То правда , що щорічний податок на транспортні засоби відмінили та його добавили у вартість пального ?
Нафта і газ - вуглеводні, які видобуваються з одного родовища (одне без другого не буває) відповідно, залежність ціни на бензин і газ прямопропорційна.
Це явна брехня Сюди ше тре доплюсовати штрафи за суттєві зміни внесенні в конструкцію авто непередбачені заводом-виробником! Так шо таким автом хібашо в саду вокруг мангала кататися
Ні не їздив, та й Вам не рекомендую А то що він зареєстрований як електромобіль я не вірю, 100% в тех.паспорті в графі: двигун пише - бензин В нас шось подібне зареєструвати та ше й вироблене "сам пан склепав" - ФАНТАСТИКА!
поспілкуйтеся з конструкором електротаврії і будете знати що в нього в тех.паспорті написано інакше просто словесний понос
Ни о чём, если только до работы и обратно ездить. Время зарядки аккумуляторов небось несколько часов?
Не маю я такого бажання, та й в принципі справа не в цьому, а в тому що електромобілі зараз масово висвітлюють однобоко як панацея від всього-всього, мол і екологію не псують бо ніц з глушника не вилітає, і дешева експлуатація, бо мол електрика дешевша від нафти, тай економія нафти як природного ресерсу а з іншої сторони чомусь замовчують, шо пластини в батереях також виготовляють з природніх ресурсів, які далеко не безмежні, а питання екології - утилізація цих самих батерей, а їх нетривалий термін експлуатації,а вартість батерей а... а тепер давайте підрахуємо економію в даному конкретному прикладі: переробка авто 42000грн! ділимо цю суму на сьогоднішню ціну 92-бензину 9,25 отриманий результат ділимо на на 7л витрати палива на сотню (для Таврії навіть забагато) і отримуємо... близько 65000км пробігу. Тепер зважаючи що автор на своєму авто на одній зарядці проїзджатиме 80км а це десь один день прикинимо що 65000км він накатає років за 4-5. Отже максм. за 5 років його переробка окупиться і лише тоді 100км пробігу будуть обходитися йому в 2,5грн. Як Ви думаєте протягнуть ці акумулятори 5 років без суттєвої втрати своїх експлуатаційних х-стик? Та фіг там Ну і де тут економія...???
1. забагато букв. (для чого?) 2. економію від переобладнання автор виклав на свому сайті http://electricmobile.ru/chto-nam-stoit-elektromobil-postroit/ він - практик, ви - "вискочка". (без образ) 3. переваг електромобілів більше ніж недоліків, про це неодноразово писалося. ви тут ровер не придумаєте
1. Озвучив власну думку 2.викласти можна багато чого того, чим в реальному житті не скористаєшся.... на рахунок "вискочки" так за це канделябрами по морді можна.. (читайта правила форуму) 3. Написати також багато чого можна, папір усе стерпить ---------- Додано в 16:10 ---------- Попередній допис був написаний в 16:09 ---------- Навіть не намагався
Вискочка и, ч. і ж., зневажл. 1. Людина, яка будь-що намагається показати себе, звернути на себе увагу. http://language.br.com.ua/вискочка/ Такий висновок після ваших недостатньо обгрунтованих дописів. недоліки є всюди. Кожен для себе вирішує, чи вигідно йому користуватися тією чи іншою технологією. хочете 400-500км без підзарядки - вам теслу або електричний range rover. Наш земляк показав, що в домашніх умовах можна зробити електромобіль за відносно смішні гроші. Крім економії бензину (який тільки дорожчає) є економія - на заміні масла та розхідників ДВЗ та "навісного" - робота майстрів - спрощується конструкція силової установки (простота=надійність) відповідно простіше->менше ламається->економлю час і гроші на дод. ремонти батареї прослужать 300тис. км. пробігу. прогрес не стоїть на місці, є технології, які забезпечують кращі характеристики батарей (менша вага, більша ємність, простота конструкції, поширеність компонентів,...) з кожним роком вони все доступніші.
Хочу агрегат, которым можно пользоваться, а не только в газете описывать. 80 км - это до работы и обратно + туда-сюда. Вам уже указали, что стоимость батарей не совсем смешная, не говоря уже о проблемах с законом, которые возникают как только это авто решает выехать на дороги общего пользования. Не известно, сколько протянет двигатель, трансмиссия и аккумуляторные батареи. Есть ваше утверждение, что долго, но факта нет. Нет данных о стоимости з/ч к нему и частоты замены. Работа мастеров вообще не понятно о чём - вы его не в один сервис не сдадите, всё самому делать придётся. Так и на обычном экономить можно прожигая жизнь по выходным в гараже. Слишком много переменных, чтобы говорить о том, что это вещь, которой можно и выгодно пользоваться ежедневно.
Про діючі електромобілі в Україні - http://electricmobile.ru/ Про реєстрацію - http://electricmobile.ru/forum/viewtopic.php?f=3&t=11&start=30 Ви можете хотіти багато чого. Важливо, що ви для цього робите? Навчіться слухати (читати): "відносно смішні гроші" відносно вартості бензину, в першу чергу! Дивіться сайт вище. На форумах http://electricmobile.ru/forum http://electrotransport.ru/ussr/ пишуть про з/ч, їх ресурс і вартість. поцікавтесь. Повторююсь, кожен сам вирішує для себе, чи для нього ці переваги важливі. Хто хоче - шукає привід, хто не хоче - шукає причину.