Та є... Чи ж я кажу, що нема? І Великдень є, і Масляна, і громниці... Гм... А свята - це часом не традиція?
З огляду на те, що більшість релігійних свят- це язичницькі свята, наповнені християнським змістом, то очевидно традиція.
Здається-безумовно,я подаю інформацію,оті усе.І як приватна особа висловлюю своє,особисте негативне ставлення. Бо правильніше було би Стрітення Господнє,якщо йдеться про відому біблійну подію. А так є ще й таке : "Як на Стрiтення пiвень нап'ється води з калюжi, то жди ще стужi". Або ж: "Як на Стрiтення падає зi стрiхи, не знайдеться з лiта потiхи". Було в нашому поганському минулому теж таке свято зима-літо і таке всяке,так що "конкретікі пабольше"
А то перше вам треба написати, що ви вважаєте язичницьким наповненням. Бо якщо для вас сам календар є язичницьким, то говорити тоді нема про що.
Ну, то яка проблема? До прикладу, Воскресіння. До того не належать гагілки, веснянки. Кошики також ні, але їх вже охристиянізували максимально, тому там проблема менша. Те саме з іншими святами. У нас то легко розмежувати.
Язик по давньоруському- це народ, а язичництво-це поганська віра. От і виходить, що народні обряди збереглись, а віра змінилась.
Скоріш за все ви виступаєте за аскетизм. АСКЕТИЗМ - 1. Релігійно-етичне вчення, що полягає в проповіді зречення радощів життя, відлюдництва і умертвіння плоті для досягнення моральної досконалості. 2. Надзвичайна стриманість, відмовлення від життєвих благ.
Я не проти сект загалом, але ставлюся до них насторожено, бо більшість із них створені не для пропагування якоїсь релігії, а для банального зомбування адептів і викачування з них грошей. Вважаю, що з такими сектами треба боротися, як з кримінальними угрупуваннями. Сама ніколи не піду в секту і зроблю все можливе, щоб мої близькі туди не потрапили.
Ви можете перерахувати організації які справді так діють як пояснити що таке зомбування? Щодо викачування грошей - а хіба в церкві за хрещення, вінчання і т. д не беруть гроші?
Аскетизм найбільше проявляється у католицизмі, який (не зважаючи на дуже часті випадки розпусти священиків) придумав монашество, целібат, заборону статевого задоволення у подружньому житті і статеві акти лише для продовження роду (хоча це є і у деяких протестантських церквах) . Джерело такої науки не є апостолським. У деяких протестантських церквах до цього поміркований підхід лише в рамках біблійних заборон.Тому не розумію, чому ви на основі наведеної Сергієм цитати про біблійну заборону розпусти вирішили, що він прихильник аскетизму.
Пошукавши в неті можна знайти назви таких організацій або ж переконавшись на власному досвіді. На мою думку краще навчитись їх розпізнавати. В книзі «Звільнення від психологічного насилля» Стівен Хансон, який у 19 р. був завербований у секту Муна, вказує на такі ознаки секти: - гіпноз словами, самогіпноз - контроль свідомості, поведінки - емоційний контроль - створення культової особи - терапевтичні методи контролю - викривлені шаблони мислення - блокування мислення - позитивні послання Це якщо коротко, бо книга досить об’ємна. Я намагаюсь викласти ті моменти, які є узагальнюючими для усіх деструктивних культів. Восемь критериев Лифтона 1. Средовый контроль. Контроль жизненной среды и общения в пределах этой среды. Сюда входит не только общение людей друг с другом, но и проникновение в сознание человека групповых представлений, постепенно начинающих управлять его внутренним диалогом. 2. Мистическое манипулирование Специальная технология планирования случаев, демонстрирующих внешне спонтанные и "сверхъестественные" события. Все манипулируют всеми ради более высокой цели. 3. Требование чистоты. Установление невыполнимых стандартов поведения, что способствует созданию атмосферы вины и стыда. Независимо от того, какие усилия прикладывает человек, он всегда терпит неудачу, чувствует себя скверно и работает еще усерднее. 4. Культ исповеди Разрушение границ личности, предписывающее делиться и признаваться в любой мысли, чувстве или действии, которые можно заподозрить в несоответствии групповым правилам. Полученная при этом информация не прощается и не забывается, а используется в целях контроля. 5. Священная наука. Вера в абсолютную научную и нравственную истинность групповой догмы, что не оставляет места для каких бы то ни было вопросов или альтернативных точек зрения. 6. Передергивание языка. Использование словесных ресурсов с целью ограничить мышление членов группы абсолютными, черно-белыми, "мыслепрерывающими" клише, понятными только для посвященных. 7. Доктрина выше личности. Навязывание верований группы в противовес опыту, сознанию и целостности личности. 8. Разделение существования. Вера в то, что члены группы имеют право на существование, а всяческие критики, диссиденты и "расстриги" - не имеют. http://lib.ru/DPEOPLE/stiwen_hanter.txt_with-big-pictures.html