Боро, а що вже тоді говорити про світлофор, що біля Галицького. Який, таке враження, ніколи і не працював?
Так в тім і річ, що без нього краще ніж з "такою" його роботою. Експерименти з тим світлофором співпали з часом мого проживання на початку Пекарської. Дійсно, аналгічно, такі затори тільки не налаштований світлофор міг створювати. Це було страшне. Здається просто здорового глузду людям бракує. Бо якщо його ставили бо купа люду з базару перешкоджає рухові - значить необхідно організовувати їхній рух, а не трамваїв-авто. А ще - виховувати культуру поведінки на дорогах - ну бо ж кидаються під колеса як вівці! От сьогодні зранку одна кубіта свідомо вийшла на дорогу перед самісіньким капотом на червоний знак світлофора навіть не дивлячись у наш бік... Але ж виховувати свідомість - це не штрафи побирати, от нікому і нецікаво тим займатись. Краще поставити тупий світлофор і навіть не займатись логістикою.
а як же її виховати ? турки влили трохи своєї дикої крові в нашу й так свавільну, що ж тепер робити ?
у Львові тільки два кільця "неосновних" - кільцевих перехресть - в аеропорту (але там за звичкою все одно всі їдуть як за правилами основного кільця, і ще на окружній дорозі (в бік Брюховичів). і все. тому львів"яни переконані, що кільце - завжди головне і ще - в правилах вказано, що заборонено їхати в лівому ряду (не створюючи перешкод руху), коли правий вільний? мене зупинили. але відпустили ))))))) з останнім попередженням - але, люди!!!! дорожне покриття в правому ряду завжди із страшенними ямищами - тільки провокує аварійні ситуації! (напр. Пасічна з Зеленої)
Скажіть чи можна повертати з В.Великого рухаючись до Південного (біля гот. Гетьмана) на Симоненка до поліклініки. Нуби знаку не бачив жодного, згідно правил мало б бути так: пропускаєш зустрічних і на зелений сигнал повертаєш, але бачив як там ДАІ ловили кожного, хто повертав... може брали на незнання правил?
Там зверху висить знак, який регулює напрямок руху по смугах. По обох смугах - рух тільки прямо. Але висить цей знак не перед самим перехрестям, а ще метрів 200 раніше.
Я так розумію, що перехрестя між знаком і поворотом немає, тому знак діє... от, блін, треба їздити через кільце виходить.
а, тоді так. просто я ніколи там не повертала, тож і уваги не звертала. але пам*ятаю, що там на ділянці 200 метрів кілька поворотів направо на Боткіна-наліво на Симоненка, тож якщо знак за 200 метрів, то він явно іншого перехрестя стосується. якщо ж перед поворотом - то звісно питань нема в тому ж районі, в тому ж напрямку: виїзд від парковки магазину (справа) має знак "дай дорогу", який стоїть так, що можна його зрозуміти як такий, що стосується вул.Вол.Великого (робить її другорядною) на перехресті з Боткіна.
Нє, таки тре якийсь флеш-моб придумувати, щоб на чорноволівський світлофор звернули нарешті увагу. Я то думала певно він перешкоджає аварійності...Ну бо без нього ніколи корків аж до Липинського не було! Так ні, позавчора в акурат за оперним на тому світлофорі у час пік поцілувалися автівки. Хто мені назве від нього в такому разі якусь користь? Одна шкода. Як до людей мають швидка чи пожежна їхати через такі затори без об"їздних???? Там же намертво все стоїть і цей корок тупо штучний - бо дозволяє проїзд на 10 секунд і забороняє 40 - в одному з найінтенсивніших напрямків по Львову! Мдя..сподіваюсь, що діти в цих раціоналізаторів виходять гарні, бо то що вони роблять руками чи головою...
Щодо Пекарської -то стовідсоткова користь від непрацюючого світофора) А я пропоную, що пішоходам, які втретє неправильно перебігають вулиці вилучати паспорт на місяць, наступного разу виривати першу сторінку...
в цьому полягатиме ганебність процедури виривання сторінки - виривати під столом? у такому випадку цікаво послухати вислови водія, що примхою долі (чи ДАІ) на деякий час перетворився на пішохода == а як думаєте - чому правила такі поблажливі до пішоходів? зокрема - жодного пункту про дотримання пішоходами розмітки (наприклад, на переході наступати лише на білі лінії - чи в жодному разі не наступати на суцільні лінії), і жодного пункту про "управління пішоходом у стані алкогольного сп'яніння"?
Не бачила ще автомобіліста, який тільки "їздить" Хоча даруйте, напевно таки інваліди. Уявлення не маю чому. Чому пішоходам не пояснюють, що при дозволеній в місті швидкості навіть, гальмівний шлях авто складає понад 10 метрів. І вибір у автомібіліста який за кермом і на капот якого фактично вилітає легковажний пішохід (такий самий за ПДР учасник руху) - невеликий - збити і сісти у в"язницю або встигнути звернути і розбитися об найближчий стовп або іншу автівку. У пішохода - відповідно шансів теж не дюже... БЕЗПЕКА руху однаково лежить на всіх. А от поблажливість ДАЇшників тому така, що з пішохода не ЗДЕРЕШ так просто як з автомобіліста, возні більше. Але це не означає більше прав, і не звільняє від небезпеки. А ПДР все-таки вимагає переходити дорогу по розміткам - "зебра" ті розмітки називаються. Вчіть "матчасть"...
а тепер давайте уявимо - пішохід на шаленій швидкості налітає на машину та розбиває її на друзки - уявили? чи - "легкова машина" вагою дві тонни - на швидксті (абстракні 60? що зазвичай 90) - вилітає на зупинку, заповнену людьми == танк більш небезпечний ніж піхотинець з гранатою справа не в мозгах на асфальті, а в небезпечності
І який лейтмотив даної істини? Про швидкість я Вас прошу - де Ви крім вул.Великого (де купа світлофорів між іншим) бачили у Львові можливість розігнатися до 90???? Це шлях не вбивці а самогубця. Хоча таким не жартують. Ми говоримо про п"яних дебілів за кермом? Чи депутатську недоторканність? Тоді даруйте я пас, бо цим людям ні ПДР ні ДАІ не указ і під їхніми джип-колесами опиняються як люди так і інші авто. Помилка в тому, що Ви зараз два види учасників ПДР розбиваєте на антагоністичні табори. ДЛЯ ЧОГО? ЩО ЦЕ ВАМ (і пішоходам) ДАЄ? Нічого. Ми говоримо про звичайних людей - автомобіліст від пішохода нічим не відрізняється, ні в кого з-за керма додаткове життя не з"являється. І його єдине так само НІХТО не хоче провести у в"язниці. Різниця в тому - що хоч на курсах частина автомобілістів починає розуміти відповідальність. ТОму витрачається неймовірно нервів за кермом, це страшний стрес. А пішоходи Львова (вибачте в інших містах таке невігластво на дорогах рідко де можна зустріти) свято вірять, що їх авто омине і якщо їде під 60, то мусить тут же зупинитись - на місці як вкопане (інакше хаотичні перебіжки по дорогах пояснити не можу). А воно ж НЕ МОЖЕ! Пи.си. Може ті хто зауважує сільські звички нашого міста робить ці висновки з-за неосвічених пішоходів таки..