Пробачте що я "ляпнув" і вас це образило, але думати буддів та інших не хочеться. якщо в написаному є щось неправдиве ви докажіть
з вами все в порядку? голова не болить? до чого тут будди? що неправдиве/правдиве? я просила прокоментувати конкретну цитату з біблії а ваша відповідь типу на "городі бузина, а в Києві дядько" п.с. мені з вами все ясно, більше я з вами не буду дискутувати п.п.с. ставлю вас в ігнор, так що не трудіться відписувати
Зрозуміло для чого ви так перекручуєте Біблію! Притягуєте за вуха книги, які не являються частиною Священного Писання з метою фальсифікувати всю Біблію. тут багато говорилося про канонічність. Які ж ознаки канонічності? Перш за все канонічні книги повинні розповідати про справи Єгови, спонукати людей поклонятися йому та виховувати глибоку повагу до його імені та задуму в відношені землі. Повинні бути докази того, що вони написані під дією святого духа (2 Пет. 1:21) Не повинні заохочувати до забобонів та ідолопоклонства, але закликати любити Бога і служити йому. Жодна окремо взята книга ні в чому не повинна протирічити внутрішній узгодженності Біблії в цілому, навпаки всі книгги як одна, повинні свідчити на користь єдиного Автора - Єгови Бога. Крім того, канонічні книги як і очікується повинні бути точними навідь в незначних деталях. Це - основні прикмети канонічності, є і інші. Як можете бачити канонічність книг Біблії не залежить від рішень соборів, тим більше що усі 66 книг згадуються в каталогах складених до скликання карфагенського собору в 397 р. н.е.
В кращих традиціях СЄ написати про Біблію і ні слова не написати про Ісуса Христа. Може ви вкажете де в Новому Заповіті згадується Єгова?(саме от так як ви пишете в такому написанні) І звісно традиційне до свідків питання:а яке відношення має т.з. "переклад"нового світу до канонічності?
[QUOTE='франц-йосип]Ну і як вам можна пояснити,якщо ви ставите такі питання?Чому народжуються сліпі діти?Я вже тут писав спробуйте спитатати у хлопчика з християнської недільної школи.[/QUOTE] тільки щойно побачила, цей ваш допис... та чому ви думаєте, що я не знаю, що скаже хлопчик? в мене навіть в школі були уроки христ етики, і вела їх дуже побожна вчителька вона замолоду стояла коло церкви, щоб діти не йшли, а на старість дуже побожна стала... ну та то таке, я її не осуджую, просто констатую факт.... я про те що типову відповідь на питання звідки в звіті зло, стражання і хвороби я знаю, але вона мене не влаштовує не влаштовує. може до вас нарешті дійде, що я не з місяця впала і про християнство знаю таке елементарне? якщо ви знаєте глибше, як стверджуєте, то дайте мені відповідь на складніше питання а перепитала я чи дійсно хворі діти народжуються для слави Бога, бо так сказав один християнин ось цей допис: якщо можете то дайте прямо відповідь на пряме питання, а не про плями на підлозі, я не про те питаю! отже питаю ще раз (як свідчить практика треба питати разів десять): чи дійсно християни вважають що хворі діти родяться на славу Божу? і як це розуміти?
На жаль абсолютна більшість людей має стандартні відповіді, якими їх зазомбували - це стосується і релігії, і політики і всього іншого. А думати самому - це ж потрібно напрягатися! І коли таких людей пробуєш переконати чи щось довести з того, що суперечить їх запрограмованості, то вони як правило від свого безсилля чи невігластва впадають в лють, можуть обізвати вас антихристом. чи комунякою, чи бандерівцем чи ще якось. А Бога такі люди в своєму розумінні роблять якимось деспотом, який тільки карає і випробовує. Читайте друзі Біблію. Там все написано. І одною з її основних тез це та, що Бог є любов. А хіба люблячий батько зробить зі своєї дитини (а ми всі діти Божі) каліку, щоби возвеличитися. Одумайтеся і не богохульствуйте. А те що деякі діти родяться каліками - то не Божа, а здебільшого людська вина. Тут і кровозмішання, і погана екологія (доречі зроблена не Богом, а людьми), і пагубні звички (наркоманія, куріння, алкоголь).
Ні ,Гелено не для того ,а тому що з певного часу у світ уввійшло Зло,так би мовити відбувся збій у програмі,який треба виправити,і він буде виправлений. Це так як для вас пояснення,щоб без цитат,які ви не любите.
я знаю, що не для того просто здивувало припущення/твердження віруючої людини що для того і ніхто не відреагував раніше, так виходило, що він правий і мене це зачепило я люблю цитати, коли їх використовують для підтверження своєї думки але коли ними прикриваються бо не мають відповіді то... так, тоді не люблю
Може кожен, тільки кожен по-своєму, вважаючи, що він правий. Але царство всередині вас і вкола вас" (Євангеліє від Фоми 2) "...Розрубай дерево, я - там; підніми камінь, і ти знайдеш мене там." (Євангеліє від Фоми 81)частина Бога у всьому і в кожному з нас...
Та ясно. Просто його надто легко сприйняти поверхово. Хто буде копати вглиб, якщо можна зверху вщибнути? Отакі тексти найбільше потребують тлумачення й не можуть сприйматися "шо вижу то пою". Якщо комусь цікаво. Тут є тлумачення. Багато тексту.
Вибачайте за наступні слова, але ви трохи зависоко собі планку поставили й скачете насправді попід нею. Вона тому й не падає, що ви не помічаєте, що скачете не над нею, а під. Звичайно, то цілковито ваша справа. Ви ж не врахували, що Томине євангеліє починається словами А ви підходите до них так банально й прямолінійно.
уточню: заповіді які були написані на других скрижалях і були покладені в ковчег. а саме про це говориться в "Вихід 34" 1 І промовив Господь до Мойсея: Витеши собі дві кам'яні таблиці, як перші, і Я напишу на цих таблицях слова, що були на перших таблицях, які ти розбив. 2 І приготовся на рано. І вийдеш рано вранці на гору Сінай, і станеш Мені там на верхів'ї гори. 3 А з тобою ніхто не вийде, і на всій горі нехай нікого не буде видно. І також дрібна худоба й худоба велика нехай не пасеться навпроти тієї гори. 4 І витесав він дві кам'яні таблиці, як перші. І встав Мойсей рано вранці, та й вийшов на гору Сінай, як Господь звелів був йому. І взяв він у руку свою дві таблиці кам'яні. 5 А Господь зійшов у хмарі, і став там із ним, та й покликав Ім'ям Господа. 6 І перейшов Господь перед лицем його, та й викликнув: Господь, Господь, Бог милосердний, і милостивий, довготерпеливий, і многомилостивий та правдивий, 7 що дотримує милість для тисяч, що вибачає провину й переступ та гріх, та певне не вважає чистим винуватого, бо карає провину батьків на дітях, і на дітях дітей, і на третіх, і на четвертих поколіннях. 8 І Мойсей поквапно вклонився до землі, і впав, 9 та й сказав: Якщо я знайшов милість в очах Твоїх, Владико, то нехай же Владика йде серед нас, бо народ цей твердошиїй. І Ти пробачиш нашу провину та наш гріх, і зробиш нас спадком Своїм. 10 А Він відказав: Ось Я складаю заповіта перед усім народом твоїм. Я чинитиму чуда, які не були творені на всій землі і в жодного народу. І побачить увесь народ, серед якого ти знаходишся, чин Господній, що Я чиню його з тобою, який він страшний! 11 Виконуй те, що Я наказую тобі сьогодні. Ось Я виганяю перед тобою амореянина, і ханаанеянина, і хіттеянина, і періззеянина, і хіввеянина, і євусеянина. 12 Стережися, щоб не склав ти умови з мешканцем тієї землі, що ти входиш на неї, щоб він не став пасткою серед тебе. 13 Бо ви їхні жертівники поруйнуєте, а їхні камінні стовпи для богів поторощите, а їхні дерева святі повирубуєте. 14 Бо не будеш ти кланятись богові іншому, бо Господь Заздрісний ім'я Його, Бог заздрісний Він! 15 Щоб не склав ти умови з мешканцем Краю, як будуть вони любодіяти вслід за богами своїми, і будуть богам своїм жертви приносити, то якщо він покличе тебе, то ти не будеш їсти із жертви його. 16 І не візьмеш із дочок його для синів своїх, бо будуть вони любодіяти вслід за богами своїми, і вчинять розпусниками синів твоїх вслід за богами своїми. 17 Литих богів не зробиш собі. 18 Будеш виконувати свято Опрісноків. Сім день будеш їсти опрісноки, що Я наказав був тобі на умовлений час місяця авіва, бо в місяці авіві ти вийшов з Єгипту. 19 Усе, що відкриває утробу то Моє, як і всяка твоя худоба, що є самець, відкриття утроби вола та вівці. 20 А відкриття утроби осла викупиш ягням. А якщо його не викупиш, то заб'єш його, зламавши шию. Кожного перворідного з синів твоїх викупиш. І не будуть являтися перед обличчя Моє з порожньою рукою. 21 Шість день будеш працювати, а дня сьомого спочинеш від праці; в орці й у жнива спочинеш від праці. 22 І свято тижнів зробиш собі, і первоплоду жнив пшениці, і свято збору врожаю під кінець року. 23 Тричі в році вся чоловіча стать буде являтися перед лице Владики Господа, Бога Ізраїлевого. 24 Бо Я вижену людей перед лицем твоїм, і розширю границю твою, і ніхто не запрагне твоєї землі, коли ти ходитимеш являтися перед лице Господа, Бога твого, тричі в році. 25 Не будеш приносити на квашенім крови жертви твоєї, і не переночує до рана святкова жертва Пасхи. 26 Початок первоплодів твоєї землі принесеш у дім Господа, Бога твого. Не будеш варити ягняти в молоці його матері. 27 І промовив Господь до Мойсея: Напиши собі слова, бо згідно з цими словами склав Я заповіта з тобою та з Ізраїлем. 28 І був він там з Господом сорок день і сорок ночей, хліба не їв і води не пив. І написав на таблицях слова Заповіту, Десять Заповідей. 29 І сталося, коли сходив Мойсей з гори Сінай, а обидві таблиці свідоцтва в Мойсеєвій руці при сході його з гори, що Мойсей не знав, що лице його стало променіти, бо Бог говорив з ним. 30 І побачив Аарон та всі Ізраїлеві сини Мойсея, аж ось лице його променіло, і вони боялися підійти до нього! 31 І кликнув до них Мойсей, і звернулися до нього Аарон та всі начальники в громаді. І Мойсей говорив до них. 32 А потім попідходили всі Ізраїлеві сини, і він наказав їм усе, що Господь говорив з ним на горі Сінай. 33 І скінчив Мойсей говорити з ними, і дав на лице своє покривало. 34 А коли Мойсей входив перед Господнє лице на розмову з Ним, то здіймав покривало аж до свого виходу. І він виходив, і говорив до Ізраїлевих синів, що було наказано йому. 35 І бачили Ізраїлеві сини лице Мойсеєве, що променіло лице Мойсеєве. І Мойсей знов накладав покривало на лице своє аж до відходу свого, щоб говорити з Ним.