Відповідь: правила дорожнього руху Прочитала, про що ви тут дискутуєте і стало мені смішно. Я - водій з 18-річним стажем. Але те, що діється на дорогах в Україні, а особливо у Львові, то то є "шото с чємто"! :eek: Або точніше самовбивча їзда! Завжди маю нагоду їздити сама, але хочу ще живою і цілою повернутися додому....
Відповідь: правила дорожнього руху Оля, то не так всьо страшно, як тут пишут. У нас просто свобода - їду, куди хочу і як хочу, нє?
Відповідь: правила дорожнього руху Ага. Це я й помітила. :D Їздила хіба тільки до автовокзалу і на "Шувар".
Відповідь: правила дорожнього руху Подумати тільки... шувар. Оля, Ви мусіли повз мою халупу прождети, нє?
Відповідь: правила дорожнього руху З вікна мої халупи було видно, як Ви оце на Зеленій ДТП зробили, нє?
Відповідь: правила дорожнього руху ключовим в тому здивуванні буде слово "ПИВО", бо тепер я його не п"ю з відомих причин :D :D :D
Відповідь: правила дорожнього руху Ого, висока халупа, якшо так далеко від шувару видно Уточнення: ДТП я не зробив, а потрапив у нього, про що й була відповідна довідка ДАІ
Відповідь: правила дорожнього руху Найперше - всім дякую за відгуки. Тепер по суті. Умо, не мусите журитися помилками, у вас їх не так багато. Я "живцем" перенесла діалоги в кілька погрупованих тем, тільки підправивши орфографію. Пише аngal. що вийшло піснувато і більше подібно на теревені, ніж на серйозний розгляд проблеми. Можливо, саме цей діалог про світлофори не надто цікавий (зараз прикріплю інший. для порівняння). Зрештою, я відштовхувалася від матеріалу, який здибала на форумі тільки в рубриці "Про авто". Якби було більше часу, то пошукала би ще щось за тими посиланнями, яких на місяць наперед заготував мені angal. Форму викладу інформації завжди можна змінити, хоча, мені здається, живе спілкування між самими учасниками дорожнього руху, перенесене на папір, виглядає цікавішим за причесані статті. Взагалі, те, що я надіслала, треба розглядати як проект, я не ставила собі за мету "влізти" в тему з головою. Ану ж би вам цей експеримент з рубрикою не сподобався, тоді чого ради мені перевертати купу інформації, щоб дістати з неї раціональне зерно? Але, я так бачу з останніх дописів, натхнення писати про наболілі автомобільні теми вичахло...
Відповідь: правила дорожнього руху Це наступна тема 2. Ні обійти, ні об'їхати Ума Зварйоване перехрестя на вул. Франка, де та вулиця завертає до Стрийського ринку (там, ще є острівок такий з зупинкою трамвайною). Так от. Під'їжджаєш до світлофора – ще коли червоне світло світить, то все ОК. Але коли світить червоне, а поряд дозволений зелений поворот наліво (!), як же то проїхати? Там завжди їдуть зустрічні авта... і абсолютно не встигаєш, та й куди там наліво їхати? Якась маячня. Я завжди проїжджаю не по світлофору, а сама по собі – є/нема машини і їду, а що робити? Я не розумію того перехрестя. Капітан Я через це перехрестя щодня їжджу, увечері. Колись об'їжджав “острівець” і повертав на головну дорогу за ним (з трамвайної колії, за зупинкою), таким чином справді заплутаної розв'язки. Тепер дію залежно від ситуації – оскільки мені потрібно на Новий Львів, то обганяю всі машини по лівому ряду і вискакую на перехрестя, трохи “боком”, але за умови, щоб не зашкодити руху інших машин, які їдуть по головній. Мих Така ж ситуація на перехресті Коперніка – Сахарова-Вітовського. Неможливо повернути з Коперніка на Вітовського (наліво), хіба після червоного – ривком. Ума Я бачу, кожен вдається до якихось махінацій. Але як то правильно мало би бути? Там суцільний конфлікт правил! Мені знайомий розповів, що його якось зупинили міліціонери за порушення переїзду перехрестя. А коли він поцікавився, як же треба було їхати, йому пояснили: “правила треба вчити!” Видно, самі не знають, там така головоломка! angal Те, що при русі під зелену стрілку світлофора при основному червоному треба пропускати всіх, хто їде з інших напрямків, – це в Правилах дорожнього руху прописано чітко. Як і те, що, дотримуючись цього правила на перехресті Франка-Зарицьких-Шота Руставелі, можна простояти в годину пік "до другого пришестя", оскільки по напрямку, де якраз найбільший транспортний потік (з центру по Франка наліво до Стрийського ринку) основний зелений сигнал світлофора не передбачено. Так що вибирати момент і "проскакувати" – єдиний можливий вихід. Така організація режиму роботи світлофора, як на мене, просто черговий "ляп" ДАІ, який затягнувся на роки. Але на цьому перехресті є ще один дуже суттєвий момент, який постійно провокує аварійну ситуацію і пов'язаний з двозначністю самих Правил дорожнього руху. Дивіться: яке положення на проїжджій частині повинен займати водій перед поворотом наліво? Природно – крайнє ліве на своїй смузі. Що, згідно з ПДР, є межею проїжджої частини? А в т.ч. і трамвайна колія, причому жодного уточнюючого коментаря (попутна, зустрічна, зліва від водія, справа від водія) у визначенні межі нема. Отже, керуючись цим пунктом, треба очікувати на поворот, притиснувшись якомога ближче до попутної колії справа від неї. Читаємо інший пункт тих самих ПДР. Виявляється в багатьох випадках дозволений рух по трамвайній колії попутного напрямку, розташованій зліва від водія, в тому числі і для повороту наліво. Значить, цей пункт дозволяє очікувати на поворот наліво, перебуваючи НА трамвайній колії (аби не на зустрічній, а на попутній – будь ласка). В результаті з обидвох положень на проїжджій частині, виходить, водії мають право на ОДНОЧАСНЕ здійснення одного і того самого маневру. Причому вони з обидвох рядів повинні "втискатись" і "проскакувати". 100%-на аварійна ситуація. Ну а спосіб уникнути цього "вузького" місця, який багато львівських водіїв використовують, – крайнім правим рядом, “начхавши” на світлофор зі секцією, перетнути колії, що ідуть від Стрийського базару в сторону Вітовського, і вже на іншому світлофорі без секцій чекати на основний зелений, - хоч і економить купу часу, і при необхідній уважності, значно менш аварійно небезпечний, але, згідно з ПДР, є однозначно порушенням. Не можна ігнорувати світлофори. Теоретично. А практично – нехай доведуть. Тим, хто спробує таким “макаром” справлятися з ненормальним перехрестям, нагадування: не забудьте пропустити тих, що їдуть поперек. Все таки вам світиться червоне.
Відповідь: правила дорожнього руху Моя халупа на Зеленій. От недавно там, теж ДТП було. Запорожець ТАК протаранив іномарку, що та від цього удару протаранила іномарку, що їхала перед нею. Запорожець - це сила.
Відповідь: правила дорожнього руху Про перекресток на Франка писати, я вважаю, можна і треба. І вже давно було треба. Нуся - вперед. Якщо треба додаткову інфу про ньюансах ПДР чи по, наприклад, іншому способі організації руху на цьому перехрестку, який колись був логічнішим і менш аварійно-небезпечним - звертайтесь. Те що зараз тематика про автомобільний рух та корки "підвисла" - не біда. Тем вже на статей 5 набереться на цій сторінці та на сторінці "І що з пробками в центрі" розділу "Влада і коммуналка", а якщо Ви почнене друкувати про це, то будьте певні, і дописувачі зацікавлені повернуться в тему, і нові прийдуть, і тем у Львові Вам на рік вистачить. В нас щодругий перехресток - тема. Від себе коментарі обіцяю, оскільки терпіти бардак на вулицях мовчки дістало. Якщо не вдасться заставити владу дослухатись (слабка надія), то хоча би висловитись письмово вже певну розрядку мені дає. Тому і пишу.
Відповідь: правила дорожнього руху Сьогодні знову повторився фокус. Звертаю з Динамівської на Стрийську направо, біля податкової, бачу стоять даїшники, різко розвернувся на 180 градусів і спокійно поїхав в сторону автобусного заводу. Для чого заборонили поворот направо - біда його знає, глупість якась, нє?
Відповідь: правила дорожнього руху Глупість однозначно. Заборонили в комплексі з лівим поворотом зі Стрийської на Динамівську (тобто теперішня назва - Чмоли). Так як колись було, коли Податкової на Стрийській 35 ще не було. Тоді вищезгаданий правий поворот не так часто був потрібний, як тепер, при великій кількості бажаючих потрапити власне в Податкову з того напрямку і перевантаженості перехрестка в цілому. Цілком можна би було такий поворот дозволити, залишаючи водіям обов'язок пропускати пішоходів, як в багатьох інших випадках робиться згідно ПДР при правому повороті. Додаткових заторів це би не зробило, а перехресток частково розвантажило (не портібно було би ще раз його перетинати, об'їхавши півтора кілометра) і зекономило би купу часу, бензину і нервів. Але думали, напевно, тим самим місцем, яким завжди. Тим де в машини-запорожця розташований двигун.
Відповідь: правила дорожнього руху Я рідко користуюся цим поворотом А тому мене страшенно дратує коли їду по Стрийській, а якийсь "порушник" хоче повернути на Чмоли, тоді створюється корок, бо на одній смузі порушник, а на іншій - тролейбуси, маршрутки і припарковані авта... зайвий світлофор доводиться стояти Тому (з огляду моєї практичності) потрібно розширити дорогу, щоб ті, хто повертав мав окрему смугу і не перешкоджав іншим Пропоную розширення за рахунок тротуарної площі від Податкової - їм і так забагато
Відповідь: правила дорожнього руху Умо, ви трохи не про той поворот. Не зі Стрийської наліво. Цей якраз треба, щоби лишався забороненим. Ви тут праві. Повертаючий тут наліво створює купу проблем і попутним і зустрічним. Говорилось про поворот направо з Чмоли на Стрийську. Може я недостатньо чітко описав...
Відповідь: правила дорожнього руху нє, все Ви добре сказали і я зрозуміла. Просто в моєму випадку (зі Стрийської на Чмоли) теж треба зайві 1,5 км об"їзджати :p Можна ж було середню полосу зробити для тих, хто їздить на ліво
Відповідь: правила дорожнього руху Можна. Тільки на це вже гроші треба. А "зайвий" знак зняти можна дуже швидко і просто. Хоча приєднуюсь до ідеї лівої додаткової полоси. Мені тих півтора кілометра кожний раз вилазять боком, коли висадивши пасажира по дорозі "туди", приходиться накручувати 1,5 неоплачених порожніх кілометра, щоби потрапити "назад". Вся бухгалтерія оплаченого і холостого пробігу летить під три чорти!