Приватний підприємець - шлях реєстрації та бухгалтерія

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем YelloWS, 5 вер 2007.

  1. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Хто підкаже, чи проблемно закрити ПП?
    Знаю що це мінінгіт, але у мому випадку, ПП НЕ ПРОВОДИВ діяльності, носилися нульові звіти в податкову від початку створення ФОП? Що для цього потрібно?
    Чи є якась різниця?
     
  2. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    У нас вступити у гівно завжди легко, а от вилізти.....
     
    • Подобається Подобається x 6
  3. Ома

    Ома Дуже важлива персона

    Конечно, есть. Проверка налоговой и фондов будет формальной. Это - большой плюс при закрытии.

    Идете к госреестратору и подаете необходимые документы о закрытии, уплатив при этом пошлину. Потом - налоговая и фонды. Закрыть счет в банке и уничтожить печать, если была.
    Обычно, в госрегистрации висят стенды, где прописаны все ваши шаги.


    Без сомнения. Закрыться труднее, чем открыться.
     
    • Подобається Подобається x 6
  4. вільний_слухач

    вільний_слухач Well-Known Member

    думаю простіше носити і далі нульові звіти...
    та й "авось" знадобиться?
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Та я ніби не проти, але інспектори от "напрягають" типу "ну так не можна", "треба щось робити", "ми не підпишем", не знаю, може то податкова така, в інших кажуть схожих проблем не виникає...
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    перекладУ:
    "ну так не можна" - - дай на лапу

    "треба щось робити" ---- дай на лапу


    "ми не підпишем", дай на лапу (в більш ультимативній формі)


    Ох... мені б вони попались з такими натяками... запамятали б мою фізіономію на все життя.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. вільний_слухач

    вільний_слухач Well-Known Member

    хай то Вам письмово "скажуть")))))
     
    • Подобається Подобається x 3
  8. Ома

    Ома Дуже важлива персона

    Отправляйте отчеты по почте за 10 дней до конца срока или оформите электронный ключ и без визитов в налоговую сдавайте отчеты.
     
  9. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Після того, як недавно перепитав прізвище інспектора і натякнув на те, що йду в міліцію з заявою про хабар, з нульовими звітами питання відпало. Бігла за мною аж до виходу, щоби звіт підписати :))
    Тепер, носитиму до тих пір, поки треба буде ;)
     
    • Подобається Подобається x 3
  10. Summer

    Summer Well-Known Member

    то вірно, краще пусте носити, ніж закрити... повірте , то стільки нервів і воно не варто того, краще пусті поштою ))
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. sselev

    sselev Well-Known Member

    Відсилати звіти рекомендованим листом за 7-10 днів до закінчення терміну подачі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Summer

    Summer Well-Known Member

    з описом ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. olja_zaj

    olja_zaj Well-Known Member

    Як тут кажуть вхід рубль вихід 100,то дійсно проблемно вийти,але реально,в вашому випадку простіше бо звіти були по 0,
    вам потрібно на Валову,там пишете заяву,дають список куди треба йти за підписами,потім до інспектора,там почнуть зразу треба то оплатити , то їм переплатити,я вже настроюю себе рік закритись,але в мене більше заморочки бо вела діяльність,здаю по 0,час від часу тиснуть шоб закрилась,я відмазуюсь шо нема часу бо маленька дитна,а часу на них треба потратити добрих 2 місяця.
     
  14. sselev

    sselev Well-Known Member

    Як саме тиснуть і наполягають, щоб закрити ФОП? Це відмова прийняти звіт, рекомендований лист поштою чи інший варіант?
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. olja_zaj

    olja_zaj Well-Known Member

    Частенько говорили по телефону шоб я закрилась,коли я звонила шось питати,беру в них довідку шо я маю доходи по 0,для виплати декретних,з затримкою видають,зараз мені дуже потрібно ту довідку,вони її вже затримують 3 день,хоча мають зробити це в 10 денний термін,сказали позвонити сьогодні , а інспектора мого сьогодні нема,тепер вихідні,знову чекай,обов"язково закрию це ПП,бо все якісь неприємності,не то шо вони тиснуть на мене,але все чітко з ними ніяк не виходить,то довідка не така,то не в термін видадуть.
     
  16. Speedo78

    Speedo78 Well-Known Member

    Ще маю таке питання, як то кажуть "біда заставила". Зіткнувся з ситуцією, коли треба закрити ФО-П в зв"язку зі смертю цієї людини. Як то виглядає? Чи проходить це автоматично (поідеї в нормальній державі так би й мало бути) так як всі необхідні документи оформлені, паспорт зданий, в ЗАГСі запис створено.
    Чи вистарчить лише довідки про смерть в податкову чи (і) міськраду?
    А то в нашій державі всяке може бути, якщо приходить пеня на "даїшні штрафи", а ти сплатив (просто не заніс "корішок") то наші доблесні податківці можуть нараховувати пеню за протерміновані податки підприємцем якого вже немає в живих.
    Підкажіть, будь-ласка.
     
  17. Nevermind

    Nevermind Просто персона

    http://www.kchp.com.ua/registracija...i-fizicheskogo-lica-predprinimatelja-flp.html

    Таким чином, треба тільки подати документи у держреєстрацію. У податкову та фонди реєстратори повинні відправити документи самі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. ksjuha

    ksjuha Member

    Форумляни, якщо серед Вас є бухгалтер, який веде ФО СПД з найманою робочою силою, то це запитання до Вас.
    Досі вела підприємця без найманої сили, а тепер хочуть брати працівника, зі всіма питаннями по звітах вроді розібралась та залишилось одне питання по зарплаті:
    як правильно її розрахувати?
    в приватного придприємця є лише утримання із зарплати і податок з доходів фіз. осіб чи потрібно ще робити нарахування на зар.плату?
    Доречі, забула вказати одну дуже важливу деталь - СПД на єдиному податку, і про те, що потрібно доплачувати 50% єдиного податку я в курсі. Не можу лише розібратися з нарахуваннями і утриманнями із заробітньої плати.
    Наперід вдячна за відповідь :)
     
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    ага... так, як ви написали. Завтра ше уточню в бухгалтера, але на 90% переконаний, що так.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. ksjuha

    ksjuha Member

    Дуже дякую за відповідь.
    Бо мені чомусь здавалось, що не потрібно, бо за що тоді підприємець доплачує 50% єдиного - звідти ж беруться відрахування у фонди чи я помиляюсь?
    Тоді виходить, що підприємцю за працівника доводиться сплачувати більше податків, ніж юридичній особі...
     
а де твій аватар? :)