... і ОДИН ДУХОВНИЙ ОТЕЦЬ. А чи не про той дух ви мову ведете, який керував інквізицією і хрестовими походами? А чи не про те "світло" ви говорите, яке освітлило суть індульгенцій? То напевно якийсь інший дух керував тими "непомильними", а зараз їхнім бізнесом від віри. Ви правильно сказали, що Письмо написане для розумних людей (я трохи зміню) А НЕ ДЛЯ ЗАПРОГРАМОВАНИХ РОБОТІВ, ЯКІ НЕ ДУМАЮТЬ І ЖИВУТЬ ЧУЖИМ РОЗУМОМ.
А вот Рутерфорд назвав себе Суддею, хоча уряд США його суддею ніколи не призначав, мав 2 службові кадилакі (в часи економічної кризи в США), жив в шикарному особняку, побудованому на гроші СЄ.