Про секти

Тема у розділі 'Релігії народів світу', створена користувачем Colly, 8 жов 2007.

  1. SatYr

    SatYr Well-Known Member

    Відповідь: Про секти

    Ну і що ? 3000 років тому християнства не було.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    Та там є так само, як у МП. Ніби всі православні, але є КП, УПЦ, УАПЦ... ;)
    По-перше, я говорила про те, що хочуть на себе стягнути, а це неприродньо. А по-друге, яким чином у вас поєдналися перше і друге речення в наступній цитаті?
    Щодо приходу до Бога, то таки людина робить вибір, Бог замість неї чи нею нічого не робить. Нащо би Він тоді вільну волю давав?

    Додано через 58 секунд
    Лише те, що джерело не надто надійне, на яке посилаєтеся. Тільки й того. ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. SatYr

    SatYr Well-Known Member

    Відповідь: Про секти

    Скажу вам, в світі нічого надійного немає(принаймні, в тому світі, який ми дослідили). Згадав, як казали греки : ніщо не вічне.

    За питання + :)
     
  4. Оля

    Оля Старожилка форуму

    Відповідь: Про секти


    Щось нічо не зрозуміла, чого Вам так смішно. :cool:
     
  5. Ytja

    Ytja Member

    Відповідь: Про секти

    почали приїжджати сімї (... ) з іншими мовами.
     
  6. Оля

    Оля Старожилка форуму

    Відповідь: Про секти

    Ну, мали би правильно написати :" ... з сіл почали переїжджати сім"ї євангельських християн, що були охрищені Святим Духом з ознаками інших мов".
    Здається, шановна Ytja, якби Вашими дописи перейтися, то би теж багато і орфографічних, і граматичних помилок би назбирав.... ;) Але ж ніхто того не робить.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Ytja

    Ytja Member

    Відповідь: Про секти

    у вас зранений внутрішній образ?
    я й сама дойшла як правильно написати.
    це не з форуму якщо ви раптом не помітили.
    можете зайнятись "Вашими дописи перейтися" мені то байдуже а вас шкода.(пишете як багато я роблю помилок і тут же в цьому ж дописі самі таке пишете:)
    сходіть до хорошого харизмата може не будете все так болісно сприймати.
     
  8. Оля

    Оля Старожилка форуму

    Відповідь: Про секти

    Не зрозуміла. Це як? Здається нічого не зранене. Все ціле. :)


    Дякую! Вже не раз була на їхніх служіннях. Хотіла зрозуміти. Більше не тягне на християнські дискотеки. :) Я радше зайду до католицького, чи православного храму. Там така благоговійна тиша.
    А взагалі, радила би Вам не накидатися на опонентів. Ми тут спілкуємося вже пару років на релігійні теми і хоч всі з різних конфесій, але розуміємо, що Бог в нас ОДИН! І ніхто нікого нікуди не тягне, не намагається переконати, що його релігія найправильніша. Цього і Вам раджу. :)
     
    • Подобається Подобається x 4
  9. Ytja

    Ytja Member

    Відповідь: Про секти

    Харизмати не тільки "займаються християнськими дискотеками".в них багато служінь одним із яких є "молитва за внутрішнє зцілення".
    але що це я тут стараюсь, накидаюсь на опонентів.
    чесно сказати я не дуже розумію де я когось кудись тягну чи переконую що моя релігія найправильніша бо я про ГКЦ взагалі не згадувала.
    та й опонентів в мене нема...але зрештою вам видніше.ви мене так би мовити наскрізь бачите.мою сутність.
    покажіть мені пост де я когось кудись тягну і я обіцяю перестати :shutup:
     
  10. Оля

    Оля Старожилка форуму

    Відповідь: Про секти

    А я й не з ГКЦ. :)


    Ех, молодо-зелено! ;) В мене синові 16 років, як і Вам. Так само все в штики сприймає. :)
    Заспокійтеся. Пообдивіться по форумі. :) Будете знати хто є хто. І якщо хочете бути почутими, то ніяких течій не критикуйте. Вам вже і пан Калиниченко це пояснив. Бажаю успіху! :)

    п.с. Про критикування, якщо не зрозумієте, то я Вам про Здолбунівську церкву написала. ;)
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Ytja

    Ytja Member

    Відповідь: Про секти

    ми ніколи не порозуміємся... ви написали що я кажу що моя віра правильна а я будучи вірною української грекокатолицької церкви про неї навіть не згадувала і написала вам про це а ви зацитували і написали що ви не з ГКЦ :8: тепер я зрозуміла що я вас до харизматів тягну.

    мені доречі 17.погано в профілі ввела.
    заспокоїлась.подивилась.тут знов неуладочки.я здолбунівську церкву не критикувала а про100 написала їх помилку яка мені кумедною видалась.
    пан Калиниченко здається такого нічого не писав про Здолбунівську церкву:) ну але ладно. ви тут вже пару років спілкуєтесь на релігійні теми а я сяка така бажаю бути почута (доречі вмене тото глобально.я на 7 форумах дописую.певне прийдеться до психолога піти :sad: ) і комусь шось доводжу переконою...ой тобто не комусь а опонентам.мда...щоб вас не сварити я кину адміну ПП щоб мій аккаунт видалив.
    І вам успів!
     
  12. duncan

    duncan батяр з личакова Команда форуму

    Відповідь: Про секти

    мене на два заледве вистарчає....
    сподіваюся, що свої думки про релігію (і не тільки) викладаю не так плутано...
     
    • Подобається Подобається x 5
  13. Оля

    Оля Старожилка форуму

    Відповідь: Про секти

    Щось дитина налетіла, наговорила, намішала гороху з капустою....Хтось щось зрозумів? Бо я старалася і таки нічого й не зрозуміла. :)
    Аккаунта не треба було просити видаляти. Треба було нам таки доступно розповісти про те, з чим Ви не згідні, а що не так тут люди написали. Ми би гуртом і розбиралися. А можи би і подискутувади на цю тему. ;) А якщо Вас просто зачепило що про харизматів говорять, то вони ж самі тому винні. Перетворили церкву на дискотеку - люди це і не сприймають. До речі, якщо Ви відвідуєте церкву, що на Замарстинівській, то привіт пастору Вашому - Майбі В. :) Ми колись з ним в дитинстві а одну церкву ходили. ;)
     
    • Подобається Подобається x 4
  14. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    16-17. Там невелика різниця насправді. Воно і в 20 ще зелено. Емоційно все сприймаєте.

    Додано через 3 хвилини
    Наскільки я зрозуміла, то дівчинка із католицьких харизматів. От на їхніх зібраннях ніколи не була і як виглядає, не знаю. По ідеї, мало би бути трохи стриманіше. Але хто то знає. [​IMG]
    А дівчинка втекла і вже не розповість...
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    Справа не в тому.
    воно не могло бути раніше Христа, а Іслам міг бути й 1000 років раніше і пізніше.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. SatYr

    SatYr Well-Known Member

    Відповідь: Про секти

    І що з того. Послідовників Христа на початку було й не дуже то й багато. Це вже згодом громада розрослася. Отже спершу християнство було невеличкою релігійною громадою. А отже якщо тлумачити секту як невелику релігійну громаду на певній території, тоді твердження правильне і я не розумію, що це за дискусія.

    ЗІ: п. мих пишіть зрозуміліше, бо ніц не зрозуміло, що ви хочете донести, чи не донести.
     
  17. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    Чому конче невеличка громада? Ще й на певній території? Звідки ви таке взяли?
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. SatYr

    SatYr Well-Known Member

    Відповідь: Про секти

    Це був приклад, бо саме слово секта є декілька значень, то по-перше. А по-друге, чому б і ні ?
    Щодо території, то це чітко не видно, але так можна казати ось чому : бо на одній території є панівною одна чи декілька релігій, проте можуть бути й інші релігійні угрупування, які, чи пов'язані із панівними, чи зовсім протилежні.
     
  19. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    Та ну, йдеться про визнання певних правд віри. Якщо основні правди відкидаються, тоді є секта. Але інші релігії вважаються релігіями. То вже відгалуження від однієї вважаються сектами. Нариклад, хасиди є юдейською сектою.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Liliyah Romanova

    Liliyah Romanova Дуже важлива персона

    Відповідь: Про секти

    Збунтовані Підгорецькі монахи: шлях від християнської спільноти до новітньої секти

    Секта в більшості випадків виникає як протест проти чогось або проти когось. В неохристиянській секті ці початки характеризуються «логікою євангелізму», що часто призводить до відокремлення від більшої церковної спільноти. Секта здобуває нових членів завдяки їхньому поверненню до «чистого» і оригінального християнства. Адепти секти вважають що чисте оригінальне християнство було втрачене Церквою. Тому вони завжди наголошують на «чистих» словах Бога записаних в Біблії інтерпретуючи їх при цьому на свій лад. Таким чином вдається сфальсифікувати особу і послання Христа.

    Це в сьогоденні можна спостерігати з уст збунтованих підгорецьких монахів, які звинувачують Блаженнішого Любомира Гузара, Главу УГКЦ та церковних ієрархів у різноманітних єресях [1], що є «зрадою Христа» [2], «бунтом проти Бога і Його Євангелія» [3], які «створили антихристівську систему всередині УГКЦ і діють проти лінії Святішого Отця» [4]. Це стало причиною самоізоляції цих монахів та їх підозрілі «таємничі свячення» [5]. При цьому бачимо, що немає святителя. А це вже нагадує мормонство, оскільки засновнику мормонства з`явився Іван Хреститель в хмарі світла, щоб посвятити його у священство Аарона, та апостоли Петро, Яків та Іван, щоб посвятити його в священство Мелхиседека.

    Поряд з видимим відокремленням від Церкви, для збунтованих підгорецьких монахів характерний теж псевдоесклюзивізм. Іншими словами можемо сказати, що вони вважають себе єдиними власниками правдивої доктрини. Однак, це вже не доктрина Церкви, а їх власна, інтерпретована. Тільки той, хто належить до них, перебуває в абсолютній істині; всі інші перебувають в помилках і в гріху, тому будуть засуджені. Підтвердженням цього можуть послужити слова цих монахів про «Живу і мертву гілку в Церкві»: «Хто є ми (авт. – «підгорецькі єпископи) та усі, що ідуть за ними і хто є єпископи, які є в єдності і в послуху апостатові кард. Гузару? За нами є Дух правди і покаяння, за ними – дух брехні і нерозкаяності. Ми вносимо Боже життя, вони – смерть. Ми проповідуємо повне Євангеліє, вони – фальшиве. Ми відстоюємо апостольську традицію, вони – нищать традицію. Ми маємо Духа Святого, вони – Духа Нью-Ейдж…»[6].

    Власне, через цей есклюзивізм, той, хто належить до збунтованих підгорецьких монахів, відчуває себе «вибраним», «чистим» та вважає інших «злочинцями» і «засудженими». Це, з однієї сторони, дає їх адептам абсолютну впевненість бути учасником групи обраних та керованих самим Богом, що володіє абсолютною істиною; з іншої – штовхає цю людину на наполегливий і нестриманий прозелітизм. Така людина отримує натхнення, що її оживляє та нагороджує. Таким чином, приєднання та приналежність адепта до групи збунтованих підгорецьких монахів ставлять його в опозицію до оточуючого світу, цілковито «опанованого злом».

    Збунтовані монахи в Підгірцях вважають себе єдиними вибраними, єдиними, що володіють істиною і просвіченням. Вони ставлять себе вище будь-яких церковних авторитетів, навіть авторитету Святішого Отця Венедикта XVI, який, згідно з їх слів:

    1). «…мусить насамперед довести, що його (ориг. - цей) уряд в сучасній добі має сенс…[7].

    2) Мусить публічно чинити покаяння за жест Івана Павла ІІ в Ассижі (в 1986 і 2002 роках)…Якщо Папа цього не зробить, немає сенсу приймати його авторитет як охоронця правд віри і моралі, бо цю свою функцію занедбує, а навіть своїм мовчанням підтверджує цю згубну єретичну систему» [8].

    Читаючи це можна тільки здогадуватись про наслідки невиконання Папою обов`язків, які встановили для нього підгорецькі бунтарі. Не виняток, що підгорецькі монахи подібно до релігійної течії покутників, які є у с. Середньому (Івано-Франківська область) закладуть свій новий духовний центр, проголосять когось з посеред себе Папою, кардиналами, а, може, і «Другим Воплоченням Христа».

    Абсолютна впевненість, що такі монахи перебувають в істині і в правоті, роблять їхніх членів незворушними до сумнівів та закритими до діалогу. Якщо вони говорять і пишуть, то тільки для «навернення» інших до своєї групи, щоб, таким чином, спасти від кари, яку Бог завдасть тим, хто не схоче повірити в їхню проповідь. Тому підгорецький фанатизм можна охарактеризувати таким чином:

    а) Вірити у володіння усією істиною;

    б) Відчувати обов`язок нав`язувати цю істину іншим.

    Збунтовані підгорецькі монахи придушують будь-яку можливість критики та інше мислення. Якщо хтось не з ними, то він має ознаки «стану гріха», «стану прокляття», особливо, якщо протиставляється істині, «встановленій Богом» через лідерів підгорецької групи.

    Ця підгорецька псевдоістина відображається у вченні і пропаганді, що базується часто на вирваних з контексту цитат з релігійних книжок, інтерв’ю, церковних документів. Таким чином, збунтовані монахи намагаються знайти підтвердження власних теорій без огляду на їх дійсне значення.

    [...]

    Окремої уваги заслуговують знайдені «підгорецькими монахами» у словах Блаженнішого Любомира, Глави УГКЦ, «єретичні висловлювання про Ісусову Матір та Ісуса Христа» [12]. Розглянемо, наприклад, деякі із них. «Підгорецькі бунтарі» виступають проти таких висловлювань:

    1) «Мати Божа є людиною – такою як і всі» [13] - Це, на думку «підгорецьких монахів», – єресь. Отже, якщо заперечимо даний вислів згідно їхнього трактування, можна прийти до неправильного висновку, що «Мати Божа не є людиною». Це теж буде єрессю, але вже «підгорецьких псевдоєпископів».

    2) «Просто кажучи, вона була доброю жінкою, доброю сусідкою, доброю матір`ю; без сумніву, люди любили її. Вона була одною з них – оце й усе» [14]. Це, на думку «згаданих монахів» є друга єресь. Отже, згідно їхньої думки та заперечення даного вислову як неправильного, приходимо до іншого неправильного висновку, що «Мати Божа не була доброю жінкою, доброю сусідкою, доброю матір`ю і люди її не любили». Це, можна сказати, чергова «єресь підгорецьких богословів», які виступають проти даного висловлювання.

    [...]

    Подібні звинувачення зустрічаємо теж і у «єретичних висловлюваннях про Ісуса» [19]. Візьмемо для прикладу два із них. «Підгорецькі бунтарі» бачать єресь у висловлюванні, що Ісус «приходить через втручання Святого Духа» [20]. Отже, згідно заперечення даного вислову «підгорецькими монахами», Ісус Христос приходить, але «без втручання Святого Духа», а це теж єресь. Інше твердження, проти якого виступає «підгорецька група» є таким: «Ісус був такий, як і будь-хто інший (людиною)». «Тобто, продовжують вони, Він не є Богом, а це єресь» [21]. Отже, «підгорецькі єпископи», заперечуючи даний вислів, вважають, що Ісус Христос не був людиною, а Богом, а це, згідно церковного вчення, теж єресь, адже Ісус Христос – це Богочоловік, тобто, правдивий Бог і правдива людина.

    Отже у вчення монахів з Підгірців мимоволі прокралися єретичні думки аполінаризму та монофізитизму, які були відкинуті та засуджені І-м Константинопольським Собором (381р.) та Халкедонським Собором (451р.).

    Це все – приклади сектантської методики інтерпретації висловлювань, якими послуговуються «підгорецькі псевдоієрархи», щоб підтвердити власні теорії без огляду на їх дійсне значення.

    Ще одна ознака секти – це фундаменталізм, всередині якого – міф про повернення до «золотого» минулого. Основна характеристика сучасного релігійного фундаменталізму – це опозиціоналізм, який набуває певних форм, коли члени сект досліджують на практиці або відчувають загрозу та реагують в агресивний спосіб. Фундаменталіст знає: істина, правдиве знання добра і зла знаходиться в групі «добрих», в «еліті». Всі інші знаходяться з-зовні; немає потреби їх слухати чи любити.

    [...]

    Тарас Пошивак
    Канцлер Стрийської єпархії

    «Секта» (від лат. «sequor» – іти, слідувати за кимось; «secare/secedere» – відрізати/відокремлюватися) – релігійне об`єднання або група осіб, що відокремилося від Церкви або релігійної спільноти, щоб перебувати під авторитетом свого «вчителя» (або «вчителів»), який вважається власником істини або Божим голосом у спільноті.

    http://stryi.ugcc.org.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=675&Itemid=30
     
а де твій аватар? :)