Приватний підприємець - шлях реєстрації та бухгалтерія

Тема у розділі 'Економіка, бізнес і фінанси', створена користувачем YelloWS, 5 вер 2007.

  1. Katika

    Katika New Member

    Приватній підприємець

    Хто знає, як проходить реєстрація приватного підприємця? А саме адреса реєстраційного центру у Львові, необхідні документи, податок при роботі в галузі ІТ. Наперед дякую.:)
     
  2. Summer

    Summer Well-Known Member

    на Валовій -держреєстрація та у податковій на вул. Стрийській
     
  3. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Як проходить податкова перевірка ФОП на єдиному податку? В чому вона полягає?

    Деякі мої знайомі підприємці дуже прискіпливо ведуть бухгалтерію, будь-яке надходження грошей на рахунок МУСИТЬ супроводжуватися договором та актом виконаних робіт. Натомість інші кажуть, що документацію ведуть виключно коли це потрібно клієнту (укладають договір, виставляють рахунок, підписують акт виконаних робіт), мовляв, для податкової головне аби не перевищував ліміт доходів у 500 тисяч гривень, справно платив податок, здавав квартальні звіти і не виходив за межі задекларованих видів діяльності.

    Власне, мені от цікаво, якщо (недай Боже) дойде до перевірки, чи будуть мене "взувати" за відсутність документів по якихось надходженнях на мій рахунок? Бо буває всяке, особливо коли клієнт не зі Львова, документи пересилаються на підпис туди-сюди поштою, і буває, що не присилають мій примірник угоди або акту. А ще кожного року видають книгу обліку, чи перевіряє її податкова? тобто чи обов"язково її треба вести?
     
  4. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Книгу обліку тре вести обовязково, бо це єдиний документ, де можна перевірити:

    1.чи ви зайшли за суму 500 000 грн./рік.
    2. чи ви займаєтеся тим, чим передбачений ваш патент.
    щодо що до первинних документів (рахунки, накладні, акти виконаних робіт) необовязково.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Мих, дякую за відповідь, але Ви закусюйте ліпше, ато на букви не попадаєте, важко зрозуміти, що пишете :)
     
  6. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    То не я. То горівка вилилася на клавіатуру і комп спянів... поки не просохло... таке писало....
     
  7. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    не согласєн!
    ще є такий документ як виписка з банківського рахунку, і інформація в ньому значно точніша, ніж та, яку можна внести до облікової книги. Там конкретно видно, хто, скільки і за що платив мені гроші. Я саме квартальну виписку використовую коли здаю квартальну звітність в податкову бо розібратися в купі паперів мені значно проблемніше, ніж в одній простій табличці. У виписці також вказується коли, скільки грошей з рахунку знято або перераховано і куди саме, на які цілі.

    Крім того в облікову книгу я можу писати шо мені заманеться, наприклад торгівлю бульбою записувати як рекламні послуги, змінювати суми... А от банківська виписка не збреше, клієнт коли перераховує гроші, то вказує за що, ну і само собою видно скільки.

    Питання - навіщо потрібна та книга обліку доходів і витрат?
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Согласєн!

    податкова рідко дивиться що там у банку і за що прийшло. То вже тре постаратися їх позлити, або у них має бути конкретний план. Крім того, вам могли гроші вислати за бульбу, а оскільки бульбою ви не торгуєте, то в рахунок тої оплати ви могли зробити рекламний ролік на "1+1", а то вже діяльність, яка передбачена патентом. Правда, тоді вони можуть зробити зустрічну перевірку, але то вже знову ж трохи з розряду "якщо дуже їм то треба". Доречі, а ви платник ПДВ? Бо якщо так, то то шо я всьо говорив тре викреслити.
    У мене взагалі випадок був смішний. Я написав на імя начальника податкової листа, де запитав: я хочу займатися тим-то і тим-то, який патент мені купляти? Відповідь прийшла.... ТАКА!!! Шо я зробив копію і повісив собі в бюрі на стіну. Так от написали мені таке: "Ми не знаємо". (От би файна стаття у ЛГ була, нє?). Отже я на свій розсуд купив собі патент і працую. А якщо б мене перевірили і запитали, чому шось там не то, я б з радістю сказав їм: панове, ви ж не можете знати працюю я поза межами патенту, чи ні, і як документ, що підтверджує мої слова, урочисто б вручив їхній же документ.
     
  9. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Нє, ПДВ не плачу...

    А в чому ж тоді полягає та податкова перевірка? В гортанні книги обліку? Щось занадто просто воно. Я думав перевірка як мінімум включає вивчення руху коштів по банківському рахунку.

    ПС. Треба буде і собі листа їм написати, спитатися, чи можна їм при перевірці пред"явити банківську виписку, як найбільш надійний і достовірний звітний документ про діяльність підприємця :)

    До речі, ще таке питання. Задовбав мене банк, через який працюю, хочу перейти на обслуговування в ПриватБанк, а саме заради їх системи Приват24, через яку можна керувати рахунком в інтернеті, оплачувати комунпослуги, платити податок і тд. Зараз мені щоразу треба телефнувати в банк шоб дізнатися баланс, а щоб зняти або переказати гроші, то треба туди йти! Кам"яний вік...

    Отож питання - потрібно писати в податкову якусь заяву, що я відкрив інший рахунок?
     
  10. Summer

    Summer Well-Known Member

    банк видає повідомлення, колись ми самі носили його в ДПАУ, тепер банк вроді сам в з-х денний термін повідомляє податкову.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Так воно і просто є. То ж не фірма. ПДВ нема. Таких підприємців цілі базари, правда не кожен рахунок має у банку.


    А оце вас не спасе. За відсутність книги, або неведення книги передбачений штраф.


    Згоден.
    А хіба у вашому теперішньому банку нема системи "клієнт- банк"? По-моємо таке щастя є кожного банку і як правило є два віріанти: через інтернет і/або через додзвін.
    Якщо ж ви вирішили клієнт-банк Приват24 попрацювати... можна. Сам тим ділом користуюся. Користувацький інтнрфейс мені не подобається, а от програма по додзвону зручна. ТОМУ зараз у них можна замовити програмку, що через додзвін, але реалізований через інтнрнет. На днях, як руки дійдуть, організую собі таке.

    ---------- Додано в 17:23 ---------- Попередній допис був написаний в 17:19 ----------

    То банк сам зробить, а можна й самому. Але то обовязково!!!

    гроші зможуть приходити на ваш рахунок і без дозволу, взяття на облік податкової, а от ви не зможете робити що-небудь з тими грішми без того діла.
     
    Останнє редагування: 20 гру 2009
    • Подобається Подобається x 1
  12. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    У моєму теперішньому банку таке є, але коштує 50 гривень на місяць. У мене нема надходжень кожен день, навіть не кожен тиждень, а 3-4 проекти на квартал, тому жаба давить платити, а в приватбанку воно безкоштовно.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Гм... а чому тоді вони з мене здирають 60,00 грн на місяць?
     
  14. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Сьогодні уточню. Як фізична особа я користуюся приват24 безкоштовно. Можливо вони здирають 60 гривень з підприємців?

    або за цю програму з вас деруть, я без програм всяких користуюся
     
  15. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Ну так. Там пакет мені надають. А в пакет багато чого входить. Наприклад, кожен рух грошей на рахунку супроводжується смскою на телефон + таке, що я навіть і не знаю.
     
  16. MARTINI

    MARTINI Administrator Команда форуму

    Так я теж отримую смс кожен раз як

    1. гроші надійшли
    2. зняв готівку в банкоматі
    3. розрахувався карткою
     
  17. вільний_слухач

    вільний_слухач Well-Known Member

    пане Миху, шось Вас наглє дурять...
    маю рахунок в приваті (в мене ПП з ПДВ).. щомісяця здоймають 29 грн за "обслуговування рахунку з використанням віддаленого доступу" і 5 грн за "надання виписок через систему мобілебанкінг", а простіше за есемески (незалежно від їх кількості.. хоч їдна, хоч сто).. приват24 не користуюсь, тому не скажу... отакево)
     
  18. andrzej

    andrzej Дуже важлива персона

    хто може написати перелік того що і коли, приватному підприємцю, треба робити в податковій?
     
  19. Мих

    Мих Дуже важлива персона

    Вітаю бухгалтерів з 2010 Роком, з якого прийдеться робити і здавати персоніфікацію на кожного працівника ЩОМІСЯЦЯ. Невідомо скільки займе місця на аркуші бланк звітності на одного працівника, але до сьогодні воно займало один аркуш. Уявляю.... фірма з пару тисяч працівників.... тож свою типографію тре мати, нє? Дурдом....

    Якщо 2 000 людей - 4 пачки А4 формату і то всьо тре відтарабанити у пенсійний.... і так шомісяця...
     
    • Подобається Подобається x 4
  20. Summer

    Summer Well-Known Member

    так, а врахувати що в 2010 пенсійний просЯть здати річну персоніфікацію в січні, а то буде роботи....
    а ви в податкову не ходили, не пробували по бух форумам почитати? питання розпливчасте, звідки можна знати ЩО вам конкретно потрібно?
     
а де твій аватар? :)